1. POSLOVNI NAČRT ZA RAST PODJETJA MATEJA HORVAT – UNIKATNA OBLIKOVALKAEma Horvat, 2025, ni določena Opis: V diplomskem delu Poslovni načrt za rast podjetja Mateja Horvat – Unikatna oblikovalka
raziskujemo optimalne strategije za rast in širitev podjetja. Temeljito smo analizirali trg,
identificirali ciljne segmente in konkurenco ter razvili celovit finančni načrt.
Predlagamo usmeritev v digitalno trženje, razvoj spletnega prodajnega kanala, širitev na
avstrijski in nemški trg ter vlaganje v napredne proizvodne tehnologije. Analiza kaže, da je
investicija v rast finančno upravičena z vidika dolgoročne učinkovitosti in konkurenčnosti, s
poudarkom na trajnostnem razvoju in družbeni odgovornosti. Ugotovljeno je, da je za podjetje
Mateja Horvat – Unikatna oblikovalka najbolj primerna strategija rasti, usmerjena v
inovativnost izdelkov in internacionalizacijo poslovanja. Ključne besede: poslovni načrt, rast podjetja, keramični izdelki, tržna analiza, finančna
analiza, digitalno trženje. Objavljeno v ReVIS: 13.06.2025; Ogledov: 138; Prenosov: 1
Celotno besedilo (1,35 MB) |
2. |
3. POSLOVNI NAČRT ZA PODJETJE DHL EKSPRES SLOVENIJA, D. O. O.Martin Arvaj, 2024, ni določena Opis: V diplomskem delu sem analiziral poslovni načrt podjetja DHL Ekspres Slovenija z namenom o prepoznavanja prednosti, slabosti, priložnosti in nevarnosti njihovega poslovanja. Delo poleg SWOT-analize, vključuje tudi tržni raziskavi PESTEL in Porterjevo analizo petih silnic, s katerimi so bile analizirane različne zunanje vplive na podjetje. Cilj dela je usmeriti podjetje k učinkovitejšemu razporejanju finančnih sredstev in osredotočanju na ključne točke poslovanja, da bi maksimalno izkoristili priložnosti in se pripravili na morebitne izzive v prihodnosti. Ključne besede: DHL Ekspres Slovenja, poslovni načrt, SWOT-analiza, tržna raziskava, podjetje Objavljeno v ReVIS: 02.10.2024; Ogledov: 573; Prenosov: 11
Celotno besedilo (1,59 MB) |
4. |
5. |
6. |
7. |
8. |
9. |
10. |