Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 6 / 6
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
Analiza organizacijske kulture v izbranem podjetju
Metka Gašper, 2019

Opis: Kultura, ki vlada v določeni organizaciji, je velikokrat glavni zaviralni dejavnik uspešnega razvoja upravljanja in zagotavljanja kakovosti podjetja. Od ustrezne organizacijske kulture je tudi odvisen uspešen razvoj podjetja in zagotavljanje kakovosti, zato je razmislek o prevladujoči organizacijski kulturi podjetja zelo resen. Glavni cilj magistrskega dela je oblikovati predloge za izboljšanje organizacijske kulture v izbranem podjetju. V prvem delu magistrskega dela se predstavi teorija s področja organizacijske kulture, njeno oblikovanje, analiziranje in spreminjanje. Ugotovi se značilnost organizacijske kulture v izbranem podjetju. S pomočjo OCAI vprašalnika se obravnava obstoječo in želeno organizacijsko kulturo ter vrednote. Raziskava se v nadaljevanju z vključitvijo polstrukturiranega intervjuja vodstva podjetja še poglobi. Rezultati raziskave so pokazali, da se obstoječa organizacijska kultura ne ujema z želeno organizacijsko kulturo zaposlenih in vodstva v izbranem podjetju, zato so se oblikovali kratkoročni in dolgoročni predlogi za izboljšanje organizacijske kulture, ki bodo pripomogli k rasti in razvoju izbranega podjetja.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: organizacijska kultura, vrednote, OCAI vprašalnik, hierarhija, trg, klan, adhokracija, zagotavljanje kakovosti, Cameron, Quinn
Objavljeno: 20.04.2019; Ogledov: 1971; Prenosov: 184
.pdf Celotno besedilo (1,86 MB)

4.
5.
Organizacijska kultura proizvodnega podjetja
Daša Škvorc, 2015

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: organizacijska kultura, modeli spreminjanja organizacijske kulture, vprašalnik OCAI, upiranje spremembam
Objavljeno: 20.08.2021; Ogledov: 299; Prenosov: 17
.pdf Celotno besedilo (993,30 KB)

6.
Razvoj modne blagovne znamke
Katja Tonković, 2021

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: diplomske naloge, blagovna znamka, identiteta, moda, tržne raziskave, anketni vprašalnik
Objavljeno: 21.11.2021; Ogledov: 229; Prenosov: 13
.pdf Celotno besedilo (2,75 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh