Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Vloga managementa znanja pri pozicioniranju nove storitve na trg
Simona Krajnc, 2017

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: trženje, strategije trženja, pozicioniranje, management znanja, nova storitev, uporabnik storitve
Objavljeno: 30.03.2018; Ogledov: 836; Prenosov: 82
.pdf Celotno besedilo (1,15 MB)

2.
Konkurenca med ponudniki internetnih storitev v Sloveniji
Aleksander Grmovšek, 2015

Opis: Diplomska naloga je osredotočena na tri najpomembnejše ponudnike, ki ponujajo navadne povezave (ADSL) in optično omrežje. To so Telekom Slovenije, AMIS in T-2. Moj namen je ugotoviti, kateri ponudnik je najugodnejši, zato so v nalogi podrobneje analizirani različni paketi. V zadnjem delu diplomske naloge je s pomočjo anketnega vprašalnika opravljena analiza, v kateri uporabnike različnih ponudnikov internetnih storitev sprašujemo o zadovoljstvu s cenami, povezavo, vrsti paketa. Tako pridobimo povratno informacijo uporabnikov internetnih storitev. Raziskava je pokazala, da je od samega začetka glavni ponudnik internetnih storitev Telekom Slovenije, ki je v državni lasti, sledi mu podjetje T-2 in nato še AMIS. Večina naročnikov si je izbrala določen paket zaradi, po njihovem mnenju, nizke cene za ponujeno število storitev, vendar pa rezultati kažejo, da se 66 odstotkom uporabnikov cene storitev še vedno zdijo previsoke.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: internet, internetni ponudniki, internetne storitve, uporabnik, konkurenca, povezava, naročnik, cena
Objavljeno: 21.08.2018; Ogledov: 698; Prenosov: 73
.pdf Celotno besedilo (1,42 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh