1. |
2. |
3. |
4. |
5. |
6. Odličnost voditeljstva v visokem šolstvu : magistrska nalogaJanja Škedelj, 2017, magistrsko delo Ključne besede: odličnost, voditeljstvo, visoko šolstvo, kakovost, model odličnosti, EFQM, poslovna odličnost, Priznanje Republike Slovenije za odličnost Objavljeno v ReVIS: 19.08.2021; Ogledov: 2462; Prenosov: 83
Celotno besedilo (1,25 MB) |
7. Merjenje organizacijske kulture FOŠ : magistrska nalogaSonja Zlobko, 2016, magistrsko delo Ključne besede: organizacija, visoko šolstvo, organizacijska kultura, kultura kakovosti, kultura odličnosti, akademska odličnost, organizacijska kultura, merjenje organizacijske kulture, ukrepi izboljšav Objavljeno v ReVIS: 19.08.2021; Ogledov: 1852; Prenosov: 73
Celotno besedilo (1,68 MB) |
8. Pravni vidik spremljanja zaposljivosti diplomantov v povezavi s kakovostjo slovenskega visokega šolstva : doktorska disertacijaNana Lavrenčič Marković, 2020, doktorska disertacija Opis: V okviru disertacije sta predstavljena razvoj in pravna ureditev visokega šolstva, to je področje njegove kakovosti in znotraj nje zaposljivost diplomantov, in sicer v Evropi in v Sloveniji. Osrednji namen naloge je preveriti dve postavljeni hipotezi. Prva se nanaša na slovenske visokošolske zavode oziroma njihovo pravno ureditev spremljanja zaposljivosti diplomantov; druga pa na diplomante slovenskega visokega šolstva oziroma njihovo možnost vplivanja na izboljšanje kakovosti slovenskih visokošolskih zavodov. V okviru raziskave je bilo analiziranih triindevetdeset dokumentov - šestintrideset statutov, enaintrideset poslovnikov kakovosti ter šestindvajset samoevalvacijskih poročil šestinštiridesetih slovenskih visokošolskih zavodov - šestih univerz in štiridesetih samostojnih visokošolskih zavodov. Glavno omejitev raziskave sta predstavljali nizka stopnja objavljenosti v raziskavo zajetih dokumentov in še nižja stopnja odzivnosti visokošolskih zavodov na prošnjo za posredovanje neobjavljenih dokumentov. Analiza zbranih podatkov je pokazala, da na visokošolskih zavodih ni enotne metodologije spremljanja zaposljivosti diplomantov, saj je ta pravna ureditev pomanjkljiva in diplomanti imajo kot interesna skupina zanemarljive možnosti vplivanja na izboljšanje kakovosti visokošolskih zavodov. Trditve, da na kakovost lahko vpliva samo delovanje države kot pravodajalca, pa raziskava ni potrdila. Na podlagi ugotovitev je bilo oblikovanih devet predlogov za izboljšave, ki predstavljajo osrednji pomen in uporabnost disertacije Ključne besede: visoko šolstvo, visokošolski zavod, zagotavljanje kakovosti v visokem šolstvu, zaposljivost diplomantov, spremljanje diplomantov Objavljeno v ReVIS: 21.07.2021; Ogledov: 3449; Prenosov: 126
Celotno besedilo (4,02 MB) |
9. |
10. |