Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 770
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Vpliv različnih dejavnikov na produktivnost zaposlenih v podjetju
Patrik Kličić, 2022

Opis: V diplomskem delu je predstavljen vpliv različnih elementov na produktivnost zaposlenih na njihovem delovnem mestu. Tema diplomskega dela je bila izbrana na podlagi delovnih izkušenj skozi vsa leta. Skozi celotno diplomsko delo bomo spoznali, kateri so vsi fizični elementi delovnega okolja na delovnem in doma ter kakšne so prednosti in slabosti tovrstnega dela. Cilj diplomskega dela je spoznati, do kolikšne mere se zaposleni in delodajalci zavedajo pogojev za delo, ki jih imajo na svojem delovnem mestu. Na podlagi zastavljenega cilja smo ugotovili, da je ozaveščenost zaposlenih o fizičnih pogojih na delovnem mestu velika, prav tako pa velja tudi pri zaposlovalcih.
Ključne besede: Produktivnost, zaposleni, motivacija, delovno okolje, motivacija.
Objavljeno: 07.09.2022; Ogledov: 54; Prenosov: 3
.pdf Celotno besedilo (936,83 KB)

2.
Poslovni načrt McDonald's Brežice
Nik Martin Krošelj, 2022

Opis: V diplomskem delu je predstavljen poslovni načrt za potencialno poslovalnico McDonald's Brežice. Lastnik poslovalnice bo družinsko podjetje KROCOM, d. o. o. Brežice, ki je bilo ustanovljeno leta 1993. Namen poslovnega načrta je bil ugotoviti, ali se splača vložiti v izgradnjo in odprtje poslovalnice McDonald's Brežice, s katero bi se podjetje KROCOM začelo širiti tudi v panogo živilske industrije. Analizirali smo panogo hitre prehrane, predstavili ključne prednosti, slabosti, priložnosti in nevarnosti, ki jim je izpostavljeno podjetje, ter naredili finančne projekcije, ki prikazujejo smiselnost vlaganja v posel. Diplomsko delo vključuje izsledke tako domače kot tuje strokovne literature, na katerih temeljijo ugotovitve, pojasnila, izračuni itd.
Ključne besede: McDonald's, franšizij, franšizor, franšiza, poslovanje, investicija
Objavljeno: 07.09.2022; Ogledov: 53; Prenosov: 2
.pdf Celotno besedilo (2,34 MB)

3.
Vpliv olimpijskih iger na turistično statistiko izbranih držav
Taja Šplajt, 2022

Opis: Olimpijske igre so eden najpomembnejših velikih dogodkov, ki imajo velik vpliv na destinacijo gostiteljico. Z diplomskim delom smo opravili raziskavo, katere namen je bil ugotoviti, v kolikšni meri olimpijske igre vplivajo na turizem destinacije gostiteljice. Prejšnje raziskave, predstavljene v akademskih virih, nakazujejo, da imajo olimpijske igre pomemben vpliv na turizem. Analizirani statistični podatki so pokazali, da olimpijske igre ne povzročajo povečanih mednarodnih turističnih prihodkov, povečanega števila mednarodnih prihodov turistov ali pa povečanega prihodka od transporta v letu, ko se v državi odvijajo olimpijske igre. Prav tako ni bilo moč potrditi, da bi med olimpijskimi igrami turizem predstavljal tretjino bruto družbenega prihodka države.
Ključne besede: olimpijske igre, turizem, trajnost, ekonomija, BDP
Objavljeno: 03.09.2022; Ogledov: 46; Prenosov: 4
.pdf Celotno besedilo (641,43 KB)

4.
Analiza zadovoljstva in pripadnosti v podjetju Mizarstvo Peternelj d. o. o.
Julija Peternelj, 2022

Opis: Zadovoljstvo in pripadnost sta eni izmed ključnih dejavnikov uspešnega delovanja podjetja. Do občutka pripadnosti pri zaposlenih lahko pridemo samo z njihovim zadovoljstvom, za zadovoljstvo zaposlenih pa mora podjetje skrbeti vsak dan, zato redna preverjanja zadovoljstva predstavljajo bogat vir informacij, ki lahko podjetju prikažejo dejansko situacijo zadovoljstva med zaposlenimi. Z izvedbo intervjujev v podjetju Mizarstvo Peternelj d. o. o. smo ugotovili, da so zaposleni v podjetju zadovoljni in pripadni. Pripadnost se stopenjsko nekoliko razlikuje in je večja med zaposlenimi za daljšo delovno dobo. Eden pomembnejših dejavnikov v podjetju pa je medsebojni odnos s sodelavci.
Ključne besede: zadovoljstvo, pripadnost, plača, medsebojni odnosi, kultura podjetja, klima podjetja, dejavniki zadovoljstva, dejavniki pripadnosti
Objavljeno: 01.09.2022; Ogledov: 43; Prenosov: 3
.pdf Celotno besedilo (1,13 MB)

5.
Načini financiranja nogometnih klubov v Evropi in Sloveniji
Matej Lapanja Hiti, 2022

Opis: V diplomskem delu so predstavljeni načini financiranja nogometa v Evropi in Sloveniji. Slovenska nogometna liga v evropskem merilu ni konkurenčna najboljšim ekipam, vse bolj pa zaostaja tudi za nogometnimi klubi iz regije. Glavne načine virov financiranja predstavljajo: uvrstitev v skupinski del evropskih tekmovanj, prodaja vstopnic, prodaja igralcev in sponzorska sredstva. Dodatni načini financiranja se ponujajo v obliki kotiranja nogometnih klubov na borzi, kar je v tujini že dobro razvito, v Sloveniji pa kaže, da smo ta vlak zamudili oziroma v preteklosti lastniki nogometnih klubov niso kazali pretirane želje po večji transparentnosti klubov, ki nastopajo v prvi slovenski nogometni ligi.
Ključne besede: nogometni klub, slovenska nogometna liga, evropsko tekmovanje, načini financiranja, transparentnost.
Objavljeno: 31.08.2022; Ogledov: 57; Prenosov: 4
.pdf Celotno besedilo (956,08 KB)

6.
Pomembnost vzdrževanja dobrih odnosov z obstoječimi kupci v B2B
Admir Joldić, 2022

Opis: Diplomsko delo je preverjalo pomembnost vzdrževanja uspešnih poslovnih odnosov v poslovanju B2B, ki so predvsem v zadnjih treh letih vse bolj pogojeni z eno in edino nepogrešljivo poslovno strategijo, komunikacijo, ki pa je zaradi globalne situacije postavljena pred nove izzive. Poseben poudarek je bil namenjen vplivu dolgoročnega partnerstva na t. i. oskrbovalne verige. Ti dejavniki so postali namreč nerazdružljivo povezani. To je bilo dokazano tudi v dotičnem diplomskem delu, kjer smo s petimi tezami, ki smo jih preverjali preko intervjujev, ugotovili, da se podjetja tako na slovenskem kot hrvaškem in bosanskem tržišču odlično zavedajo pomena dobrih komunikacijskih veščin, tehnološko usposobljenega kadra ter managerskih odločitev, ki odločilno vplivajo na uspešnost podjetja.
Ključne besede: Oskrbovalne verige, B2B, nove komunikacijske poti, komunikacija, pomembnost vzdrževanja odnosov v podjetništvu, lojalnost, dolgoročni medpodjetniški dogovori.
Objavljeno: 30.08.2022; Ogledov: 56; Prenosov: 3
.pdf Celotno besedilo (517,05 KB)

7.
Poslovni načrt za rast podjetja Naša soseska d. o. o.
Teja Kušar, 2022

Opis: V diplomskem delu proučujemo rast podjetja v okviru poslovnega načrta. Proučevano podjetje je Naša soseska, celovito upravljanje nepremičnin, d. o. o., ki se ukvarja z upravljanjem večstanovanjskih stavb. Tekom diplomskega dela smo preko poslovnega načrta iskali odgovor na raziskovalno vprašanje, ki se je nanašalo na preučevanje ukrepov, ki vodijo podjetje k rasti poslovanja. V diplomskem delu smo prikazali realen scenarij za rast podjetja, ki smo ga podkrepili s finančnimi projekcijami in bo podjetju služil za realno izhodišče oziroma kot pripomoček za nadaljnje poslovanje. Ker je trg upravljanja večstanovanjskih stavb pred velikimi spremembami, smo tekom diplomskega dela te spremembe identificirali in vključili v poslovni model.
Ključne besede: Rast podjetja, poslovni načrt, nepremičnine, upravljanje, analiza trga.
Objavljeno: 30.08.2022; Ogledov: 27; Prenosov: 2
.pdf Celotno besedilo (857,83 KB)

8.
Poslovni načrt - potovalne torbe za pse
Nika Mavri, 2022

Opis: V zadnjih letih, tako v Sloveniji kot v tujini narašča število hišnih ljubljenčkov in povpraševanje po storitvah, namenjenih tako lastnikom kot njihovim štirinožnim prijateljem. Ta trend se je v obdobju pandemije še povečal, kar nakazuje na zanimivo poslovno priložnost. Kot lastnica psa sem se odločila analizirati možnost vstopa v ta sektor in strankam ponuditi nekaj, česar na slovenskem trgu še ni zaslediti. Problem, ki ga obravnava naloga, je priprava poslovnega načrta za proizvodnjo in prodajo izdelka “Potovalna torba za pse”. Temeljni cilji diplomskega dela je opredeliti projekt s praktičnega vidika, analizirati trg in panogo ter pripraviti strategijo razvoja blagovne znamke.
Ključne besede: poslovni načrt, podjetništvo, izdelki za hišne ljubljenčke, psi, potovalna torba
Objavljeno: 27.08.2022; Ogledov: 55; Prenosov: 2
.pdf Celotno besedilo (1,76 MB)

9.
Analiza in primerjava poslovanja dveh slovenskih trgovin z gradbenim materialom
Elvir Topalović, 2022

Opis: V diplomskem delu je predstavljena analiza poslovanja podjetij Kalcer d. o. o. in Obnova trgovina d. o. o., ki se ukvarjata s prodajo gradbenega materiala. Podatki potrebni za analizo so pridobljeni iz javno dostopno objavljenih letnih poročil. Namen je narediti analizo poslovanja za podjetji Kalcer d. o. o. in Obnova trgovina d. o. o. za obdobje treh let in ugotoviti, katero podjetje je poslovalo bolje. To smo naredili z opravljeno navpično in vodoravno analizo računovodskih izkazov ter izračunom računovodskih kazalnikov. Na podlagi analize smo določili, katero podjetje je bilo bolj uspešno, in ga ocenili kot dobavitelja, kupca in potencialno naložbo.
Ključne besede: Analiza poslovanja, bilanca stanja, izkaz poslovnega izida, navpična in vodoravna analiza, računovodski kazalniki.
Objavljeno: 26.08.2022; Ogledov: 40; Prenosov: 2
.pdf Celotno besedilo (1,14 MB)

10.
Etika v marketingu
Peter Roljić, 2022

Opis: V diplomskem delu je predstavljeno in analizirano področje etike v marketingu. Gre za tematiko, o kateri se malo govori, a se jo zaradi kapitalistično usmerjene družbe pogosto spregleda in krši. Etika v marketingu je pomembna, ker postavlja nujno potrebna pravila in okvirje zdrave družbe. V diplomskem delu so obravnavana področja etike v marketingu, etike in morale, etični kodeks, marketing, etika in proizvod, etika in cena, etika in promocija, etika in distribucija/prodaja, etika in trženje otrokom, etične omejitve ter upravljanje z omejitvami, determinante moralnega poslovanja, načela ter upravljanje poslovne etike in bontona. V diplomskem delu smo povzeli izsledke tako domače kot tudi tuje strokovne literature.
Ključne besede: etika, marketing, oglaševanje, kapital, podjetništvo
Objavljeno: 25.08.2022; Ogledov: 59; Prenosov: 3
.pdf Celotno besedilo (3,02 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh