Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


Iskanje brez iskalnega niza vrača največ 100 zadetkov!

1 - 10 / 100
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Social networks as factors for innovations
Victor Cepoi, 2018

Opis: In the new local-global interconnection, nation states are losing their influence and legitimacy, while economic and cultural transformations are reconfiguring spatial formations. Going in line with the global trends, regions grasp more importance in shaping the political, economic and social environments. As a result, the regional level has an important role in creating a proper socio-economic framework for innovation development, which is considered one the engines of development. Relying on the theory of Social fields, the research considers three social forces (networks, institutions, and cognitive frames) as an alternative explanation for innovation processes, by encompassing the aspects of different social fields on the regional level. Consequently, within this dissertation we approach regional innovation systems as an analytical unit for exploring innovation performance of a regional environment. As case studies, we selected seven regions with different levels of innovation performance. The analysis of the semi-structured interviews and the Qualitative Comparative Analysis emphasized the social forces are a special component for explaining innovation processes in the selected case studies. Nonetheless, the results offer insights for regional mechanisms within the innovation performance with the focus on an approach toward innovation that is beyond simple economics.
Ključne besede: Regional Systems of Innovations, Networks, Social Field, Social Forces, Qualitative Comparative analysis
Objavljeno: 17.02.2020; Ogledov: 1; Prenosov: 3
.pdf Celotno besedilo (3,40 MB)

2.
NAČRTOVANJE RASTI PODJETJA HARVEY NORMAN TRADING D. O. O.
Marko Demir, 2020

Opis: V diplomskem delu sem predstavil in analiziral podjetje Harvey Norman trading d. o. o., ki je bilo ustanovljeno leta 2000. Podjetje prihaja iz Avstralije, prvo poslovalnico pa je leta 2000 zgradilo prav v Ljubljani. Gre za podjetje, ki se ukvarja tako z maloprodajo kot veleprodajo. Večino prihodka podjetje ustvari z maloprodajo pohištva, spalnic, bele tehnike, zabavne elektronike in kuhinj, v tem vrstnem redu po obsegu prodaje. Dandanes je za rast podjetja potrebno konstantno prilagajanje glede na trg in konkurenco. Z neprestanim iskanjem novih pristopov in rešitev lahko doseže veliko konkurenčno prednost. Namen diplomskega dela je bil izdelati načrt za rast podjetja in pred tem analizirati trenutno stanje podjetja Harvey Norman trading d. o. o., poleg tega pa definirati, kateri način rasti je primeren za podjetje. Na osnovi analize sedanjega in projekcije načrtovanega poslovanja smo ugotovili, da je generična rast podjetja optimalna izbira. Z analizo računovodskih izkazov sem ugotovil, da podjetje uspeva in raste vsako leto. S finančnimi kazalniki sem potrdil, da ima podjetje vse možnosti za nadaljnjo generično rast, saj podjetju rastejo sredstva, prodaja in posluje z dobičkom. Podjetje Harvey Norman trading d. o. o. ima potencial za rast in razvoj ter vse možnosti za uspeh in uresničitev svojih ciljev.
Ključne besede: Rast podjetja, konkurenčne prednosti, analiza delovnih postopkov, dejavnosti v organizaciji, prodaja.
Objavljeno: 13.02.2020; Ogledov: 9; Prenosov: 1
.pdf Celotno besedilo (1,71 MB)

3.
MARKETINŠKO KOMUNICIRANJE V PODJETJU ADRIA AIRWAYS D.O.O.
Ivana Božić, 2020

Opis: V teoretičnem delu naloge smo na kratko predstavili pojme marketinškega komuniciranja, digitalnega, spletnega in elektronskega marketinga. Predstavili smo tudi enega izmed najbolj razširjenih spletnih orodij za razpošiljanje e-pošte marketinških kampanj naročnikom, MailChimp. Nadaljevali smo s krajšo predstavitvijo družabnih omrežij, predvsem pa izpostavili tista, kjer se oglašuje izbrano podjetje. Za praktični del naloge smo izbrali podjetje Adria Airways, ga predstavili in se osredotočili na marketing v podjetju ter iz delno dostopnih podatkov naredili krajšo analizo e-pošte marketinških kampanj, s katero smo prišli do delnih rezultatov za potrditev hipoteze.
Ključne besede: marketinško komuniciranje, digitalni marketing, spletni marketing, e-mail marketing, Mailchimp, Adria Airways.
Objavljeno: 13.02.2020; Ogledov: 7; Prenosov: 1
.pdf Celotno besedilo (2,57 MB)

4.
ePolicist v praksi
Blaž Papež, 2019

Opis: V diplomskem delu je predstavljena mobilna aplikacija ePolicist, ki nudi mobilno rešitev za podporo dela policista na terenu in s tem uvaja digitalizacijo poslovanja. Ker je od implementacije aplikacije v splošno uporabo minilo že nekaj let, je smiselno, da se opravi analiza uporabe pri neposrednih uporabnikih – policistih, s katero se preveri trenutno stanje, zadovoljstvo pri uporabi in ali res prihaja do prihrankov časa, kot je bilo predstavljeno pred implementacijo mobilne rešitve. Aplikacija je sicer še vedno v razvoju, vendar pa omogoča zadostno količino funkcionalnosti, da se jo lahko uporablja na terenu. V diplomskem delu je objavljen tudi intervju z nosilcem projekta, ki osvetli nekaj dejstev o razvoju aplikacije in izzivov ter ovir, s katerimi se je s svojo ekipo soočil pri njenem razvoju.
Ključne besede: ePolicist, e-poslovanje, digitalizacija poslovanja, policija, mobilna rešitev
Objavljeno: 10.02.2020; Ogledov: 43; Prenosov: 8
.pdf Celotno besedilo (6,21 MB)

5.
Uporaba družbenih omrežij za širjenje prepoznavnosti mladih podjetnikov
Matej Mikolič, 2020

Opis: Podjetništva ni brez trženja; elektronskega trženja in družbenih omrežij ni brez razmaha digitalne tehnologije. Diplomska naloga preučuje uporabo družbenih omrežij med podjetniki z namenom ugotavljanja, katera družbena omrežja so med njimi najbolj popularna. Na osnovi šestih podjetij je bilo ugotovljeno, da je najpogosteje uporabljeno družbeno omrežje Facebook, sledi pa mu Instagram, kar velja tako za starejša kot mlajša podjetja. Podjetja so jih začela uporabljati, ker so zaznala njihove koristi, tj. razsežnost, cenovna ugodnost, možnost obdržati stik s konkurenco. Slednje pomeni, da jih je k temu v veliki meri prisilil trg in spremenjene tržne razmere. Kljub vsemu pa je med podjetji zaznati pomanjkljivo razumevanje teoretičnih trženjskih konceptov, zaradi česar podjetja objave na družbenih omrežjih naslavljajo splošno na celotno populacijo namesto ločeno po ciljnih skupinah.
Ključne besede: podjetništvo, digitalizacija, elektronsko trženje, družbena omrežja, Facebook, Instagram
Objavljeno: 10.02.2020; Ogledov: 5; Prenosov: 1
.pdf Celotno besedilo (1,08 MB)

6.
7.
8.
9.
Nastanek diplomacije slovenske države - analiza spominov izbranih politikov in diplomatov
Mateja Setnikar, 2020

Opis: Magistrsko delo obravnava ključni in najpomembnejši trenutek slovenske zgodovine, to je nastanek samostojne in neodvisne države ter njene diplomacije. Vzporedno z nastankom samostojne države je bilo potrebno na novo oblikovati tudi slovensko diplomacijo, ki je pred tem delovala v okviru jugoslovanske. Kljub temu, da je bil diplomatski aparat Slovenije majhen in se je poleg tega ukvarjal s kadrovskimi, tehničnimi in finančnimi težavami, je uspel v šestih mesecih prepričati mednarodno javnost, da si Slovenija zasluži mednarodno priznanje. Slovenska diplomacija je že pred osamosvojitvijo načrtno izvajala diplomatske aktivnosti, s katerimi je iskala podporo v sosednjih državah in tudi širše. Po osamosvojitvi pa jo je čakala najtežja naloga - borba za mednarodno priznanje. Na tej poti so bili slovenski diplomati poleg svojih spretnosti odvisni od podpore tujih politikov in diplomatov, tistih, ki so odločali o tem, ali Sloveniji pravico do samoodločbe priznati ali ne. Skozi spomine tujih politikov in diplomatov, ki so po našem mnenju ključno oblikovali proces osamosvajanja Slovenije, smo predstavili njihov vpliv na nastajanje nove, mednarodno priznane države ter razloge za njihovo odločitev, da so na koncu soglasno priznali Slovenijo kot samostojno in neodvisno državo.
Objavljeno: 05.02.2020; Ogledov: 61; Prenosov: 10
URL Celotno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

10.
Readiness of European countries for the return of foreign fighters of the Islamic state
Sara Perković, 2019

Objavljeno: 05.02.2020; Ogledov: 51; Prenosov: 5
URL Celotno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh