Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 48
Na začetekNa prejšnjo stran12345Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
Poslovni načrt za izgradnjo modela Karinka
Matjaž Komel, 2017

Opis: V diplomskem delu je predstavljen poslovni načrt za izgradnjo motela. Proučeval in analiziral sem ponudbo nastanitvenih zmogljivosti v Severno Primorski statistični regiji (Goriška), kjer bo stal motel. V Goriški statistični regiji je zaradi igralniškega turizma povečano število obiskovalcev in posledično nočitev. Veliki igralniški kompleksi v svoji verigi ponujajo tudi nastanitve, vendar sodijo v višji cenovni razred. Preučil sem ponudbo hotelskih verig v Goriški regiji in analiziral gradnjo motela za obdobje petih let, poleg tega pa tudi predstavil priložnosti, nevarnosti, prednosti in slabosti odprtja motela. Na podlagi proučitve sekundarnih virov, analize razpoložljivih podatkov, raziskovanja in poznavanja domačega kraja sem v diplomskem delu skušal dokazati in utemeljiti ter ugotoviti, ali potrebujemo tudi manjše hotele in motele srednje kategorije. Načrtovani projekt želim prijaviti na razpis Ministrstva za gospodarstvo. V poslovnem načrtu vsi kazalniki kažejo na to, da gre za rast podjetja, kar potrjuje pravilno odločitev o odprtju motela.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: Motel, goriška regija, poslovni načrt, turizem, nočitve, gosti
Objavljeno: 10.08.2017; Ogledov: 1023; Prenosov: 47
.pdf Celotno besedilo (2,15 MB)

4.
5.
Inovativni poslovni model in uvedba novega produkta na področju turizma
Klemen Skok, 2017

Opis: Podjetja za lastno rast in rast posla nenehno potrebujejo nove produkte, da ostanejo zanimiva na trgu. Nekatera to dosežejo s širjenjem ponudbe, nekatera podjetja pa se odločajo za diverzifikacijo svojih produktov. Obravnavano podjetje želi svojo ponudbo razširiti na povsem nov koncept zasnove nastanitvenih enot s trendovskim značajem. Celotno diplomsko delo temelji na poslovnem modelu, kateri nam pomaga razčleniti in natančno določiti vse parametre vključene v ta model in nas vodi skozi devet gradnikov, kateri so opisani in opredeljeni v delu. Namen diplomske naloge je celovit in obširen pregled inovativnega poslovnega modela obravnavane specifične turistične dejavnosti. Z diplomsko nalogo, natančneje anketo, smo dokazili, da so potrošniki in stranke veseli novitet v turizmu. Turizem je ena izmed tistih panog naše države, ki zelo hitro raste. Poleg tega smo tudi dokazali, da smo finančno zmožni obravnavano investicijo v turistični dejavnosti amortizirati v roku petih let. Po pretečenem obdobju bo podjetje najverjetneje poslovalo z dobičkom. Diplomska naloga je še en dokaz več, da se inovativnost v podjetništvu obrestuje.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: Poslovni model, inovativnost, čebelarstvo, turizem, ideja, podjetništvo
Objavljeno: 16.09.2017; Ogledov: 939; Prenosov: 66
.pdf Celotno besedilo (1,85 MB)

6.
Razvoj Športnega parka Ruše in wellness ponudbe
Lina Jurič, 2017

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: Športni park, športni turizem, velnes, športni parki
Objavljeno: 18.09.2017; Ogledov: 650; Prenosov: 41
.pdf Celotno besedilo (734,80 KB)

7.
Poslovni načrt Vila Exotic d. o. o.
Jernej Klančnik, 2017

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: investicije, poslovni načrt, turizem, tržna raziskava, SWOT analiza
Objavljeno: 21.09.2017; Ogledov: 647; Prenosov: 70
URL Celotno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

8.
Primerjava turistične razvitosti in promocije v Mariboru in na Ptuju
Vesna Kolarič, 2017

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: mestni turizem, turistična ponudba, promocija, razvitost, turisti, diplomsko delo
Objavljeno: 20.09.2017; Ogledov: 695; Prenosov: 56
.pdf Celotno besedilo (1,38 MB)

9.
Inovativni poslovni modeli in uvedba novega produkta na področju turizma
Klemen Skok, 2017

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: poslovni modeli, inovativnost, čebelarstvo, turizem, ideje, podjetništvo
Objavljeno: 21.09.2017; Ogledov: 530; Prenosov: 36
URL Celotno besedilo (0,00 KB)

10.
Poslovni načrt za izgradnjo turističnega kompleksa Talisman
Anika Jarc, 2017

Opis: Slovenija obiskovalcem nudi visoko kakovostna doživetja in lahko zadovolji tudi pričakovanja zahtevnih obiskovalcev. Je raznovrstna država s pestro ponudbo naravnih lepot ‒ vse od alpskih vrhov do jadranske obale. Dežela, kjer lahko ljubitelji vina in kulinarike uživajo ob lokalni ponudbi vrhunskih kuharjev ter svetovno znanih vinarjev. Slovenija predstavlja varno in mirno okolje v neokrnjeni naravi ter daje občutek butičnosti. Turistični inovatorji v tujini se hitro prilagajajo povpraševanju in obiskovalcem že dlje časa nudijo edinstvene, drugačne nastanitve od običajnih hotelov, apartmajev ter kampov. Tako kot v tujini se povpraševanje po drugačnih oblikah preživljanja dopusta povečuje tudi v Sloveniji. Glamping pomeni drugačnost, pomeni inovativno nastanitev v osrčju narave z udobjem, ki ga običajno pričakujemo v hotelih. V diplomskem delu sem za lasten primer glampinga z apartmaji v obliki hišk na drevesu izdelala poslovni načrt. S pomočjo teorije iz domače in tuje strokovne literature, sem obravnavala področje turizma v Sloveniji, trendov v turizmu, koncept trajnostnega in eko- turizma s poudarkom na glampingu. S pregledom obstoječih javno dostopnih virov in zbiranjem podatkov sem pridobila podrobnejši vpogled v tržišče nastanitvenih zmogljivosti na ciljnem področju. Analizirala sem priložnosti, prednosti, nevarnosti in slabosti. Izvedla sem tržno raziskavo in analizo, v katero sem vključila potencialne obiskovalce turističnega kompleksa in pridobila podatke o potencialnih obiskovalcih, njihovih željah in pričakovanjih. Na podlagi pridobljenih podatkov sem sestavila trženjski in finančni načrt. Predstavila sem terminski načrt ključnih aktivnosti in opozorila na kritična tveganja ter možne rešitve. Ključna ugotovitev poslovnega načrta je, da obstaja trg za poslovno zamisel in je poslovna investicija smiselna.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: Slovenija, turizem, podjetje, poslovni načrt, trženje, razvoj, management
Objavljeno: 30.09.2017; Ogledov: 1611; Prenosov: 202
.pdf Celotno besedilo (2,81 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh