Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 604
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Načrtovanje rasti podjetja NV Holders
Anže Vene, 2020

Opis: V diplomskem delu sem se odločil pripraviti analizo in opis za podjetje NV Holders. Omenjeno podjetje sem izbral predvsem zato, ker izpolnjuje vse potrebne pogoje za analizo v diplomskem delu. Zamisel o nastanku podjetja se je njegovemu inovatorju, Niku Venetu, porodila, ko se je vpisal na Ekonomsko fakulteto Univerze v Ljubljani. Pri vsakodnevnem nošenju srajc ga je motilo, da so mu srajce neprestano uhajale iz hlač. Podjetje je bilo ustanovljeno leta 2016, sprva pa je bilo organizirano kot samostojno podjetje (s.p.). Zaradi kasnejšega povečanega obsega prodaje se je podjetje meseca maja leta 2018 preoblikovalo v družbo z omejeno odgovornostjo. Poslanstva in vizije podjetja se nanaša na, po mojem mnenju, »živeti gentlemansko življenje«, vizija pa »ohranjati vodilno vlogo na trgu visokokvalitetnih oblačil«.
Ključne besede: NV Holders, držalo za srajce, inovacija, start-up, poslovanje podjetja, analiza, moda.
Objavljeno: 19.06.2020; Ogledov: 78; Prenosov: 15
.pdf Celotno besedilo (2,70 MB)

2.
Profesionalnost poslovnega sekretarja
Nataša Urbanija, 2020

Opis: Poslovna sekretarka je v podjetju pomembna vez med vodstvom, zaposlenimi in zunanjimi strankami v organizaciji. Ima posredniško vlogo med vodstvom in zaposlenimi ter opravlja naloge, ki lajšajo delo ostalim strokovnim sodelavcem. Delo poslovne sekretarke je zahtevno, odgovorno, zelo dinamično, znati se mora ustrezno odzvati v nepredvidljivih okoliščinah, zato so elementi poklicne profesionalizacije smer poslovnega delovanja. Vloga poslovne sekretarke je vse bolj pomembna, ker s svojim znanjem, z zmožnostmi in s sposobnostmi prispeva k skupnemu uspehu organizacije ter doseganju ciljev. Spremembe od vseh zaposlenih zahtevajo nenehno prilaganje, kar še posebno velja za poslovne sekretarke. V zadnjih letih je veliko govora o profesionalnosti na delovnih mestih. Diplomsko delo bo obravnavalo profesionalnost, profesionalno vlogo poslovnih sekretarjev v organizaciji. Poklicno profesionalizacijo bomo v našem delu proučevali skozi naslednje elemente, in sicer poklicna identiteta, poklicna etika in poklicna regulacija (Pavlin 2014, str. 64). V tem kontekstu bomo profesionalizacijo opredelili »kot dinamično razmerje med praktičnim poklicnim znanjem na delovnem mestu in drugimi širšimi atributi poklicev« (Pavlin 2014, str. 8). Sam izraz »profesionalizacija« nakazuje, da naj bi šlo za »pozitiven« proces, postopno prehajanje iz neprofesionalnosti v vse večjo profesionalnost s stalnim izpopolnjevanjem in lastnim trudom. V nalogi smo si zastavili dve hipotezi; ugotavljali profesionalnost poslovnih sekretarjev, ali sledijo poklicnemu razvoju ter se stalno izpopolnjujejo. Predpostavljali smo, da je profesionalnost poslovnih sekretarjev povezana z velikostjo podjetja.
Ključne besede: poslovni sekretar, profesionalnost, poklicna regulacija, poklicna identiteta, poslovno komuniciranje, poslovna etika
Objavljeno: 12.06.2020; Ogledov: 91; Prenosov: 8
.pdf Celotno besedilo (855,90 KB)

3.
Analiza poslovanja in strategija rasti podjetja Starles d. o. o.
Kaja Hudelja, 2019

Opis: V diplomskem delu je predstavljeno podjetje Starles, d. o. o., ki je bilo ustanovljeno leta 2006. Podjetje Starles, d. o. o., je specializirana trgovina z mizarskim okovjem in drugimi storitvami ter proizvodno dejavnostjo notranjega pohištva. Cilj diplomskega dela je analizirati dosedanje stanje podjetja ter na podlagi rezultatov napovedati njegove možnosti za rast in razvoj. V diplomskem delu smo analizirali notranje ter zunanje dejavnike s pomočjo PESTEL analize in Porterjeve analize petih sil. MOF analizo smo uporabili za pregled preteklih dejavnikov poslovanja, s pomočjo RECoIL analize pa ugotovili možnosti za rast podjetja. Za strategijo nadaljnje rasti podjetja smo uporabili Ansoffovo matriko, BCG matriko, SWOT ter TOWS analizo. Analiza bodoče rasti podjetja pa je bila narejena po modelu Allana Gibba. Prednosti podjetja so povezan kolektivni duh, kakovost, uporaba sodobne opreme in strojev ter sledenje trendom v lesni industriji. Strategija rasti v podjetju se načrtuje s pomočjo generične ter diverzificirane rasti, kar pomeni, da je potrebno povečati obseg ponudbe na sedanjih trgih ter izvesti uvajanje novega produkta na obstoječem trgu. Podjetje Starles, d. o. o., je v zadnjih letih dosegalo uspešne poslovne rezultate, kar je predstavljeno v analizi poslovanja za obdobje od leta 2016 do 2018, za nadaljnji dve leti poslovanja pa je narejena napoved rasti podjetja. V letu 2016 so čisti prihodki od prodaje znašali 2.083.500,72 € in so se letno povečevali, tako da so leta 2018 znašali 2.518.716,87 €, kar pomeni, da so se v dveh letih čisti prihodki povečali za 21 %. Čisti prihodki od prodaje naj bi glede na načrte oz. poslovne plane v letu 2020 znašali približno 70 % več kot v letu 2016, in sicer zaradi širjenja proizvodne dejavnosti podjetja. Skupaj s prihodki se posledično povečujejo tudi odhodki. Podjetje se želi še dodatno razširiti, kar za sabo prinese zaposlovanje dodatnega kadra in s tem povečanje stroškov dela.
Ključne besede: PESTEL analiza, Porterjeva analiza petih sil, MOF-analiza, RECoIL analiza, Ansoffova matrika, BCG matrika, SWOT analiza, TOWS matrika, napoved bodoče rasti podjetja.
Objavljeno: 10.05.2020; Ogledov: 156; Prenosov: 29
.pdf Celotno besedilo (1,27 MB)

4.
Načrtovanje rasti podjetja A4 logistika d.o.o.
Ada Pašić, 2020

Opis: Cilj diplomskega dela je bil analizirati uspešnost podjetja A4 logistika, d. o. o., med letoma 2016 in 2018 ter s pomočjo finančnih projekcij oceniti njegovo rast v obdobju med letoma 2019 in 2022. Podjetje A4 logistika, d. o. o., se ukvarja z logistiko in transportom. Ustanovljeno je bilo leta 2009, danes ima v lasti štiri tovorna vozila, od teh poslujejo s tremi. Izziv podjetja je širjenje na nove trge, saj bi s tem povečalo dobiček in prepoznavnost. Kot sta pokazali analizi MOF in RECoIL, podjetje ima potencial za rast. Na osnovi analize podatkov in kvalitativne raziskave oziroma poglobljenega intervjuja z direktorjem in poslovnim partnerjem podjetja smo ugotovili, da sta za rast podjetja najbolj smiselni strategija generične rasti in strategija prodora na nove trge. Prva zato, ker obstoječi trgi še niso zasičeni s storitvami, zato je na njih še vedno možnost rasti podjetij. Druga strategija, ki jo želi podjetje zasledovati, je strategija predora na nove trge. Analizi MOF in RECoIL sta pokazali, da podjetje ima vire in potenciale pri vstopu na nove trge. Vizija podjetja je širitev na tuje trge, predvsem na nemškega in avstrijskega. Hkrati pa podjetje nima potencialov za razvoj novih storitev. Poleg tega smo ugotovili, da je investicija za nakup novega tovornega vozila za obravnavano podjetje finančno upravičena, kar smo potrdili s finančnimi projekcijami in analizo kazalnikov. Podjetje bo v prihodnosti poslovalo stabilno in se bo širilo z dodatnimi tovornimi vozili.
Ključne besede: rast podjetja, analiza podjetja, anliza MOF, analiza RECoIL, generična rast
Objavljeno: 15.03.2020; Ogledov: 216; Prenosov: 42
.pdf Celotno besedilo (1,24 MB)

5.
Načrtovanje rasti podjetja Harvey Norman Trading d. o. o.
Marko Demir, 2019

Opis: V diplomskem delu sem predstavil in analiziral podjetje Harvey Norman trading d. o. o., ki je bilo ustanovljeno leta 2000. Podjetje prihaja iz Avstralije, prvo poslovalnico pa je leta 2000 zgradilo prav v Ljubljani. Gre za podjetje, ki se ukvarja tako z maloprodajo kot veleprodajo. Večino prihodka podjetje ustvari z maloprodajo pohištva, spalnic, bele tehnike, zabavne elektronike in kuhinj, v tem vrstnem redu po obsegu prodaje. Dandanes je za rast podjetja potrebno konstantno prilagajanje glede na trg in konkurenco. Z neprestanim iskanjem novih pristopov in rešitev lahko doseže veliko konkurenčno prednost. Namen diplomskega dela je bil izdelati načrt za rast podjetja in pred tem analizirati trenutno stanje podjetja Harvey Norman trading d. o. o., poleg tega pa definirati, kateri način rasti je primeren za podjetje. Na osnovi analize sedanjega in projekcije načrtovanega poslovanja smo ugotovili, da je generična rast podjetja optimalna izbira. Z analizo računovodskih izkazov sem ugotovil, da podjetje uspeva in raste vsako leto. S finančnimi kazalniki sem potrdil, da ima podjetje vse možnosti za nadaljnjo generično rast, saj podjetju rastejo sredstva, prodaja in posluje z dobičkom. Podjetje Harvey Norman trading d. o. o. ima potencial za rast in razvoj ter vse možnosti za uspeh in uresničitev svojih ciljev.
Ključne besede: Rast podjetja, konkurenčne prednosti, analiza delovnih postopkov, dejavnosti v organizaciji, prodaja.
Objavljeno: 13.02.2020; Ogledov: 206; Prenosov: 26
.pdf Celotno besedilo (1,71 MB)

6.
Marketinško komuniciranje v podjetju Adria Airways d. o. o.
Ivana Božić, 2019

Opis: V teoretičnem delu naloge smo na kratko predstavili pojme marketinškega komuniciranja, digitalnega, spletnega in elektronskega marketinga. Predstavili smo tudi enega izmed najbolj razširjenih spletnih orodij za razpošiljanje e-pošte marketinških kampanj naročnikom, MailChimp. Nadaljevali smo s krajšo predstavitvijo družabnih omrežij, predvsem pa izpostavili tista, kjer se oglašuje izbrano podjetje. Za praktični del naloge smo izbrali podjetje Adria Airways, ga predstavili in se osredotočili na marketing v podjetju ter iz delno dostopnih podatkov naredili krajšo analizo e-pošte marketinških kampanj, s katero smo prišli do delnih rezultatov za potrditev hipoteze.
Ključne besede: marketinško komuniciranje, digitalni marketing, spletni marketing, e-mail marketing, Mailchimp, Adria Airways.
Objavljeno: 13.02.2020; Ogledov: 276; Prenosov: 25
.pdf Celotno besedilo (2,57 MB)

7.
Optika Cerar d. o. o.
Blažka Cerar, 2020

Opis: Diplomsko delo obravnava izdelavo poslovnega načrta za podjetje Optika Cerar d. o. o., ki se bo ukvarjalo s prodajo optičnih pripomočkov na drobno. Cilj diplomskega dela je pridobiti odgovor na vprašanje, ali za poslovno idejo na trgu obstaja priložnost, in oceniti finančni potencial priložnosti za izvedbo poslovne ideje v praksi. Diplomsko delo zajema dvanajst poglavij. Prvi del je sestavljen iz teorije, kjer so opredeljeni podjetje, panoga in storitev. Predstavljeni so tudi vizija, cilj in poslanstvo podjetja. Drugi del prikazuje tržno raziskavo in marketinški načrt. V tem delu so opredeljeni ciljni trg in ciljni kupci, kar pripomore k čim boljši izdelavi anketnega vprašalnika. Poleg analize kupcev je v drugem delu izdelana tudi analiza konkurence in dobaviteljev. Na podlagi analize panoge in trga je podana napoved prodaje. V marketinškem načrtu je izdelana analiza SWOT in oblikovani so trženjski cilji in strategije. Zadnji del diplomskega dela se ukvarja s pridobivanjem virov za uspešno poslovanje podjetja in raziskuje, kakšne stroške bo imelo podjetje. Nato so izdelane projekcije bilanc stanja, izkazov poslovnega izida in izkazov denarnega toka za štiri leta.
Ključne besede: Poslovni načrt, optika, očala, analiza SWOT, finančne projekcije, prodaja, novo podjetje.
Objavljeno: 15.01.2020; Ogledov: 217; Prenosov: 35
.pdf Celotno besedilo (2,34 MB)

8.
Poslovni načrt podjetja Rajža, d. o. o., za organizacijo kolesarskih izletov in izobraževanj
Eva Miklič, 2019

Opis: V diplomskem delu je predstavljen poslovni načrt storitvene dejavnosti vodenih kolesarskih izletov. Opravljena je bila raziskava in analiza trga, ki vključuje predstavitev trendov v panogi, predstavitev ciljnih trgov ter analizo strank. Izvedena je bila anketa o kolesarskem turizmu, ob tem pa izdelan načrt prodaje, predstavljena strategija prodora na trg ter marketing. Predstavljen je razvoj storitev, ki vključuje poslovno lokacijo/prostor ter načrtovanje opreme. Zajete so finančne projekcije, kot sta izkaz poslovnega izida in izkaz stanja. Predstavljena so kritična tveganja, upoštevajoč trenutno zakonodajo, ter predstavljen terminski načrt zagona podjetja.
Ključne besede: poslovni načrt, organizacija kolesarskih izletov, kolesarski turizem, gorsko kolesarjenje.
Objavljeno: 08.01.2020; Ogledov: 220; Prenosov: 32
.pdf Celotno besedilo (1,53 MB)

9.
Vrednotenje družinskih podjetij v Sloveniji na primeru izbranega družinskega podjetja
Uroš Posega, 2019

Opis: Za družinsko podjetje se po različnih definicijah lahko imenuje tisto podjetje, ki ga praviloma upravljajo in vodijo družinski člani. Glede na številčno zastopanost družinskih podjetij v Sloveniji menimo, da se številna družinska podjetja srečujejo s sledečimi vprašanji: koliko je njihovo podjetje vredno, ali knjigovodska vrednost podjetja prikazuje dejansko vrednost podjetja in kolikšna je poštena prevzemna cena oziroma tržna vrednost podjetja, ki ga načrtujejo prevzeti. Vzrokov za vrednotenje družinskih podjetij je danes več kot dovolj in vsekakor se številna pogosto soočajo z zgoraj navedenimi vprašanji. Zato smo se odločili ovrednotiti družinsko podjetje in odgovoriti na postavljene delovne hipoteze.
Ključne besede: Podjetništvo, vrednotenje, cena, tržna vrednost, družinsko podjetje, razlogi za vrednotenje, finančni kazalci, hipoteze, izračun.
Objavljeno: 22.12.2019; Ogledov: 311; Prenosov: 22
.pdf Celotno besedilo (2,72 MB)

10.
Sistemi kakovosti po ISO 9001 v podjetju Sinter d. o. o.
Samo Krapež, 2019

Opis: V diplomskem delu se osredotočamo na proučevanje ISO-standardov in na podjetje Sinter, d. o. o. Skozi analizo literature smo predstavili ISO-standarde iz serij 8000, 9000, 14001 in 26000. Predstavili smo podjetje Sinter, d. o. o., uvedbo ISO-standarda v podjetje in spremembe, ki jih je bilo treba sprejeti pred uvedbo ISO-standarda. V diplomskem delu smo uporabili opisno oz. deskriptivno metodo s študijem različne domače in tuje literature. Prav tako smo uporabili primerjalno metodo. Uporabili smo jo pri primerjavi stanja v podjetju Sinter pred in po uvedbi ISO-standardov. Pri primerjalni metodi smo uporabili tudi statistične vire. Z omenjeno metodo smo primerjali rezultate uvedbe ISO-standarda v podjetju Sinter in v sorodnem podjetju. Metode intervjujev smo uporabili pri primerjavi uvedbe ISO-standarda v sorodnem podjetju. V delu smo raziskali pogoje za uvedbo sprememb v podjetju Sinter, z namenom pridobitve ISO-standarda. Skozi delo smo opredelili različna področja (sistem vodenja kakovosti, odgovornost vodstva, vodenje virov, realizacijo proizvodnje, merjenje, analizo in izboljšave), na katerih je moralo podjetje sprejeti določene spremembe, da je ustrezalo zahtevanim pogojem za podelitev certifikata. Z raziskavo je bilo ugotovljeno, da je uvedba ISO-standarda 9001 v podjetju Sinter povzročila pozitivne spremembe zlasti v odnosih s kupci, po drugi strani pa je prispevala k večjemu obsegu zahtevane dokumentacije. S pridobljenimi statističnimi podatki smo ugotovili, da je razširjenost uvedbe ISO-standarda 9001 med slovenskimi podjetji sorazmerno nizka.
Ključne besede: kakovost, ISO-standard, Sinter, d. o. o., ISO 9001:2008, management.
Objavljeno: 22.12.2019; Ogledov: 333; Prenosov: 19
.pdf Celotno besedilo (2,07 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh