Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 717
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Implementacija tehnologije veriženja blokov v prehrambni industriji: študija primera
Dejan Vidović, 2021

Opis: V magistrskem delu je najprej predstavljena tehnologija blockchain, njeno delovanje, prednosti in slabosti. Prišli smo do zaključka, da je blockchain tehnologija uporabna na vseh področjih, tako na finančnem področju, zdravstvenem kot tudi na prehrambnem področju. Osredotočili smo se na uvedbo blockchain tehnologije v prehrambni industriji, saj nas je zanimalo, ali bi uvedba blockchain tehnologije v izbrano podjetje bila smiselna. Sama uvedba blockchain tehnologije v prehrambno industrijo je možna, a zahteva veliko napora, digitalizacije in sodelovanja vseh deležnikov v prehrambni industriji. Na podlagi izvedenih intervjujev tujih in domačih dobaviteljev podjetja Atlantic Droga Kolinska, d. o. o. – strateško poslovno področje Delikatesnih namazov, ki želi v prihodnosti uvesti tehnologijo blockchain v svoj sistem poslovanja, smo prišli do konkretnejših ugotovitev glede same uvedbe blockchain tehnologije v sistem poslovanja. Vsi anketirani dobavitelji podjetja Atlantic Droga Kolinska, d. o. o. imajo v poslovnem sistemu dobro urejen sistem sledenja izdelkom, ki jih ponujajo kupcem. Do zdaj še niso imeli težav z zagotavljanjem kakovosti in verodostojnosti podatkov o izvoru izdelkov. Tehnologijo blockchain dobavitelji poznajo, a je niso pripravljeni implementirati v svoje podjetje, ker bi s tem povzročili preveč zmede (v večini podjetij bi bila potrebna popolna digitalizacija) v svojem poslovnem sistemu. Po drugi strani pa smo za mnenje o uvedbi tehnologije blockchain v prehrambno industrijo povprašali splošno javnost, ki pa je nad idejo navdušena, saj bi tako še lažje in hitreje prišli do zanesljivih informacij o izvoru izdelkov, ki jih kupijo v trgovinah.
Ključne besede: blockchain, prehrambna industrija, Atlantic Droga Kolinska, veriženje podatkov, uvedba blockchain v podjetje.
Objavljeno: 10.10.2021; Ogledov: 29; Prenosov: 2
.pdf Celotno besedilo (1,57 MB)

2.
Načrtovanje rasti podjetja AdStar, digitalna agencija, d. o. o.
Zoran Dulić, 2021

Opis: V diplomskem delu z naslovom Načrtovanje rasti podjetja AdStar, d. o. o., smo na primeru podjetja AdStar, d. o. o., ki je digitalna agencija, prikazali različne koncepte in orodja analize poslovanja podjetja in njegove uspešnosti, opisali koncepte rasti in razvoja podjetja, strateškega managementa in strateškega načrtovanja, prav tako pa smo prikazali tudi izbrano strategije rasti. Na podlagi aktualnih podatkov poslovanja in bilanc stanja ter poslovnega izida smo prikazali kazalnike uspešnosti in učinkovitosti poslovanja podjetja, naredili pa smo tudi projekcije bodoče rasti. V diplomskem delu smo prikazali, da je podjetje zelo uspešno, saj posluje na zelo obetavnem trgu in opravlja storitve, ki se v danes vedno bolj uporabljajo. Digitalni marketing je namreč zelo obetavna dejavnost, saj se je oglaševanje s tradicionalnih oblik premaknilo na splet, v veliki meri se je spremenil tudi način oglaševanja. Uspešna podjetja so ta premik izkoristila in ga obrnila v svoj prid, med njimi je tudi podjetje AdStar, ki je opazilo prednosti digitalnega oglaševanja, kar se vidi tudi iz njihovega poslovanja.
Ključne besede: rast podjetja, projekcije bodoče rasti, digitalni marketing, digitalna agencija, AdStar, d. o. o.
Objavljeno: 10.10.2021; Ogledov: 27; Prenosov: 2
.pdf Celotno besedilo (1,82 MB)

3.
Vpliv motivacije zaposlenih na poslovanje in uspešnost podjetja
Uroš Debeljak, 2021

Opis: Ključni dejavniki poslovanja v podjetju so merljivi in jih lahko spremljamo, vendar pa velikokrat pozabimo, da se tesno prepletajo s ključnimi dejavniki uspeha, ki so zelo pomembni za razvoj in izvajanje strategije podjetja. Strategija vsake poslovne organizacije pa na določeni točki zasleduje cilj uspešnih in zadovoljnih zaposlenih. Zadovoljstvo zaposlenih pri opravljanju dela ter posledično izvajanje kakovostnejših in produktivnejših procesov dela pa sta odvisna od motivacije. Zato je ključno vprašanje vsakega vodstva, kako pravilno in ustrezno motivirati zaposlene. V diplomskem delu sem se osredotočil na proučevanje izvora motivacije in njenega vpliva na uspešnost poslovanja podjetij ter povezavo med motivacijo zaposlenih v sektorju prodaje ter uspešnostjo poslovanja podjetij. Namen diplomskega dela je raziskati pomen motivacije zaposlenih in predvsem njen vpliv na opravljeno delo ter uspešnost poslovanja podjetij v različnih panogah s perspektive delovnih mest v sektorju prodaje.
Ključne besede: motivacija, uspešnost podjetja, zaposleni, nagrajevanje, dejavniki.
Objavljeno: 10.10.2021; Ogledov: 25; Prenosov: 2
.pdf Celotno besedilo (953,94 KB)

4.
Pomen neformalnega druženja zaposlenih, njegove oblike v podjetju in organizacijska klima; primer Alpod d. o. o. in Deos d. o. o.
Okarina Kana Mahnič, 2021

Opis: V diplomskem delu bodo podrobno predstavljeni notranji odnosi in neformalno druženje v dveh podjetjih, in sicer v Alpod d. o. o. in DEOS d. o. o. Zanimalo nas je, v kakšnem odnosu so zaposleni med seboj na delovnem mestu in kakšen je njihov odnos z vodstvom, kako neformalno druženje zaposlenih vpliva na njihovo produktivnost med delovnim časom ter kako na odnose med zaposlenimi vplivajo metode nagrajevanja, stanje zavzetosti, zadovoljstva in motivacije v obeh podjetjih. V diplomskem delu so navedene tudi ugotovitve in trditve, ki nakazujejo na to, da v enem izmed obeh podjetij prevladujejo veliko bolj sproščeni in priljudni odnosi kot v drugem podjetju. Sama raziskava se nam je že zaradi tega zdela izredno zanimiva, saj smo skušali ugotoviti, kako ti odnosi vplivajo na razpoloženja zaposlenih in kako to vpliva na njihovo delo v podjetju.
Ključne besede: Odnosi, neformalno druženje, zaposleni, motivacija, organizacijska klima, nagrajevanje.
Objavljeno: 28.09.2021; Ogledov: 64; Prenosov: 7
.pdf Celotno besedilo (1,20 MB)

5.
Analiza kibernetskih napadov v geopolitično izpostavljenih državah na območju Evrope v primerjavi s Slovenijo
Boštjan Špehonja, 2021

Opis: Internet je nevaren prostor, kjer poteka pravo kibernetsko vojskovanje. To smo dokazali s postavitvijo laboratorija detekcijskega sistema na štirih strežnikih v Angliji, Nemčiji, Srbiji in Sloveniji. Na strežnike smo namestili senzorje različnih internetnih storitev, s katerimi smo zaznavali in lovili poizkuse napadov. Vsi štirje strežniki so imeli enako postavitev po šest senzorjev; senzor varne lupine, senzor protokola za prenos datotek, senzor ranljive spletne strani, senzor za deljenje datotek, senzor za vzpostavitev navideznega zasebnega omrežja in senzor protokola za strukturiran povpraševalni jezik za delo s podatkovnimi bazami. Pridobljene podatke smo zapisovali na peti, neodvisni strežnik v podatkovno bazo. V magistrskem delu smo z eksperimentom proučili hipotezo, ali je pogostost hekerskih napadov izven Slovenije večja. Odgovorili smo si na vprašanje, ali je izvor hekerskih napadov, ki se izvedejo v Sloveniji, v večini primerov izven Slovenije. Eden izmed senzorjev je omogočal zajem zlonamerne programske opreme. Na podlagi zajetih vzorcev smo izvedli analizo, ali se je na strežnik v Sloveniji naložila datoteka z ranljivostjo ničtega dne. V zadnjem zastavljenem vprašanju smo želeli dokazati, da bo strežnik v Sloveniji napadan iz drugih izvorov kot preostali strežniki.
Ključne besede: kibernetska varnost, honeypot, hekerji, zlonamerna programska koda, kibernetski napadi, kibernetske grožnje
Objavljeno: 28.09.2021; Ogledov: 50; Prenosov: 6
.pdf Celotno besedilo (1,34 MB)

6.
Vloga coachinga v izvršnem vodenju
Jeanette Korenčan, 2021

Opis: V diplomskem delu smo raziskovali coaching in opisali njegov pomen v poslovnem svetu, vpliv na menedžment in leadership ter se osredotočili na coaching v leadershipu. V prvem, teoretičnem delu diplomskega dela, smo na podlagi različne literature in avtorjev predstavili tipe voditeljev, s poudarkom na leadershipu, in opisali izzive, s katerimi se soočajo izvršni vodje pri vsakodnevnem delu. Nato smo opredelili coaching in se osredotočili na coaching v leadershipu, opisali pomen in namen coachinga ter njegove koristi. V drugem, raziskovalnem delu, smo naredili obsežen intervju s hrvaško coachinjo. Prav tako smo opravili še štiri intervjuje s slovenskimi menedžerji in certificirano mednarodno coachinjo iz Slovenije.
Ključne besede: coach, coaching, leadership, menedžment, coaching v leadershipu.
Objavljeno: 28.09.2021; Ogledov: 42; Prenosov: 2
.pdf Celotno besedilo (1,32 MB)

7.
Vpliv spola na pospeševanje prodaje
Urška Raspotnik, 2021

Opis: Trženje je ena izmed glavnih funkcij v podjetju, s katerim proizvajalci dostopajo do svojih odjemalcev. Da se komunikacija sploh začne, uporabijo podjetja različna orodja tržnokomunikacijskega spleta. Eno pomembnejših orodij tržnokomunikacijskega spleta je pospeševanje prodaje. Podjetja namenijo čedalje več denarnih sredstev za tovrstno obliko komuniciranja in ker je spol eden pomembnejši dejavnikov, ki vpliva na nakupno vedenje kupcev, smo v diplomskem delu raziskali vpliv spola na pospeševanje prodaje. Pri tem smo raziskovali, katera orodja pospeševanja prodaje bolj in katera manj vplivajo na nakupno odločitev posameznega spola. Raziskava je pokazala, da so razlike v vplivu različnih orodij pospeševanja prodaje na posamezni spol. Pri tem smo ugotovili, da na ženske najbolj vplivajo popusti/nižje cene, nagrade za stalne kupce, možnost brezplačne podaljšane garancije, razstavljanje izdelkov in prikazovanje delovanja izdelka. Na moške pa najbolj vplivajo možnost vračila dela kupnine (rabati) in brezplačni preizkusi.
Ključne besede: trženje, trženjski splet, tržno komuniciranje, pospeševanje prodaje, spol, nakupne navade žensk, nakupne navade moških.
Objavljeno: 28.09.2021; Ogledov: 63; Prenosov: 4
.pdf Celotno besedilo (1,22 MB)

8.
Primerjava upravičenosti investicije v nakup ali najem nepremičnine v Republiki Sloveniji : analiza aktualnih primerov
Boris Vukićević, 2021

Opis: Diplomsko delo se nanaša na stroškovno učinkovitost dveh odločitev. Gre za večno dilemo »kupiti ali najeti« in zelo pomembno vprašanje, saj reševanje stanovanjskega problema predstavlja veliko prelomnico. S pomočjo analize podatkov smo odgovorili na to vprašanje in prišli do zanimivega odgovora. Dokazali smo, da kratkoročno in srednjeročno najem pomeni »prilagodljivost« življenjskim spremembam, saj nam ponuja odprte možnosti. Ugotovili smo, da je kljub nizkim obrestnim meram za stanovanjske kredite v tem trenutku vseeno bolj racionalno najeti kot pa kupiti, saj so cene nepremičnin zelo visoke. Če se držimo prvega pravila investiranja »ne kupuj visoko«, je odgovor na vprašanje jasen.
Ključne besede: nepremičnine, naložba, novogradnje, najem, nakup, delnice, kredit, leasing, tveganje, alternativne.
Objavljeno: 24.09.2021; Ogledov: 53; Prenosov: 4
.pdf Celotno besedilo (2,26 MB)

9.
Vpliv družbenih omrežij na uspešnost prodaje
Dejan Bursać, 2021

Opis: V pričujočem diplomskem delu z naslovom Vpliv družbenih omrežij na uspešnost prodaje smo v teoretičnem delu prikazali koncept spletnih družbenih omrežij, kjer smo jih opredelili, prikazali njihovo zgodovino in se osredotočili na Facebook in Instagram. Prav tako smo prikazali pomen in uporabo družbenih omrežij v podjetjih, kjer smo opisali tržno komuniciranje na družbenih omrežjih, prodajo prek družbenih omrežij, merjenje angažiranosti, trženje prek vplivnežev in prednosti ter tveganja pri poslovanju. V empiričnem delu smo na podlagi treh podjetij, ki se ukvarjajo s prodajo na družbenih omrežij, raziskovali vpliv teh omrežij na samo prodajo, ob pomoči informacij podjetij pa smo prikazali, da družbena omrežja zelo vplivajo na prodajo, da sta družbeni omrežji Instagram in Facebook zelo pomembni za pospeševanje prodaje in da se pri prodaji na družbenih omrežjih kažejo velike prednosti v primerjavi s tradicionalno prodajo.
Ključne besede: spletna prodaja, merjenje angažiranosti, družbena omrežja, Instagram, Facebook.
Objavljeno: 23.09.2021; Ogledov: 74; Prenosov: 5
.pdf Celotno besedilo (1,27 MB)

10.
Poslovni načrt - prvi podjetniški korak: ali je moja ideja realna?
Tina Smolnikar, 2021

Opis: V diplomskem delu je predstavljeno podjetje Tuja d.o.o., ki je bilo ustanovljeno leta 2008. Podjetje je družinsko in je bilo prvotno ustanovljeno za namen prenosa dejavnosti mizarske delavnice z očeta na sina. Do prenosa lastništva ni prišlo, zato se je podjetje preusmerilo na področje inženiringa in svetovanja, je pa želja po delovanju na področju lesarstva ostala. Prihod tretje generacije je prinesel nove ideje za nadaljevanje tradicije mizarstva. V poslovnem načrtu bomo predstavili poslovno idejo za zagon enote podjetja s proizvodnjo trajnostno naravnanih izdelkov iz avtohtonega masivnega lesa v obstoječi delavnici starega očeta.
Ključne besede: masivni les, tradicija, mizarstvo, zagon proizvodnje, avtohtono, trajnostno.
Objavljeno: 22.09.2021; Ogledov: 58; Prenosov: 2
.pdf Celotno besedilo (1,55 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh