Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 7 / 7
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
Analiza in uspešni modeli šolskih spletnih portalov
Helena Marolt, 2011

Opis: Informacijska doba je vnesla korenite spremembe tudi v šolski sistem tako na področje poučevanja in učenja kot na področje komunikacije. Temeljni cilj šol današnjega časa je uresničevanje kurikularne prenove s tem, da dijake usposobimo za iskanje informacij, katere so sposobni povezati v smiselno celoto in jih uporabiti v praksi. Šolski spletni portali omogočajo udejanjenje tega cilja. Prvi del magistrske naloge predstavlja pojme, kateri okarakterizirajo kakovost srednješolskih spletnih portalov: zadovoljstvo uporabnikov, uporabnost, funkcionalnost in omogočanje e-izobraževanja. Teoretična spoznanja podkrepi raziskava zadovoljstva uporabnikov spletnih portalov. Vse skupine uporabnikov zadovoljstvo, funkcionalnost in uporabnost gledajo skozi vsebinsko dovršenost vključno z izpolnjenimi pogoji e-izobraževanja. Prikazani rezultati raziskave ter primerjava izbranih spletnih portalov slovenskih srednjih šol s spletnimi portali srednjih šol Estonije in Avstralije dajejo podlago za zaključek naloge, ki predstavlja predlog za oblikovanje spletnega portala srednjih šol v Sloveniji ter predlog šolske e-politike, ki bi povečala zadovoljstvo uporabnikov.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: srednja šola, spletni portali, zadovoljstvo, funkcionalnost, uporabnost, e-izobraževanje
Objavljeno: 08.08.2018; Ogledov: 1562; Prenosov: 69
.pdf Celotno besedilo (8,90 MB)

3.
4.
Oblikovanje koncepta spletnih študijskih orodij Fakultete za informacijske študije skozi raziskovanje in načrtovanje uporabniške izkušnje
Dejan Marolt, 2019

Opis: V raziskavi smo proučevali uporabniško izkušnjo spletnih študijskih orodij Fakultete za informacijske študije, med katere spadajo spletni referat, učilnica in urnik. Na podlagi ugotovljenih pozitivnih in negativnih izkušenj z uporabnostjo orodij smo v procesu načrtovanja uporabniške izkušnje oblikovali koncept, ki združuje našteta orodja. V prvem delu sta predstavljeni področji uporabniške izkušnje in načrtovanja uporabniške izkušnje. V sklopu načrtovanja uporabniške izkušnje so predstavljene ravni, po katerih se premikamo od ideje do končnega koncepta. V drugem delu sledijo predstavitev in utemeljitev uporabljenih metodologij, predstavitev rezultatov ter interpretacija in ugotovitve.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: uporabniška izkušnja, načrtovanje uporabniške izkušnje, uporabnost, koncept, spletna študijska orodja
Objavljeno: 13.11.2019; Ogledov: 1404; Prenosov: 104
.pdf Celotno besedilo (3,53 MB)

5.
6.
Izgradnja, vzdrževanje in optimiziranje napovednih modelov za namen diagnosticiranja zmanjševanja tveganj in lažjega odločanja
Luka Bojanec, 2020

Opis: Magistrska naloga govori o napovednih modelih in ugotavlja kako jih optimalno izdelati in uporabljati, ter kako z njimi sprejemati odločitve s čim manj tveganja. Predstavljamo praktične primere napovednih modelov iz različnih področij. V praktičnem delu se ukvarjamo z rakom dojk. S pomočjo prostodostopne podatkovne smo naredili 17 modelov, s katerimi želimo klasificirati bezgavke kot nerakave oziroma rakave. 8 modelov je narejenih na celotni in 9 na zmanjšani bazi podatkov. Najučinkovitejša modela sta bila narejena z metodo SVM. Ugotovili smo, da napovednega modela s 100 % natančnostjo ni mogoče izdelati, da se odgovorni za sprejemanje odločitev ne bodo vedno odločali na podlagi napovednega modela, čeprav jim bo le-ta na voljo, da sprejemanje odločitev na podlagi napovednih modelov prinaša manjša tveganja kot brez njih, da napovedni modeli brez vzdrževanja in posodabljanja ščasoma izgubljajo na napovedni natančnosti in so vedno manj uporabni, ter da so metode poglobljenega učenja po mnenju strokovnjakov pri gradnji napovednih modelov učinkovitejše od statističnih metod in metod strojnega učenja.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: napovedni model, metode strojnega učenja, podatkovno rudarjenje, sprejemanje odločitev, tveganja, uporabnost napovednih modelov, rak dojk
Objavljeno: 12.11.2020; Ogledov: 818; Prenosov: 75
.pdf Celotno besedilo (3,83 MB)

7.
O instrumentalizaciji znanja v luči odnosov med znanjem, dejavnostjo in uporabnostjo
Andrej Gregorčič, 2020

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: znanje, dejavnost, uporabnost, instrumentalizacija
Objavljeno: 18.12.2020; Ogledov: 501; Prenosov: 47
.pdf Celotno besedilo (1,17 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh