Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 803
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
VPLIV BLAGOVNE ZNAMKE PROIZVAJALCA OZIROMA TRGOVSKE ZNAMKE NA PERCEPCIJO KAKOVOSTI NA PRIMERU FASADNIH LEPIL
Nataša Lorgar, 2023

Opis: V diplomski nalogi, ki smo jo razdelili na teoretični in empirični del, smo se ukvarjali s proučevanjem vpliva blagovne znamke na percepcijo kakovosti. Pomen blagovnih znamk se povečuje, kupci postajajo vse bolj zahtevni, zasičen trg in močna konkurenca pa sta vplivala na to, da so trgovska podjetja začela razvijati lastne blagovne znamke. Osnovni namen naloge je bil proučiti, kakšen vpliv ima blagovna znamka proizvajalca oziroma blagovna znamka trgovca na percepcijo kakovosti, in se osredotočiti na segment fasadnih lepil. V teoretičnem delu naloge smo se podrobneje posvetili teoriji o blagovni znamki proizvajalca in blagovni znamki trgovca, ki vpliva na lažje razumevanje izbrane teme. Posebno pozornost smo namenili tudi opredelitvi kakovosti. V nadaljevanju naloge smo v empiričnem delu predstavili rezultate anketnega vprašalnika, ki smo ga izvedli med manjšimi gradbenimi podjetji in izvajalci fasad. Namen raziskave je bil v preverjanju posameznih, po lastnem mnenju najpomembnejših dejavnikov, ki vplivajo na percepcijo kakovosti, in dejavnikov, ki vplivajo na odločitev za nakup določene znamke fasadnih lepil.
Ključne besede: blagovna znamka, vpliv blagovne znamke, fasadna lepila, percepcija kakovosti, blagovna znamka trgovca
Objavljeno: 24.01.2023; Ogledov: 25; Prenosov: 2
.pdf Celotno besedilo (815,21 KB)

2.
Upravljanje blagovne znamke Aspekt d.o.o.
Miha Vidic, 2023

Opis: V diplomskem delu je predstavljeno malo družinsko podjetje Aspekt, d. o. o., ki se ukvarja z varstvom pri delu, požarno varnostjo in raznimi usposabljanji. Ker bi v podjetju radi naredili korak naprej in ga imajo stranke rade, smo naredili raziskavo na področju njegove blagovne znamke. Dobro izdelana blagovna znamka namreč lahko podjetju da tisto dodano vrednost, ki bo podjetje naredilo uspešnejše od konkurence in mu dalo tudi večjo prepoznavnost na trgu. V diplomskem delu smo raziskali, koliko je podjetje delalo na upravljanju blagovne znamke do sedaj. Nato smo s pomočjo raziskav in teoretičnih izhodišč podali smernice za nadaljnjo grajenje njegove blagovne znamke.
Ključne besede: Blagovna znamka, pozicioniranje, percepcija, tržna znamka, upravljanje.
Objavljeno: 24.01.2023; Ogledov: 30; Prenosov: 2
.pdf Celotno besedilo (957,13 KB)

3.
RAZLIKA MED USPEŠNIMI IN NEUSPEŠNIMI POSLOVNIMI POGAJANJI
David Doles, 2022

Opis: Tema diplomskega dela je razlika med uspešnimi in neuspešnimi poslovnimi pogajanji. Dobre pogajalske veščine so ključna sestavina poslovanja za zaposlene, še posebej pa za tiste na vodilnih položajih v podjetjih. V diplomskem delu predstavimo pogajanja na splošno in različne dejavnike, ki lahko vplivajo na uspešnost pri pogajanjih. Analiziramo vpliv različnih dejavnikov tudi v praksi s pomočjo spletne ankete. Ugotovimo, da imajo starost in izkušnje največji pozitiven vpliv na uspešnost pri pogajanjih, opazimo pa tudi nekaj razlik zaradi uporabe različnih pogajalskih strategij in taktik ter zaradi njihove bolj ali manj pogoste uporabe.
Ključne besede: pogajanja, poslovanje, dejavniki, uspešnost, strategije, taktike, analiza
Objavljeno: 24.12.2022; Ogledov: 70; Prenosov: 9
.pdf Celotno besedilo (1,34 MB)

4.
DISKRIMINACIJA ZAPOSLENIH NA PODROČJU GOSTINSTVA
Tevhid Bilurdagi, 2022

Opis: V diplomskem delu ugotavljam, kako težka je beseda diskriminacija. Ljudje se ne zavedamo, kako lahko kakršna koli oblika diskriminacije vpliva na potek življenja, koliko življenj, poslovnih poti, nadobudnih podjetnikov je lahko tako ali drugače uničenih zaradi diskriminacije. Živimo v 21. stoletju, kjer je skoraj vse, kar je bilo včasih »nenormalno«, postalo »normalno«. Ko beseda nanese na sovraštvo, očitanje, drugačen pogled na žalost, kot družba »pogrnemo« na celi črti. Zakaj država ne naredi več? Je vedno naš problem večji od problema nekoga drugega? Se zavedamo, kakšno bolečino lahko povzročimo sočloveku z diskriminatornim obnašanjem? S temi vprašanji se soočamo tako v diplomskem delu kot tudi v življenju nasploh.
Ključne besede: diskriminacija, rasizem, invalid, istospolna usmerjenost, 21. stoletje.
Objavljeno: 24.12.2022; Ogledov: 24; Prenosov: 2
.pdf Celotno besedilo (1,47 MB)

5.
Implementacija marketinških orodij v delovni proces
Domen Aljaž Verbančič, 2022

Opis: Razvoj novih tehnologij za pomoč pri delu od podjetij in zaposlenih zahteva nenehno učenje in prilagajanje spremembam. CRM je strategija, ki v ospredje postavlja odnose s strankami. V diplomski nalogi sem skušal predstaviti strategijo za uspešno implementacijo CRM. Za to je bilo treba najprej raziskati zgodovino ter razlog za nastanek in razvoj koncepta CRM. Raziskani so bili najpogostejši izzivi podjetij pri postopku implementacije CRM, predstavljena pa je bila tudi strategija za pomoč pri implementaciji. Ena izmed zaznanih težav je bila pomanjkanje znanja in izobraževanja zaposlenih na tem področju, zaznana pa je bila tudi sprememba odločevalske vloge pri izbiri orodij CMR.
Ključne besede: digitalni marketing, upravljanje odnosov s strankami, CRM, marketinška orodja, implementacija CRM, programska oprema CRM
Objavljeno: 22.11.2022; Ogledov: 77; Prenosov: 5
.pdf Celotno besedilo (1,62 MB)

6.
NAČRTOVANJE RASTI IZBRANEGA PODJETJA V TRGOVSKI DEJAVNOSTI
Tomaž Užmah, 2022

Opis: Diplomsko delo je zasnovano na analizi izbranega podjetja, ki se ukvarja z uvozom, prodajo in distribucijo nadomestnih delov in dodatne opreme za osebna in lahka dostavna vozila. Zasnova diplomskega dela temelji na modelu rasti Allana Gibba (1991), ki s pomočjo orodij strateške analize analizira preteklo in sedanje poslovanje podjetja (analiza MOF), preverja potencial rasti podjetja (analiza RECoIL, analiza SWOT, matrika BCG), analizira poslovno okolje podjetja (analiza PEST-EL) in na koncu s pomočjo matrike TOWS in Ansoffove matrike nudi pomoč pri pripravi ustreznih rešitev in izbiri najprimernejše strategije za nadaljnjo rast podjetja. Cilj diplomskega dela je na podlagi orodij strateške analize oceniti in prepoznati potencial podjetja za nadaljnjo rast ter potrditi, da je za podjetje najprimernejša strategija rasti rast s koncentrično spojitvijo. Strategija, ki jo predlagamo, je koncentrična spojitev – nakup podjetja na madžarskem trgu, ki posluje v isti ali sorodni panogi.
Ključne besede: načrtovanje rasti, analiza MOF, analiza RECoIL, analiza SWOT, Ansoffova matrika, rast podjetja, strategija rasti.
Objavljeno: 22.11.2022; Ogledov: 77; Prenosov: 6
.pdf Celotno besedilo (1,23 MB)

7.
ANALIZA POSLOVANJA IN NAČRTOVANJE RASTI PODJETJA: EKOZID, D. O. O.
Adnan Kajević, 2022

Opis: V diplomskem delu smo se ukvarjali z analizo in načrtovanjem rasti podjetja Ekozid, d. o. o. Najprej smo predstavili podjetje in panogo, s katero se podjetje ukvarja. Nato smo analizirali preteklo poslovanje. Pri razumevanju zunanjih in notranjih dejavnikov na podjetje smo si pomagali različnimi analizami. Sledila je strategija rasti, v kateri smo določili cilje in plan, kako doseči te cilje v določenem roku. Naredili smo tudi finančne projekcije za naslednja leta, določili strategijo, ki najbolj odgovarja našemu podjetju, in ustvarili terminski načrt, kdaj bomo te cilje dosegali. V okviru primarne raziskave smo opravili poglobljeni intervju z direktorjem podjetja.
Ključne besede: Porterjeva analiza, MOF ReCoIL, PEST, SWOT, TOWS, strategija, cilji, COVID-19, rast.
Objavljeno: 12.11.2022; Ogledov: 108; Prenosov: 4
.pdf Celotno besedilo (1,30 MB)

8.
Analiza poslovanja podjetja Eurolux d. o. o.
Tim Pirc, 2022

Opis: V diplomskem delu je analizirano podjetje Eurolux d. o. o., ki je bilo ustanovljeno leta 1997 ter se ukvarja z elektroinštalacijami in inženiringom. V diplomskem delu obravnavamo uspešnost poslovanja podjetja, poleg tega se njegova uspešnost primerja z uspešnostjo konkurenčnega podjetja Elcom d. o. o. Za podjetje Elcom d. o. o. opravimo analizo poslovanja v obdobju od leta 2018 do leta 2020. Ker je podjetje srednje veliko, mora oddajati revidentirana letna poročila, ki so javno dostopna šele septembra/oktobra v naslednjem letu, kar pomeni, da za leto 2021 poročila še niso javno dostopna. S tem bo opravljena raziskava, kakšen pomen ima za rast gospodarsko stanje v Sloveniji (BDP).
Ključne besede: analiza poslovanja, elektroinštalacije, inženiring, gradbeni sektor, BDP, gospodarsko stanje, makroekonomija, mikroekonomija, računovodski kazalniki, rast podjetja.
Objavljeno: 10.11.2022; Ogledov: 83; Prenosov: 11
.pdf Celotno besedilo (2,46 MB)

9.
Učinkovitosti uporabe orožij vplivanja preko e-pošte v podjetju Evitas shop, d. o. o.
Karin Zorn, 2022

Opis: Zaradi skoraj neizogibne uporabe digitalnih naprav digitalni marketing zavzema vedno večji del tržnega komuniciranja. Ena od priljubljenih oblik digitalnega marketinga je e-poštni marketing. E-pošta ostaja pomembno orodje, kot poročajo iz podjetja eMarketer, jo kar 91 % uporabnikov uporablja vsakodnevno. Obstajajo pristopi, s pomočjo katerih lahko vplivamo na ljudi, na njihovo vedenje in na njihov odziv na prejeta e-poštna sporočila. V diplomskem delu smo ugotavljali, ali lahko z orožji vplivanja po Robertu B. Cialdiniju vplivamo na prejemnike e-poštnih sporočil podjetja Evitas Shop, d. o. o. in povečamo odstotek odprtih e-poštnih sporočil (angl. open rate). E-poštne kampanje smo oblikovali in poslali v programu MailerLite, ki je omogočil tudi ogled konverzije. Ugotovili smo, da izbrani orožji vplivanja pripomoreta k višjemu odstotku odprtih e-poštnih sporočil.
Ključne besede: e-pošta, e-poštni marketing, orožja vplivanja, Robert B. Cialdini, Evitas Shop, d. o. o., MailerLite, konverzija, odstotek odprtosti e-poštnih sporočil (angl. open rate)
Objavljeno: 10.11.2022; Ogledov: 71; Prenosov: 10
.pdf Celotno besedilo (1,41 MB)

10.
Vpliv pandemije Covid-19 na preobremenjenost posameznikov v terciarnem sektorju gospodarstva
Neli Pisek, 2022

Opis: Stres na delovnem mestu je postal pojem, s katerim se lahko srečujemo na dnevni bazi. V diplomskem delu smo proučevali vpliv pandemije Covid-19 na preobremenjenost posameznikov v terciarnem sektorju, njegov namen pa je bil podrobneje obravnavati pojem preobremenjenosti posameznika, vzroke njenega obstoja in njene posledice na posameznika in gospodarstvo ter v ospredje postaviti stanje preobremenjenosti med posamezniki zaposlenimi v terciarnem sektorju pred in ob pojavu pandemije Covid-19 ter proučiti kakšne vplive je imela ta na posameznike. Ključna ugotovitev diplomskega dela se navezuje na vse potrjene hipoteze in priča o tem, da je pandemija Covid-19 negativno vplivala na posameznike, glavni povzročitelj pa je bil stres, ki je nastajal zaradi vseh negotovosti, tako v poslovnih kot tudi zasebnih življenjih.
Ključne besede: preobremenjenost, stres, pandemija, Covid-19, posamezniki, delovno mesto, terciarni sektor
Objavljeno: 29.10.2022; Ogledov: 94; Prenosov: 12
.pdf Celotno besedilo (1,24 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh