Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


Iskanje brez iskalnega niza vrača največ 100 zadetkov!

1 - 10 / 100
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
POSLOVNI BONTON V SLOVENSKIH MIKRO, MALIH IN SREDNJE VELIKIH PODJETJIH (MSP)
Sandra Obradović, 2019

Opis: V diplomskem delu bomo obravnavali pomen in uporabo PB v MSP. Predstavili bomo tudi PB posameznika, ki se pripravlja na zaposlitev v podjetju, in sicer od prijave na delovno mesto, priprave na prvi razgovor, pomembnosti prvega vtisa, uporabe telefonskega komuniciranja do pozdravljanja. Poslovno komuniciranje delimo na besedno in nebesedno. Pri besedni komunikaciji je pomembna vsebina, ki jo posredujemo sogovorniku, pri nebesednem komuniciranju pa spoznavamo prednost pomena govorice telesa, pravila poslovnih oblačil in obutve. Raziskava je pokazala, da veliko slovenskih MSP vsakodnevno uporablja PB, ki predstavlja pomembno komponento uspešnosti poslovanja, čeprav nima velikega vpliva na motivacijo zaposlenih.
Ključne besede: PB, MSP, podjetje, zaposleni, komuniciranje, poslovno okolje
Objavljeno: 16.02.2019; Ogledov: 5; Prenosov: 1
.pdf Celotno besedilo (1,15 MB)

2.
Načini za pridobivanje zvestih potrošnikov
Nika Koncilja, 2019

Opis: Odnosi s strankami so problematičen, a zelo pomemben vidik poslovanja. Podjetja se velikokrat osredotočajo na nove potrošnike, manj pozornosti pa posvečajo temu, da bi gradili dolgotrajno zaupanje z že obstoječimi potrošniki, jih motivirali za ponovni nakup in s tem ustvarili pripadnost blagovni znamki. Vsebino diplomskega dela sem razdelila na dva dela. V prvem delu sem predstavila pojem zvestoba potrošnikov in opisala, katere tehnike so pomembne. V drugem delu sem s pomočjo intervjujev ugotovila strategije, ki jih podjetja uporabljajo v praksi, na kaj morajo paziti in v katero smer bodo po njihovem mnenju šle potrošnikove želje v prihodnosti.
Ključne besede: zvestoba, potrošnik, lojalnost, mala podjetja, srednja podjetja
Objavljeno: 16.02.2019; Ogledov: 6; Prenosov: 1
.pdf Celotno besedilo (824,65 KB)

3.
4.
5.
Mobing na delovnem mestu
Matej Hrastar, 2018

Ključne besede: mobing, komunikacija, nasilje, sodelavci, žrtev, mobing na delovnem mestu
Objavljeno: 11.02.2019; Ogledov: 18; Prenosov: 5
.pdf Celotno besedilo (781,59 KB)

6.
7.
8.
9.
10.
Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh