Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 537
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Analiza poslovanja podjetja Tpv, d.o.o.
Nejc Škrabec, 2018

Opis: V diplomskem delu sem opravil analizo poslovanja podjetja Tpv, d.o.o., ki deluje na področju avtomobilske industrije. Vsi potrebni podatki za analizo poslovanja so javno dostopni. Črpal sem jih iz objavljenih bilanc stanj in izkazov poslovnega izida za poslovna leta 2014, 2015 ter 2016. Analizo poslovanja sem opravil z vodoravno in navpično analizo bilance stanja ter izkaza poslovnega izida. Pri analizi poslovanja sem izračunal tudi veliko pomembnih računovodskih kazalnikov, s pomočjo katerih sem lahko razbral, kako podjetje Tpv, d.o.o. posluje. Analizo poslovanja sem opravil tudi za podjetje Revoz, d.d. ter rezultate obeh podjetij primerjal med seboj, da sem ugotovil, katero podjetje posluje bolje.
Ključne besede: bilanca stanja, izkaz poslovnega izida, računovodski kazalniki, analiza, Tpv, d.o.o., Revoz, d.d., poslovanje.
Objavljeno: 16.10.2018; Ogledov: 4; Prenosov: 1
.pdf Celotno besedilo (2,58 MB)

2.
Primerjava med varčevanjem v vzajemnih skladih in njegovimi alternativami (depozitom in življenjskim zavarovanjem)
Saša Franjić, 2018

Opis: Povprečen slovenski vlagatelj ima večino privarčevanih sredstev v depozitih oziroma kar na transakcijskem računu na bankah, a ker so obresti tam tako rekoč nične, pozornost vse bolj privabljajo vzajemni skladi. Vzajemni skladi v primerjavi z drugimi finančnimi instrumenti vlagateljem omogočajo, da lahko z nizkimi zneski vstopajo na svetovne kapitalske trge in izkoristijo njihove prednosti. Varčevanje v vzajemnih skladih je primerno za vse socialne in starostne strukture prebivalstva, zakonsko reguliranje in preglednost poslovanja sklada pa omogočata, da takšna naložba velja za varno. Naložba v vzajemne sklade bi morala biti sestavni del košarice investicij vsakega posameznika, je pa res, da se moramo varčevanja v vzajemnih skladih lotiti načrtno in preudarno, saj se bomo le na ta način izognili napačnim odločitvam, ki bi jih kasneje obžalovali. Kljub temu da premoženje in število vlagateljev v vzajemnih skladih tudi v Sloveniji naraščata, številni še vedno ne vedo dovolj o svoji naložbi oziroma njeni primernosti glede na varčevalne cilje. Pomembno je, da so varčevalni cilji jasni in da si postavimo časovne okvirje varčevanja, zato da bomo izbrali takšen podsklad oziroma kombinacijo podskladov, s katerimi bomo lahko cilje tudi dosegli. Prav tako je dobro pred odločitvijo za varčevanje v vzajemnih skladih imeti vsaj osnoven pregled nad svojimi dohodki, stroški in premoženjem. Varčevanje je pomemben del družinskega proračuna in vedno več ljudi klasično varčevanje na banki ter v vzajemnih skladih kombinira tudi z drugimi oblikami varčevanja, kot so vrednostni papirji (delnice in obveznice) in življenjska zavarovanja.
Ključne besede: vlagatelj, depozit, obresti, vzajemni sklad, varčevanje, vrednostni papirji, življenjska zavarovanja
Objavljeno: 04.10.2018; Ogledov: 21; Prenosov: 2
.pdf Celotno besedilo (1,05 MB)

3.
Poslovni načrt za Mystic wear
Anže Kadunc Dežman, 2018

Opis: Diplomsko delo je nadgradnja poslovnega načrta za ustanovitev podjetja Mystic wear. Gre za zagonsko podjetje, ki bo delovalo na področju tekstila, natančneje prodaje spodnjega perila, izdelanega iz ekološko pridelane konoplje. Podjetniška pot se prične z idejo. Poslovna ideja je največkrat rezultat znanja ter razmišljanja. Predstavlja rešitev določenega problema, ter s tem prinaša stranki določeno korist. Poslovna ideja še ne pomeni, da je tudi poslovna priložnost. Zato je idejo potrebno preveriti ter jo znati spremeniti v poslovno priložnost. Zaključno delo je sestavljeno iz teoretičnega dela, raziskave trga, financ, konkurence, dobaviteljev, pridobivanja in ohranjanja kupcev, razvoja in proizvodnje, tržne strategije, razvojnih možnosti, skratka vsega, kar potrebuje dober poslovni načrt. Raziskavo trga sem opravil s pomočjo ankete, ki mi je pomagala pridobiti pomembne informacije o smiselnosti ustanovitve podjetja. Preučil sem najresnejše konkurente na slovenskem trgu in pridobil ključne podatke o dobaviteljih. Na koncu sem preučil in izdelal finančni načrt za prva štiri leta poslovanja. Menim, da bi bilo glede na podatke, ki sem jih pridobil med pisanjem poslovnega načrta, tako podjetje smiselno ustanoviti. Ljudje si vedno želijo česa novega in mi bi jim to lahko zagotovili. V poslovnem svetu je treba iskati in ustvariti nekaj novega, nekaj, kar bo prineslo dodano vrednost vsem.
Ključne besede: poslovni načrt, Mystic wear, analiza trga, finančna analiza, konkurenca, naravni materiali, spodnje perilo
Objavljeno: 30.09.2018; Ogledov: 32; Prenosov: 5
.pdf Celotno besedilo (1,51 MB)

4.
Poslovni načrt: Kolesarski park Park your bike
Bine Čebulj, 2018

Opis: Diplomsko delo obravnava poslovni načrt kolesarskega parka na področju Izole, ki bi nudil prenočišče in hrano kolesarjem in drugim turistom. Le-ta opisuje možnosti izvedbe, vodenja in dodane vrednosti, ki bi jo tovrstna turistična dejavnost lahko prispevala v tem okolju. Obalna regija je vedno turistično oblegana. V vseh letnih časih. Seveda turizem daje vsem primorskim krajem in zaselkom veliko možnost razvoja okolja, prav tako nudi tudi zaslužek domačinom in lokalnim podjetnikom. V našem parku, v vasi Cetore nad Izolo, bi bili posebnost šotori, že opremljeni in na voljo vsem kolesarskim izletnikom in drugim pohodnikom, gostom, ki bi jih tovrstni krajši dopust veselil ali pa bi se morda povsem naključno znašli v okolici, kjer ne bi našli prenočišča, morda bi potrebovali le oddih in počitek. Vsebina diplomskega dela temelji na skrbni raziskavi prodajnih možnosti in pripravi poslovnega načrta za inovativni kolesarski park. Naš ključni raziskovalni cilj je bil, da s poslovnim načrtom ugotovimo, ali na trgu obstaja povpraševanje po tovrstni ponudbi ter ali je idejo možno realizirati in nadaljevati z razvojem. Na podlagi pridobljenih podatkov iz tržne raziskave smo ugotovili, da na trgu obstaja povpraševanje po prenočitvenih potrebah za kolesarje in druge turiste v pristnem osrčju narave ter da je veliko možnosti za nadaljnji razvoj samih produktov, ki so komplementarni (ponudba hrane, pijače, organizirani izleti). Na osnovi zbranih podatkov in analize je mogoče zaključiti, da implementacija tovrstne dejavnosti v obstoječo infrastrukturo ustvarja dodano vrednost in prispeva k povečanju obsega poslovanja ter temu primerno viša prihodke v vasi Cetore nad Izolo.
Ključne besede: kolesarski park, kolo, poslovni načrt, start-up, SWOT-analiza, finančna analiza
Objavljeno: 30.09.2018; Ogledov: 27; Prenosov: 4
.pdf Celotno besedilo (1,85 MB)

5.
Analiza in strategija nadaljnje rasti družinskega podjetja X-Adena, d. o. o.
Urška Lozar, 2018

Opis: Diplomsko delo obravnava podjetje X-Adena, d. o. o., ustanovljeno leta 2002, ki se ukvarja s proizvodnjo latofleks-ležišč različnih dimenzij. Njegov cilj je pregledati in analizirati dosedanje stanje podjetja ter na podlagi analiz proučiti njegove možnosti za razvoj. Da bi ugotovili, kakšno je dejansko stanje podjetja, smo za analizo notranjih in zunanjih dejavnikov uporabili PESTEL-analizo in Porterjevo analizo 5 sil, za analizo preteklega in sedanjega poslovanja podjetja MOF-analizo in za možnosti podjetja za rast RECoIL-analizo. Ugotovili smo, da ima podjetje lepe možnosti za nadaljnjo rast in uspeh. Pri strategiji nadaljnje rasti podjetja smo uporabili SWOT-analizo, TOWS-matriko, BCG-analizo in Ansoffovo matriko. Pri modelu bodoče rasti podjetja pa je bil uporabljen model »cvetličnega lonca« Allana Gibba. V podjetju so za prihodnost izbrali strategijo generične rasti ter strategijo diverzifikacije rasti. Generična rast pomeni, da je treba povečevati obseg ponudbe na sedanjih trgih. Diverzifikacijska strategija rasti pa, da načrtujejo uvajanje novega izdelka na obstoječem trgu. Poslovni prihodki podjetja X-Adena so v poslovnem letu 2015 znašali približno 16 % več kot v letu 2014. V letu 2016 je podjetje ustvarilo 23 % več poslovnih prihodkov kot v letu 2015. Podjetje je namreč v letu 2016 začelo povečevati poslovanje. Enako se je zgodilo v letih 2016 in 2017, ko je podjetje ustvarilo v letu 2017 za 28 % več poslovnih prihodkov kot v letu 2016. Če podjetju uspe povečati kapacitete delovne sile, se bodo v letu 2018 poslovni prihodki povečali za 16 %, v letu 2019 s povečanjem obsega prodaje za 20 % in leta 2020 za 23 % več kot prejšnje leto. Letna rast prihodkov do leta 2019 bo posledica večje količine proizvedenih izdelkov in spodbude k izboljševanju ponudbe. Prav tako bo velik vpliv v letu 2018 imel delež novega asortimenta izdelkov. To je tudi že razvidno iz prehoda iz leta 2016 v leto 2017. Tudi v letih 2019 in 2020 bo na to zelo vplival novi asortiment. Rast podjetja bo za doseganje postavljenih ciljev zahtevala premišljeno kadrovanje.
Ključne besede: PESTEL-analiza, Porterjeva analiza 5 sil, MOF-analiza, RECoIL-analiza, SWOT-analiza, TOWS-matrika, BCG-analiza, Ansoffova matrika
Objavljeno: 30.09.2018; Ogledov: 17; Prenosov: 5
.pdf Celotno besedilo (2,10 MB)

6.
Analiza poslovanja javnega podjetja Komunala Črnomelj, d.o.o.
Tanja Kobetič, 2018

Opis: Diplomsko delo se nanaša na analizo poslovanja javnega podjetja Komunala Črnomelj, d.o.o. Na podlagi analize so narejene projekcije in načrt rasti za podjetje. Diplomsko delo sloni na modelu Allana Gibba (1991), ki vsebuje moderne strateške analize kot so: RECoIl analiza, PEST analiza, MOF analiza, TOWS matrika, SWOT matrika, BCG matrika, Ansoffova matrika in Porterjev model petih silnic. Cilj diplomskega dela je ugotoviti potencial podjetja za nadaljnjo rast in razvoj.
Ključne besede: analiza, rast, razvoj, model rasti Allana Gibba, načrtovanje rasti, diverzifikacija, Ansoffova matrika.
Objavljeno: 30.09.2018; Ogledov: 18; Prenosov: 5
.pdf Celotno besedilo (2,20 MB)

7.
Vloga finančnega svetovalca pri investicijah v plemenite kovine
Marta Rozman, 2018

Opis: POVZETEK V diplomskem delu opisujem vlogo finančnega svetovalca pri nakupu plemenitih kovin. Diplomsko delo zajema 11 poglavij. V prvih 6 poglavjih sem predstavila teoretični del na področju plemenitih kovin in dejavnosti, ki so povezane s vlaganjem v plemenite kovine. Prav tako predstavila sem tudi podjetje Tim Valores, s katerim poslovno sodelujem kot finančna svetovalka. V zadnjem delu sem s pomočjo ankete želela ugotoviti spoznanja svojih sodelavcev glede njihovih vlagateljev – strank, ki investirajo v plemenite kovine. Po končani analizi sem ugotovila, da je strokovno znanje svetovalca zelo pomembno, in predstavila tako prednosti kot slabosti določene investicije, kajti le tako ima lahko stranka celosten pogled na naložbo in se lahko zavestno odloči zanjo.
Ključne besede: finančni svetovalec, plemenite kovine, investicije, finančno svetovanje, vlagatelj.
Objavljeno: 30.09.2018; Ogledov: 15; Prenosov: 2
.pdf Celotno besedilo (916,93 KB)

8.
Poslovni načrt za izgradnjo luksuzne vile
Mateja Jagnjić, 2018

Opis: Turizem je izredno zapleten gospodarski sistem, sestavljen iz različnih gospodarskih sektorjev in dejavnosti nacionalnega gospodarstva. Podeželski turizem je ena izmed oblik turizma in je tesno povezan z ambientom okolice in njenimi dejavnosti. V diplomskem delu sem izdelala poslovni načrt za gradnjo luksuzne vile z bazenom v osrednji Istri na Hrvaškem in obravnavam podeželski turizem in njegove pogoje oziroma potencial za razvoj. Razlog za izdelavo poslovnega načrta je, da je turizem kot gospodarska dejavnost na Hrvaškem zelo razvit v Istri, naraščata pa zanimanje in trend podeželskega turizma, ki omogočata širok obseg doživetij, znanja in raziskovanja. Prav tako ima to območje vse naravne predpogoje (podnebje, odsotnost hrupa, ohranjena bogata narava), in skupaj z vsemi drugimi dejavniki, kot so emitivna območja, bogata tradicija in gastronomska ponudba, nudi ogromne priložnosti za razvoj in uspeh investicije v turizem in s tem dobiček v prihodnosti. Zato je v tem diplomskem delu cilj prikazati bogato priložnost za investicije v podeželski turizem oziroma zasebno namestitev in analizirati naložbo v kontekstu sedanjega in prihodnjega razvoja turizma v gospodarstvu na Hrvaškem.
Ključne besede: Hrvaška, Istra, podeželski turizem, poslovni načrt, investicija
Objavljeno: 30.09.2018; Ogledov: 16; Prenosov: 2
.pdf Celotno besedilo (3,38 MB)

9.
Poslovni načrt za rast podjetja D. S.
Aleš Sattler, 2018

Opis: V diplomskem delu je predstavljeno podjetje D.S., s. p., ki je bilo ustanovljeno septembra 2016. Podjetje je bilo v mislih lastnika zasnovano že mnogo let prej, do aktivnega razmišljanja o njegovi ustanovitvi pa je prišlo leta 2015. Obravnavano podjetje spada med storitvene dejavnosti, saj predstavlja storitev, ki jo nudi ključnemu uporabniku. Podjetje se ukvarja z nudenjem individualnih treningov, semi-privat treningi, kar pomeni delo z več strankami hkrati, vendar ne več kot petimi in fizično pripravo košarkarjev. Prednost podjetja se izkazuje iz naslova lastnika samega, saj ima lastnik licence FZS vaditelj, inštruktor in trener fitnesa, ki jo podeljuje domača Fitnes zveza Slovenije ter NSCA Certified Personal Trainer. Nemalo tako imenovanih »osebnih trenerjev« se izkazuje za nekaj, kar v resnici niso. Podjetje D.S. se ponaša z lastnikom, ki mu je bistvo dolgoročni cilj pri vsaki posamezni stranki in ne le kratkoročni cilji. Osebno trenerstvo ima tako v tujini kot tudi v Sloveniji možnost rasti, vendar mora imeti tako kot podjetje D.S. izpolnjene predpostavke, to pa je seveda kakovostna izvedba storitve. Zaradi obstoja na trgu se podjetje odloča za generično rast, kar pomeni, da želi svoje storitve na področju osebnega trenerstva nadgraditi z novimi proizvodi. Podjetje D.S. vidi možnost za rast v sistemu digitalizacije in nudenju nutricionističnih svetovanj.
Ključne besede: Poslovni načrt, rast podjetja, strategija rasti, marketing, osebni trener
Objavljeno: 30.09.2018; Ogledov: 9; Prenosov: 2
.pdf Celotno besedilo (1,56 MB)

10.
Tržno komuniciranje v hotelu Ambient
Azra Pidić, 2018

Opis: Po podatkih statističnega urada Republike Slovenije je bilo leta 2016 v slovenskih hotelih 6.625.000 turističnih prenočitev, kar je 7,2 odstotne točke več kot leta 2015. Število prenočitev tujih turistov se je povečalo za 11 odstotnih točk. V Slovenijo je leta 2016 70,2 % turistov prišlo iz tujine. To so spodbudne številke za slovenske hotelirje, tudi za v diplomskem delu obravnavani hotel Ambient. Hotel, ki letos praznuje deseto leto obstoja, je v prejšnjih letih povečeval število prenočitev. V hotelu se zavedajo, kako zelo pomembno je učinkovito trženjsko komuniciranje, zato so pri nekaterih trženjskokomunikacijskih tehnikah zelo uspešni. Rezultati ankete so pokazali, da gostje dobro poznajo ponudbo hotela, in to predvsem po zaslugi spletnega oglaševanja. Gostje si od hotela želijo več osebne obravnave v obliki popustov za stalne goste in personaliziranih elektronskih sporočil. Prek elektronskih sporočil želijo biti redno obveščeni o posebnih popustih in ugodnostih, ki jih ponuja hotel. Turistične agencije, ki povezujejo slovenske hotelirje s tujimi gosti, so s sodelovanjem s hotelom Ambient zadovoljne. Te napotijo velik del tujih gostov v hotel Ambient. Največji delež gostov so upokojenci, sledijo družine in pari. Cena je najpomembnejši dejavnik, ki vpliva na odločitev gostov za rezervacijo namestitve. Večina turističnih agencij pridobi vse potrebne informacije o hotelu prek spletnih strani hotela, vsekakor pa bo moral hotel v prihodnje vložiti še več sredstev za svojo prepoznavnost v tujini. Prav tako je pomembno tesno sodelovanje s turističnimi agencijami, v kratkem je tudi v pripravi dan odprtih vrat za poslovne partnerje. Hotel Ambient ima dobro razvita trženjskokomunikacijska orodja, trženjski oddelek pa jih vseskozi izboljšuje.
Ključne besede: hotelirstvo, prenočitve, hotel Ambient, trženjsko komuniciranje, spletno oglaševanje, turistične agencije
Objavljeno: 30.09.2018; Ogledov: 15; Prenosov: 2
.pdf Celotno besedilo (1,26 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh