Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 548
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
POSLOVNI BONTON V SLOVENSKIH MIKRO, MALIH IN SREDNJE VELIKIH PODJETJIH (MSP)
Sandra Obradović, 2019

Opis: V diplomskem delu bomo obravnavali pomen in uporabo PB v MSP. Predstavili bomo tudi PB posameznika, ki se pripravlja na zaposlitev v podjetju, in sicer od prijave na delovno mesto, priprave na prvi razgovor, pomembnosti prvega vtisa, uporabe telefonskega komuniciranja do pozdravljanja. Poslovno komuniciranje delimo na besedno in nebesedno. Pri besedni komunikaciji je pomembna vsebina, ki jo posredujemo sogovorniku, pri nebesednem komuniciranju pa spoznavamo prednost pomena govorice telesa, pravila poslovnih oblačil in obutve. Raziskava je pokazala, da veliko slovenskih MSP vsakodnevno uporablja PB, ki predstavlja pomembno komponento uspešnosti poslovanja, čeprav nima velikega vpliva na motivacijo zaposlenih.
Ključne besede: PB, MSP, podjetje, zaposleni, komuniciranje, poslovno okolje
Objavljeno: 16.02.2019; Ogledov: 5; Prenosov: 1
.pdf Celotno besedilo (1,15 MB)

2.
Načini za pridobivanje zvestih potrošnikov
Nika Koncilja, 2019

Opis: Odnosi s strankami so problematičen, a zelo pomemben vidik poslovanja. Podjetja se velikokrat osredotočajo na nove potrošnike, manj pozornosti pa posvečajo temu, da bi gradili dolgotrajno zaupanje z že obstoječimi potrošniki, jih motivirali za ponovni nakup in s tem ustvarili pripadnost blagovni znamki. Vsebino diplomskega dela sem razdelila na dva dela. V prvem delu sem predstavila pojem zvestoba potrošnikov in opisala, katere tehnike so pomembne. V drugem delu sem s pomočjo intervjujev ugotovila strategije, ki jih podjetja uporabljajo v praksi, na kaj morajo paziti in v katero smer bodo po njihovem mnenju šle potrošnikove želje v prihodnosti.
Ključne besede: zvestoba, potrošnik, lojalnost, mala podjetja, srednja podjetja
Objavljeno: 16.02.2019; Ogledov: 6; Prenosov: 1
.pdf Celotno besedilo (824,65 KB)

3.
4.
Odnos državljanov Republike Slovenije do neformalne ekonomije
Sanel Čaušević, 2019

Opis: V prvem delu diplomskega dela so opisani temeljni pojmi, kot je neformalna ekonomija in njen nastanek, razlogi za njen obstoj in izvor. Glavna problematika diplomskega dela je opisana v osrednjem delu in ugotavlja, kaj neformalna ekonomija povzroča, poleg tega pa so podani tudi ukrepi, na kakšen način se Republika Slovenija le-tej zoperstavi. V raziskovalnem delu so predstavljeni rezultati kvantitativne raziskave, ki je bila izvedena med naključno izbranimi prebivalci Republike Slovenije in je pokazala večjo naklonjenost moških in pa samozaposlenih k neformalni ekonomiji. V raziskavi tudi ugotavljam, da imajo najbolj pozitiven odnos do sive ekonomije osebe z mesečnim dohodkom med 1.500 in 2.000 evri ter tisti z dokončano visoko ali univerzitetno izobrazbo. Najbolj negativen odnos do neformalne ekonomije pa imajo glede na rezultate raziskave ženske, osebe z mesečnimi dohodki, nižjimi od 500 evrov, šolajoči in tisti z zaključenim magisterijem.
Ključne besede: Republika Slovenija, neformalna ekonomija, podjetništvo, gospodarstvo, zaposlovanje.
Objavljeno: 11.01.2019; Ogledov: 67; Prenosov: 14
.pdf Celotno besedilo (1,35 MB)

5.
Analiza rasti podjetja Avtoservis Novak d. o. o.
Maja Novak, 2018

Opis: V diplomskem delu obravnavam rast družinskega podjetja Avtoservis Novak d. o. o., ki ga je moj oče ustanovil leta 1992. Podjetje se ukvarja s štirimi različnimi dejavnostmi – avtoservisnimi storitvami, prevoznimi storitvami, proizvodnjo peletov za kurjavo in steljo ter gradbenimi storitvami. Skozi diplomsko delo podrobneje predstavljam podjetje in s pomočjo analize MOF analiziram poslovanje v bližnji preteklosti ter sedanjosti. Nato z uporabo analize RECoIL analiziram potencial za rast podjetja. Z ANSOFFOVO matriko proučujem možne strategije za rast podjetja v prihodnosti. Za analiziranje rasti poslovanja podjetja pa uporabljam tudi naslednja orodja strateške analize: analizo PEST in SWOT ter matriko TOWS in BCG. Tiho znanje (angl. »Tacit knowledge«) je prepoznano kot glavna konkurenčna prednost našega družinskega podjetja. Odseva v vseh dejavnostih podjetja in nas dela edinstvene ter kakovostne. Prav tako je konkurenčna prednost pristop vodilnih do kupcev, saj se s težavami kupcev poistovetimo in se vsakemu posebej posvetimo ter jim nudimo 100 % kakovost in garancijo. V podjetju Avtoservis Novak d. o. o. smo v zadnjih letih dosegali uspešne poslovne rezultate, kar je predstavljeno v analizi poslovanja v opazovanem obdobju od leta 2014 do 2018 (ocena). V letu 2014 so čisti prihodki od prodaje znašali 326.598,00 €, v letu 2015 so se znižali za 22 %, nato so se v poslovnem letu 2016 povečali za 46 %, leta 2017 pa so znašali 366.565,87 €. S povečanjem prihodkov so se povečevali tudi odhodki in zmanjševale obveznosti. V podjetju smo si zadali cilj, da v letu 2018 svoje prihodke povečamo za 25 %, kar pomeni, da bi prihodki od prodaje znašali 450.000,00 €.
Ključne besede: družinsko podjetništvo, načrtovanje rasti podjetja, trajnostni razvoj, podjetniške ideje, diverzifikacija, diverzificirana rast podjetja
Objavljeno: 21.12.2018; Ogledov: 108; Prenosov: 25
.pdf Celotno besedilo (4,05 MB)

6.
Inovativni poslovni model za rast podjetja LTL d. o. o.
Lina Zobec, 2018

Opis: V diplomskem delu je predstavljen inovativni poslovni model za rast podjetja LTL, d. o. o., ki se ukvarja z gostinsko dejavnostjo. Predmet diplomskega dela je inovativni poslovni model za zagotavljanje rasti podjetja LTL, d. o. o. Poslovni model je sestavljen iz inoviranja, kar zahteva uporabo različnih opisnih metod pri merjenju uspešnosti poslovanja podjetja, hkrati pa služi kot osnova za nadaljnjo obravnavo inoviranja. Namen diplomskega dela je s pregledom obstoječega stanja v podjetju in na podlagi raziskav strokovne literature predstaviti ključne aktivnosti za podjetje LTL, d. o. o., ki bi podjetju omogočale rast v prihodnje. Cilj diplomskega dela je predstaviti konkretna dejanja, ki jih mora izvršiti podjetje, da bo lahko dosegalo zadovoljivo rast v prihodnosti. Diplomsko delo je razdeljeno na tri dele, ki se skladno povezujejo v celoto. V prvem delu je predstavljeno podjetje LTL, d. o. o., kjer je opravljen pregled preteklega poslovanja podjetja, kar služi kot osnova za teoretično podlago v drugem delu, kjer je obravnavana rast podjetja na podlagi strokovne literature. V tretjem delu je predstavljen inovativni poslovni model za podjetje LTL, d. o. o. Inovativni poslovni model je pokazal zagotavljanje rasti v obliki diverzificiranja podjetja na način, da svojo ponudbo razširi v smeri franšizinga na nivoju mikro poslovnih enot, ki bodo pripomogle k temu, da se prisotnost in s tem prepoznavnost drugih lokacij izboljša. Podjetje LTL, d. o. o., je zdravo podjetje, ki ima svoje poslovne enote dobro pozicionirane, saj v gostinski dejavnosti na nivoju strežbe pijač lokacija prevladuje nad ponudbo. Podjetje ponuja v svojih poslovnih enotah v centru Ljubljane tudi posebne mešane pijače, ki so priljubljene med mladimi in študenti, vendar je želja po klienteli z večjo kupno močjo prav tako pomembna. Podjetje se bo zato usmerilo v franšizing in s tem zajelo tisti del populacije, ki bo ob plačevanju polne nesubvencionirane cene omogočil investiranje v dodatne mikro enote.
Ključne besede: podjetništvo, inoviranje, poslovni model, gostinstvo, franšizing
Objavljeno: 20.12.2018; Ogledov: 99; Prenosov: 9
.pdf Celotno besedilo (1,22 MB)

7.
Načini iskanja franšize za franšizija: načela in praksa
Matevž Felc, 2018

Opis: V diplomski nalogi sem raziskoval postopek pridobivanja franšiznega sistema na strani franšizojemalca in preverjal, kaj vse od kandidata pričakuje franšizodajalec. V teoretičnem delu sem pregledal osnovne pojme franšizinga, vrste franšiznih sistemov, prednosti in slabosti poslovnega modela, Evropski kodeks etike za franšizing in teoretične korake do pridobitve franšize; od zbiranja informacij, do podpisa pogodbe in samostojnega vodenja posla. Informacije v raziskovalnem delu sem pridobival s pomočjo dveh različnih vprašalnikov. Cilj praktičnega dela je analizirati ugotovitve ter jih povezati s teorijo o pridobivanju franšiz. Predvsem me je zanimalo, če kandidati sledijo že vnaprej opredeljenim korakom za pridobivanje franšiznega sistema. Na podlagi ugotovitev raziskave lahko sklepam, da franšizojemalci ne sledijo vedno vnaprej predlaganim korakom za pridobitev franšiznega sistema
Ključne besede: pridobivanje franšize, franšizing, franšizojemalec, franšizodajalec, samoanaliza, Evropski kodeks etike za franšizing
Objavljeno: 15.12.2018; Ogledov: 101; Prenosov: 8
.pdf Celotno besedilo (1,05 MB)

8.
Poslovni načrt podjetja Frizersko kozmetični studio Bellissima
Žiga Bečejski, 2018

Opis: V diplomskem delu opisujem poslovni načrt in ugotavljam smiselnost ustanovitve novega podjetja Frizersko kozmetični studio Bellissima. Glede na rast panoge v zadnjih letih se kaže potencial predvsem v kozmetičnih storitvah. Podjetje Bellissima želi na trgu zadovoljiti tiste kupce, ki iščejo več storitev v ponudbi na enem mestu in si tako ob frizerskih storitvah privoščiti tudi kozmetične. S tem pa bi prihranili na času in denarju, saj v paketu obeh storitev ponujamo nižjo ceno. V diplomskem delu sem predstavil analizo panoge, v katero spada podjetje, opisal sem podjetnico in glavne storitve podjetja. Raziskavo trga sem naredil v mestu Nova Gorica, kjer bo podjetje imelo poslovni prostor. Zaradi bližine Italije ciljamo tudi na tuje stranke, ker so jim pri nas cene dostopnejše. Z analizo konkurence in analizo odgovorov iz ankete sem ugotavljal, kako zasnovati način poslovanja podjetja, da bi se prilagodil željam potrošnikov, saj so prav oni tisti, ki narekujejo potrebe. S pomočjo SWOT analize sem iskal pozitivne strani podjetja in priložnosti, ki so osnova za nadaljnjo rast podjetja. Izdelal sem tudi marketinški načrt in predvidel načine, s katerimi se bomo predstavili ter v bodoče komunicirali s potencialnimi kupci. Na podlagi ugotovitev analize panoge in tržne raziskave sem izdelal finančne projekcije za bodoča tri leta poslovanja. Zavedam se pomembnosti širitve ponudbe in ohranjanja dobrih odnosov s strankami, saj je to ključ do dolgoročnega uspešnega poslovanja podjetja.
Ključne besede: storitve, poslovni načrt, start-up, frizerstvo, kozmetika, združitev
Objavljeno: 18.11.2018; Ogledov: 159; Prenosov: 24
.pdf Celotno besedilo (1,46 MB)

9.
Preučevanje motivacije v zavodu Motiv
Špela Kos, 2018

Opis: Z vprašanjem, kako spodbuditi zaposlene, da bodo prizadevno, vestno ter zlasti inovativno udejanjili cilje organizacije, se danes ukvarjajo tako teoretiki in praktiki. Odgovor pa ni tako preprost, saj se motivi za opravljanje dela pri ljudeh razlikujejo. Motivacijo je mogoče spremljati le prek vedenja in ravnanja pri delu. Odgovornost vodje pa je, da prepozna razlike med posamezniki in uporabi ustrezne spodbude, s katerimi bo podjetje lahko doseglo zastavljene cilje. Delodajalec mora namreč nameniti pozornost motiviranju zaposlenih, če želi doseči uspeh in konkurenčno prednost na trgu. Motivirani zaposleni so ključni za delovanje podjetja. Tisti, ki razume resnično vrednost zaposlenih, bo v podjetju ustvaril delovno klimo, ki bo spodbujala uspešnost uslužbencev in posledično delodajalca. V diplomskem delu sem poskušala odkriti dejavnike, ki povečujejo motiviranost na delovnem mestu in posledično vodijo k zadovoljstvu zaposlenih, preučila, kako vodje v javnem sektorju motivirajo uslužbence in svoj tim, katere motivacijske prijeme pri tem uporabljajo in kako ti vplivajo na motiviranost in produktivnost ekipe. Z empirično raziskavo v izbranem zavodu sem raziskovala, kako posamezni motivacijski dejavniki vplivajo na zaposlene, ocenila njihovo motiviranost in opredelila osnovne motive za delo.
Ključne besede: motivacijski dejavniki, javni zavod, zadovoljstvo zaposlenih, odnosi, plača, motiv.
Objavljeno: 09.11.2018; Ogledov: 79; Prenosov: 14
.pdf Celotno besedilo (1,37 MB)

10.
Prepoznavnost blagovne znamke Moët & Chandon na slovenskem trgu
Maša Mikulin, 2018

Opis: Uspešne blagovne znamke ne živijo v preteklosti in na starih lovorikah. Ustvarjene so za danes in s pogledom, uprtim v prihodnost. Močne in uspešne blagovne znamke povedo, kaj so, kaj jih predstavlja ter kaj niso. Današnjega gospodarstva si ne moremo predstavljati brez blagovnih znamk, ki predstavljajo in identificirajo tako potrošnika kot tudi proizvajalca. Z znamkami izdelkov in blagovnimi znamkami se srečujemo vsak dan in na vsakem koraku, zato lahko trdimo, da so del našega vsakdana. Blagovna znamka pa sama kot taka ni toliko pomembna, kot je pomembno dejstvo, kako in do katere stopnje je prepoznana. Prepoznavnost blagovne znamke in lansiranje izdelka je cilj vsakega oglaševanja. Z magistrsko nalogo z naslovom Prepoznavnost blagovne znamke Moët & Chandon na slovenskem trgu sem želela ugotoviti, katera blagovna znamka šampanjcev je na slovenskem trgu najbolj prepoznavna. Ker pa se zavedam, da je prodaja šampanjcev razdeljena na več segmentov, sem v magistrski nalogi preko analize planogramov, intervjujev in anketnih vprašalnikov skušala pridobiti potrebne podatke, ki sem jih na koncu med seboj tudi primerjala. S tem sem dobila jasno sliko tako o prepoznavnosti blagovne znamke Moët & Chandon na slovenskem trgu kot tudi o tem, kakšen delež prodaje ima blagovna znamka. Z anketnim vprašalnikom in intervjuji, ki sem jih opravila z vodji petih lokalov v Ljubljani, sem ugotavljala, ali potrošniki, ko naročajo šampanjec, naročajo blagovno znamko, ali jim je vseeno, katero znamko šampanjca bodo pili. Kot zadnje pa me je zanimalo, ali velja stereotip, da so šampanjci pijače samo za posebne priložnosti.
Ključne besede: prepoznavnost, blagovna znamka, Moët & Chandon, šampanjec, peneče vino.
Objavljeno: 07.11.2018; Ogledov: 89; Prenosov: 11
.pdf Celotno besedilo (3,43 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh