Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Vpliv družbenih omrežij na nakupno vedenje potrošnika
Špela Šešerko, 2018

Opis: Družbena omrežja vplivajo na življenje vseh uporabnikov tako pozitivno kot tudi negativno, posredno in neposredno. Številne blagovne znamke se tega zavedajo ter vse svoje strategije orientirajo v to smer. Družbena omrežja so pogosto začetnik nakupnega procesa potrošnika, ne da bi se tega zavedal. Diplomska naloga je razdeljena na teoretični in empirični del. V prvem so predstavljena družbena omrežja, kako jih podjetja vključujejo v svoje delo in kako vplivajo na potrošnika ter ali se tega zavedajo. Znotraj empiričnega dela so ugotovitve pokazale, da so družbena omrežja večkrat sprožilec nakupa, še večjo vrednost pa imajo mnenjski voditelji, katerih delo večina potrošnikov ne razume v popolnosti, a jim kljub temu sledi. Skozi analizo se je pokazalo tudi to, da potrošniki veliko bolj zaupajo podjetjem z vzpostavljenimi profili na družbenih omrežjih.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: Družbena omrežja, nakupni proces, mnenjski voditelji, vpliv družbenih omrežij.
Objavljeno: 11.09.2018; Ogledov: 2152; Prenosov: 202
.pdf Celotno besedilo (1,09 MB)

2.
Vpliv družbenih medijev na proces odločanja potrošnika
Denis Bertole, 2021

Opis: V diplomski nalogi predstavim, na katere ravni in katere faze odločanja kupca najbolj vplivajo družbena omrežja Facebook, Instagram in YouTube. V nalogi sem ugotovil, da omrežja najbolj vplivajo na raven omejenega reševanja problemov ter na fazi prepoznave potrebe in raziskovanja pred nakupom. Ugotovil sem tudi, da je vpliv družbenih omrežji na proces odločanja kupca odvisen od vrednosti nakupa, in da med raziskovanimi omrežji na proces odločanja kupca najbolj vpliva Facebook. Raziskava je pokazala, da omrežja bolj vplivajo na ženske in nižje izobražene potrošnike, na mlajšo populacijo pa ne. Prav tako pa sem nepričakovano ugotovil, da družbena omrežja ne vplivajo najbolj na nakupe nižje vrednosti.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: proces odločanja, faze odločanja, ravni odločanja, družbena omrežja, vpliv družbenih omrežij na potrošnika
Objavljeno: 03.12.2021; Ogledov: 366; Prenosov: 25
.pdf Celotno besedilo (956,84 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh