Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Zelena delovna mesta v javnih podjetjih mestne občine Ljubljana
Igor Novak, 2024, magistrsko delo

Opis: Delo predstavlja poznavanje zelenih delovnih mest v javnih podjetjih mestne občine Ljubljana. Raziskava, izvedena na 215 anketiranih, je pokazala, da zaposleni na višjih položajih ne živijo bolj trajnostno. Ugotovili smo tudi, da se s trditvijo, da so zelena delovna mesta naša prihodnost, najbolj strinjajo pripadniki babyboom generacije in najmanj pripadniki generacije Z. Glede ozaveščenosti o zelenih delovnih mestih in prepoznavnosti le-teh med delovnimi položaji ni statističnih razlik. S trditvijo, da so delovna mesta v javnem podjetju lažje obvladljiva (manj zahtevna), so se najbolj strinjali referenti in najmanj vodstveni delavci. Statistično značilne razlike v ocenah strinjanja o tem, da imajo zaposleni v javnih podjetjih več svobode pri odločanju, smo zaznali med strokovnimi sodelavci in referenti. Na podlagi rezultatov smo podali smernice za večjo ozaveščanje in sprejetost zelenih delovnih mest.
Ključne besede: mestna občina Ljubljana, zelena delovna mesta, zeleno gospodarstvo, trajnost, prihodnost.
Objavljeno v ReVIS: 11.07.2024; Ogledov: 1026; Prenosov: 46
.pdf Celotno besedilo (1,91 MB)

2.
Ozelenitev izobraževanja v viziji vseživljenjskega učenja
Liliana Vižintin, 2020, objavljeni znanstveni prispevek na konferenci

Opis: Razvoj zelenega gospodarstva bo zahteval vse več delovne sile, ki bo imela nova zelena znanja in veščine. Predvideva se nastanek novih zelenih delovnih mest in pa tudi ozelenitev obstoječih. Če se izobraževani sistem ne bo prilagodil zahtevam spreminjajočega se gospodarstva, kjer bo prišlo do vnosa zelenih tehnologiji in inovacij, bo pomanjkanje zelenega znanja in veščin v skupnosti lahko predstavljalo eno od ključnih potencialnih ovir za prehod v nizkoogljično družbo in gospodarstvo. Še posebej je to pomembno za ključne sektorje za prehod v nizkoogljično gospodarstvo. V prispevku smo predstavili ozadje ozelenitve izobraževanja v viziji vseživljenjskega učenja, torej kot proces, ki bo zajemal tako formalno, kot tudi neformalno izobraževanje in priložnostno učenje. Poudarili smo pomen širjenja znanja in veščin o podnebnih spremembah in nizkoogljični družbi, ki bi vodile do večje prilagodljivosti in zaposljivosti delovne sile, okrepljene z zelenim znanjem in veščinami, ter tudi širjenja okoljske ozaveščenosti v skupnosti. Ozelenitev izobraževanja smo opredelili kot celostni proces uvajanja sistemskih sprememb v izobraževalni sistem, ki bo na podlagi tega lahko zadostil zahtevam razvoja nizkoogljične, krožne, zelene družbe in gospodarstva.
Ključne besede: vseživljenjsko učenje, izobraževanje, ozelenitev izobraževanja, zeleno gospodarstvo
Objavljeno v ReVIS: 12.11.2021; Ogledov: 1728; Prenosov: 112
.pdf Celotno besedilo (8,27 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh