1. ANALIZA VPLIVNIŠKEGA TRŽENJA PREK SOCIALNIH OMREŽIJ V ČASU EPIDEMIJE COVID-19Manuela Jazbar, 2023 Opis: Namen diplomskega dela je bil predstaviti poklic vplivnežev in digitalno trženje na splošno, kot tudi digitalno trženje v času epidemije. S pomočjo literature in raziskovalnega dela smo analizirali vplivniško trženje prek socialnih omrežij v času epidemije covida-19 in raziskali, kako se kupci odločajo za nakup določenega izdelka ali storitve, ki jo je promoviral in predstavil vplivnež prek socialnih omrežij. V diplomskem delu smo postavili raziskovalno vprašanje in dve hipotezi. Zanimalo nas je, ali ljudje bolj zaupajo v izdelek, ki ga je promoviral vplivnež, kot v izdelek, ki ga je oglaševalo podjetje blagovne znamke. Rezultati so pokazali, da ljudje v večini še zmeraj bolj zaupajo oglaševanju s strani podjetja. Zanimalo nas je tudi, ali je bil v času epidemije večji obseg promocijskih objav vplivnežev kot pred njo. Izkazalo se je, da so se promocijske objave v času epidemije povečale. S pomočjo raziskovalnega vprašanja o najbolj priljubljenem družabnem omrežju smo prišli do zaključka, da je TikTok v času epidemije postal vodilno družbeno omrežje. Diplomsko delo smo razdelili na teoretični in raziskovalni del. V teoretičnem delu smo opisali vplivniško trženje, vplivneže, digitalno trženje in različne oblike trženja, v raziskovalnem delu pa smo preverili postavljeni hipotezi in odgovorili na raziskovalno vprašanje. Ključne besede: vplivneži, vplivnostno trženje, spletna prodaja, družbena omrežja, blagovne znamke, digitalno trženje, epidemija. Objavljeno: 03.06.2023; Ogledov: 36; Prenosov: 5
Celotno besedilo (706,10 KB) |
2. UVAJANJE NOVE ZNAMKE NA TRGGal Cimperman, 2023 Opis: V diplomskem delu smo najprej opredelili blagovno znamko kot pojem, uvajanje nove znamke
na trg ter promocijo in trženje nove blagovne znamke. Nato smo se usmerili na uvajanje naše
nove blagovne znamke v Sloveniji. V sklopu izbrane teme smo izdelali anketni vprašalnik in
na podlagi pridobljenih rezultatov potrdili ali ovrgli hipoteze, ki smo si jih v začetku postavili.
Prva se je nanašala na trditev, da se trg na uvajanje nove znamke odziva z nezaupanjem.
Naslednja hipoteza se je nanašala na to, da lahko dober test izdelka pripomore k zamenjavi
starega izdelka za novega. Kot zadnjo smo si postavili hipotezo, ki trdi, da lahko ima promocija
pozitiven učinek na kupca. Glede na dobljene rezultate smo prvo hipotezo delno ovrgli,
preostali dve hipotezi pa potrdili. Ključne besede: blagovna znamka, uvoz blagovne znamke, potrošniki, prodaja blagovne znamke, promocija blagovne znamke, testiranje izdelka. Objavljeno: 03.06.2023; Ogledov: 36; Prenosov: 3
Celotno besedilo (1,17 MB) |
3. MOTIVACIJA IN ZADOVOLJSTVO ZAPOSLENIH Z DELOM OD DOMAAnja Peteh, 2023 Opis: Delo od doma je fleksibilna oblika zaposlovanja. Zaradi epidemije je to delo dobilo popolnoma nov pomen, saj je za nekatere to pomenilo veliko spremembo, tako za delodajalca kot delavca. Skozi magistrsko nalogo smo se osredotočili na vpliv dela od doma ter na motivacijo zaposlenih, ki uporabljajo tak način dela, saj vemo, da je ta zelo pomembna za kakovostno in uspešno opravljanje dela. Pri izvedbi ankete smo pridobili rezultate, iz katerih je razbrati vidno zadovoljstvo z delom od doma, motivacijski dejavniki in nagrajevanje. Poleg osnovnih vprašanj smo se dotaknili tudi vpliva in povezovanja dela od doma s finančnim nagrajevanjem zaposlenih. Ključne besede: delo od doma, motivacija, oblike zaposlovanja, zadovoljstvo zaposlenih, nagrajevanje Objavljeno: 29.04.2023; Ogledov: 117; Prenosov: 20
Celotno besedilo (1,55 MB) |
4. RAVNOVESJE MED DELOM IN ZASEBNIM ŽIVLJENJEMBiljana Mičanovič, 2023 Opis: Dom. Družina. Služba. Uspeh. Različna, a med seboj soodvisna področja. Usklajevanje dela in zasebnega življenja je pomembno, da lahko uspešno delujemo v obeh sferah ter smo v obeh vlogah zadovoljni.
Diplomsko delo je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. V prvem smo povzeli, kako na usklajevanje sfer gledajo najrazličnejši avtorji, v empiričnem delu pa smo preverili dejansko stanje med zaposlenimi na področju računovodstva. Raziskali smo njihovo doživljanje te korelacije in vpliva različnih dejavnikov ter pogled na potencialne izboljšave.
Zaključek predstavlja spremembe, ki bi jih lahko implementirali na raziskovanem področju, da bi ravnovesje še lažje dosegali. Ključne besede: ravnovesje, produktivnost, delo, zasebno življenje, dom, družina, uspešnost, starševstvo, zdravje, zadovoljstvo Objavljeno: 29.04.2023; Ogledov: 69; Prenosov: 5
Celotno besedilo (2,31 MB) |
5. OBLIKOVANJE IN MERJENJE PRIMERNOSTI TRŽNO KOMUNIKACIJSKEGA SLOGANA ZA PODJETJE WUDLER & BRUS D. O. O.Samo Šift, 2023 Opis: Tržno komuniciranje in razvijanje blagovne znamke sta bistveni sestavini uspešne poslovne strategije. Podjetje, ki te aktivnosti skrbno načrtuje in izvaja na sistematičen in integriran način, je v primerjavi s konkurenti dolgoročno v prednosti. Kreiranje zapomnljivega in učinkovitega slogana predstavlja enega ključnih elementov strategije blagovne znamke podjetja. Dobro oblikovan slogan lahko služi kot močno orodje za sporočanje edinstvene identitete podjetja in izpostavljanje njegovih konkurenčnih prednosti. Diplomsko delo raziskuje procese tržnega komuniciranja in oblikovanja učinkovitih sloganov ter obravnava konkreten primer kreiranja in proučevanja sloganov za podjetje Wudler & Brus d. o. o. Raziskava razkriva, kateri slogan je najbolj prepričal obstoječe stranke podjetja. Ključne besede: slogan, blagovna znamka, tržno komuniciranje, tržno komunikacijski pozivi, raziskava Objavljeno: 19.04.2023; Ogledov: 59; Prenosov: 5
Celotno besedilo (1,66 MB) |
6. |
7. UPORABA DRUŽBENIH OMREŽIJ V B2B TRŽENJU IN ZNAMČENJUDavid Šinko, 2023 Opis: V diplomskem delu je predstavljena uporaba družbenih omrežij v okolju B2B kot rešitev za olajšanje prodajnega procesa. Prodajni proces B2B je dolg in zahteven proces, ki se mora izvajati z izredno strateškim pristopom, predvsem pa gre pri tem le za tehnično prodajo, pri čemer je treba ciljnega kupca ves čas izobraževati o rešitvah podjetja. Podjetja B2B lahko tako družbena omrežja uporabijo kot način promocije svojih izdelkov ali storitev ter predvsem izobraževanja svoje ciljne skupine, kar jim prihrani čas in denar, ki bi sicer moral biti investiran v izobraževanje na terenu. Ključne besede: Družbena omrežja, B2B poslovno okolje, B2B prodaja, Strategija družbenih omrežij, Prodajni proces. Objavljeno: 28.03.2023; Ogledov: 124; Prenosov: 7
Celotno besedilo (1,27 MB) |
8. PSIHOLOŠKI VPLIV DRUŽBENIH OMREŽIJ NA NAKUPNE ODLOČITVE MLADIHAleksandra Damjanić, 2023 Opis: Temeljni cilj diplomskega dela je podati informacije o vplivu družbenih omrežij na nakupne odločitve, posebej pri mlajših generacijah, ki odraščajo z njimi. Življenja si namreč ni mogoče predstavljati brez tehnologije in pametnih naprav ter njihove vsebine – posebej omrežij, ki nam nudijo neomejeno število informacij in številne interaktivne možnosti.
Kakšen je torej pravzaprav vpliv družbenih omrežij na nas in kakšne posledice ima na naša življenja?
Trenutno je na družbenih omrežjih več bilijonov uporabnikov. Omrežja ne ponujajo samo sledenja drugim uporabnikom in komunikacijskih storitev, ampak tudi video klice, iskanje poslov, nakupovanje itd. Ključne besede: družbena omrežja, nakupovanje, potrošniško vedenje, nakupne odločitve, komunikacijske storitve, tehnologija Objavljeno: 16.03.2023; Ogledov: 115; Prenosov: 12
Celotno besedilo (2,11 MB) |
9. |
10. LABORATORIJI ZA RAZISKAVO ŽIVLJENJSKEGA SLOGA KOT NAČINA ZA INOVACIJO IN PREPOZNAVANJE LOKALNIH POSEBNOSTIMarko Ćućić, 2023 Opis: Ta študija je preiskava učinkov inovacije izdelkov na lokalne posebnosti znamke Samsung v mednarodnem okolju. Magistrsko delo je strukturirano z uporabo obstoječe literature o inovaciji izdelkov in z vpogledom v kulturne razlike ljudi na različnih območjih. To naj bi pomagalo pridobiti boljši vpogled v ozadje raziskav in dokaze na teh področjih. Kvantitativni pristop je bil sprejet kot metoda za zbiranje primarnih podatkov za raziskavo ugotavljanja odnosa kupcev do inovacije izdelkov. V raziskavi smo spremljali iznajdljivost podjetja, ki ob inovaciji ohranja identiteto svoje blagovne znamke. Ocenjeno je bilo potencialno tveganje za identiteto blagovne znamke in tista tveganja, ki bi lahko bila neizbežna v procesu inovacije. Ključne besede: kulturne razlike, tveganje, pozicioniranje, proces, inovacija. Objavljeno: 11.03.2023; Ogledov: 125; Prenosov: 7
Celotno besedilo (626,66 KB) |