Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


Iskanje brez iskalnega niza vrača največ 100 zadetkov!

1 - 10 / 100
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
Razvoj proceduralne generacije v okolju Unity
Aljaž Blatnik, 2023

Opis: V magistrski nalogi opišemo in razvijemo proceduralno generacijo v razvojnem okolju Unity. V prvem delu naloge raziščemo zgodovino razvoja proceduralne generacije ter nato primerjamo tri aktualne igre, ki uporabljajo proceduralno generacijo, vendar pa se med seboj razlikujejo po obsežnosti uporabe proceduralne generacije. Nato vse izmed aktualnih iger primerjamo med seboj ter tudi s približki, ki ne vsebujejo proceduralne generacije. V zadnjem delu teoretičnega dela opišemo uporabljena orodja za lasten razvoj proceduralne generacije. Na koncu predstavimo še dva sistema proceduralne generacije, ki jih razvijemo sami. Prvi pristop uporablja algoritem naključne hoje, medtem ko drugi pristop za osnovo uporablja Perlinov šum. Opišemo tako delovanje posamezne proceduralne generacije kot tudi programsko kodo ter nato predstavimo še lastne ugotovitve.
Ključne besede: proceduralna generacija, Unity, naključna hoja, Perlinov šum, programiranje
Objavljeno: 20.09.2023; Ogledov: 21; Prenosov: 2
.pdf Celotno besedilo (5,05 MB)

9.
Pomen uporabniške izkušnje (UX design) pri načrtovanju grafičnih uporabniških vmesnikov
Nikolina Strniša, 2023

Opis: V diplomski nalogi smo želeli ugotoviti, kako pomembna je uporabniška izkušnja pri oblikovanju grafičnega vmesnika, da je ta uporabniško usmerjen oz. enostaven, aplikativen in prijeten za uporabo ter vizualno privlačen. V teoretičnem delu naloge smo razložili in pojasnili, kaj je uporabniška izkušnja, ključne elemente za razumevanje sistema ter dejavnike, ki vplivajo na njo. V tem delu smo opisali in določili tudi tehnike, ki se uporabljajo za zbiranje podatkov o izkušnjah in mnenjih uporabnikov; nato smo pojasnili uporabniški vmesnik ter pomembnost in vpliv oblikovanja (dizajna) na uporabnike in njihova čustva. V empiričnem delu smo anketirali 50 ljudi glede njihove uporabniške izkušnje pri uporabi grafičnih vmesnikov ter na osnovi tega naredili interaktivni prototip spletne strani podjetja TIM IT. S pomočjo teoretičnega in empiričnega dela diplomske naloge smo odgovorili na zastavljena raziskovalna vprašanja in hipoteze.
Ključne besede: uporabniška izkušnja, uporabniško usmerjeni dizajn, grafični uporabniški vmesnik, spletno poslovanje, prototip spletne strani, InVision Studio
Objavljeno: 20.09.2023; Ogledov: 27; Prenosov: 3
.pdf Celotno besedilo (3,51 MB)

10.
Virtualizacija manjše strežniške infrastrukture s hipervizorjem VMware ESXi
Andrej Franko, 2023

Opis: Virtualizacija je tehnologija, ki omogoča ustvarjanje virtualnih različic računalniških virov. Glavne prednosti virtualizacije vključujejo boljšo uporabo virov, večjo fleksibilnost, varnost, zanesljivost ter prihranek stroškov. V nalogi smo preučili prednosti in slabosti virtualizacije, primerjali ponudnike orodij za virtualizacijo in predstavili virtualizacijo kot rešitev za enostavnejše upravljanje IT-strežniške infrastrukture. Uporaba virtualizacije omogoča enostavno upravljanje in vzdrževanje informacijske infrastrukture ter izboljšuje izrabo virov. Premikanje virtualnih strojev med strežniki olajša vzdrževanje in zagotavlja neprekinjeno delovanje, ključno pa je tudi zagotavljanje varnosti virtualnega okolja s posodobitvami, varnostnimi rešitvami in vzdrževanjem.
Ključne besede: strežnik, VMware ESXi, virtualizacija strojne opreme, informacijska infrastruktura, migracija strežniške infrastrukture
Objavljeno: 20.09.2023; Ogledov: 20; Prenosov: 2
.pdf Celotno besedilo (3,22 MB)

Iskanje izvedeno v 1 sek.
Na vrh