Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 10 / 602
First pagePrevious page12345678910Next pageLast page
1.
OPTIKA CERAR D. O. O.
Blažka Cerar, 2020

Abstract: Diplomsko delo obravnava izdelavo poslovnega načrta za podjetje Optika Cerar d. o. o., ki se bo ukvarjalo s prodajo optičnih pripomočkov na drobno. Cilj diplomskega dela je pridobiti odgovor na vprašanje, ali za poslovno idejo na trgu obstaja priložnost, in oceniti finančni potencial priložnosti za izvedbo poslovne ideje v praksi. Diplomsko delo zajema dvanajst poglavij. Prvi del je sestavljen iz teorije, kjer so opredeljeni podjetje, panoga in storitev. Predstavljeni so tudi vizija, cilj in poslanstvo podjetja. Drugi del prikazuje tržno raziskavo in marketinški načrt. V tem delu so opredeljeni ciljni trg in ciljni kupci, kar pripomore k čim boljši izdelavi anketnega vprašalnika. Poleg analize kupcev je v drugem delu izdelana tudi analiza konkurence in dobaviteljev. Na podlagi analize panoge in trga je podana napoved prodaje. V marketinškem načrtu je izdelana analiza SWOT in oblikovani so trženjski cilji in strategije. Zadnji del diplomskega dela se ukvarja s pridobivanjem virov za uspešno poslovanje podjetja in raziskuje, kakšne stroške bo imelo podjetje. Nato so izdelane projekcije bilanc stanja, izkazov poslovnega izida in izkazov denarnega toka za štiri leta.
Keywords: Poslovni načrt, optika, očala, analiza SWOT, finančne projekcije, prodaja, novo podjetje.
Published: 15.01.2020; Views: 10; Downloads: 3
.pdf Fulltext (2,34 MB)

2.
POSLOVNI NAČRT PODJETJA RAJŽA, D. O. O., ZA ORGANIZACIJO KOLESARSKIH IZLETOV IN IZOBRAŽEVANJ
Eva Miklič, 2020

Abstract: V diplomskem delu je predstavljen poslovni načrt storitvene dejavnosti vodenih kolesarskih izletov. Opravljena je bila raziskava in analiza trga, ki vključuje predstavitev trendov v panogi, predstavitev ciljnih trgov ter analizo strank. Izvedena je bila anketa o kolesarskem turizmu, ob tem pa izdelan načrt prodaje, predstavljena strategija prodora na trg ter marketing. Predstavljen je razvoj storitev, ki vključuje poslovno lokacijo/prostor ter načrtovanje opreme. Zajete so finančne projekcije, kot sta izkaz poslovnega izida in izkaz stanja. Predstavljena so kritična tveganja, upoštevajoč trenutno zakonodajo, ter predstavljen terminski načrt zagona podjetja.
Keywords: poslovni načrt, organizacija kolesarskih izletov, kolesarski turizem, gorsko kolesarjenje.
Published: 08.01.2020; Views: 20; Downloads: 3
.pdf Fulltext (1,53 MB)

3.
VREDNOTENJE DRUŽINSKIH PODJETIJ V SLOVENIJI NA PRIMERU IZBRANEGA DRUŽINSKEGA PODJETJA
Uroš Posega, 2019

Abstract: Za družinsko podjetje se po različnih definicijah lahko imenuje tisto podjetje, ki ga praviloma upravljajo in vodijo družinski člani. Glede na številčno zastopanost družinskih podjetij v Sloveniji menimo, da se številna družinska podjetja srečujejo s sledečimi vprašanji: koliko je njihovo podjetje vredno, ali knjigovodska vrednost podjetja prikazuje dejansko vrednost podjetja in kolikšna je poštena prevzemna cena oziroma tržna vrednost podjetja, ki ga načrtujejo prevzeti. Vzrokov za vrednotenje družinskih podjetij je danes več kot dovolj in vsekakor se številna pogosto soočajo z zgoraj navedenimi vprašanji. Zato smo se odločili ovrednotiti družinsko podjetje in odgovoriti na postavljene delovne hipoteze.
Keywords: Podjetništvo, vrednotenje, cena, tržna vrednost, družinsko podjetje, razlogi za vrednotenje, finančni kazalci, hipoteze, izračun.
Published: 22.12.2019; Views: 70; Downloads: 2
.pdf Fulltext (2,72 MB)

4.
SISTEMI KAKOVOSTI PO ISO 9001 V PODJETJU SINTER D.O.O.
Samo Krapež, 2019

Abstract: V diplomskem delu se osredotočamo na proučevanje ISO-standardov in na podjetje Sinter, d. o. o. Skozi analizo literature smo predstavili ISO-standarde iz serij 8000, 9000, 14001 in 26000. Predstavili smo podjetje Sinter, d. o. o., uvedbo ISO-standarda v podjetje in spremembe, ki jih je bilo treba sprejeti pred uvedbo ISO-standarda. V diplomskem delu smo uporabili opisno oz. deskriptivno metodo s študijem različne domače in tuje literature. Prav tako smo uporabili primerjalno metodo. Uporabili smo jo pri primerjavi stanja v podjetju Sinter pred in po uvedbi ISO-standardov. Pri primerjalni metodi smo uporabili tudi statistične vire. Z omenjeno metodo smo primerjali rezultate uvedbe ISO-standarda v podjetju Sinter in v sorodnem podjetju. Metode intervjujev smo uporabili pri primerjavi uvedbe ISO-standarda v sorodnem podjetju. V delu smo raziskali pogoje za uvedbo sprememb v podjetju Sinter, z namenom pridobitve ISO-standarda. Skozi delo smo opredelili različna področja (sistem vodenja kakovosti, odgovornost vodstva, vodenje virov, realizacijo proizvodnje, merjenje, analizo in izboljšave), na katerih je moralo podjetje sprejeti določene spremembe, da je ustrezalo zahtevanim pogojem za podelitev certifikata. Z raziskavo je bilo ugotovljeno, da je uvedba ISO-standarda 9001 v podjetju Sinter povzročila pozitivne spremembe zlasti v odnosih s kupci, po drugi strani pa je prispevala k večjemu obsegu zahtevane dokumentacije. S pridobljenimi statističnimi podatki smo ugotovili, da je razširjenost uvedbe ISO-standarda 9001 med slovenskimi podjetji sorazmerno nizka.
Keywords: kakovost, ISO-standard, Sinter, d. o. o., ISO 9001:2008, management.
Published: 22.12.2019; Views: 72; Downloads: 3
.pdf Fulltext (2,07 MB)

5.
OCENA RASTI PODJETJA FILC D.O.O.
Tina Zajc, 2019

Abstract: V diplomskem delu smo predstavili in analizirali podjetje Filc d. o. o. Podjetje se ukvarja s proizvajanjem in prodajanjem netkanih tekstilij in laminiranih izdelkov. Ustanovljeno je bilo že leta 1937, s proizvajanjem netkanih tekstilij pa so se začeli ukvarjati leta 1963 ter nato leta 1996 še z laminiranjem, kar sta poglavitni dejavnosti podjetja. V uvodnem delu smo postavili tri teze, na podlagi katerih smo s pomočjo analiz gradili diplomsko delo. V teoretičnem delu uvoda diplomskega dela smo predstavili podjetje in njegove dejavnosti. Poleg tega smo s pomočjo PEST analize predstavili zunanje dejavnike, ki lahko vplivajo na rast izbranega podjetja. V jedru diplomskega dela smo predstavili analizo poslovanja podjetja za obdobje zadnjih štirih let s pomočjo MOF analize. Nadaljevali smo z merjenjem potenciala rasti podjetja s pomočjo RECoIL analize. Poleg omenjenih analiz smo pri izdelavi diplomskega dela uporabili tudi orodja strateške analize od SWOT analize, TOWS in BCG matrike. Za preverjanje možnih strategij, projektov ali planov rasti v podjetju smo uporabili Ansoffovo matriko, ki je tudi pripomogla k izbiri najprimernejše strategije in projekta ali plana, ki naj ga podjetje uporabi za rast. V zadnjem poglavju diplomskega dela se nahaja izračun bodoče rasti podjetja za obdobje prihodnjih treh let. Podjetje bi s pomočjo teh izračunov lažje izbralo in analiziralo najboljši projekt oziroma plan rasti. Menimo, da ima podjetje Filc d. o. o. še veliko možnosti in potenciala za nadaljnjo rast, katero lahko doseže z diverzifikacijo, dinamičnostjo, prilagajanjem dosedanjim in bodočim kupcem na trenutnih in bodočih novih trgih ter izobraževanjem in upoštevanjem zaposlenih.
Keywords: Proizvodno podjetje, PEST analiza, MOF analiza, SWOT analiza, TOWS in BCG matrika, Ansoffova matrika, rast podjetja, rast z diverzifikacijo
Published: 20.12.2019; Views: 69; Downloads: 10
.pdf Fulltext (1,27 MB)

6.
Marketinški načrt za povečanje tržnega deleža na segmentu lahkih mostnih dvigal za podjetje Indenna dvigala d. o. o.
Jure Đuranović, 2019

Abstract: Lahko mostno dvigalo je med slovenskimi proizvodnimi podjetji manj poznana rešitev za manipuliranje bremen. Podjetja se vse bolj osredotočajo na ergonomičnost delovnih mest v delavnici in na optimiziranje delovnega procesa. Počasi se zavedajo, da ročno manipuliranje bremen, tudi takšnih do 100 kilogramov, lahko predstavlja nevarnost, prav tako je zamudno in dostikrat zahteva dodatni par rok. Vsebino diplomskega dela sem razdelil na tri dele. V prvem delu sem predstavil podjetje Indenna dvigala d. o. o. in industrijska dvigala. Izpostavil sem manj znano dvižno rešitev, lahko mostno dvigalo. V drugem delu sem izdelal marketinški načrt za večanje tržnega deleža lahkih mostnih dvigal, v tretjem delu pa sem predstavil rezultate ankete, ki so jo izpolnile naše stranke, ki v svoji delavnici še nimajo lahkega mostnega dvigala. Anketa je vsebovala vprašanja o lahkih mostnih dvigalih, njihovem poznavanju, prednostih in dosedanjih dvižnih rešitvah, ki jih uporabljajo v svojih delavnicah.
Keywords: lahko mostno dvigalo, dvižni pripomoček, marketinški načrt, proizvodna podjetja v Sloveniji, Indenna dvigala
Published: 03.12.2019; Views: 105; Downloads: 8
.pdf Fulltext (1,61 MB)

7.
Model diferenciranih cen storitev gospodarske javne službe zbiranja komunalnih odpadkov
Tine Jan, 2019

Abstract: Podjetje X za celotno oskrbovano območje uporablja enotno ceno za storitve GJS zbiranja komunalnih odpadkov. Iz zakonskih izhodišč smo ugotovili, da je diferenciacija cen med posameznimi občinami možna. Z analizo dejanskih stroškov storitev GJS zbiranja komunalnih odpadkov in primerjalno analizo v oskrbovanem območju podjetja X smo opredelili ključne dejavnike, ki smo jih uporabili pri izdelavi modela za izračun diferencirane cene storitev GJS zbiranja komunalnih odpadkov. Model je uporaben tudi pri prepoznavanju potenciala za izboljšanje procesa zbiranja komunalnih odpadkov. Ker pred izvajanjem dejavnosti na novih potencialnih območjih podrobnejši podatki niso znani, smo nastavili tudi enostaven model za izvajanje tržnih storitev zbiranja komunalnih odpadkov.
Keywords: Model izračuna cene, diferencirana cena, gospodarska javna služba, zbiranje odpadkov, komunalni odpadki.
Published: 30.11.2019; Views: 120; Downloads: 5
.pdf Fulltext (3,51 MB)

8.
Optimizacija procesa od prejema naročila do dostave spletnim kupcem v izbranem podjetju
Katja Krabonja, 2019

Abstract: Diplomsko delo se nanaša na analizo poslovnega procesa podjetja Orbico, d. o. o., in sicer na proces od prejema naročila do dostave spletnim kupcem. V današnjem času spletno nakupovanje postaja vse večji trend po celem svetu, saj imamo zaradi hitrega tempa življenja vse manj prostega časa, ki ga želimo izkoristiti čim bolj učinkovito in ne s pohajanjem po trgovinah. Prav tako se trend spletnega nakupovanja povečuje tudi v Sloveniji, saj indeks rasti spletne trgovine v letu 2017 po izračunih SURS-a že tri leta zapored kaže od 30 do 40 % letno rast. Glede na te podatke lahko rečemo, da spletna trgovina predstavlja ogromen potencial na trgu. Ravno na tem področju smo v podjetju Orbico, d. o. o., zaznali priložnost za rast podjetja, vendar smo na poti zaznali kar nekaj izzivov, saj je celotni proces dela trenutno nastavljen na 48 urno dostavo. Če želimo slediti trendom na trgu in postati še bolj konkurenčni, bi morali dostavo skrajšati na 24 ur. Cilj diplomskega dela je ugotoviti, na kakšne načine lahko skrajšamo proces od prejema do dostave naročila spletnega kupca in kaj ga podaljšuje ter cilj potrditi z našo hipotezo, ki pravi, da proces od prejema do dostave naročil spletnih kupcev lahko skrajšamo z reorganizacijo celotnega procesa. Dejanski rezultati so v skladu s pričakovanji, vendar to pomeni, da se podjetje teh izzivov zaveda in se želi z njimi soočiti ter jih premagati.
Keywords: analiza, poslovni proces, spletno nakupovanje, digitalizacija, rast podjetja, trend, trend spletnega nakupovanja, konkurenčnost
Published: 23.11.2019; Views: 99; Downloads: 6
.pdf Fulltext (1,01 MB)

9.
Poslovni načrt za rast in širitev podjetja na Hrvaško "Instalacije Modic - trgovina in storitve d. o. o."
Jernej Gvardjančič, 2019

Abstract: V diplomskem delu je predstavljeno in analizirano podjetje Instalacije Modic, d. o. o. Podjetje je bilo ustanovljeno leta 2002 ter se ukvarja z montažo in prodajo instalacijskih sistemov. Gre za eno izmed vodilnih podjetij v panogi zaključnih gradbenih del na območju Slovenije. V Sloveniji je doseglo zastavljene cilje, zato si želi prodreti na tuji trg in tam ponoviti uspehe iz domačega tržnega področja. V diplomskem delu je obravnavan poslovni načrt, v katerem so preučene možnosti za nadaljnjo rast podjetja v primeru širitve na hrvaški trg. Cilj podjetja je razširiti ponudbo storitev in izdelkov na tuji trg. V poslovnem letu 2018 je podjetje to točko doseglo in začelo stagnirati, saj je doseglo vrhunec delovanja. Poslovno leto 2018 je zaključilo z 881.435,69 EUR prihodkov od prodaje in skoraj podvojilo prihodke iz leta 2017. Namen dela je bil izdelati ustrezen poslovni načrt, s pomočjo katerega bi podjetje Instalacije Modic, d. o. o., uspešno vstopilo na hrvaški trg. Analizirali smo panogo podjetja oziroma dejavnost, omenili prednosti podjetja in potencialne slabosti ter opravili več analiz poslovanja podjetja. Ugotovili smo, da gre pri generični rasti za ustrezno rast podjetja ter da podjetje kot celota izpolnjuje vse pogoje in se nahaja v ustreznem življenjskem ciklu podjetja, da izvede širitev na Hrvaško. S pomočjo anketnega vprašalnika smo izvedli primarno raziskavo ter iz nje pridobili informacije, katere so nam služile kot osnova pri opredelitvi načina rasti. V uvodu diplomskega dela smo zastavili tri hipoteze in jih nato po raziskavi tudi potrdili oziroma eno izmed njih ovrgli. Glede na ugotovitve raziskave je za podjetje najbolje, da se v začetku širi z enim samim produktom, to je instalacijo in prodajo klimatskih naprav. V diplomskem delu povzemamo izsledke tako domače, kot tudi tuje strokovne literature, in na tej podlagi analiziramo možnosti za rast in širitev podjetja na Hrvaško. Analizirali smo dosedanje poslovanje podjetja, naredili vse izračune finančnih projekcij ter predvideli poslovanje podjetja za naslednja štiri leta. Predvideli smo vse potrebne investicije in stroške, ki jih bo rast prinesla, ter začrtali smernice, po katerih bi podjetje uspešno izpeljalo načrtovano rast.
Keywords: rast, širitev, instalacijske storitve, klimatske naprave, poslovanje
Published: 02.10.2019; Views: 171; Downloads: 15
.pdf Fulltext (1,83 MB)

10.
Analiza rasti podjetja Adria keramika d. o. o.
Nina Godnič, 2019

Abstract: Diplomsko delo obravnava in analizira podjetje Adria Keramika d.o.o., ki je v svoji panogi uspešno že več kot 25 let. Na podlagi narejene analize so izpeljane projekcije in načrti rasti podjetja. Celotno diplomsko delo vključuje orodja strateške analize, kot so MOF analiza, PEST analiza, SWOT analiza, TOWS analiza, BCG matrika, RECOIL analiza, Porterjev model petih silnic in Ansffova matrika. V diplomski nalogi sem analizirala dosedanje stanje poslovanja podjetja in preučila možne strategije nadaljnje rasti. S pomočjo finančnih izračunov sem prišla do zaključka, da podjetje letno uspešno raste in se razvija. Podjetje postaja vse bolj prepoznavno kot uspešno in razvijajoče se podjetje. S ciljem povečanja razpoznavnosti identitete in konkurenčne sposobnosti postopoma prehajajo od vizije tehničnega trgovca z različnimi kvalitetnimi izdelki k prepoznavni identiteti trgovca z izdelki za prenovo in opremo doma. Pri prodaji izdelkov podjetjem prevladuje usmeritev po še močnejši specializaciji in uvajanju kvalitetnih blagovnih znamk, pri prodaji potrošnikom po novosti za lepše bivalno okolje. Cilj diplomske naloge je ugotoviti, ali ima podjetje možnost za rast. Izbrana strategija rasti je združitev z drugim podjetjem. Rezultati analize in raziskave so pokazali, da bo podjetje po združitvi postalo novo večje podjetje in s tem pridobilo večji tržni delež na področju slovenskega trga in sosednjih držav, predvsem Hrvaške, Avstrije in Italije. Po združitvi bo podjetje izgubilo del samostojnosti in hitre odzivnosti. Odločitve podjetja bodo potekale v skladu z dogovorom in pravili, ki bodo postavljeni z novo organizacijsko shemo.
Keywords: rast podjetja, spojitev, načrtovanje rasti, strategija rasti, analiza, MOF analiza, SWOT analiza.
Published: 02.10.2019; Views: 191; Downloads: 22
.pdf Fulltext (813,71 KB)

Search done in 0 sec.
Back to top