1. Analiza vloge vplivnežev po modelu verodostojnosti na primeru Lepe afneDaniela Stojanovska, 2021 Opis: V diplomskem delu smo analizirali vplivneže družbenih omrežij, in sicer na podlagi treh dejavnikov Hovlandovega modela verodostojnosti (privlačnost, strokovnost in zanesljivost).
S pomočjo ankete, ki je potekala na primeru Lepe Afne, smo želeli ugotoviti, kateri dejavniki vplivajo na privržence, da začnejo slediti in poslušati nasvete vplivnice.
V empiričnem delu smo ugotovili, da privrženci začnejo slediti vplivnici Lepi Afni (Lei Filipovič) predvsem zaradi privlačnosti slik in zgodb, ki jih objavlja. Večina sledilcev Lepe Afne ne ocenjuje nadpovprečno na vsaj enem izmed dejavnikov. Privrženci, ki so aktivni sledilci, sledijo Lepi Afni zaradi nagradnih iger in kod, ki jih deli na svojem Instagram profilu. Ključne besede: družbena omrežja, model verodostojnosti, vplivneži, Instagram, vplivnostni marketing. Objavljeno: 21.12.2021; Ogledov: 233; Prenosov: 23
Celotno besedilo (1,06 MB) |
2. Vstopna strategija podjetja Hooray studios na kanadski trgTine Jurij Mlakar, 2021 Opis: V diplomskem delu je predstavljeno podjetje Hooray Studios d.o.o., ki proizvaja unikatne personalizirane knjige za otroke. V delu smo se najprej posvetili vprašanju, katere načine poznamo pri prodoru na tuje trge. Nato smo izvedeli segmentacijo kupcev, opravil Porterjevo analizo konkurenčnosti trga in demografsko opisali kanadski trg ter kakšne prodajne potenciale omogoča preučevanemu podjetju. Opravil smo analizo poslovanja podjetja na podlagi ocene zadovoljstva strank v Kanadi in raziskali kanadsko davčno zakonodajo in pravne postopke pri ustanovitvi podjetja ter jih primerjal z evropskimi standardi. Da bi lahko svoje hipoteze potrdili oziroma ovrgli, smo opravil tudi intervju s predstavnikom podjetja, ki sodeluje pri postopku odpiranja novih trgov.
Diplomsko nalogo smo končali z analizo sedanjega transporta knjig iz Velike Britanije v Kanado ter primerjal, za koliko bi se skrajšala dobavna veriga, če bi podjetje ustanovilo hčerinsko podjetje v Kanadi. Ključne besede: Hooray Studios d.o.o., personalizirane knjige, Kanada, davki, pravni zakoni, transport, prodor na tuje trge. Objavljeno: 17.12.2021; Ogledov: 231; Prenosov: 12
Celotno besedilo (1,34 MB) |
3. Načrtovanje rasti podjetja Gekom, d.o.o.Gregori David Grošelj Gulić, 2021 Opis: V diplomskem delu je opisano podjetje Gekom, d. o. o., ki se ukvarja z geodetskimi deli. Cilj diplomskega dela je preučiti preteklo in trenutno stanje podjetja in oceniti njegov potencial za nadaljnji razvoj in rast. V diplomskem delu smo z analizo SWOT predstavili prednosti in slabosti ter priložnosti in nevarnosti za podjetje, s pomočjo PEST analize zunanje dejavnike, ki vplivajo na poslovanje podjetja. Za strategijo nadaljnje rasti podjetja smo uporabili Ansoffovo matriko, pa tudi Porterjevo analizo petih sil, matriko BCG, analizo RECOIL in analizo MOF. Na podlagi narejenih raziskav se z naštetimi orodji načrtujejo strategije rasti v podjetju. Ključne besede: analiza SWOT, analiza PEST, matrika BCG, Ansoffova matrika, analiza RECOIL, analiza MOF, Porterjeva analiza petih silnic, napoved rasti podjetja v prihodnje. Objavljeno: 17.12.2021; Ogledov: 239; Prenosov: 10
Celotno besedilo (1,32 MB) |
4. Diverzifikacija poslovanja podjetja Nano inženiring d. o. o.Miha Katič, 2021 Opis: Podjetje Nano inženiring d. o. o., je generalni uvoznik blagovne znamke Nanoprotech. V diplomskem delu smo analizirali različne poslovne in tržne možnosti, s katerimi bi podjetje v prihodnje lahko rastlo.
Obravnavali smo možnosti rasti podjetja z generično rastjo in z diverzifikacijo. V ta namen smo preverili in proučili obstoječe trge, posle, literaturo in raziskali možnost povečanja poslov in širitve na druge trge.
Glavna dejavnost podjetja je posredništvo pri prodaji drugih izdelkov, natančneje izdelkov blagovne znamke Nanoprotech. Izdelki so namenjeni zaščiti materialov, gre za mazivna sredstva proti koroziji, škripanju itd Ključne besede: poslovni načrt, planiranje, rast podjetja, generična rast, diverzifikacija Objavljeno: 07.12.2021; Ogledov: 231; Prenosov: 14
Celotno besedilo (1,08 MB) |
5. Uporaba družbenih omrežij za povečanje prepoznavnosti nevladne organizacije SeedsJerca Koren, 2021 Opis: Nevladne organizacije (v nadaljevanju NVO), predvsem manjše, v vsakdanjem življenju le redko najdejo sredstva in čas za sledenje razvoju digitalnega marketinga. Predvidevamo, da bi boljše poznavanje digitalnega marketinga NVO prineslo večjo prepoznavnost.
Namen diplomskega dela je, da spoznamo teoretične osnove marketinga in marketinškega spleta, da spoznamo, kako so v teoriji opisani digitalni marketing, začetki in razvoj digitalnega marketinga, kateri so štirje najbolj poznani digitalni komunikacijski kanali in štiri najpomembnejša družbena omrežja, ki lahko služijo za izboljšanje prepoznavnosti NVO. Prav tako bomo analizirali največje NVO in njihovo prisotnost na družbenih omrežjih. V praktičnem delu bomo predstavili obstoječe marketinške prijeme islandske NVO SEEDS in s pomočjo treh izvedenih raziskav zaključili delo s priporočili za povečanje njihove prepoznavnosti s pomočjo družbenih omrežij. Ključne besede: Digitalni marketing, družbena omrežja, prepoznavnost, nevladna organizacija, okolje. Objavljeno: 07.12.2021; Ogledov: 221; Prenosov: 14
Celotno besedilo (1,48 MB) |
6. |
7. Vpliv barve embalaže na nakup potrošnikaŠpela Jereb, 2021 Opis: Odnos med psihologijo barv in vedenjem potrošnikov je v poslovnem okolju glavno središče večine marketinških dejavnosti. V času, ko je naša družba predvsem potrošno naravnana, pri tem pa nizko motivirana v procesu nakupnega odločanja, barva embalaže odigra veliko vlogo. Moja raziskava je pokazala, da je barva embalaže kozmetičnega izdelka zelo pomemben dejavnik pri potrošnikovem izboru izdelka, saj izraža vsebino in služi kot vir informacij o lastnostih in pomenu izdelka, skozi izgled pa mu oblikuje imidž ter vpliva na vrednotenje izdelka v očeh potrošnika. Ključne besede: embalaža, barva, potrošnik, nakup, odločitev. Objavljeno: 20.11.2021; Ogledov: 250; Prenosov: 16
Celotno besedilo (2,26 MB) |
8. Organizacijsko komuniciranje in reševanje konfliktov v organizacijiDragana Stančić Mrvoš, 2021 Opis: Komuniciranje navadno dojemamo kot nekaj samoumevnega, saj je v različnih oblikah zelo razširjeno in povezano z našim vsakdanjim življenjem. Zaradi tega ima ogromen pomen na naše vsakodnevno družbeno in gospodarsko oziroma poslovno življenje. Za uspešna podjetja je značilno, da imajo zdravo in razvojno usmerjeno delovno okolje, kjer imajo zaposleni občutek, da je njihovo delo ustrezno prepoznano in da s svojim delovanjem sodelujejo pri razvoju podjetja. V samem delovanju se pojavijo konflikti, ki so neizogibni med ljudmi. Vzroke za konflikte največkrat najdemo v slabi komunikaciji. Po drugi strani pa konflikti prinašajo celo vrsto pozitivnih posledic, saj pripomorejo, da ozavestimo probleme. Ključne besede: Komunikacija, poslovna komunikacija, reševanje sporov na delovnem mestu, konflikti, reševanje konfliktov. Objavljeno: 13.11.2021; Ogledov: 314; Prenosov: 46
Celotno besedilo (1,78 MB) |
9. Analiza organizacijske klime in zadovoljstva zaposlenih v izbrani bankiBarbara Purkart, 2021 Opis: Sodobne razmere predstavljajo organizacijam nove izzive in priložnosti, kar vpliva na organizacijsko klimo. Pomembno je njeno poznavanje, zaznavanje sprememb in ukrepanje, da bo čim bolj ugodna.
V magistrskem delu na primeru izbrane banke obravnavamo organizacijsko klimo in zadovoljstvo zaposlenih. V teoretičnem delu smo z metodo deskripcije predstavili aktualna izhodišča avtorjev in dimenzije klime. V empiričnem delu smo z anketo in intervjuji pridobili ključne ugotovitve, podali usmeritve za izboljšave. Sintetična analiza rezultatov je poglobila vpogled v dimenzije in dejavnike vpliva na zaznavanje organizacijske klime. Priporočila so uporabna za druge organizacije s podobnimi lastnostmi in so ali bodo imela izkušnje reorganizacije. Ključne besede: organizacijska klima, zadovoljstvo zaposlenih, merjenje zadovoljstva zaposlenih, dimenzije organizacijske klime Objavljeno: 13.11.2021; Ogledov: 285; Prenosov: 28
Celotno besedilo (2,31 MB) |
10. Trženjski načrt prodaje knjige Temelji slovenstva in knjige Stati inu obstatiTomaž Zemljič, 2021 Opis: V diplomskem delu obravnavamo trženje dveh kulturno-zgodovinskih knjig Temelji slovenstva in Stati inu obstati v Mladinski knjigi Založbi. Opredelimo trženjski načrt za predstavljeni dve knjigi z namenom, da bi tržniki lažje dosegli obstoječe in potencialne kupce in jih spodbudili k odločitvi za nakup. V diplomskem delu predstavimo omenjeni knjigi, analiziramo tržišče in konkurenčnost, cilje in obseg prodaje, kupce, ciljne skupine, predstavimo ceno in prodajne pogoje, izbor komunikacijskih kanalov, izbor prodajnih poti in distribucije. Naloga je vsebinsko razdeljena na teoretični in praktični del. V teoretičnem delu povzamemo razlago vodilnih slovenskih in tujih avtorjev na področju trženja, tržnega komuniciranja ter izobraževanja. V praktičnem delu predstavimo na osnovi teoretičnih spoznanj, rezultatov raziskave – anketnih vprašanj in dveh intervjujev dobljene rezultate. Glavna ugotovitev je, da so anketirani dobro seznanjeni s slovensko zgodovino in še vedno radi prebirajo in kupujejo tiskane knjižne edicije. Z nalogo želimo v praksi vodjem trženja in tržnikom podati usmeritve, razmišljanja in izhodišča, ki jih bodo lahko uporabili pri svojem delu. Ključne besede: trženje, trženjski načrt, založništvo, kultura, zgodovina, knjiga Objavljeno: 12.11.2021; Ogledov: 278; Prenosov: 13
Celotno besedilo (2,14 MB) |