Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 455
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
PERCEPCIJE ŠTUDENTOV GLEDE ŠTUDIJA NA DALJAVO IN HIBRIDNEGA IZOBRAŽEVANJA
Lejla Kasumovic, 2024

Opis: Študij na daljavo, ki ima sicer dolgo zgodovino, je z izbruhom epidemije Covid-19 doživel preobrazbo. Tradicionalno izobraževanje, ki temelji na fizični prisotnosti v učilnicah, je bilo prisiljeno preiti na digitalne platforme. Študij na daljavo se je izkazal za ključno rešitev v času, ko so bile fizične institucije zaprte, omogočal je kontinuirano izobraževanje z uporabo spletnih učilnic in videopredavanj. Hibridna oblika študija, ki združuje elemente študija na daljavo in tradicionalnega študija, študentom omogoča večjo prilagodljivost in interakcijo s profesorji ter sošolci. V diplomski nalogi smo obravnavali percepcije študentov Fakultete za uporabne družbene študije v Novi Gorici o študiju na daljavo med epidemijo Covid-19 in o hibridni obliki študija po epidemiji. Raziskava je vključevala študente dodiplomskega univerzitetnega študijskega programa Socialni menedžment, pri čemer smo zajeli tako domače kot tuje študente. Za namen izvedbe raziskave smo uporabili kvalitativno metodo raziskovanja, in sicer metodo fokusnih skupin. Raziskava je pokazala, da so se med epidemijo Covid-19 percepcije študentov razlikovale, od izgube motivacije in potrebe po socializaciji pri študiju na daljavo do cenjenja tradicionalnega izobraževanja zaradi omejitev, ki jih prinaša študij na daljavo. Hibridni model izobraževanja je nekaterim študentom prinesel olajšanje in prilagodljivost, drugim pa dodatne izzive. Kljub temu so študenti priznali, da brez izkušenj s študijem na daljavo ne bi izbrali hibridnega izobraževanja. Kljub temu da raziskava ni odkrila večjih razlik v izkušnjah med domačimi in tujimi študenti, so slednji pogosteje izbrali hibridno obliko. V zaključku raziskava predlaga nadaljnje raziskovanje hibridnega izobraževanja, saj le-to predstavlja relativno novo prakso v slovenskem izobraževalnem sistemu. To odpira vprašanja o dolgoročnih vplivih in učinkovitosti te oblike študija v primerjavi s tradicionalnimi pristopi in nakazuje, kako bo to vplivalo na prihodnje generacije študentov ter oblikovanje izobraževalnih sistemov po svetu.
Ključne besede: Epidemija Covid-19, študij na daljavo, hibridno izobraževanje, online, percepcije.
Objavljeno: 17.04.2024; Ogledov: 34; Prenosov: 1
.pdf Celotno besedilo (1,40 MB)

2.
VPLIVNOSTNI MARKETING: INSTAGRAM VS. TIKTOK
Nina Falež, 2024

Opis: Diplomska naloga proučuje razlike v izvedbi vplivnostnega marketinga med platformama Instagram in TikTok. Čedalje več podjetij v svoje marketinške strategije vključuje sodelovanje z vplivneži, pri tem pa nastane dilema o tem, katero platformo uporabiti in na kakšen način, da bo kampanja uspešna. Uporabniki TikToka so, demografsko gledano, mlajši posamezniki, stari med 13 in 24 let, ki večinoma neposredno še nimajo kupne moči oziroma jo imajo posredno prek staršev. Uporabniki Instagrama pa so v izsledkih raziskave v povprečju nekoliko starejši, stari med 25 in 34 let, ki so že finančno samostojni in se v procesu nakupa obrnejo za nasvet pogosto prav na vplivneže. Posledično bi tako pričakovali, da je Instagram za izvedbo kampanj vplivnostnega marketinga bolj primeren, vendar kot kažejo zadnje raziskave, se za TikTok odloča čedalje več oglaševalcev. Naloga na podlagi teoretskih izhodišč oziroma analitične primerjave sekundarnih virov in študij primerov, ki temeljijo na podatkih, pridobljenih s pomočjo standardiziranih intervjujev, ter kvalitativni in kvantitativni analizi družbenih profilov treh izbranih blagovnih znamk, ugotavlja, kakšne so razlike v izvedbi vplivnostnega marketinga med platformama Instagram in TikTok oziroma katera od proučevanih platform je bolj primerna za vplivnostni marketing in kako velik delež za oglaševanje v slovenskih podjetjih namenjajo vplivnežem. Uspešno kampanjo vplivnostnega marketinga je mogoče izvesti na obeh preučevanih platformah. Pri tem pa je treba poznat načine delovanja posamezne platforme in upoštevati različne dejavnike, med katerimi so najpomembnejši ciljna skupina, izbor vplivnežev in vsebina objav.
Ključne besede: besede: vplivnostni marketing, vplivneži, tiktokerji, Instagram, TikTok, ciljne skupine, vsebina.
Objavljeno: 09.04.2024; Ogledov: 89; Prenosov: 6
.pdf Celotno besedilo (2,17 MB)

3.
SKUPNO BRANJE V ZGODNJEM OBDOBJU OTROŠTVA IN TVORJENJE GLOBLJE POVEZANOSTI Z OTROKOM
Anja Zalašček, 2024

Opis: Uvod: Otrok že takoj po rojstvu prične s prvimi oblikami komunikacije, katerih namen je priti v stik s primarnim skrbnikom. Njuna vez se od zgodnjega otroštva krepi s tem, ko skupaj preživljajo kvaliteten čas ter preko drugih aktivnosti. Eden od načinov kvalitetnega preživljanja skupnega časa otroka in starša je tudi branje. V teoretičnem delu naloge smo obravnavali pomen skupnega branja v zgodnjem otroštvu, ki se najpogosteje prične v primarni družini. Le-to pa vpliva na razvoj pismenosti, otrokovo učenje predbralnih veščin pa je bistveno tudi z vidika kognitivnega, čustvenega, socialnega in moralnega področja. Skozi raziskavo smo ugotavljali ne samo, da ima skupno branje velik vpliv na otrokovo pripravljenost na izobraževanje, pač pa tudi, da le-to prispeva h krepitvi odnosa med staršem in otrokom. Metode: Pri raziskovalni nalogi smo uporabili kvalitativni raziskovalni pristop. V vzorec je bilo vključenih 7 mater, ki berejo svojim otrokom. Polstrukturirane intervjuje smo s 6 intervjuvankami izvedli v živo, z 1 intervjuvanko pa preko Zoom-a. Raziskovali smo pogostost skupnega branja staršev in otrok ter se s kvalitativno raziskavo z uporabo intervjujev približali odnosu, ki ga imata starš in otrok. Rezultati: Vse intervjuvanke poročajo o tem, kako velik pomen ima skupno branje v zgodnjem otroštvu ne le za akademsko pripravljenost otroka, temveč tudi za vzpostavljanje pomembnih vezi v vseh nadaljnjih odnosih (100%). Vse intervjuvanke poročajo o začetkih branja pred ali pri prvem letu otrokove starosti (100%) in sicer z namenom spodbuditi razvoj govora, pismenosti, domišljije ter za zanimanje za bralno gradivo (100%). Rezultati kažejo, da so z vzpostavljanjem bralne rutine želele poglobiti medsebojni odnos ter vzpostavljali medsebojne občutke sproščenosti in varnosti (75%). Diskusija in zaključek: Skupno branje prav tako prispeva k razvoju otrokove zdrave navezanosti do starša, le-ta pa veliko doprinese k otrokovi samopodobi. Ta se krepi, saj se ob branju s starši otrok počuti varnega in pomirjenega.
Ključne besede: Družinsko branje, zgodnje otroštvo, pismenost, povezanost, samopodoba.
Objavljeno: 09.04.2024; Ogledov: 90; Prenosov: 3
.pdf Celotno besedilo (1,82 MB)

4.
Organiziranost gasilskega prostovoljstva in medgeneracijskega sodelovanja v prostovoljnem gasilskem društvu Lipoglav
Nina Šeme, 2024

Opis: Magistrska naloga obravnava organiziranost gasilstva na Slovenskem in predstavitev organiziranosti ter medsebojnega sodelovanja v Prostovoljnem gasilskem društvu Lipoglav. V današnjem času pomeni biti gasilec, prostovoljni ali poklicni, mnogo več kot samo gašenje ognja in omogočanje varnosti. Gre za druženje, medsebojno sodelovanje, prenašanje znanja iz ene generacije na drugo, željo po pomoči sočloveku, nudenje socialne podpore, solidarnost, nesebično pomoč v nesreči, itd. Poleg tega prostovoljni gasilci veliko svojega časa namenijo tudi razvoju in prepoznavnosti gasilstva in samega društva v domačem kraju. Namen magistrskega dela je podrobno preučiti Prostovoljno gasilsko društvo Lipoglav in razvoj gasilstva na Slovenskem. V letu 2025 bo Prostovoljno gasilsko društvo Lipoglav obeležilo 100. obletnico delovanja društva in ob tem svečanem dogodku bo vodstvo društva izdalo bilten, katerega osnova bodo podatki, pridobljeni v naši raziskavi. Bilten bo vodstvo društva podarilo krajanom Lipoglava in njegove okolice kot poklon za dolgoletno zaupanje in spoštovanje, ki ga izrekajo gasilcem Prostovoljnega društva Lipoglav. V empiričnem delu magistrske naloge smo s pomočjo kvalitativne raziskave prikazali pomen in vlogo gasilskega prostovoljnega dela, kakšen ima ugled Prostovoljno gasilsko društvo Lipoglav v lokalni in širši skupnosti ter način medsebojnega sodelovanja oziroma dopolnjevanja članov društva pri različnih gasilskih dejavnosti. Izvedli smo sedem pol strukturiranih intervjujev med izbranimi gasilci s katerimi smo želeli prikazati pozitivna in negativna stališča do prostovoljstva v gasilstvu in medgeneracijskega sodelovanja, solidarnosti, povezovanja ter pomoči sočloveku pri nudenju pomoči v Prostovoljnem gasilskem društvu Lipoglav. Pri tem smo prišli do nekaj glavnih ugotovitev. Intervjuvanci so bili mnenja, da so odnosi na medsebojni, družbeni in društveni ravni dobri, da ima prostovoljno gasilsko delo in medsebojno sodelovanje gasilcev zelo velik pomen za razvoj in obstoj samega društva, prav tako pa tudi za razvoj lokalnega in širšega okolja.
Ključne besede: gasilska organizacija, prostovoljno gasilstvo, gasilec, prostovoljno gasilsko društvo Lipoglav, medgeneracijsko sodelovanje, organiziranost prostovoljnega gasilskega društva.
Objavljeno: 09.04.2024; Ogledov: 88; Prenosov: 0
.pdf Celotno besedilo (4,70 MB)

5.
Medijske pravice pri pripravi televizijskih športnih informativnih oddaj
Marjetka Hočevar, 2024

Opis: Priročnik "Medijske pravice pri pripravi televizijskih športnih informativnih oddaj" je vodnik, namenjen strokovnjakom v medijski industriji, novinarjem, študentom in vsem, ki jih zanima ustvarjanje televizijskih športnih informativnih oddaj. Oblikovan je z namenom zagotoviti celosten vpogled v pomembnost in izvedbo spoštovanja medijskih pravic v kontekstu športnih oddaj. Športne informativne oddaje so pomemben del medijske krajine, ki ima velik vpliv na športno in splošno javnost. Razumevanje in spoštovanje medijskih pravic v tem kontekstu je ključnega pomena za ustvarjanje kakovostnih vsebin ter zaščito pravic vpletenih strani – tako športnikov, klubov, zvez, kot tudi ustvarjalcev vsebin in nosilcev medijskih pravic. Cilj priročnika je ponuditi razlago televizijskih medijskih pravic v športu ter podati smernice in korake za ustvarjanje športnih informativnih oddaj, ki spoštujejo te pravice. Ciljna publika priročnika zajema širok spekter uporabnikov, vključno z novinarji, uredniki, študenti medijskih študijskih programov in pravnimi strokovnjaki, ki se ukvarjajo s športnimi vsebinami.
Ključne besede: načrtovanje, medijske pravice, priročniki
Objavljeno: 26.03.2024; Ogledov: 130; Prenosov: 7
.pdf Celotno besedilo (615,98 KB)

6.
Foto in videoprodukcija
Jaka Selaković, Matic Crnković Lazić, Maja Gorenc, 2023

Opis: Dobrodošli v priročniku Foto in videoprodukcija: priročnik za ustanovitev, organizacijo in vodenja podjetja. Ta priročnik je namenjen vsem vizualnim ustvarjalcem, od začetnikov do izkušenih profesionalcev, ki si želijo boljše razumeti procese in izzive, ki jih prinaša svet foto in videoprodukcije ter hkrati uresničiti svoje vizije na najboljši možen način. Svet vizualnih medijev se nenehno razvija in ponuja številne priložnosti za kreativnost in uspeh. Vendar pa ta industrija prinaša svoje edinstvene izzive, ki zahtevajo natančno načrtovanje, organizacijo in vodenje. Ta priročnik je zasnovan tako, da vam pomaga razumeti in obvladati te izzive ter vam ponudi koristne smernice za ustanovitev in uspešno vodenje organizacije za foto in videoprodukcijo.
Ključne besede: priročniki, organizacija, produkcija, fotografija, fotoprodukcija, TV oddaja, TV produkcija
Objavljeno: 21.02.2024; Ogledov: 219; Prenosov: 6
.pdf Celotno besedilo (741,22 KB)

7.
Ustanovitev in organiziranje produkcije radio in tv oddaj
Petra Cankar, Manca Dolinar, Eva Zudič, 2023

Opis: Organiziranje TV ali radio oddaje je kompleksen proces, ki zahteva temeljito načrtovanje, sodelovanje različnih strokovnjakov in natančno izvedbo, da bi ustvarili privlačno in uspešno vsebino za gledalce. Namen tega priročnika je zagotoviti celovit vodnik za vse, ki se želijo spustiti v svet televizijske produkcije ali izboljšati svoje spretnosti pri organiziranju TV oddaje. Priročnik bo zajemal ključne vidike od načrtovanja in produkcije, do promocije, distribucije in evalvacije, ki so bistveni za uspešno izvedbo TV oddaje.
Ključne besede: priročniki, organizacija, produkcija, radijska oddaja, TV oddaja
Objavljeno: 21.02.2024; Ogledov: 228; Prenosov: 6
.pdf Celotno besedilo (815,43 KB)

8.
Fotografiranje narave
Žiga Boršič Grajzar, Luka Marinšek, Jovan Krivokapić, 2023

Opis: Dobrodošli v strokovnem priročniku "Vodenje organizacije in podjetja, ki se ukvarja z fotografijo narave." Ta priročnik je namenjen vsem tistim, ki delujejo v svetu fotografije narave in si prizadevajo za združevanje umetniškega izraza s strastjo do narave. Ne glede na to, ali ste vodja organizacije, ki se ukvarja s tovrstno fotografijo, ali pa želite ustanoviti svoje podjetje na tem področju, boste tukaj našli dragocene smernice in nasvete. Fotografija narave ima edinstveno sposobnost, da nas poveže z naravnim svetom in spodbudi razmišljanje o njenem ohranjanju. Skozi objektiv fotoaparata se odpira okno v čudoviti svet narave, vendar pa je to tudi svet, ki je ogrožen. Okoljske težave, izguba habitatov in podnebne spremembe zahtevajo pozornost, ki jo lahko fotografija narave zagotovi. Ta priročnik je zasnovan z namenom, da vam ponudi celovit vodnik za učinkovito vodenje organizacije ali podjetja, ki se specializira za fotografijo narave. Raziskali bomo temeljne korake, kot so ustanovitev organizacije, razumevanje fotografije narave, vodenje ekipe, trženje in promocija ter še mnogo več. Tukaj boste našli smernice, ki vam bodo pomagale uresničiti svojo strast do naravne fotografije in obenem prispevati k ohranjanju našega dragocenega naravnega okolja.
Ključne besede: priročniki, organizacija, fotografiranje, fotografija, narava
Objavljeno: 21.02.2024; Ogledov: 205; Prenosov: 4
.pdf Celotno besedilo (618,85 KB)

9.
Priročnik za ustanovitev, organizacijo in vodenje filmske produkcije
Klemen Krpič, Rok Sušnik, 2023

Opis: V pripravi na priročnik sva informacije pridobila s pomočjo interneta ter z obiskom treh podjetij. Prvo podjetje, ki sva ga obiskala, Bas production je v tej panogi aktivno že od leta 2003. Ukvarja se z produkcijo raznovrstnih reklam. Obiskala sva ga z namenom učenja ter pridobivanja znanja o filmski produkciji. O temi sva preprosto želela izvedeti nekaj novega in slišati, kako vse skupaj deluje. To je bil hkrati tudi najin cilj in namen, da o medijskem ustvarjanju take vrste izveva čim več, ter o tem napiševa priročnik za tiste, ki jih bo v prihodnosti zanimalo na kaj vse moraš biti pozoren, ko se odločiš vstopiti v svet filmske industrije.
Ključne besede: priročniki, organizacija, film, filmska produkcija
Objavljeno: 21.02.2024; Ogledov: 206; Prenosov: 7
.pdf Celotno besedilo (573,56 KB)

10.
Priročnik za ustanovitev, organizacijo in vodenje podjetja
Tara Vodopija, Erika Raduha, Lara Likozar, 2023

Opis: V sodobnem hitrem tempu življenja, kjer smo nenehno obkroženi z obilico informacij, postaja umetnost pritegniti bralčevo pozornost vse pomembnejša. Članek, ki odpre vrata v novo temo ali raziskuje že znano po- dročje iz nenavadnega zornega kota, ima moč, da ustvari most med avtorjem in bralcem. V tej dobi nenehnih sprememb in inovacij se od nas pričakuje, da ne le sledimo toku informacij, ampak ga tudi oblikujemo. Predstavljamo tudi rezultate naše serije intervjujev s tremi priznanimi podjetji, ki se ukvarjajo s pisanjem član- kov. Med razgovori smo pridobili dragocene vpoglede in informacije, ki vam bodo pomagale razumeti dina- miko in prakse v tej ustvarjalni panogi. Strokovnjaki iz teh podjetij so delili svoje izkušnje ter nudili koristne nasvete in strategije, ki bodo zagotovo koristile vsem, ki se ukvarjate s pisanjem člankov. V nadaljevanju povzemamo ključne ugotovitve in vpoglede, ki smo jih pridobili med intervjuji.
Ključne besede: priročniki, organizacija, pisanje člankov, poslovni uspeh
Objavljeno: 21.02.2024; Ogledov: 188; Prenosov: 8
.pdf Celotno besedilo (3,65 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh