1. |
2. |
3. |
4. Oblikovanje vrednostnega okvirja za pomoč pri vrednotenju stanovanj v Ljubljani po načinu tržnih primerjavDomen Nahtigal, 2014 Najdeno v: ključnih besedah Ključne besede: nepremičnina, stanovanje, vrednotenje, način tržnih primerjav, dejavniki trga nepremičnin, vrednostni okvir, nepremičninske pravice, tržni pogoji, disertacije Objavljeno: 13.12.2017; Ogledov: 2181; Prenosov: 124
Celotno besedilo (4,56 MB) |
5. |
6. |
7. |
8. |
9. |
10. Razvoj lastne blagovne znamke podjetja Mesarstvo Oblak d. o. o.Katja Oblak, 2018 Opis: Mesarstvo Oblak, d. o. o., je eno izmed največjih mesnopredelovalnih industrij na Slovenskem, svoje proizvode izdeluje pod okriljem lastne blagovne znamke Oblak. Raziskava prikazuje pretežno poznavanje znamke na podlagi priporočil, njihova mnenja o znamki so pozitivno naravnana in stopnja za pogosto opravljen nakup znamke je nizka. Obenem prikazuje tudi šibkejši položaj prepoznavnosti v primerjavi s konkurenco na trgu, ki za dominanco zahteva izoblikovanje zgodbe z edinstveno vrednostjo ustvarjene tradicije pod družinskim okriljem, s katero vzbuja pristnost, domačnost z visoko standardizirano in modernizirano proizvodnjo kakovostnih, certificiranih slovenskih proizvodov. Za zagotovitev uspešnega nadaljnjega razvoja in znamčenja blagovne znamke sem pripravila celovit program. Najdeno v: ključnih besedah Ključne besede: : mesno predelovalna industrija, blagovna znamka Oblak, razvoj, znamčenje, vrednotenje blagovne znamke, razvoj blagovne znamke, želena blagovna znamka Objavljeno: 13.07.2018; Ogledov: 2866; Prenosov: 190
Celotno besedilo (3,95 MB) |