Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 742
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Pospeševanje prodaje merilnikov kakovosti zraka
Miha Aleš, 2022

Opis: V diplomskem delu smo preučili možnosti pospeševanja prodaje za novonastalo podjetje Global PMM, d. o. o. Na podlagi teoretičnih izhodišč smo naredili tržno analizo in marketinški plan ter se spoznali s trženjskim komuniciranjem, na koncu pa smo naredili strategijo, kako pospešiti prodajo indikativnih merilnikov kakovosti zraka. Osnovni namen diplomskega dela je bil preveriti, ali si kupci na slovenskem trgu želijo več merilnikov kakovosti zraka. S spletnim anketnim vprašalnikom in vzorcem 747 anketirancev smo prišli do spoznanja, da obstaja veliko zanimanje za nakup indikativnih merilnikov kakovosti zraka.
Ključne besede: indikativni merilniki kakovosti zraka, marketinški plan, pospeševanje prodaje, trženjsko komuniciranje, tržna strategija
Objavljeno: 02.02.2022; Ogledov: 135; Prenosov: 14
.pdf Celotno besedilo (1,58 MB)

2.
Poslovni načrt podjetja NSR, d. o. o.
Nuša Milenković, 2022

Opis: Vse bolj se sprašujemo, kako hude negativne posledice na koži pustijo kozmetični izdelki, polni umetno pridobljenih sestavin. V resnici ni bistvena le koža, ampak se je treba vprašati, kakšne dolgoročne posledice takšni proizvodi pustijo na naše zdravje. Vpliv globalnih trendov, ki spodbujajo uporabo naravne kozmetike, je vse močnejši, kar se da opaziti na obnašanju potrošnikov; vse več ljudi kakovost postavlja pred ceno. V diplomskem delu smo izdelali poslovni načrt. Na podlagi primarnih podatkov, pridobljenih v sklopu kvantitativne raziskave, smo analizirali preference potrošnikov. S pomočjo sekundarnih podatkov pa smo analizirali panogo in njene razvojne možnosti, trg, konkurenco in dobavitelje. Izvedli smo tudi analizo prednosti, slabosti, priložnosti in nevarnosti poslovne zgodbe ter opisali tržne strategije in načrtovani obseg prodaje in prihodkov. Sestavili smo načrt finančnih projekcij in kazalnikov dobičkonosnosti ter analizirali tveganja na mikro in makro ravni, ki ob nepripravljenosti predstavljajo negativne scenarije za podjetje, zato smo za vsako tveganje poiskali možno rešitev. Na koncu smo zaključili, da ima naša poslovna ideja potencial, torej je investicija smiselna. Raste tudi povpraševanje po popolnoma naravnih kozmetičnih izdelkih, zato v nadaljnjem razvoju poslovne zgodbe La ‘Ver cosmetics vidimo priložnost za zgodbo o uspehu.
Ključne besede: kozmetika, naravno, kakovost, blagovna znamka, podjetje, poslovni načrt
Objavljeno: 26.01.2022; Ogledov: 177; Prenosov: 16
.pdf Celotno besedilo (2,08 MB)

3.
VPLIV COVID-19 NA NAKUPNE ODLOČITVE SODOBNEGA ODJEMALCA
Anže Šterbenc, 2021

Opis: Predvsem zaradi zaprtja fizičnih poslovalnic so bili odjemalci primorani nakupovati prek drugih prodajnih kanalov, zato so se v večini obrnili na digitalne kanale. S tem so se izrazile nekatere nove (in stare) nakupne navade, kar smo ugotovili tudi v raziskovalnem delu. Kot rezultat pandemije so odjemalci danes bistveno bolj orientirani na splet, ne glede na starostno skupino. Vse bolj je izražena potreba po dobri uporabniški izkušnji ter preprostem in hitrem nakupovanju. Večina odjemalcev prav tako vse pogosteje na svoji nakupni poti uporablja splet različnih prodajnih kanalov.
Ključne besede: sodoben odjemalec, uporabniška izkušnja, maloprodajni ponudnik, prodajni kanali, Covid-19
Objavljeno: 22.01.2022; Ogledov: 192; Prenosov: 8
.pdf Celotno besedilo (737,64 KB)

4.
Primerjava Facebook in Instagram plačljivega oglaševanja na promet na spletni strani
Ajta Pavlič, 2022

Opis: V diplomskem delu raziskujemo družbena omrežja, ki so v današnjih časih pomembna za vse ljudi. Nekateri jih uporabljamo za preživljanje prostega časa, medtem ko jih podjetja uporabljajo za oglaševanje izdelkov. Pri postavitvi spletne strani imamo v pomoč veliko orodij. Znano orodje za postavitev spletnih strani je WordPress, ki se pogosto uporablja med podjetji. Pri spletnem plačljivem oglaševanju je potrebno ustvariti kampanje in oglase za produkt oziroma storitev. Na koncu celotnega raziskovanja želimo priti do spoznanja iz katerega družbenega omrežja je preko plačljivih oglasov prišlo na našo spletno stran več ljudi.
Ključne besede: Oglaševanje, družbena omrežja, Facebook, Instagram, kampanja, oglas.
Objavljeno: 20.01.2022; Ogledov: 181; Prenosov: 8
.pdf Celotno besedilo (4,10 MB)

5.
Neuspehi slovenskih podjetnikov v malih in srednjih podjetjih
Maks Ciuha, 2022

Opis: V diplomskem delu smo ugotovili, da so podjetniki v malih ter srednjih podjetjih pripravljeni govoriti o neuspehih, vendar so pri tem nekoliko zadržani in ne želijo izdati veliko informacij. Spoznali smo, da analizirajo negativno situacijo konkurenčnih podjetij in se nato v prihodnosti poskušajo takšnim situacijam izogniti. Raziskava je pokazala, da je neuspeh nekaj, o čemer se manj govori ali ne govori. S pomočjo intervjujev smo ugotovili, da je za nekatere podjetnike neuspeh lahko tudi nekaj pozitivnega, saj ga lahko postavi na trdna tla. Glede na odgovore iz intervjuja lahko trdimo, da je neuspeh za podjetnike nekaj stresnega, vendar pa se kljub temu soočijo s težavo in poskušajo čim prej poiskati ustrezno rešitev. Veliko podjetnikov lahko ima za seboj veliko neuspehov, kar pa ne pomeni, da so ti podjetniki neuspešni.
Ključne besede: neuspeh, podjetnik, mala in srednja podjetja, tveganje, konkurenca
Objavljeno: 15.01.2022; Ogledov: 178; Prenosov: 8
.pdf Celotno besedilo (846,95 KB)

6.
Stil vodenja v izbranem podjetju
Janez Flere, 2022

Opis: V diplomskem delu je obravnavana vodilna družba na območju JV Evrope, ki proizvaja in trži izdelke iz vlakno cementa. Obravnavano podjetje se v zadnjih nekaj letih sooča s kadrovskimi izzivi (fluktuacija, staranje kadrov, pomanjkanje kadrov). Glavni cilj diplomskega dela je spoznati obstoječe načine vodenja, poiskati možnosti za izboljšave in pripraviti strategijo, kateri stil vodenja je najprimernejši za vodenje podjetja. Pri stilu vodenja je ugotovljeno, da v podjetju prevladuje povezovalni stil vodenja in pri upravi, kjer smo izvedli raziskavo s pomočjo intervjujev, prevladuje prizadevni stil vodenja. Prevladujoči povezovalni stil vodenja v podjetju ni najbolj primeren. Primernejši stil bi bil prizadevni stil, saj večina vodij izhaja iz proizvodnega dela podjetja, kjer so zahtevane specifične lastnosti vodij. Še bolj primeren način vodenja bi bil dobrohotni avtokrat, kjer se vodja dogovori o ciljih in pri tem pomaga svoji ekipi.
Ključne besede: management, vodenje, stili vodenja, teorije vodenja, Reddin 3D model
Objavljeno: 08.01.2022; Ogledov: 237; Prenosov: 22
.pdf Celotno besedilo (1,75 MB)

7.
Analiza vloge vplivnežev po modelu verodostojnosti na primeru Lepe afne
Daniela Stojanovska, 2021

Opis: V diplomskem delu smo analizirali vplivneže družbenih omrežij, in sicer na podlagi treh dejavnikov Hovlandovega modela verodostojnosti (privlačnost, strokovnost in zanesljivost). S pomočjo ankete, ki je potekala na primeru Lepe Afne, smo želeli ugotoviti, kateri dejavniki vplivajo na privržence, da začnejo slediti in poslušati nasvete vplivnice. V empiričnem delu smo ugotovili, da privrženci začnejo slediti vplivnici Lepi Afni (Lei Filipovič) predvsem zaradi privlačnosti slik in zgodb, ki jih objavlja. Večina sledilcev Lepe Afne ne ocenjuje nadpovprečno na vsaj enem izmed dejavnikov. Privrženci, ki so aktivni sledilci, sledijo Lepi Afni zaradi nagradnih iger in kod, ki jih deli na svojem Instagram profilu.
Ključne besede: družbena omrežja, model verodostojnosti, vplivneži, Instagram, vplivnostni marketing.
Objavljeno: 21.12.2021; Ogledov: 230; Prenosov: 23
.pdf Celotno besedilo (1,06 MB)

8.
Vstopna strategija podjetja Hooray studios na kanadski trg
Tine Jurij Mlakar, 2021

Opis: V diplomskem delu je predstavljeno podjetje Hooray Studios d.o.o., ki proizvaja unikatne personalizirane knjige za otroke. V delu smo se najprej posvetili vprašanju, katere načine poznamo pri prodoru na tuje trge. Nato smo izvedeli segmentacijo kupcev, opravil Porterjevo analizo konkurenčnosti trga in demografsko opisali kanadski trg ter kakšne prodajne potenciale omogoča preučevanemu podjetju. Opravil smo analizo poslovanja podjetja na podlagi ocene zadovoljstva strank v Kanadi in raziskali kanadsko davčno zakonodajo in pravne postopke pri ustanovitvi podjetja ter jih primerjal z evropskimi standardi. Da bi lahko svoje hipoteze potrdili oziroma ovrgli, smo opravil tudi intervju s predstavnikom podjetja, ki sodeluje pri postopku odpiranja novih trgov. Diplomsko nalogo smo končali z analizo sedanjega transporta knjig iz Velike Britanije v Kanado ter primerjal, za koliko bi se skrajšala dobavna veriga, če bi podjetje ustanovilo hčerinsko podjetje v Kanadi.
Ključne besede: Hooray Studios d.o.o., personalizirane knjige, Kanada, davki, pravni zakoni, transport, prodor na tuje trge.
Objavljeno: 17.12.2021; Ogledov: 221; Prenosov: 11
.pdf Celotno besedilo (1,34 MB)

9.
Načrtovanje rasti podjetja Gekom, d.o.o.
Gregori David Grošelj Gulić, 2021

Opis: V diplomskem delu je opisano podjetje Gekom, d. o. o., ki se ukvarja z geodetskimi deli. Cilj diplomskega dela je preučiti preteklo in trenutno stanje podjetja in oceniti njegov potencial za nadaljnji razvoj in rast. V diplomskem delu smo z analizo SWOT predstavili prednosti in slabosti ter priložnosti in nevarnosti za podjetje, s pomočjo PEST analize zunanje dejavnike, ki vplivajo na poslovanje podjetja. Za strategijo nadaljnje rasti podjetja smo uporabili Ansoffovo matriko, pa tudi Porterjevo analizo petih sil, matriko BCG, analizo RECOIL in analizo MOF. Na podlagi narejenih raziskav se z naštetimi orodji načrtujejo strategije rasti v podjetju.
Ključne besede: analiza SWOT, analiza PEST, matrika BCG, Ansoffova matrika, analiza RECOIL, analiza MOF, Porterjeva analiza petih silnic, napoved rasti podjetja v prihodnje.
Objavljeno: 17.12.2021; Ogledov: 237; Prenosov: 8
.pdf Celotno besedilo (1,32 MB)

10.
Diverzifikacija poslovanja podjetja Nano inženiring d. o. o.
Miha Katič, 2021

Opis: Podjetje Nano inženiring d. o. o., je generalni uvoznik blagovne znamke Nanoprotech. V diplomskem delu smo analizirali različne poslovne in tržne možnosti, s katerimi bi podjetje v prihodnje lahko rastlo. Obravnavali smo možnosti rasti podjetja z generično rastjo in z diverzifikacijo. V ta namen smo preverili in proučili obstoječe trge, posle, literaturo in raziskali možnost povečanja poslov in širitve na druge trge. Glavna dejavnost podjetja je posredništvo pri prodaji drugih izdelkov, natančneje izdelkov blagovne znamke Nanoprotech. Izdelki so namenjeni zaščiti materialov, gre za mazivna sredstva proti koroziji, škripanju itd
Ključne besede: poslovni načrt, planiranje, rast podjetja, generična rast, diverzifikacija
Objavljeno: 07.12.2021; Ogledov: 223; Prenosov: 14
.pdf Celotno besedilo (1,08 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh