Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 560
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Primerjava različnih načinov pospeševanja prodaje in prodaje prek spleta na primeru blagovne znamke L'Occitane
Katja Klemenčič, 2019

Opis: V diplomskem delu smo se osredotočili na primerjavo različnih načinov pospeševanja prodaje in spletno trgovino blagovne znamke L’Occitane, katere distributer je podjetje Stillmark, d. o. o. Poleg tega je podjetje distributer tudi drugih blagovnih znamk, kot so Melvita, Max Mara in Les Couvent des Minimes. Podjetje je na trgu prisotno od leta 1990 in se ukvarja pretežno z maloprodajo, v preteklosti pa se je ukvarjalo tudi z založništvom. V diplomskem delu smo primerjali različne akcije, ki so potekale v različnih obdobjih leta, in odziv potrošnikov nanje.
Ključne besede: Pospeševanje prodaje, spletna trgovina, primerjava različnih načinov pospeševanja prodaje, popust, darilo ob nakupu
Objavljeno: 08.05.2019; Ogledov: 37; Prenosov: 9
.pdf Celotno besedilo (2,92 MB)

2.
Študija izvedljivosti - kako povečati prihodke v podjetju IPOL d. o. o.
Gvido Polanc, 2019

Opis: Podjetništvo je “živ organizem“, kjer moramo neprestano spremljati razmere v podjetju in na trgu, da lahko zagotovimo nemoteno poslovanje podjetja ter njegov obstoj. Če nismo inovativni in stalno ne izboljšujemo proizvode in storitve, tudi procese, nas bo konkurenca kmalu prehitela, kar pa pomeni izgubo ali zmanjšanje prihodkov ter padec tržnega deleža podjetja na obstoječih trgih.Podjetništvo nenehno s seboj prinaša rast in razvoj. Dinamično podjetništvo predstavlja rastočein razvijajoče se podjetje,ki se ne omejuje z nastopom na lokalnih trgih, ampak išče konkurenco tudi izven meja, na tujih trgih. Le-to skuša razbijati in si na ta način ustvariti nov tržni prostor za prodajo lastnih proizvodov ter posledično lasten uspeh, ki nenehno raste. Povečanje prihodkov v podjetju je osnova za rast podjetja in želja vsakega podjetnika, kar pa je v današnjem, konkurenčnem okolju zelo težko doseči, še posebej, če podjetje posluje na domačem, slovenskem trgu, ki je majhen. V podjetju IPOL d.o.o., kjer se ukvarjamo z organizacijo dogodkov/koncertov in televizijskih prireditev na domačem trgu, želimo razširiti poslovanje in v letu 2019 za 50% povečati prihodke ob obstoječem številu zaposlenih. Koncerte organiziramo v velikih športnih dvoranah po Sloveniji, kjer smo prostorsko omejeni, da bi lahko gostili kakšno zvezdo s tuje estrade, ki bi pritegnila obiskovalce. Ker kot podjetnik delam v smeri rasti in stabilnosti podjetja na kratek in na dolgi rok, neprestano iščemo nove priložnosti. Če želimo v podjetju izpolniti zastavljeni cilj, moramo na trg uvesti nov produkt oziroma organizirati koncerte na drugačen način od konkurence. Zato mora podjetje rasti z diverzifikacijo, kar pomeni, da bo v našem primeru ponudilo nov proizvod na že obstoječem, domačem trgu ter na tujem trgu. Obravnavano podjetjeima vse možnosti, da svojo obstoječo ponudbo storitev nadgradi s ponudbo organizacije in izvedbe koncertov na odprtem (npr. Ljudski vrt, Maribor). Cilj podjetje lahko doseže z načrtovano diverzifikacijo poslovanja. Na osnovi opredeljenega izziva podjetjain raziskovalnega vprašanja smo postavili hipoteze, ki jih bomo preverili s študijo izvedljivosti o možnostih povečanja prihodkov v podjetju IPOL d.o.o.
Ključne besede: študija izvedljivosti, ekonomska upravičenost, prihodki, rast podjetja, nov produkt, diverzifikacija.
Objavljeno: 25.04.2019; Ogledov: 59; Prenosov: 6
.pdf Celotno besedilo (1,76 MB)

3.
Analiza organizacijske kulture v izbranem podjetju
Metka Gašper, 2019

Opis: Kultura, ki vlada v določeni organizaciji, je velikokrat glavni zaviralni dejavnik uspešnega razvoja upravljanja in zagotavljanja kakovosti podjetja. Od ustrezne organizacijske kulture je tudi odvisen uspešen razvoj podjetja in zagotavljanje kakovosti, zato je razmislek o prevladujoči organizacijski kulturi podjetja zelo resen. Glavni cilj magistrskega dela je oblikovati predloge za izboljšanje organizacijske kulture v izbranem podjetju. V prvem delu magistrskega dela se predstavi teorija s področja organizacijske kulture, njeno oblikovanje, analiziranje in spreminjanje. Ugotovi se značilnost organizacijske kulture v izbranem podjetju. S pomočjo OCAI vprašalnika se obravnava obstoječo in želeno organizacijsko kulturo ter vrednote. Raziskava se v nadaljevanju z vključitvijo polstrukturiranega intervjuja vodstva podjetja še poglobi. Rezultati raziskave so pokazali, da se obstoječa organizacijska kultura ne ujema z želeno organizacijsko kulturo zaposlenih in vodstva v izbranem podjetju, zato so se oblikovali kratkoročni in dolgoročni predlogi za izboljšanje organizacijske kulture, ki bodo pripomogli k rasti in razvoju izbranega podjetja.
Ključne besede: organizacijska kultura, vrednote, OCAI vprašalnik, hierarhija, trg, klan, adhokracija, zagotavljanje kakovosti, Cameron, Quinn
Objavljeno: 20.04.2019; Ogledov: 64; Prenosov: 9
.pdf Celotno besedilo (1,86 MB)

4.
Načrtovanje rasti podjetja ISI d. o. o.
Diana Šketa, 2019

Opis: Diplomsko delo je predstavitev in analiza družinskega podjetja ISI, d. o. o., v katerem so potrebne določene spremembe v poslovanju. Na podlagi analize je izpeljan načrt za prihodnjo rast in razvoj podjetja. Celotna analiza je narejena na podlagi modela Allana Gibba (1991), ki vključuje orodja strateške analize, kot so analiza MOF, analiza SWOT, analiza PEST, analiza RECoIL, matrika BCG, Porterjev model petih konkurenčnih sil in Ansoffova matrika. Cilj diplomskega dela je ugotoviti, katere strategije rasti so za podjetje za dosego postavljenih ciljev najprimernejše, ob predpostavki, da ima podjetje potencial za rast. Rezultati analize so v skladu s postavljenimi hipotezami, saj je podjetje sposobno rasti s predlagano strategijo rasti. Generična rast, ki smo jo izbrali kot najprimernejšo strategijo rasti za podjetje, bo, kot kažejo rezultati analize, v prihodnosti pripomogla k povečanju tako velikosti prihodkov kot tudi dobička v podjetju. Zato bomo ta dokument uporabili tudi kot podlago za realizacijo projekta in nadaljnji razvoj podjetja.
Ključne besede: analiza poslovanja, rast podjetja, model Allana Gibba, analiza MOF, analiza RECoIL, strategija rasti, generična rast, razvoj.
Objavljeno: 18.04.2019; Ogledov: 115; Prenosov: 34
.pdf Celotno besedilo (2,25 MB)

5.
Načrtovanje rasti proizvodnega podjetja v Sloveniji
Gregor Pevec, 2019

Opis: Diplomsko delo obravnava načrtovanje rasti proizvodnega podjetja v Sloveniji. V njem so predstavljene projekcije ter načrt rasti proizvodnega podjetja. Izbrane strateške analize, med katere sodijo MOF-analiza, RECoIL-analiza, PEST-analiza, Porterjev model petih sil, SWOT-analiza, BCG-matrika ter Ansoffova matrika, so pripravljene po modelu Allana Gibba (1991). Cilj diplomskega dela je analizirati preteklo in sedanje poslovanja podjetja z različnimi orodji strateške analize ter predstaviti načrt za nadaljnjo rast podjetja. V diplomskem delu bomo skušali tudi potrditi oziroma zavreči hipotezo, da so zaposleni eden izmed ključnih dejavnikov bodoče rasti podjetja.
Ključne besede: rast podjetja, načrtovanje rasti, MOF-analiza, RECoIL-analiza, SWOT-analiza, konkurenca, zaposleni
Objavljeno: 18.04.2019; Ogledov: 62; Prenosov: 24
.pdf Celotno besedilo (1,56 MB)

6.
Lastninsko preoblikovanje družbenih podjetij in upravljanje kapitalskih naložb Republike Slovenije
Vesna Uršič Krulej, 2019

Opis: Republika Slovenija (v nadaljevanju RS) je prva država, v kateri Slovenci živimo samostojno. Slovenci smo se 23. decembra 1990 s plebiscitom z veliko večino odločili za samostojnost, nato pa sprejeli še ustavo in deklaracijo o neodvisnosti ter 25. junija 1991 razglasili samostojnost (Petnajst let slovenske države, b. l. c). Proces lastninskega preoblikovanja podjetij kot del gospodarske tranzicije samostojne RS se je pričel že v letu 1990 in končal v letu 1998. V procesu lastninskega preoblikovanja družbenih podjetij je RS oktobra 1993 2.000.900 prebivalcem RS razdelila lastniške certifikate v nominalni vrednosti preko 567 mrd SIT (9,40 mrd nemških mark) z veljavnostjo do julija 1997 (Berdnik, 1998, str. 11–12; Poročilo o lastninskem preoblikovanju podjetij, 1997, str. 14). K lastninskemu preoblikovanju je pristopilo 1.592 podjetij z družbenim kapitalom, potrjenih je bilo 1.432 programov lastninskega preoblikovanja, po zaključku lastninskega preoblikovanja se je v sodni register vpisalo 1.315 podjetij (Bukovec, 1998, str. 65–67). Revizijski organi lastninskega preoblikovanja podjetij so v obdobju od junija 1993 do 31. 7. 2004 skupaj zaključili 1.106 postopkov revizije lastninskega preoblikovanja podjetij. Skupna revalorizirana vrednost oškodovanega družbenega premoženja po stanju na dan 31. 7. 2004 je 23. 1. 2019 znašala najmanj 1.528.051.352,02 EUR (Zadnje poročilo Agencije za revidiranje lastninskega preoblikovanja, 2004, str. 8–13; SURS, b. l. b). Z lastninskim preoblikovanjem družbenih podjetij je RS postala največji lastnik kapitalskih naložb. Upravljanje kapitalskih naložb RS danes izvajajo Slovenski državni holding (v nadaljevanju SDH), Kapitalska družba, d. d. (v nadaljevanju KAD) in D.S.U., Družba za svetovanje in upravljanje, d. o. o. (v nadaljevanju DSU). SDH je krovni upravljavec kapitalskih naložb RS. Na dan 31. 12. 2017 je skupna vrednost vseh kapitalskih naložb SDH (v lasti SDH ali RS) znašala 10,90 mrd EUR (Letno poročilo o upravljanju kapitalskih naložb RS in SDH za leto 2017, 2018, str. 20). KAD je pravna oseba, organizirana kot delniška družbe, katere edini delničar in ustanovitelj je RS. Na dan 31. 12. 2017 je skupna vrednost vseh sredstev KAD znašala 1.109.551.000 EUR (Letno poročilo KAD 2017, 2018, str. 76, 77). DSU je gospodarska družba, ki je bila ustanovljena leta 2001. Ustanovitelj družbe in edini družbenik je RS. Na dan 31. 12. 2017 je skupna vrednost vseh sredstev DSU znašala 134.765.341 EUR (Letno poročilo DSU 2017, 2018, str. 41, 42). Skupna vrednost portfelja kapitalskih naložb RS, v njeni neposredni in posredni lasti, je preko 12,10 mrd EUR.
Ključne besede: osamosvojitev, družbeno podjetje, tranzicija, lastninsko preoblikovanje, lastniški certifikat, kapitalske naložbe, interna razdelitev delnic, notranji odkup, javna prodaja podjetja, upravljanje, SDH, KAD, DSU
Objavljeno: 13.04.2019; Ogledov: 93; Prenosov: 15
.pdf Celotno besedilo (2,39 MB)

7.
Vzpostavitev celovitega sistema varovanja v hotelu Intercontinental Ljubljana
Elena Skuk, 2019

Opis: V turistični oziroma hotelirski panogi zaposleni stremijo k ustvarjanju dobrega, sproščenega, odprtega, prijetnega okolja za goste hotela, za obiskovalce in ne nazadnje tudi za njih. Počutiti se morajo kot doma. Kako bi lahko zagotovili okolje, ki nudi vse to in obenem omogoča, da se vsi počutijo varne? Količina in kakovost varnosti, ki ju hotel lahko zagotovi, sta tesno povezani z zneskom dodeljenih sredstev. Medtem ko bo med prihranki in odhodki vedno prišlo do napetosti, bi morala varnost imeti finančno prednost, ki odraža njen pomen. Naložbe v zaposlovanje strokovnega osebja, izobraževanje in usposabljanje osebja ter tehnologija bodo pokazali, kako dobro se hoteli odzovejo na grožnje. V primerih nove gradnje hotelov je pomembno, da že projektanti in arhitekti v načrtih dajo velik poudarek na varnost hotela, saj ima varnost ceno tako s preventivnega kot tudi kurativnega vidika. Čeprav so predlogi varnostnih strokovnjakov pogosto v nasprotju z zahtevami vlagateljev (lastnikov) ali vodstva hotela, je za dobrobit hotela med njimi potrebno usklajevanje. Varnost je pri izbiri destinacije ključnega pomena. Turisti so zelo občutljivi in pozorni na stanje varnosti v državi, regiji, mestu. V turbulentnih časih, v katerih živimo, je lahko celo najmanjši napad na varnost gostov in zaposlenih potencialno velik problem. Na podlagi rezultatov izvedenega anketnega vprašalnika lahko povzamem, da hoteli nimajo vzpostavljenih celovitih sistemov varovanja. Najslabše je organizirano varstvo osebnih in tajnih podatkov, varovanje informacij, varovanje poslovnih skrivnosti in varovanje arhivov. Posledica takega stanja je nezadostna preventivna in kurativna učinkovitost vzpostavljenih varnostnih rešitev. V korporativnem upravljanju hotelov je zelo pomembno obvladovanje tveganj. Vse bolj so v ospredju varnostna tveganja v turizmu in tudi v procesih korporativnega upravljanja hotelov. V hotelih se srečujejo različni ljudje, ki lahko povzročijo različne škode. Le-te so povezane ali z gosti hotela ali z zaposlenimi. V hotelski dejavnosti, logistiki in hotelskih storitvah so najbolj pogoste delovne nesreče in kriminalna dejanja (tatvine ...), saj je izvedba slednjih najmanj zahtevna in najmanj opazna. Na kompleksih hotelov je veliko nekontroliranih gibanj oseb, ki bi morale biti deležne permanentne varnostne pozornosti, zlasti v zgradbah, okolici zgradb in v prostorih. Vzpostavljanje celovitega sistema varovanja v hotelu InterContinental Ljubljana zahteva od njegovega vodstva in varnostnega menedžmenta načrten in organiziran pristop k izvajanju naslednjih aktivnosti: - imenovanje managerja korporativne varnosti kot koordinatorja, ki bo imel na strateški ravni kompetence za odločanje o vprašanjih, ki se nanašajo na varnostni sistem; - imenovanje vodij za posamezna področja varnosti (varovanje informacij, varstvo osebnih podatkov, varstvo pred požari, varnost in zdravje pri delu idr.); - v aktu o organiziranosti hotela določiti tudi organiziranost in kadrovsko postavitev varnostnega sistema (informacijska služba, služba za varnost in zdravje pri delu in varstvo pred požari); - priprava varnostne dokumentacije (ocena ranljivosti, ocena ogroženosti in varnostnih tveganj, politika varovanja, navodilo za upravljanje s tveganji, načrt varovanja, načrt neprekinjenega poslovanja, krizni načrt, načrt evakuacije idr.), ki je podlaga za upravljanje varnostnega sistema; - uvedba varnostnih in drugih standardov v poslovne procese hotela: ISO 9001:2015, OHSAS 18001, HACCP, ISO/IEC 27005, ISO 14001, Tehnična smernica za požarno varnost TSG-1.001:2018, obvezni standardi na področju zasebnega varovanja (SIST EN 50518 in drugi), obvladovanje tveganj ISO 31000, neprekinjeno poslovanje ISO 22301, upravljanje človeških virov – HRM, upravljanje strank – CRM, družbena odgovornost – SA 8000 (ISO 26000). Z navedenimi aktivnostmi si bo hotel InterContinental Ljubljana zagotovil maksimalno stopnjo varnosti, ki jo mora imeti prestižni hotel, hkrati pa si bo ustvaril manevrski prostor za povečanje konkurenčnih prednosti ter graditev ugleda in dobrega imena v slovenskem in globalnem turističnem in hotelskem gospodarstvu.
Ključne besede: sistem varovanja, turizem, hotel, hotelske storitve, gosti, varnostne grožnje, varnostna tveganja, varnostni standardi, varnostne rešitve.
Objavljeno: 28.03.2019; Ogledov: 69; Prenosov: 12
.pdf Celotno besedilo (3,43 MB)

8.
Deanonimizacija uporabnika TOR omrežja, v korporativno varnostnem okolju
Zvonimir Cvetko Damnjanović, 2019

Opis: Vzporedni razvoj šifriranja in dešifriranja je privedel k potrebi po kompleksnejših mehanizmih varne komunikacije preko interneta. Uporaba TOR omrežja nudi uporabnikom to dodatno stopnjo varnosti in zasebnosti na internetu. Zloraba komunikacijskih tehnologij v kriminalne namene zahteva tudi kompleksne in napredne metode deanonimizacije. V magistrskem delu smo preučili vlogo vodje korporativne varnosti pri primeru groženj v korporaciji. Prav tako smo skozi eksperiment prikazali postopek deanonimizacije uporabnika TOR omrežja, ki pošilja grozilna elektronska sporočila zaposlenimi v korporaciji. Izpostavili smo tudi zakonske ovire, ki otežujejo uporabo sodobnih tehnoloških rešitev. Pri delu smo izhajali iz hipotez, da uporaba TOR omrežja predstavlja tveganje za korporativno informacijsko omrežje, da je mogoče izvesti deanonimizacijo uporabnika TOR omrežja z uporabo inovativnih preiskovalnih pristopov, in da trenutno zakonodaja ne sledi spremembam in potrebam na področju informacijske varnosti. Cilj magistrskega dela je prikazati problem deanonimizacije uporabnika TOR omrežja in tudi demonstrirati enega izmed postopkov deanonimizacije.
Ključne besede: TOR, deanonimizacija, korporativna varnost, IP logger, anonimizacija, informacijska varnost
Objavljeno: 28.03.2019; Ogledov: 58; Prenosov: 10
.pdf Celotno besedilo (2,76 MB)

9.
Poslovni načrt za prodajo produktov na Amazonu
Kris Kokelj, 2019

Opis: Zaradi hitrega stopnjevanja življenjskega tempa imamo danes veliko manj časa preživljati v trgovinah in iskanju ter primerjanju dobrih in slabih izdelkov. Z nenehnim razvojem tehnologije se povečujejo tudi naša pričakovanja, zato spletnemu iskanju in nakupovanju vse bolj zaupamo. Ta trend se pri nas še ne odraža v tolikšni meri kot v največjih državah sveta. Izpostavil bi predvsem ZDA, saj celotna diplomska naloga temelji na dobri strategiji prodora na ogromen ameriški trg. Pri tem bom uporabil največjo spletno trgovino na svetu Amazon.com. Kljub temu da velika večina izdelkov prihaja iz Kitajske, je Amazon v zadnjih letih veliko naredil na preverjanju kakovosti in kredibilnosti tako izdelovalcev kot tudi prodajalcev. Zato se je splošno mnenje o spletnih nakupih v ZDA močno spremenilo, kupci so namreč spoznali, da lahko dobijo kvalitetne izdelke, ki zagotovijo njihove potrebe in želje. V diplomskem delu je predstavljen poslovni načrt za prodajo žadnega valja za masažo obraza in telesa, ki bistveno pripomore k zaviranju nastajanja gub in staranju kože. Gre za lepotni produkt, ki je primeren tako za ženske kot tudi za moške. Tovrstni izdelek je že prisoten na trgu, vendar sem se na podlagi podrobne analize ponudbe in povpraševanja odločil, da je to idealen produkt za začetek razvijanja podjetja. Na podlagi analize konkurence sem uvidel, da bi s promocijo na različnih socialnih platformah podjetje imelo bistveno prednost pred konkurenti, saj je njegov osnovni cilj vzpostaviti in trgu predstaviti blagovno znamko in ne samo direktne prodaje fizičnih produktov.
Ključne besede: poslovni načrt, Amazon, žadni valj, spletna prodaja, ameriški trg, razvoj.
Objavljeno: 22.03.2019; Ogledov: 86; Prenosov: 18
.pdf Celotno besedilo (1,67 MB)

10.
Kako približati blagovno znamko Paziname kupcu?
Gašper Rednak, 2019

Opis: Marketing je zelo pomemben dejavnik, ki pripomore k uspehu podjetja, predvsem pa k njegovi prepoznavnosti. V današnjem času se poslovno okolje nenehno spreminja, predvsem na področju marketinga, zato je pomembno, da so podjetja fleksibilna in se jim znajo prilagajati, saj lahko le tako preživijo oziroma obstanejo na trgu. V diplomskem delu skušamo na trgu pozicionirati družinsko podjetje Rednak, ki je bilo ustanovljeno leta 1978 in je letos obeležilo 40 let obstoja. To skušamo doseči s pomočjo marketinškega spleta 7P in raziskave med zaposlenimi, obstoječimi strankami ter potencialnimi odjemalci. Cilj diplomskega dela je pripraviti predloge, kako približati blagovno znamko Paziname kupcu. Ena izmed ključnih nalog raziskave je ugotoviti, kateri so najbolj učinkoviti tržnokomunikacijski kanali v podjetju. Na koncu ugotovimo, da je zaenkrat najbolj učinkovit tržnokomunikacijski kanal Facebook, ki mu podjetje posveča veliko pozornosti, učinkovita pa je tudi prenovljena spletna stran podjetja, ki nudi boljši pregled nad ponudbo kot predhodna. Menimo, da bo moralo podjetje marketingu nameniti še več pozornosti kot do sedaj in tako izboljšati prepoznavnost blagovne znamke Paziname.
Ključne besede: marketing, pozicioniranje, marketinški splet, blagovna znamka, komunikacijski kanali
Objavljeno: 22.03.2019; Ogledov: 83; Prenosov: 13
.pdf Celotno besedilo (1,37 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh