Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 6 / 6
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
ANALIZA UČEČE SE ORGANIZACIJE PO MODELU FUTURE-O® V PODJETJU TOPOL ARMATURE, D. O. O.
Luka Marko Grošelj, 2017

Opis: Diplomsko delo se ukvarja s preučevanjem učeče se organizacije in v tem okviru holističnim modelom FUTURE-O®. Slednji kot molekularna oblika nastajanja učeče se organizacije predstavlja sodoben način preučevanja razvoja organizacije kot sistema elementov in procesov, ki delujejo v hitro spreminjajočem se okolju. Cilj diplomskega dela je analizirati elemente učeče se organizacije po modelu FUTURE-O® na primeru podjetja Topol Armature, d. o. o., majhnega visokotehnološkega podjetja, katerega poslanstvo je nuditi optimalne rešitve v industrijski energetiki. Diplomsko delo sestavljata teoretični in empirični del. V teoretičnem delu na podlagi strokovnih in znanstvenih sekundarnih virov opredelim učečo se organizacijo in elemente modela FUTURE-O®. V empiričnem delu s kvalitativnima metodama, tj. delno strukturiranim intervjujem z direktorjem in neprikritim opazovanjem, analiziram učečo se organizacijo na primeru podjetja Topol Armature, d. o. o. Ugotavljam, da so v preučevanem podjetju prisotni: sproščena klima, povezano delovanje tima, opolnomočenje, odprtost pri informiranju, hiter prenos potrebnih informacij in izkustveno učenje brez pretirane formalizacije pridobljenega znanja, njegovega hranjenja in prenašanja. Podjetje v odločitvenem in izvedbenem procesu upošteva notranje in zunanje okolje ter hitro prilagajanje novim okoliščinam. Zaradi majhnosti podjetja večina vidikov učeče se organizacije (še) ni formaliziranih in strukturiranih. Pričujoče delo vsebuje tudi več omejitev, ki so časovne, metodološke in generalizacijske narave. Na drugi strani razširja obstoječe znanje in izpostavlja pomen učeče se organizacije v sodobnem poslovnem okolju.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: učeča se organizacija, holistični model FUTURE-O®, organizacijsko učenje, znanje
Objavljeno: 10.08.2017; Ogledov: 1181; Prenosov: 63
.pdf Celotno besedilo (1,86 MB)

2.
3.
Management znanja in doseganje konkurenčne prednosti
Nataša Judež, 2016

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: management znanja, znanje v organizacijah, učeča se organizacija, konkurenčna prednost, učenje, management, znanje
Objavljeno: 29.11.2017; Ogledov: 1145; Prenosov: 112
.pdf Celotno besedilo (1,03 MB)

4.
Informacijska podpora managementu znanja
Danijela Matešić, 2015

Opis: Management znanja je pomemben dejavnik pri konkurenčnosti organizacije. Organizacije morajo omogočiti zaposlenim dostop do informacij in podatkov, ki jih v določenem trenutku potrebujejo. Z izjemno hitrim razvojem informacijsko-komunikacijskih tehnologij se razvijajo tudi nova informacijska orodja, ki podpirajo management znanja. Od organizacije je odvisno, na kakšen način bodo to podporo izkoristile ter katera orodja bodo pri tem uporabljale. V magistrski nalogi smo ugotavljali, kakšno je stanje v najuspešnejših slovenskih organizacijah na področju managementa znanja in ali organizacije podpirajo razvoj in pridobivanje novega znanja pri zaposlenih. Zanimalo nas je tudi, ali uporabljajo orodja informacijsko-komunikacijske tehnologije, namenjena podpori managementu znanja. Ugotavljali smo tudi, kakšno je stanje v vzgojno-izobraževalnih ustanovah in koliko časa namenijo izobraževanju in usposabljanju lastnih kadrov.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: znanje, management znanja, učeča se organizacija, informacijsko-komunikacijske tehnologije, informacijsko-komunikacijska podpora managementu znanja, sistemi za podporo managementu znanja
Objavljeno: 20.08.2018; Ogledov: 642; Prenosov: 56
.pdf Celotno besedilo (1,21 MB)

5.
Optimizacija delovnih procesov z implementacijo informatizacije v osnovni šoli
Milan Metelko, 2018

Opis: Informacijsko-komunikacijska tehnologija je v našem življenju vse bolj prisotna. Zasledimo jo pri vsakodnevnih opravilih in tudi na delovnih mestih. Življenje brez pametnega telefona si težko predstavljamo in dostop do interneta je potreben za skoraj vsako opravilo. Tehnologija se skozi čas spreminja in tem spremembam se moramo prilagoditi, prav tako se morajo prilagoditi podjetja oziroma v našem primeru tudi šole. Z uporabo računalnika se je spremenil način izvajanja dela, podatki so postali dostopnejši in odvisnost od tehnologije je vse večja. V raziskavi smo se osredotočili na eno izmed osnovnih šol in predstavili spremembo delovnih procesov zaradi informatizacije. Zaposleni so morali spremeniti način izvajanja dela, saj so za svoje delo pričeli uporabljati namenske računalniške programe. Raziskali smo, ali je bila sprememba med zaposlenimi sprejeta kot doprinos ali kot dodatno breme.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: informacijsko-komunikacijska tehnologija, šola, učeča se organizacija, izobraževanje, informatizacija, optimizacija delovnega procesa
Objavljeno: 26.10.2018; Ogledov: 807; Prenosov: 71
.pdf Celotno besedilo (2,16 MB)

6.
Organizacijsko učenje v malih in srednje velikih podjetjih
Andraž Šket, 2018

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: znanje, management znanja, učenje, učeča se organizacija, konkurenčna prednost
Objavljeno: 09.11.2018; Ogledov: 670; Prenosov: 91
.pdf Celotno besedilo (1,64 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh