Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 109
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
Oblikovanje blagovne znamke za lastno podjetje cats n' clothes : diplomska naloga
Eva Gorjanc, 2024, diplomsko delo

Ključne besede: diplomske naloge, blagovna znamka, celostna grafična podoba
Objavljeno v ReVIS: 19.10.2024; Ogledov: 195; Prenosov: 3
.pdf Celotno besedilo (7,77 MB)

5.
6.
7.
VPLIV PRODAJNO-MARKETINŠKIH TEHNIK NA USPEŠNOST POSLOVANJA MEDNARODNE BLAGOVNE ZNAMKE SMARTNINJA
Irena Žagar, 2024, ni določena

Opis: Magistrska naloga raziskuje vpliv marketinško-prodajnih tehnik na uspešnost mednarodne blagovne znamke SmartNinja. Uspešno prodajanje produkta zahteva premišljeno načrtovanje in nenehno prilagajanje marketinških strategij. To še toliko bolj velja za podjetja, ki poslujejo na mednarodnem trgu, kot je primer SmartNinja, ki se ukvarja z izobraževanjem programiranja. Magistrska naloga se poglobi v vpliv različnih marketinško-prodajnih tehnik na uspešnost poslovanja tovrstnih podjetij. Raziskava analizira, kako marketinške tehnike vplivajo na trženje blagovne znamke SmartNinja. Magistrska naloga išče razlike v marketinških pristopih za domače in mednarodne trge ter preučuje pomen meritev uspešnosti posamezne tehnike pri izbiri najučinkovitejše strategije za specifičen trg. S pomočjo orodij, kot je Google Analitika, in interne analize podjetja SmartNinja delo raziskuje učinkovitost uporabljanih tehnik in na podlagi rezultatov predlaga izboljšave za optimizacijo marketinško-prodajnega delovanja SmartNinje. Magistrska naloga na primeru podjetja SmartNinja razkriva ključne dejavnike za uspešno internacionalizacijo podjetja. Identificira ustrezne marketinško-prodajne tehnike in načine merjenja njihove uspešnosti. Še posebej pomembno je razumevanje razlik med domačimi in mednarodnimi trgi. Kulturne razlike, jezikovne bariere in specifične značilnosti posameznega trga zahtevajo prilagoditev marketinškega pristopa. Poleg tega učinkovitost posamezne tehnike ni univerzalna, saj je močno odvisna od specifičnosti trga kot tudi drugih dejavnikov, kot so strategija podjetje, marketinški načrt podjetja, prodajno-marketinške tehnike, ki jih podjetje uporablja za trženje itd. Rezultati blagovni znamki SmartNinja omogočajo optimalno pripravo marketinškega načrta in optimizacijo marketinških strategij, kar posledično vodi v povečanje dobička, prodaje in prepoznavnosti blagovne znamke na mednarodnem trgu. Raziskava prispeva k boljšemu razumevanju vloge marketinga pri uspešnem poslovanju na mednarodnih trgih. Podjetjem ponuja praktične napotke za optimizacijo marketinško-prodajnih tehnik in jim pomaga doseči želen uspeh na globalni ravni.
Ključne besede: SmartNinja, blagovna znamka, marketinško-prodajne tehnike, marketing, marketinška strategija, maketinške tehnike
Objavljeno v ReVIS: 18.09.2024; Ogledov: 275; Prenosov: 7
.pdf Celotno besedilo (2,74 MB)

8.
9.
10.
Poslovni načrt za podjetje Buzz off d. o. o.
Jagoda Sonc Nečemar, 2024, ni določena

Opis: V diplomskem delu je predstavljen poslovni načrt za podjetje Buzz off, d. o. o. Podjetje je novoustanovljeno in se bo ukvarjalo s prodajo repelentov proti različnim zajedavcem in žuželkam preko spleta. Podjetje uvrščamo pod dejavnost Trgovina na drobno po pošti ali po internetu (47.910). Panoga je v zadnjih letih doživela hitro rast, saj je digitalna tehnologija omogočila enostavno in praktično nakupovanje iz udobja doma. Glavni cilj diplomskega dela je zagotoviti celovit načrt za uspešno poslovanje podjetja. Ugotovili smo, da ima trg naravnih repelentov zagotovo potencial, saj ljudje vedno raje posegajo po naravnih repelentih. Ljudje so zaskrbljeni za svoje zdravje in zdravje bližnjih, hkrati pa želijo zaščititi tudi okolje.
Ključne besede: Poslovni načrt, repelenti, spletna prodaja, blagovna znamka, zajedavci in žuželke, trajnostni način življenja, raziskava.
Objavljeno v ReVIS: 22.08.2024; Ogledov: 332; Prenosov: 8
.pdf Celotno besedilo (2,91 MB)

Iskanje izvedeno v 0.23 sek.
Na vrh