Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
Nasilje v šoli
Mojca Škerlj, 2014

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: nasilje, šola, učenec, učitelj, pravica, dolžnost, kršitev
Objavljeno: 15.12.2017; Ogledov: 1069; Prenosov: 81
.pdf Celotno besedilo (1,19 MB)

3.
Kako uporaba spletne učilnice spodbuja interaktivni odnos med učencem in učiteljem v Osnovni šoli Stopiče
Damjan Bratkovič, 2011

Opis: Diplomska naloga s pomočjo homogene fokusne skupine in analize sekundarnih virov v raziskavi manjšega obsega pridobi ustrezne podatke ter poskuša odgovoriti na zastavljeno raziskovalno vprašanje »Kako uporaba spletne učilnice vpliva na interaktivni odnos med učencem in učiteljem v Osnovni šoli Stopiče«. Fokusno skupino sestavljajo učitelji, ki so redni uporabniki spletne učilnice Moodle. Sekundarni viri pa so dnevniški zapisi sistema Moodle in vsebujejo zapise vseh interakcij med uporabniki in sistemom Moodle v določenem obdobju (šolsko leto 2010-2011).
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: fokusna skupina, sekundarni viri, spletna učilnica, Moodle, interaktivni odnos, učenec, učitelj
Objavljeno: 08.08.2018; Ogledov: 735; Prenosov: 70
.pdf Celotno besedilo (1,29 MB)

4.
Vloga hospitacij ravnatelja v procesu spremljanja učiteljevega dela
Anita Rojko, 2019

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: hospitacije, opazovanje pouka, učitelj, ravnatelj, profesionalni razvoj
Objavljeno: 17.05.2019; Ogledov: 613; Prenosov: 96
.pdf Celotno besedilo (965,36 KB)

5.
Uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije na področju srednješolskega izobraževanja
Klara Zupančič, 2019

Opis: Diplomska naloga se osredotoča na uporabo informacijsko-komunikacijske tehnologije na področju srednješolskega izobraževanja. Učitelji čedalje pogosteje uporabljajo informacijsko-komunikacijsko tehnologijo pri poučevanju, učenci pa pri učenju. Namen diplomske naloge je ugotoviti mnenje učencev in učiteljev glede uporabe informacijsko-komunikacijske tehnologije v vsakdanjem življenju in izobraževalnem procesu. Med drugim me najbolj zanima, kako pogosto to vrsto tehnologije uporabljajo učenci in učitelji, kakšen vpliv ima po mnenju učencev in učiteljev ta vrsta tehnologije na učenje in poučevanje ter katero izmed informacijsko-komunikacijske tehnologije učenci in učitelji najpogosteje uporabljajo. Da bi si odgovorila na vsa vprašanja, bom izvedla lastno raziskavo.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: informacijsko-komunikacijska tehnologija, IKT, izobraževanje, srednja šola, učenec, učitelj
Objavljeno: 22.11.2019; Ogledov: 591; Prenosov: 33
.pdf Celotno besedilo (1,70 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh