Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 175
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Vodenje in motivacija zaposlenih v podjetju XY : magistrska naloga
Igor Jarc, 2024, magistrsko delo

Ključne besede: vodenje zaposlenih, motivacija, medkulturno okolje, magistrsko delo
Objavljeno v ReVIS: 24.05.2024; Ogledov: 147; Prenosov: 6
.pdf Celotno besedilo (870,03 KB)

2.
Timsko delo v enotah Centra za socialno delo Celje : magistrska naloga
Anja Švegler, 2024, magistrsko delo

Ključne besede: timsko delo, vodja, vodenje, Covid-19, management znanja
Objavljeno v ReVIS: 11.03.2024; Ogledov: 238; Prenosov: 22
.pdf Celotno besedilo (627,47 KB)

3.
Vodenje s cilji v podjetju Atrium - Novi Interieri, d. o. o.
Božo Knehtl, 2024, diplomsko delo

Opis: Vodenje s cilji je nova metoda vodenja, pri kateri sodelujejo vsi zaposleni. Vodstvo in zaposleni postavijo cilje za vsak projekt in oddelek. Na podlagi teh ciljev se določijo cilji za vsakega zaposlenega. Ugotovili smo, da je vodenje s cilji bolj učinkovito kot vodenje z navodili. Posameznik se lažje identificira s cilji organizacije in s ciljem, ki ga mora sam doseči, kot z navodili, ki jih mora upoštevati. S tem se poveča delovna uspešnost, zadovoljstvo in motivacija za doseganje ciljev. V diplomskem delu smo obravnavali problem vodenja v izbranem podjetju Atrium-novi interieri, d. o. o. Na podlagi teoretičnih izhodišč in opravljene kvantitativne raziskave smo ugotovili, da je za podjetje najbolj primeren način vodenja, vodenje s cilji in ne vodenje z delegiranjem, ki je trenutno v podjetju, saj se je večina anketirancev za to odločila. Pri tem želijo sodelovati in sooblikovati cilje skupaj z vodstvom in skupaj spremljati njihovo realizacijo s ključnim ciljem podjetja – doseganje večje uspešnosti.
Ključne besede: vodenje, delegiranje, vodenje s cilji, določanje ciljev, akcijski načrt.
Objavljeno v ReVIS: 26.01.2024; Ogledov: 969; Prenosov: 22
.pdf Celotno besedilo (960,46 KB)

4.
Vodenje in organiziranje procesov v tiskarni : priročnik
Larisa Mirtič, Gašper Ogrinc, Staš Grešak, 2023, strokovna monografija

Opis: Priročnik, v katerem bomo opisali različne vidike vodenja in organiziranja procesov v tiskarnah, vsebinsko temelji na pridobljenih informacijah iz treh delovnih organizacij. Tri tiskarne so pristale v sodelovanje z nami, in sicer smo si sam potek dela lahko v dveh od njih ogledali v živo. Prva je Tisk Šepic, d. o. o., večja tiskarna v Novem mestu. Gre za organizacijo, ki ima najmodernejšo tehnološko opremo in visoko usposobljen kader, da lahko zagotavlja celoten spekter tiskarskih in grafičnih storitev na enem mestu. Druga je manjša tiskarna IRIS Novo mesto, d. o. o., ki v svojih dveh poslovalnicah v Novem mestu in Črnomlju med drugim nudi možnost zaposlitve tudi invalidnim osebam. Tretja manjša tiskarna, ki je želela ostati anonimna, pa je z nami sodelovala tako, da smo ji posredovali anonimni anketni vprašalnik, ki je zajel več vprašanj različnih tipov, preko katerih so nam z veseljem podali informacije o svojem delu.
Ključne besede: tiskarne, vodenje, organiziranje, priročniki
Objavljeno v ReVIS: 18.12.2023; Ogledov: 356; Prenosov: 11
.pdf Celotno besedilo (302,89 KB)

5.
Podkast : (priročnik za ustanovitev, organizacijo in vodenje podkasta)
Nejc Šipraga, 2023, strokovna monografija

Opis: Ta e-priročnik je zasnovan za tiste, ki si želijo bolje razumeti in obvladovati vse vidike organizacije in vodenja podkasta. Razdeljen na več poglavij, obravnava teme, kot so ustanovitev podkasta, izdelava vsebine, tehnična infrastruktura, finančno upravljanje in prilagajanje na spremembe. Poleg tega se dotika tudi marketinških strategij, gradnje skupnosti in interakcije z občinstvom. S tem priročnikom boste pridobili vpogled v ključne aspekte organizacije podkasta, pravila za uspeh in kako izboljšati vaše spretnosti ter povečati učinkovitost. Vodil vas bo skozi vse korake od začetne ideje do vzdrževanja in rasti vašega podkasta. Pripravljeni ste na to, da svoje podkaste ponesete na naslednjo raven.
Ključne besede: podkast, vodenje, organiziranje, priročniki
Objavljeno v ReVIS: 18.12.2023; Ogledov: 407; Prenosov: 16
.pdf Celotno besedilo (642,59 KB)

6.
Spletna trgovina z oblačili : ustanovitev, organizacija in vodenje blagovne znamke
Ema Štucin, Gaja Kovač, 2023, strokovna monografija

Opis: V tem priročniku bomo raziskali osnovne koncepte in pomen spletnih trgovin ter zakaj so postale nepogrešljiv del sodobnega poslovanja. Spletna trgovina ni več luksuz, temveč nuja za podjetja vseh velikosti. Z njo se odpirajo vrata v svet, kjer so možnosti za rast in uspeh neskončne. Z vprašanji sva se obrnili na podjetja Lisca, Zozo label in Kibuba, katerih odgovore lahko najdete na koncu vsakega poglavja.
Ključne besede: spletna trgovina z oblačili, vodenje, organiziranje, priročniki
Objavljeno v ReVIS: 18.12.2023; Ogledov: 367; Prenosov: 19
.pdf Celotno besedilo (2,40 MB)

7.
Priročnik za ustanovitev, organizacijo in vodenje foto studia : priročnik
Nataliia Kirieieva, Tea Pugelj, 2023, strokovna monografija

Opis: Besedilo govori o ustanovitvi foto studia, poudarja pomembnost izbire lokacije, ter obravnava različne cilje in namene ustanovitve. Namenjeno je tistim, ki se zanimajo za fotografijo. Pomembno je pravilno načrtovati nakup opreme za foto studio in vključiti stroške vzdrževanja ter morebitne zamenjave v finančni načrt. Pravilno finančno upravljanje in sledenje davčnim obveznostim sta ključna za uspešno vodenje foto studia.Redno spremljanje trendov v fotografiji in izobraževanje sta pomembna za ohranjanje konkurenčnosti. Vzemite si čas za organizacijo in arhiviranje fotografij ter se nenehno izboljšujte za kakovostne storitve. Skrb za materialne potrebe in opremo je ključna za nemoteno delovanje vašega foto studia. Pomembno je vzpostaviti dobre odnose z zanesljivimi dobavitelji fotografskih materialov in opreme, redno vzdrževati zaloge, izogibati se presežkom ali pomanjkanju materialov ter uporabljati programsko opremo za sledenje zalog. Prav tako organizirajte učinkovite shranjevalne prostore, upoštevajte pogoje shranjevanja, varnostne ukrepe in okolijske vidike. Natančno vodenje evidenc o nakupih, cenah in količinah materialov je ključno za spremljanje stroškov in sledenje porabe. Upoštevajte tudi varnostne ukrepe za zaščito materialov in opreme pred tatvinami in poškodbami. Natančno ceno za vsako naročilo določimo po individualnem posvetu s stranko, kjer se določijo želje in potrebe ter opredelijo vse storitve, ki jih stranka pričakuje. Svoje storitve cenimo na podlagi kakovosti, strokovnosti in izkušenj. Verjamemo, da naša cena odraža vrednost, ki jo strankam prinašajo naše storitve. Cenovna politika je zelo pomembna in vpliva na privabljanje strank ter na dobičkonosnost podjetja. Za dolgoročni uspeh vašega foto studia je ključnega pomena, da imate dobro izdelan poslovni načrt in finančno projekcijo. To vključuje finančno upravljanje in računovodstvo, kadrovsko strukturo, ocenjevanje stroškov in prihodkov, dolgoročno finančno načrtovanje.. Za privabljanje strank v foto studio je ključnega pomena razviti celovito marketinško strategijo. Definirajte cilje, ciljno skupino in prepoznajte konkurenčne prednosti. Uporabite različne marketinške kanale, vključno s spletnim trženjem, družbeni mediji.. V tem priročniku najdete tudi pomembnost o avtorskih pravicah, etičnih smernicah in zakonih omejitve pri fotografiranju.
Ključne besede: foto studia, vodenje, organiziranje, priročniki
Objavljeno v ReVIS: 18.12.2023; Ogledov: 333; Prenosov: 14
.pdf Celotno besedilo (797,57 KB)

8.
Vodenje in organizacija podjetja za grafično oblikovanje vizitk : priročnik za vodje organizacij za grafično oblikovanje
Nina Jakomin, Ana Levačič, Patricija Radelj, 2023, strokovna monografija

Opis: V pripravi na priročnik smo kontaktirale tri organizacije: Cheelot Creative Visuals, Camera d.o.o. in Agencija Pakt d.o.o. z namenom pridobiti vpogled v ključne prakse in izzive, s katerimi se te organizacije srečujejo v svojem vsakdanjem poslovanju. Cilj našega priročnika je združiti njihovo strokovno znanje in izkušnje z našimi spoznanji v praktičen vodnik za učinkovito vodenje in organizacijo podjetij, ki se ukvarjajo z grafičnim oblikovanjem vizitk.
Ključne besede: podjetja, grafično oblikovanje, vodenje, organiziranje, priročniki
Objavljeno v ReVIS: 18.12.2023; Ogledov: 408; Prenosov: 14
.pdf Celotno besedilo (359,28 KB)

9.
Trženje nepremičnin na primeru novogradnje dveh dvostanovanjskih stavb v Ljubljani : magistrsko delo
Barbara Lukan, 2023, magistrsko delo

Opis: Uspešen proces trženja stanovanjskih novogradenj pomeni poznati in razumeti kupca tako dobro, da kupec ob danih pogojih nakupa kar najlažje sprejme odločitev za nakup nepremičnine. Kot dolgoletna licencirana nepremičninska posrednica sem kmalu spoznala, da je tržni vidik nepremičninskega projekta ključen tako za uspešno gradbeno izvedbo kot tudi za tržno naravnano prodajo, še toliko bolj pa v trenutnih zaostrenih gospodarskih in družbenih razmerah zaradi posledic vojne v Ukrajini in drugih makroekonomskih gibanj. V magistrskem delu poskušam prepoznati in opisati ključne dejavnike nepremičninskega projekta novogradnje dveh stanovanjskih stavb v Ljubljani z namenom doseganja cilja uspešne prodaje. Omejila sem se na notranje in zunanje dejavnike, za katere sem skozi raziskavo ugotovila, da so lahko ključni za doseganje cilja uspešne prodaje nepremičninskega projekta ter za izdelavo priporočil za osnovanje sodobne strategije trženja, ki lahko pripomore pri trženju podobnih nepremičninskih projektov v Ljubljani in širše. Na osnovi rezultatov raziskave lahko sklepam, da so med vsemi tremi skupinami dejavnikov, fizičnih, okoliških in družbenoekonomskih, ki lahko močno vplivajo na nakup stanovanjske novogradnje, najpomembnejši ključni dejavniki cenovna konkurenčnost, mikrolokacija, velikost stanovanja, tloris stanovanja, občutek varnosti ter razgled iz stanovanja. Na nakupno odločitev naj bi po mnenju anketirancev najmanj vplivali dejavniki zaostrenih gospodarskih in socialnih posledic zaradi vojne v Ukrajini. Večina sodelujočih meni, da kljub zmanjšanju kupne moči prebivalstva in visokim cenam obseg stanovanjske gradnje še vedno narašča, večina pa to pripisuje dejstvu, da je še vedno premalo ponudbe v primerjavi s povpraševanjem in je nakup nepremičnine v času krize ena varnejših možnosti naložbe. Prispevek k rezultatom raziskave za področje trženja novogradenj v Ljubljani predstavljajo identificirani novi ključni dejavniki, katerih integriranje v sodobno strategijo trženja lahko pripomore k uspešnejši zasnovi in prodaji podobnih nepremičninskih projektov v Ljubljani.
Ključne besede: trženje, trženje nepremičnin, projektno vodenje, novogradnja, ključni dejavniki, vojna v Ukrajini, Ljubljana
Objavljeno v ReVIS: 12.12.2023; Ogledov: 396; Prenosov: 1

10.
Vodenje s čustveno inteligenco : magistrska naloga
Patricija Vukadinović, 2023, magistrsko delo

Ključne besede: čustvena inteligenca, vodenje s čustveno inteligenco, srednji vodje, zaposleni, organizacija
Objavljeno v ReVIS: 06.12.2023; Ogledov: 323; Prenosov: 26
.pdf Celotno besedilo (806,93 KB)

Iskanje izvedeno v 0.3 sek.
Na vrh