Najdeno v: ključnih besedahKljučne besede: vedenje potrošnikov, gospodarska kriza, nakupovalne navade, akcijske ponudbe, tržna analiza, kvantitativne metodeObjavljeno: 29.03.2018; Ogledov: 2011; Prenosov: 159 Celotno besedilo (1,29 MB)
Najdeno v: ključnih besedahKljučne besede: vedenje potrošnikov, potrošniki, internet, socialna omrežja, FacebookObjavljeno: 29.03.2018; Ogledov: 2198; Prenosov: 134 Celotno besedilo (3,53 MB)
Najdeno v: ključnih besedahKljučne besede: vedenje potrošnikov, blagovna znamka, prepoznavnost blagovne znamke, medorganizacijski trgiObjavljeno: 10.05.2018; Ogledov: 2364; Prenosov: 99 Celotno besedilo (925,12 KB)
Najdeno v: ključnih besedahKljučne besede: blagovna znamka, nevromarketing, vedenje potrošnikov, motivacijaObjavljeno: 08.05.2018; Ogledov: 1564; Prenosov: 96 Celotno besedilo (1,14 MB)
Najdeno v: ključnih besedahKljučne besede: vedenje potrošnikov, nakupne navade, socialna omrežja, blogi, vlogi, vplivneži, magistrsko deloObjavljeno: 07.11.2019; Ogledov: 1485; Prenosov: 121 Celotno besedilo (648,68 KB)
Najdeno v: ključnih besedahKljučne besede: potrošniki, kupci, vedenje potrošnikov, prodaja, nabava, pandemija, COVID-19, magistrsko deloObjavljeno: 13.04.2021; Ogledov: 718; Prenosov: 128 Celotno besedilo (3,37 MB)
Najdeno v: ključnih besedahKljučne besede: nakupno vedenje, odločanje potrošnikov, zvestoba potrošnikov, športni izdelki, management znanjaObjavljeno: 30.03.2022; Ogledov: 91; Prenosov: 8 Celotno besedilo (1,19 MB)