Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 646
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Davčna obremenitev nepremičnin v Sloveniji
Sara Accetto, 2020

Opis: Premoženje je del obdavčitve vse od časa, ko je davek postal del stvarnosti, pa do danes. V diplomskem delu želimo prikazati obdavčitev nepremičnin v Republiki Sloveniji. Namen diplomskega dela je izdelati konkreten pregled različnih obremenitev nepremičnin s ciljem ustvariti celovito sliko o davčnih omejitvah pri poslovanju z nepremičninami. V delu predpostavljamo, da želi posameznik povečati svoj donos iz poslovanja z nepremičnino. Zato v delu iščemo tudi odgovor o davčno optimalni organizacijski obliki. Delo je razdeljeno na več posameznih vsebinskih poglavij. Predstavlja splošne značilnosti poslovanja z nepremičninami; podrobno opredeljuje vrste obdavčitve nepremičnin; opisuje različne organizacijske oblike gospodarjenja z nepremičninami.
Ključne besede: nepremičnina, trg nepremičnin, stanovanjski (hipotekarni) kredit, lizing, hipoteka, davki
Objavljeno: 14.11.2020; Ogledov: 36; Prenosov: 6
.pdf Celotno besedilo (1013,39 KB)

2.
Analiza poslovnih procesov in zamenjava ERP sistema v podjetju Alumit
Miha Pahor, 2020

Opis: V diplomskem delu bomo najprej teoretično opredelili področje elektronskega poslovanja, natančneje področje ERP-sistemov. Skušali bomo celovito orisati, kako se ERP-sistemi uvrščajo v okvir elektronskega poslovanja, kako v teoriji poteka izbira ERP-sistema, kako je treba pristopiti k obravnavi poslovnih procesov in kako naj bi potekala implementacija. Teoretično podlago naštetih vidikov ERP-sistema bomo praktično preverili na primeru podjetja Alumit, d. o. o, ki je v času pisanja tega diplomskega dela v procesu izbiranja in implementacije novega ERP-sistema. Namen tega dela je bolje spoznati vse vidike tako zapletenega procesa, kot so menjava, implementacija in uporaba ERP-sistema, ter utemeljiti prednosti uporabe ERP-sistema v današnjem času. To lahko pomaga tako dotičnemu podjetju kot drugim podjetjem, ki se odločajo za uporabo ERP-sistema.
Ključne besede: ERP-sistem, poslovni procesi, procesne izboljšave, elektronsko poslovanje, implementacija ERP-sistemaa
Objavljeno: 06.11.2020; Ogledov: 30; Prenosov: 5
.pdf Celotno besedilo (4,55 MB)

3.
NAČRTOVANJE RASTI PODJETJA ZKOTZ, D. O. O.
Liza Dobrovoljc, 2020

Opis: Diplomsko delo je osnovano na analizi poslovanja slovenskega podjetja ZkotZ, družba za marketing, d. o. o., s pomočjo katere smo pripravili strategijo za rast in razvoj podjetja. Delo temelji na modelu rasti Allana Gibba (1991), kjer analiziramo kombinacijo dejavnikov, ključnih za rast podjetja, s pomočjo orodij strateške analize, kot so: MOF-analiza, RECoIL-analiza, PEST-analiza, SWOT-analiza, TOWS-matrika, Poterjev model petih konkurenčnih sil, BCG-matrika in Ansoffova matrika. Cilj diplomskega dela je s pomočjo strateške analize ugotoviti, ali ima podjetje potencial za rast, in nato potrditi, da je za nadaljnjo rast podjetja najprimernejša strategija diverzifikacije. Najprimernejša strategija rasti za podjetje je delna diverzifikacija z razvojem proizvoda, saj je podjetje najmočnejše v razvoju novih inovativnih izdelkov in trženju teh.
Ključne besede: načrtovanje rasti, MOF-analiza, RECoIL-analiza, rast podjetja, diverzifikacija, PEST-analiza, strategija rasti.
Objavljeno: 05.11.2020; Ogledov: 38; Prenosov: 5
.pdf Celotno besedilo (2,23 MB)

4.
Poslovni načrt ustanovitve podjetja za izvajanje storitev zdravljenja smrčanja in motenj dihanja v spanju Snork, d. o. o.
Dino Ljubič, 2020

Opis: Diplomsko delo se nanaša na poslovni načrt podjetja Snork, d. o. o., ki se bo ukvarjalo z zdravljenjem smrčanja in motenj dihanja v spanju. Podjetje bo delovalo na področju zdravstva. Gre za lasten proces diagnostike in zdravljenja, ki se opira na interno medicino, natančneje pulmologijo, ortodontijo in otorinolaringologijo. Poslovni načrt predstavlja zasnovo podjetja, prednosti in morebitne omejitve, opredeljene in natančno predstavljene v diplomskem delu. Prednosti podjetja so inovativnost, strokovnost, celovitost in kakovost dela, dodatno pa tudi individualen pristop ter sledenje aktualnim trendom v smislu tehnološkega razvoja in prilagodljivosti.
Ključne besede: poslovni načrt, novo podjetje, smrčanje, motnje dihanja, diagnostika, zdravljenje
Objavljeno: 05.11.2020; Ogledov: 54; Prenosov: 3
.pdf Celotno besedilo (797,96 KB)

5.
Analiza rasti podjetja T. T. Cargo, d.o.o.
Nik Medveš, 2020

Opis: V diplomskem delu so predstavljene vse ugotovitve analiz podjetja T. T. Cargo, d. o. o., ki bodo pripomogle k jasnejši sliki trenutnega položaja podjetja in nadaljnji rasti družbe. Namen diplomskega dela je bil podjetju prikazati njihov trenutni položaj na trgu, kje še imajo prostor za napredek in kako biti korak pred ostalimi ponudniki. Vse te ugotovitve so skupek orodij, s katerimi analiziramo uspešnost podjetja za preteklo obdobje (v večini primerov gre za obdobje enega leta). S temi rezultati sem dobil odgovor in bolj jasno sliko, vezano na zastavljeno tezo diplomskega dela, kakšen je njihov trenutni položaj glede na trg in konkurenco ter kje in koliko ima podjetje še »manevrskega« prostora za izboljšave. V nadaljevanju diplomskega dela je podrobno izdelan in predstavljen plan rasti, ki se navezuje na moj lastni predlog vzporedno z željami podjetnika. V tem delu je podrobno razdelan in predstavljen trg, na katerem bi podjetnik deloval, natančno dodelana in predstavljena ponudba ter potencialni kupci. S pomočjo AJPES-a so predstavljeni vsi neposredni konkurenti ponudnika ter izračun in primerjava njihovega dela s predvidenim delom podjetnikovega Morus Estate. Predstavljeno je tudi poslovanje podjetja v prihodnjem letu ter delovanje podjetja v letu 2022, kjer podjetnik pričakuje 15-odstotno letno rast družbe glede na leto 2021. Cilji diplomskega dela pa so bili poglobljeno raziskati panogo in trg, v kateri deluje podjetje T. T. Cargo, d. o. o., prikazati vse analizirane ugotovitve, ki bodo podjetju pomagale pri nadaljnji rasti, in izdelati kolikor se da realističen plan rasti za turistični objekt. Do ciljev bi prišli s pomočjo zastavljenih tez, ki so reševale zastavljeni problem na opredeljenem področju. Podjetje se je preveč zanašalo na sejme, premalo pozornosti pa se je namenjalo marketingu. Vemo, da živimo v digitalnem svetu in da smo od naročil, takšnih in drugačnih, oddaljeni le »klik« stran. Pomembno je, da je podjetje uspešno predstavljeno na digitalnem trgu, saj lahko tako pridejo do novih potencialnih strank. V diplomskem delu je predstavljeno tudi uspešno delovanje podjetja v preteklih letih. Podjetnik se pri svojem odločanju največkrat obrne na lastno intuicijo, ki mu je skozi leta že nemalokrat pomagala dosegati uspešne izide. Pomembno je, da podjetnik pri odločitvah posluša sebe ne glede na vse analize in ugotovitve, ki so prikazane na papirju, ter da stoji za svojimi cilji in prepričanji.
Ključne besede: analiza podjetja, plan rasti, cargo ali transport, turizem
Objavljeno: 05.11.2020; Ogledov: 48; Prenosov: 4
.pdf Celotno besedilo (971,48 KB)

6.
Analiza problematike vstopa mladih na trg dela v Republiki Sloveniji
Tadeja Skubic, 2020

Opis: Prehod iz izobraževalnega sistema na trg delovne sile je pomemben mejnik v posameznikovem življenju. Namen magistrskega dela je prispevati k razpravi o problematiki vstopa mladih na trg dela v Republiki Sloveniji ter predstaviti izzive, s katerimi se soočajo pri iskanju zaposlitve. Uporabili smo analizo statističnih podatkov in izsledkov narejenih raziskav ter metodo intervjuja. Ugotovili smo naslednje: mladi v Republiki Sloveniji se kasneje vključujejo na trg dela; bolj izobraženi mladi v Sloveniji imajo pri iskanju zaposlitve manj težav kot manj izobraženi; mlade ženske so v Sloveniji na trgu dela v podrejenem položaju – težje dostopajo do prve zaposlitve v primerjavi z mladimi moškimi in tudi po vstopu na trg dela imajo slabše plačane, manj varne in manj ugodne zaposlitve kot mladi moški.
Ključne besede: mladi, trg dela, kariera, izobraževanje, brezposelnost.
Objavljeno: 05.11.2020; Ogledov: 36; Prenosov: 7
.pdf Celotno besedilo (2,08 MB)

7.
Analiza poslovanja izbranega podjetja z oceno potenciala rasti
Barbara Smode, 2020

Opis: V diplomskem delu smo pod drobnogled vzeli podjetje, ki se ukvarja s proizvodnjo valovitega papirja in kartona ter papirne in kartonske embalaže. Poglavitni namen diplomskega dela je temeljita analiza poslovanja podjetja s proučevanjem poslovnega okolja ter hkrati ugotavljanje potenciala za nadaljnjo rast. Izbrano podjetje deluje na slovenskem in evropskem trgu že dobrih 32 let. Letna prodaja v zadnjem analiziranem obdobju je znašala skoraj 13 milijonov evrov, zaposlenih pa je 87 delavcev. Delo temelji na modelu avtorja Allana Gibba (1991) »cvetlični lonec«, ki ocenjuje potencial rasti podjetja glede na to, kje se podjetje trenutno nahaja, kolikšne so možnosti za razvoj znotraj podjetja, ter opredeljuje notranje in zunanje dejavnike, ki vplivajo na rast. Za analizo poslovanja podjetja smo uporabili naslednja orodja strateške analize: MOF analizo, RECoIL analizo, SWOT analizo in BCG matriko. Poslovno okolje izbranega podjetja smo analizirali s PEST analizo in Porterjevim modelom petih konkurenčnih sil. S TOWS in Ansoffovo matriko smo opredelili strategije za nadaljnjo rast. Z opravljenimi analizami so bili cilji in namen diplomskega dela doseženi, prav tako je bila potrjena izhodiščna predpostavka, da ima podjetje dobre pogoje za rast, vendar je načrtovanje pomanjkljivo in kontrola proizvodnje nezadostna.
Ključne besede: rast podjetja, razvoj podjetja, MOF analiza, RECoIL analiza, PEST analiza, Ansoffova matrika, profesionalizacija poslovanja, generična rast
Objavljeno: 04.11.2020; Ogledov: 35; Prenosov: 2
.pdf Celotno besedilo (1,06 MB)

8.
Analiza in načrtovanje rasti podjetja Lisca, d.d.
Špela Korošec, 2020

Opis: V diplomskem delu je zajeta analiza slovenskega podjetja Lisca, d. d., z namenom prepoznavanja in izbire primerne strategije rasti podjetja. Analiza je bila narejena s pomočjo modela Allana Gibba (1991) in orodij strateške analize, kot so analiza MOF, analiza RECoIL, analizi SWOT in TOWS, analiza PESTEL, matrika BCG in Ansoffova matrika. Cilj diplomskega dela je s pomočjo več analiz ugotoviti, ali ima podjetje potencial za rast, le-tega prepoznati, predlagati, katere strategije rasti bi bile primerne za podjetje Lisca, d. d., in se na koncu odločiti za najprimernejšo, pripraviti predstavitev le-te in prikaz možnega scenarija rasti. Izbrana strategija generične/organske rasti bo vplivala na prepoznavnost podjetja na tujih trgih in posledično na širitev trgov ter večji prihodek in dobiček.
Ključne besede: Rast podjetja, analiza MOF, analiza RECoIL, strategija rasti, generična/organska rast, analiza poslovanja.
Objavljeno: 24.10.2020; Ogledov: 37; Prenosov: 5
.pdf Celotno besedilo (7,73 MB)

9.
PRIMERJALNA ANALIZA SLOVENSKIH START UPOV
Nataša Mehle, 2020

Opis: V diplomskem delu obravnavam slovenska start-up podjetja, natančneje podjetja, ki so sodelovala v televizijski oddaji Štartaj Slovenija. Diplomsko delo zajema tri poglavja s podnaslovi. V prvem naslovu sem opredelila in predstavila, kaj start-up je in njegove značilnosti. Predstavila sem, kakšne so lastnosti podjetnikov, njihove vizije in na splošno življenje le-teh. Opisala sem, kako preiti iz poslovne ideje v poslovno priložnost in seveda v realizacijo. Ker so finance in znamčenje start-up podjetji ena izmed glavnih točk ustvarjanja start-upa, sem jih obširneje opredelila. Zanimalo me je, kakšen je položaj start-up podjetji v Sloveniji in kakšen v evropskem prostoru ter kako podjetja vplivajo na gospodarsko dinamiko. V empiričnem delu sem s pomočjo intervjuja odgovorila na nekatera glavna vprašanja v povezavi s koraki pri ustanovitvi podjetij. Ugotovila sem, da podjetniki vstopajo v podjetniško kariero drugače in iz različnih razlogov, vendar pa imajo skupne lastnosti, kot so zagnanost, volja, samoiniciativnost in namen pomagati ljudem z novimi, unikatnimi izdelki.
Ključne besede: start-up, podjetnik, podjetniška pot, izdelek, financiranje, konkurenca, intervju
Objavljeno: 23.10.2020; Ogledov: 54; Prenosov: 7
.pdf Celotno besedilo (2,28 MB)

10.
Kako izbrati pravo metodologijo projektnega vodenja?
Jure Bunić, 2020

Opis: Noben projekt ni popolnoma enak drugemu, četudi uporabimo predloge preteklih uspešno izpeljanih projektov. Za vodenje projektov ni pristopa, ki bi ustrezal vsem. Kar najbolje ustreza eni projektni ekipi, organizaciji in vrsti projekta, je lahko nočna mora za drugo. Zato so se na različnih področjih oziroma v različnih panogah začele razvijati metodologije projektnega vodenja, ki se prilagajajo njihovim edinstvenim potrebam in težavam. Nastalo je veliko različnih metodologij projektnega vodenja. Kako torej veste, katera metodologija projektnega vodenja je najboljša za vas, vašo ekipo in seveda vašo organizacijo? V diplomskem delu je predstavljenih osem metodologij projektnega vodenja, ki predstavljajo kombinacijo logično povezanih praks, metod in procesov, ki določajo, kako najbolje načrtovati, razvijati, nadzorovati in izvajati projekt skozi neprekinjen postopek izvajanja do uspešnega zaključka in prenehanja. Vsaka izmed njih je rezultat dolgoletnega razvoja in praktičnih izkušenj ter predvsem nenehne želje in potrebe po izboljšanju in povečanju uspešnosti projektov. V osnovi se metodologije delijo na tradicionalne in moderne. Prve so v teoriji primernejše predvsem za projekte z dobro definiranimi cilji in v stabilnem okolju, medtem ko so druge bolj uporabne v manj standardiziranem okolju z nepredvidljivimi spremembami in slabše definiranimi cilji. V nadaljevanju diplomske naloge podrobneje predstavimo rezultate anketne raziskave, kjer smo od anketirancev pridobili kvalitetne in pomembne informacije iz prakse, ki so ključnega pomena pri potrjevanju zastavljenih hipotez. Predstavitev smo razdelili na tri sklope, in sicer splošni rezultati analize, rezultati analize, glede na posamezno metodologijo, in rezultate analize, s pomočjo katerih bomo dokazovali zastavljene hipoteze. Prvi sklop se nanaša na splošne rezultate vseh anketirancev, kjer razdelimo anketirance po branžah, številu zaposlenih, številu in vrsti projektov, ki jih izvajajo, ter povprečno število sodelujočih pri posameznem projektu. Drugi sklop rezultatov predstavlja rezultate anketirancev, glede na posamezno metodologijo, v tretjem sklopu pa predstavimo dejavnike, ki so jih anketiranci upoštevali pri izbiri metodologije projektnega vodenja, razloge, zaradi katerih so se odločili za izbiro metodologije, pozitivne učinke in slabosti, ki so jih prepoznali z uporabo metodologije.
Ključne besede: projekt, projektno vodenje, metodologije projektnega vodenja, uspešnost, analiza, rezultati v praksi, dejavniki, razlogi, prednosti, slabosti.
Objavljeno: 22.10.2020; Ogledov: 50; Prenosov: 5
.pdf Celotno besedilo (2,23 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh