Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 788
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Vpliv pandemije Covid-19 na preobremenjenost posameznikov v terciarnem sektorju gospodarstva
Neli Pisek, 2022

Opis: Stres na delovnem mestu je postal pojem, s katerim se lahko srečujemo na dnevni bazi. V diplomskem delu smo proučevali vpliv pandemije Covid-19 na preobremenjenost posameznikov v terciarnem sektorju, njegov namen pa je bil podrobneje obravnavati pojem preobremenjenosti posameznika, vzroke njenega obstoja in njene posledice na posameznika in gospodarstvo ter v ospredje postaviti stanje preobremenjenosti med posamezniki zaposlenimi v terciarnem sektorju pred in ob pojavu pandemije Covid-19 ter proučiti kakšne vplive je imela ta na posameznike. Ključna ugotovitev diplomskega dela se navezuje na vse potrjene hipoteze in priča o tem, da je pandemija Covid-19 negativno vplivala na posameznike, glavni povzročitelj pa je bil stres, ki je nastajal zaradi vseh negotovosti, tako v poslovnih kot tudi zasebnih življenjih.
Ključne besede: preobremenjenost, stres, pandemija, Covid-19, posamezniki, delovno mesto, terciarni sektor
Objavljeno: 29.10.2022; Ogledov: 94; Prenosov: 12
.pdf Celotno besedilo (1,24 MB)

2.
Oblikovanje strateškega in marketinškega načrta ter realizacija izdelave spletne platforme Dom za vse
Tilen Žitnik, 2022

Opis: Digitalizacija nepremičninskega sektorja je neizbežna in je v času pandemije covida-19 še posebej v ekspanziji, saj smo ljudje primorani gledati vse v zvezi z nepremičninami na spletu. Magistrsko delo, se deli na teoretični in praktični del. V prvem delu smo predstavili vso potrebno teorijo za lažje razumevanje praktičnega dela. V drugem delu, praktičnemu delu, smo začeli z anketo, s katero smo preučili, ali je trg pripravljen na tako celovito ponudbo za vse v zvezi z nepremičninami, kot jo bo ponujala naša spletna platforma, Dom za vse.
Ključne besede: nepremičnine, spletna platforma, digitalizacija, poslovni načrt, digitalni marketing
Objavljeno: 19.10.2022; Ogledov: 96; Prenosov: 11
.pdf Celotno besedilo (4,52 MB)

3.
Obvladovanje tveganj pri ravnanju s človeškimi viri v podjetju X
Jacques Kolenc, 2022

Opis: Diplomsko delo v uvodnem delu prikazuje teoretično podlago za obvladovanje tveganj pri ravnanju s človeškimi viri. V teoretičnem delu so prikazani osnovni koncepti obvladovanja tveganj pri ravnanju s človeškimi viri, ta del pa je podprt z empiričnim delom, kjer smo s pomočjo anketnega vprašalnika med 105 zaposlenimi v Podjetju X želeli prikazati mnenja zaposlenih o celotnem procesu obvladovanja tveganj pri ravnanju s človeškimi viri. Iz rezultatov anketnega vprašalnika je razvidno, da v preučevanem podjetju uporabljajo ustrezne prakse pri ravnanju s človeškimi viri. Predvsem je dobro urejeno področje ohranjanja zdravja zaposlenih, pa tudi področje varnosti ter obvladovanja tveganj na področju človeških virov. Zaposleni menijo, da v podjetju najbolje obvladujejo tveganja, povezana s pravno varnostjo, z zdravjem in dobrobitjo ter z varovanjem podatkov zaposlenih. K motiviranosti zaposlenih najbolj prispeva organizacija dela, samostojnost zaposlenih pri delu, pa tudi izobraževanje ter usposabljanje za osebnostno rast. Manj pozornosti pa posvečajo motivacijskim dejavnikom, kot so visoka stopnja osebne odgovornosti, oblikovanje zanimivih delovnih mest ter atmosferi na delovnem mestu.
Ključne besede: Kadrovski management, ravnanje s človeškimi viri, tveganja, motivacija.
Objavljeno: 01.10.2022; Ogledov: 111; Prenosov: 9
.pdf Celotno besedilo (1006,52 KB)

4.
Vloga plače pri motivaciji zaposlenih in pomen variabilnega nagrajevanja v podjetju X
Vita Debelak, 2022

Opis: Motivirani zaposleni so ključnega pomena za uspešnost organizacije, saj bodo ti pri svojem delu produktivnejši, ustvarjalnejši in zadovoljnejši. Motivacija v podjetju pripomore tudi k boljšim odnosom, manjšemu koriščenju bolniškega staleža, manjši fluktuaciji in dobremu glasu o podjetju samem. Prav zaradi tega je pomembno poznavanje motivacijskih dejavnikov in njihovega vpliva na zaposlene. V diplomski nalogi je raziskan vpliv plače in variabilnega nagrajevanja na motivacijo zaposlenih v podjetju X. V ta namen so v teoretičnem delu diplomske predstavljene različne teorije motivacije, sistem nagrajevanja, različne oblike nagrajevanja, plačo in njene variabilne dele. V okviru drugega dela, ki je raziskovalne narave, sta bila izvedena anketa ter intervju z zaposlenimi podjetja X. Analiza raziskave je pokazala, da na motivacijo zaposlenih v podjetju X najbolj vplivajo denarne nagrade, vendar pa je na voljo še veliko drugih motivacijskih dejavnikov, ki imajo prav tako močan vpliv. Tako ima organizacija na voljo veliko različnih načinov za motivacijo zaposlenih.
Ključne besede: motivacijske teorije, motivacija, motivacijski dejavniki, denarno nagrajevanje, sistem nagrajevanja, plače.
Objavljeno: 01.10.2022; Ogledov: 113; Prenosov: 8
.pdf Celotno besedilo (2,23 MB)

5.
Marketinška strategija za izbrano podjetje
Luka Vitanc, 2022

Opis: Marketing je zelo pomemben dejavnik uspeha vsakega podjetja. V diplomskem delu najprej teoretično predstavimo marketinško strategijo in njene sestavine. Vse od načrtovanja, raziskav in analiz, ciljev, vrst strategij, strategij in digitalizacij. Potem predstavimo marketinški splet 4P. Diplomsko delo zaključimo s precej obsežno raziskavo – anketo, s katero prepoznamo položaj podjetja in njegove blagovne znamke na trgu. Rezultate podrobno analiziramo in prepoznamo, kaj je za uspeh v segmentu natikačev pomembno. Na podlagi rezultatov ankete smo potrdili v naprej določene hipoteze in dosego ciljev diplomskega dela.
Ključne besede: marketinška strategija, marketinški miks, čevljarstvo, Čevljarstvo Jazbec Pavel, raziskava trga.
Objavljeno: 01.10.2022; Ogledov: 109; Prenosov: 15
.pdf Celotno besedilo (909,81 KB)

6.
Poslovni načrt za podjetje Prime Wood Primož Peterlin s.p.
Primož Peterlin, 2022

Opis: V diplomskem delu je opisana ustanovitev podjetja Prime Wood. Gre se za mizarsko podjetje, ki bo izdelovalo izdelke iz lesa, v ožjem pomenu pohištvo. Dejavnost bo vključevala izdelavo notranjega in zunanjega pohištva, izdelanega po določenih merah kupca in željah vsakega posameznika. Med procesom raziskovanja je bilo ugotovljeno, da je ideja dobičkonosna in da je lahko realizirana na trgu. Z analizo pridobljenih podatkov je bilo ugotovljeno, kdo so ciljni kupci in katere izdelke stranke najbolj potrebujejo, oziroma po katerih izdelkih je na trgu največ povpraševanja. Zaradi izvedene analize bo zagon podjetja precej lažji in hitrejša bo tudi rast samega podjetja.
Ključne besede: Ustanovitev podjetja, pohištvo, trg, proces, realizacije.
Objavljeno: 01.10.2022; Ogledov: 114; Prenosov: 8
.pdf Celotno besedilo (2,66 MB)

7.
Analiza vpliva pandemije Covid-19 na trg polimerov v gradbeništvu
Sašo Seljak, 2022

Opis: Vsaka kriza, ki se pojavi, je v nečem posebna. Pandemija covida-19, katero pravkar občutimo, je prav posebna zaradi svojega izvora, obsega in hitrosti, s katero se je začela širiti po celem svetu je razkrila je mnogo slabosti sodobne družbe. Napovedovanje kriz bo v prihodnjih letih in desetletjih zagotovo predstavljalo enega večjih izzivov za vse ekonomiste, predstavljalo bo bistven faktor zagotavljanja trajnosti ter zanesljivosti svetovnega gospodarstva. V primeru primeru polimerov bo v prihodnjih letih potrebno stopiti še korak dalje v smeri nadomeščanja primarne surovine z različnimi reciklati. Po eni strani bi lahko zagotovili manjšo odvisnost od proizvajalcev polimerov, po drugi strani pa bi gospodarstvo usmerili k nizkoogljični in krožni preobrazbi.
Ključne besede: Pandemija covida-19, kriza, polimeri, krožno gospodarstvo
Objavljeno: 30.09.2022; Ogledov: 109; Prenosov: 9
.pdf Celotno besedilo (3,06 MB)

8.
Konceptualizacija razvoja Kulturnega društva Godba Medvode
Matej Morn, 2022

Opis: Diplomsko delo, ki opisuje pripravo strategije za razvoj Kulturnega društva Godba Medvode, smo napisali z namenom priprave načrta za nadaljni razvoj in rast društva. Rešitve smo oblikovali na podlagi SWOT in finančne analize ter intervjujev. Na podlagi ugotovitev smo pripravili rešitve kritičnih področij. Zaključni predlog strategije vsebuje sedem točk, ki obsegajo področja od pridobivanja novih, predvsem mladih glasbenikov do strateškega upravljanja društva. Prav tako smo pripravili marketinški načrt za oglaševanje našega največjega dogodka – božično-novoletnega koncerta. Cilj predstavitve je bil poiskati najboljši način vodenja društva ter zagotoviti njegovi dolgoročno stabilnost in rast.
Ključne besede: kulturno društvo, strategija, analiza SWOT, dolgoročna stabilnost, financiranje nevladnih organizacij, organizacija društva, strateško upravljanje
Objavljeno: 29.09.2022; Ogledov: 138; Prenosov: 7
.pdf Celotno besedilo (1,40 MB)

9.
Organizacijska klima, zavzetost in zadovoljstvo zaposlenih v podjetju X
Hana Menhart, 2022

Opis: V diplomskem delu smo raziskovali pomen organizacijske klime, zavzetosti ter zadovoljstvo zaposlenih v podjetju X. Podajali smo vprašanja o tem, kaj so pričakovanja zaposlenih, kako bi podjetje svoje vodenje lahko izboljšalo in ali obstajajo enostavne rešitve pri določenih problemih. Zanimalo nas je, ali je organizacijska klima v podjetju dobra in če ne, zakaj, ter kakšne so možne rešitve. Zanimalo nas je tudi, ali je dovolj izvendelovnih druženj in ali so le-ta vključena med dejavnike zviševanja motivacije na delovnem mestu. Dotaknili smo se tudi zadovoljstva zaposlenih v podjetju, kaj pripomore k občutku večje pripadnosti podjetju in na kakšne načine lahko nagradimo zaposlene.
Ključne besede: Organizacijska klima, zavzetost, zadovoljstvo, motivacija, oblike nagrad, delovno okolje, izboljšave na delovnem mestu.
Objavljeno: 23.09.2022; Ogledov: 168; Prenosov: 12
.pdf Celotno besedilo (1,76 MB)

10.
Vpliv prodajalca na nakupno odločitev
Saša Rakita, 2022

Opis: Uporaba spleta in tehnična dovršenost kupca spreminjata vlogo prodajalca, ki ima opravka z izobraženim kupcem. V diplomskem delu me je zanimalo, kdo je sodoben prodajalec, kakšne sposobnosti in lastnosti mora imeti in s katerimi inovativnimi tehnikami prodaje lahko vpliva na nakupno odločitev kupca. V opravljeni raziskavi sem ugotovila, da je najpomembnejša značilnost prodajalca samozavest, najšibkejša pa neznanje. Prodajalci s kupcem najraje komunicirajo neposredno in se zavedajo moči prvega vtisa pri stranki. Reden pristop, majhni redni stiki in obveščanje o novostih so se izkazali kot najpogosteje uporabljene psihološke prodajne tehnike. V podjetjih, kjer so se posluževali izobraževanj, so le-ta ocenili kot uspešna.
Ključne besede: sodobni prodajalec, prodajni proces, inovativne tehnike prodaje, izobraženi kupec, komunikacija
Objavljeno: 23.09.2022; Ogledov: 132; Prenosov: 9
.pdf Celotno besedilo (1,40 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh