Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 31
Na začetekNa prejšnjo stran1234Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
Motivacija in zadovoljstvo zaposlenih
Tanja Jevnikar, 2016

Opis: V današnjem času je raziskovanje zadovoljstva in motivacije zaposlenih čedalje bolj pomembno področje, saj le zadovoljen in motiviran zaposleni pozitivno prispeva k uresničevanju ciljev organizacije. Menim, da gre za izredno pomembno in hkrati zelo občutljivo temo. Poudariti želim pomembnost menedžmenta človeških virov in posebnosti javnega sektorja na tem področju. V svojem magistrskem delu se bom osredotočila na zadovoljstvo in motivacijo zaposlenih v javni upravi, bolj podrobno se bom osredotočila na zadovoljstvo in motivacijo zaposlenih na Upravni enoti Trebnje, ki je na tem področju v zadnjih letih zelo uspešna. Upravna enota Trebnje se mi zdi primerna upravna enota, saj bo letos že enajsto leto zapored izvajala anketiranje zaposlenih o njihovem delu oz. zadovoljstvu z zaposlitvijo na upravni enoti. Dosedanji rezultati kažejo, da je rezultat zadovoljstva zaposlenih posledica prispevka vodstva in vseh zaposlenih k vrednotam sodobne javne uprave, ki jo skupaj razvijajo z uporabo različnih sistemov, orodij in modelov. Pri tem pa kot najpomembnejši element dodane vrednosti kvalitetnemu delovanju prepoznajo v vseh zaposlenih, ki s svojo etično, kulturno in karierno naravnanostjo sledijo tem ciljem. Da organizacija dosega zastavljene cilje, mora zagotoviti kvalitetno vodenje na vseh ravneh. Z dobrim vodenjem se zagotovi visoka stopnja motiviranosti zaposlenih. Z motiviranostjo zaposlenih se izboljšujejo delovni rezultati zaposlenih (izboljšanje kakovosti upravnih storitev, izboljšanje učinkovitosti ...), hkrati pa se povečuje zadovoljstvo zaposlenih. Ustrezno ravnanje z ljudmi pri delu postaja ključ do uspeha vsake organizacije. Dobra organizacijska klima in zadovoljstvo zaposlenih imata neposreden vpliv na ključne elemente uspešnosti in učinkovitosti organizacije.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: motivacija, zadovoljstvo zaposlenih, poslovna komunikacija, človeški viri, javna uprava, upravne enote, Trebnje, magistrske naloge
Objavljeno: 22.08.2017; Ogledov: 1632; Prenosov: 139
.pdf Celotno besedilo (701,03 KB)

4.
Povezanost organizacijske klime, zadovoljstva zaposlenih, vodstvenih veščin in vrednot
Dušan Krajnik, 2016

Opis: Poslovni procesi, ne glede na dejavnost posameznih podjetij ali institucij, ki so lahko v zasebni ali državni lasti ali imajo status javno-zasebnega partnerstva, so postali po eni strani zelo preprosti, po drugi strani pa izredno zapleteni. Vse procese pa tako ali drugače upravljajo ljudje, ki imajo različna uporabna znanja, veščine, izkušnje oziroma so za to delo dovolj kompetentni. Poleg zaposlenih z ustreznimi kompetencami je za doseganje dobrih poslovnih rezultatov zelo pomembno, kakšni so v podjetju oziroma instituciji odnosi do zaposlenih oziroma kako se z ljudmi pri delu ravna. Zaradi tega se je v poslovnem svetu že pred mnogimi leti ustalila praksa, da se z različnimi metodami preučuje, meri, podrobno spremlja in analizira organizacijsko klimo, zadovoljstvo zaposlenih z različnimi vidiki dela, vodstvene veščine vodij in delovne vrednote. Merjenja sama po sebi ne bi imela nobenega pomena. Šele primerjave in analize različnih podatkov, ki so bili pridobljeni z merjenji, ter ugotavljanje povezav med navedenimi kategorijami prinesejo dodano vrednost teh merjenj. Dinamika poslovnega življenja v tem stoletju narekuje še posebno skrb, ki jo moramo namenjati ravnanju z ljudmi pri delu. Samo tisti zaposleni, ki so zadovoljni, bodo lahko kakovostno opravljali naložene naloge, sledili viziji in strategiji posameznega podjetja ali institucije in napredovali v poslovnem in v zasebnem svetu.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: ravnanje s človeškimi viri, organizacijska klima, zadovoljstvo zaposlenih, vodstvene veščine, Slovenija, magistrske naloge
Objavljeno: 07.11.2017; Ogledov: 964; Prenosov: 84
.pdf Celotno besedilo (995,99 KB)

5.
Zadovoljstvo zaposlenih v podjetju Mars
Marko Medved, 2017

Opis: Živimo v času nenehnih sprememb, inovacij in konkurence na trgu. Da podjetja sledijo vsem trendom in pri tem ostanejo uspešna ali želijo postati uspešna, se morajo zavedati, da je za to pomemben dejavnik zaposlenih. Da so zaposleni zadovoljni, je za podjetje kompleksen dejavnik, ki ga je treba stalno spremljati in nadgrajevati. Samo zadovoljni zaposleni bodo delali bolje, kakovostno in, če bo treba, tudi preko svojega časa. Različni avtorji pojem različno opredeljujejo, neke enotne definicije pa ni zaslediti. Za to, da so zaposleni zadovoljni, mora poskrbeti podjetje. MARS je podjetje za varovanje, ki svojim strankam nudi usluge iz varovanja.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: zadovoljstvo zaposlenih, dejavniki zadovoljstva, podjetje MARS
Objavljeno: 01.02.2018; Ogledov: 830; Prenosov: 68
.pdf Celotno besedilo (1,31 MB)

6.
Raziskava motivacijskih dejavnikov v pekarski industriji
Janez Šenveter, 2016

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: motivacija, motivacijske teorije, zadovoljstvo zaposlenih, pripadnost, vodenje, odnosi, podjetništvo, management
Objavljeno: 29.03.2018; Ogledov: 488; Prenosov: 33
.pdf Celotno besedilo (1,77 MB)

7.
8.
Spodbujanje kulture kakovosti v podjetju
Snežana Dragić, 2016

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: zagotavljanje kakovosti, kultura kakovosti, zadovoljstvo zaposlenih, vpliv zaposlenih, motiviranje zaposlenih
Objavljeno: 27.03.2018; Ogledov: 608; Prenosov: 52
.pdf Celotno besedilo (1,65 MB)

9.
Analiza interne komunikacije in zadovoljstva zaposlenih v podjetju X
Kristina Babić, 2017

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: interna komunikacija, zadovoljstvo zaposlenih, management znanja, zaposleni
Objavljeno: 27.03.2018; Ogledov: 490; Prenosov: 53
.pdf Celotno besedilo (1003,73 KB)

10.
Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh