Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
Poslovni načrt za ustanovitev butične turistične agencije
Nejc Jaklič, 2017

Opis: Podjetniški tim je prepoznal priložnost na področju zelenega, trajnostnega in doživljajskega turizma ter se odločil idejo realizirati in zato ustanoviti turistično agencijo EM Tourism. Oblikovana sta bila dva produkta, ki ju bo agencija tržila kot edinstvena, saj bosta prilagojena željam posameznih strank. Agencija se v svojih strategijah, trženjski in marketinški, usmerja na tuje trge, medtem ko se bodo vse aktivnosti in doživetja izvajale v JV Sloveniji. V diplomskem delu sem izdelal poslovni načrt za odprtje butične turistične agencije EM Tourism, ki bo služil kot vodnik pri uresničevanju prepoznane ideje. V poslovnem načrtu sem potrdil domnevo, da obstaja dovolj velik bazen kupcev, ki jih zanimajo naše storitve in da je takšna agencija potrebna, kar predstavlja prvi cilj. Drugi cilj je bil definirati potrebne korake, da bo poslovni načrt služil kot pomoč in vodilo k uresničevanju ideje. Poslovni načrt vsebuje vse potrebne elemente od preverjanja potenciala, definiranja ciljnih skupin do oblikovanja tržnih poti in finančnih projekcij. Skozi poslovni načrt sem prišel do ugotovitve, da je odprtje takšne turistične agencije smotrna odločitev.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: butična turistična agencija, turizem, tuji trgi, poslovni načrt, prilagojena ponudba
Objavljeno: 23.12.2017; Ogledov: 1901; Prenosov: 182
.pdf Celotno besedilo (1,52 MB)

3.
4.
Marketinški načrt vstopa skupine Lotrič Metrology na avstrijski trg
Maja Lotrič, 2015

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: marketinški načrt, meroslovje, tuji trgi, tržna raziskava, strategije
Objavljeno: 07.04.2018; Ogledov: 425; Prenosov: 58
.pdf Celotno besedilo (740,58 KB)

5.
Zasnova Born global kot strategija vstopa na tuje trge
Miran Kajtna, 2019

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: internacionalizacija, mala podjetja, srednje velika podjetja, tuji trgi, strategija vstopa, diplomsko delo
Objavljeno: 05.07.2019; Ogledov: 165; Prenosov: 16
.pdf Celotno besedilo (1,20 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh