Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Strategija vstopa podjetja X na ciprski trg
Marsel Krašovic, 2019

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: strateški management, internacionalizacija, vstopna strategija, strategija razvoja trga, ciprski trg
Objavljeno: 15.04.2021; Ogledov: 572; Prenosov: 0

2.
VSTOP PODJETJA POLIDENT, D. O. O., NA KITAJSKI TRG
Žan Brglez, 2022

Opis: Internacionalizacijo opredelimo kot proces, s katerim podjetje vstopi na tuji trg. Polident, d. o. o., je podjetje z dolgo in pestro zgodovino in je prisotno na več kot 60 različnih svetovnih trgih, med katerimi pa še ni kitajskega. V diplomski nalogi smo predstavili podjetje PoliDent in analizirali njegovo konkurenčnost. Narejena je bila analiza kitajskega trga. Omenjeni trg smo analizirali z analizo SWOT. Raziskali in predstavili smo tudi regulativno-zakonodajni vidik vstopa na trg. Izvedli smo dva intervjuja, in sicer s predstavnikom nemškega podjetja iz iste stroke, ki svoje proizvode že izvaža na kitajski trg, in z odgovorno osebo za internacionalizacijo podjetja Polident, d. o. o. Menim, da kitajski trg zaradi svoje velikosti in ponujenih izdelkov predstavlja velik potencial za podjetje PoliDent.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: Polident, d. o. o., internacionalizacija, medicinski pripomočki, kitajski trg, vstopna strategija
Objavljeno: 13.06.2022; Ogledov: 37; Prenosov: 1
.pdf Celotno besedilo (745,19 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh