Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 18
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
Nepremičninska zakonodaja v Sloveniji in uvedba davka na nepremičnine
Lea Rener, 2015

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: nepremičnine, vrednotenje nepremičnin, zakonodaja, davki, nepremičninski davek, Slovenija
Objavljeno: 12.12.2017; Ogledov: 624; Prenosov: 42
.pdf Celotno besedilo (2,04 MB)

2.
3.
4.
5.
6.
Odnos do množičnega vrednotenja nepremičnin
Klavdija Snežič, 2015

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: nepremičnine, množično vrednotenje, evidence, globalizacija, davek na nepremičnine, socialno okolje, disertacije
Objavljeno: 14.12.2017; Ogledov: 648; Prenosov: 41
.pdf Celotno besedilo (2,80 MB)

7.
8.
Posebnosti razvoja lastne blagovne znamke v grafični industriji
Klemen Tratar, 2016

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: blagovne znamke, vrednotenje, grafična industrija, lastne trgovske znamke
Objavljeno: 29.03.2018; Ogledov: 528; Prenosov: 35
.pdf Celotno besedilo (648,55 KB)

9.
10.
Razvoj lastne blagovne znamke podjetja Mesarstvo Oblak d. o. o.
Katja Oblak, 2018

Opis: Mesarstvo Oblak, d. o. o., je eno izmed največjih mesnopredelovalnih industrij na Slovenskem, svoje proizvode izdeluje pod okriljem lastne blagovne znamke Oblak. Raziskava prikazuje pretežno poznavanje znamke na podlagi priporočil, njihova mnenja o znamki so pozitivno naravnana in stopnja za pogosto opravljen nakup znamke je nizka. Obenem prikazuje tudi šibkejši položaj prepoznavnosti v primerjavi s konkurenco na trgu, ki za dominanco zahteva izoblikovanje zgodbe z edinstveno vrednostjo ustvarjene tradicije pod družinskim okriljem, s katero vzbuja pristnost, domačnost z visoko standardizirano in modernizirano proizvodnjo kakovostnih, certificiranih slovenskih proizvodov. Za zagotovitev uspešnega nadaljnjega razvoja in znamčenja blagovne znamke sem pripravila celovit program.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: : mesno predelovalna industrija, blagovna znamka Oblak, razvoj, znamčenje, vrednotenje blagovne znamke, razvoj blagovne znamke, želena blagovna znamka
Objavljeno: 13.07.2018; Ogledov: 554; Prenosov: 58
.pdf Celotno besedilo (3,95 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh