Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
Analiza in uspešni modeli šolskih spletnih portalov
Helena Marolt, 2011

Opis: Informacijska doba je vnesla korenite spremembe tudi v šolski sistem tako na področje poučevanja in učenja kot na področje komunikacije. Temeljni cilj šol današnjega časa je uresničevanje kurikularne prenove s tem, da dijake usposobimo za iskanje informacij, katere so sposobni povezati v smiselno celoto in jih uporabiti v praksi. Šolski spletni portali omogočajo udejanjenje tega cilja. Prvi del magistrske naloge predstavlja pojme, kateri okarakterizirajo kakovost srednješolskih spletnih portalov: zadovoljstvo uporabnikov, uporabnost, funkcionalnost in omogočanje e-izobraževanja. Teoretična spoznanja podkrepi raziskava zadovoljstva uporabnikov spletnih portalov. Vse skupine uporabnikov zadovoljstvo, funkcionalnost in uporabnost gledajo skozi vsebinsko dovršenost vključno z izpolnjenimi pogoji e-izobraževanja. Prikazani rezultati raziskave ter primerjava izbranih spletnih portalov slovenskih srednjih šol s spletnimi portali srednjih šol Estonije in Avstralije dajejo podlago za zaključek naloge, ki predstavlja predlog za oblikovanje spletnega portala srednjih šol v Sloveniji ter predlog šolske e-politike, ki bi povečala zadovoljstvo uporabnikov.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: srednja šola, spletni portali, zadovoljstvo, funkcionalnost, uporabnost, e-izobraževanje
Objavljeno: 08.08.2018; Ogledov: 377; Prenosov: 17
.pdf Celotno besedilo (8,90 MB)

3.
4.
Oblikovanje koncepta spletnih študijskih orodij Fakultete za informacijske študije skozi raziskovanje in načrtovanje uporabniške izkušnje
Dejan Marolt, 2019

Opis: V raziskavi smo proučevali uporabniško izkušnjo spletnih študijskih orodij Fakultete za informacijske študije, med katere spadajo spletni referat, učilnica in urnik. Na podlagi ugotovljenih pozitivnih in negativnih izkušenj z uporabnostjo orodij smo v procesu načrtovanja uporabniške izkušnje oblikovali koncept, ki združuje našteta orodja. V prvem delu sta predstavljeni področji uporabniške izkušnje in načrtovanja uporabniške izkušnje. V sklopu načrtovanja uporabniške izkušnje so predstavljene ravni, po katerih se premikamo od ideje do končnega koncepta. V drugem delu sledijo predstavitev in utemeljitev uporabljenih metodologij, predstavitev rezultatov ter interpretacija in ugotovitve.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: uporabniška izkušnja, načrtovanje uporabniške izkušnje, uporabnost, koncept, spletna študijska orodja
Objavljeno: 13.11.2019; Ogledov: 101; Prenosov: 1
.pdf Celotno besedilo (3,53 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh