1. |
2. Uporabnost NPS v merjenju zadovoljstva kupcev v prodajnih storitvahRok Zupančič, 2021, magistrsko delo Opis: V iskanju neposrednejših načinov za povzemanje izkušenj in zadovoljstva pacientov narašča zanimanje za neto oceno promotorjev. Za veljavnost raziskav in njihovih rezultatov je pomembno, da temeljito raziščemo posledice in pomen novo predstavljenih predmetov. Zato smo v nalogi preučili potencialni prispevek NPS k raziskavam kupčevih izkušenj. V raziskovalnem delu naloge smo ocenili povezave med NPS in dvema drugima metodama za ugotavljanje odziva kupcev ter primerjali njihovo porazdelitev. Za metodo zbiranja podatkov smo uporabili kvantitativno raziskovalno strategijo s pristopom spletnega anketiranja. Rezultati raziskave, ki smo jo opravili v izbranem storitvenem podjetju, nam pričajo o tem, da je ocena NPS metoda, ki lahko meri odziv kupcev. To smo dokazali s pozitivno korelacijo z drugima dvema preizkušenima metodama za merjenje odzivov kupcev po opravljeni storitvi ali nakupu. Ključne besede: NPS, zadovoljstvo kupcev, ugled podjetja, zvestoba kupcev, merjenje, zanesljivost, raziskava Objavljeno v ReVIS: 03.09.2021; Ogledov: 1525; Prenosov: 77 Celotno besedilo (1,88 MB) |
3. |
4. Poslovnik sistema vodenja kakovosti podjetja TPS IMP d.o.o. : diplomska nalogaBojan Škec, 2017, diplomsko delo Ključne besede: poslovnik kakovosti, standard ISO 9001, primerjalna metoda, zadovoljstvo kupcev, procesni pristop, sistem vodenja kakovosti, nenehno izboljševanje, tveganja, priložnosti Objavljeno v ReVIS: 20.08.2021; Ogledov: 1849; Prenosov: 0 Gradivo ima več datotek! Več... |
5. |
6. |
7. |
8. |
9. |
10. Analiza nakupnih navad pomurskih kupcev športnih oblačil : magistrska nalogaSanja Vogrinec, 2017, magistrsko delo Ključne besede: nakupovanje, kupci, vedenje kupcev, nakupne navade, nakupno odločanje, zadovoljstvo kupcev, športne trgovine, magistrsko delo Objavljeno v ReVIS: 19.09.2017; Ogledov: 5631; Prenosov: 427 Celotno besedilo (1,41 MB) |