Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 326
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Avtomobili in uporabniška izkušnja
Gregor Zajc, 2022

Opis: V zadnjih letih je avtomobilska industrija naredila ogromen premik v digitalizaciji avtomobilov z velikim poudarkom na udobju, varnosti in izgledu. V diplomski nalogi smo proučevali uporabniško izkušnjo voznikov glede novejših avtomobilov, ki so že posledica digitalizacije. Posvetili smo se zgodovini avtomobilov, predvsem njihovemu razvoju skozi leta, in implementaciji prvih tehnologij, ki so imele vpliv na uporabniško izkušnjo v avtomobilih še preden je bila temu namenjena pozornost. Izvedli smo spletno anketo, v kateri smo sodelujoče spraševali po občutkih v novih avtomobilih in njihovih preferencah ter dva intervjuja s poznavalcema, kjer smo med drugim prediskutirali domneve voznikov glede digitalizacije vozil in uporabniške izkušnje.
Ključne besede: uporabniška izkušnja, uporabniški vmesniki, digitalizacija, avtomobili, tehnologija
Objavljeno: 09.05.2022; Ogledov: 59; Prenosov: 7
.pdf Celotno besedilo (1,08 MB)

2.
Razvoj ter sestava pametnega ogledala
Nejc Boltez, 2022

Opis: Pametno ogledalo je tehnična naprava, ki uporabniku ponuja funkcionalnost računalnika po eni strani ter ogledala po drugi. Za funkcionalnost ogledala moramo uporabiti dvostransko ogledalo oziroma zatemnjeno steklo, ki na sprednji strani deluje kot ogledalo ter na zadnji kot steklo. S tem uporabnik tudi pridobi možnost vpogleda v najnovejše informacije, kot so npr. novice ali trenutna vremenska napoved. V diplomski nalogi bomo predstavili postopek razvoja in sestave pametnega ogledala, pri čemer bomo v celoti razvili programsko opremo za njegovo upravljanje. Prikazali bomo tudi njegovo uporabo z vidika uporabnika.
Objavljeno: 09.05.2022; Ogledov: 43; Prenosov: 7
.pdf Celotno besedilo (7,14 MB)

3.
Scratch za učenje programiranja
Andreja Kernc, 2022

Opis: Scratch je orodje za blokovno programiranje, ki omogoča izdelavo interaktivnih zgodb, iger in animacij. Namenjen je otrokom med 8. in 16. letom, ponuja tudi poenostavljeno verzijo ScratchJr za mlajše otroke. Orodje spodbuja razvoj različnih vidikov razmišljanja, sposobnosti ugotavljanja različnih pristopov k reševanju problemov ter sposobnosti timskega dela, kar je uporabno širše, ne le na področju programiranja. V nalogi predstavljam Scratch s teoretičnega in praktičnega vidika – vsebinske možnosti, primernost za učenje programiranja za otroke, možnost uporabe tako v šoli kot tudi doma ter dostopnost spletne pomoči za uporabo orodja. V nalogi prav tako ugotavljam, da avtorji načine učenja, kot jih ponuja Scratch, prepoznavajo kot pomembne v današnjem času, ko imamo na voljo ogromno informacij in problemov, za katere moramo najti čim boljše rešitve; pri slednjem nam pride prav ravno kritično razmišljanje in sposobnost razmišljanja izven okvirjev.
Ključne besede: Scratch, programiranje, izobraževanje, učenje, kreativno razmišljanje, računsko razmišljanje
Objavljeno: 09.05.2022; Ogledov: 75; Prenosov: 12
.pdf Celotno besedilo (1,70 MB)

4.
Direktiva o plačilnih storitvah 2 in razvoj simulatorja za izvajanje avtomatiziranega testiranja toka podatkov tretjega ponudnika storitev
Rok Lenček, 2022

Opis: V diplomski nalogi je predstavljen simulator za izvajanje avtomatiziranega testiranja toka podatkov tretjega ponudnika storitev, katerega namen je avtomatizirati, do sedaj ročno izvajan postopek testiranja toka podatkov skozi katerega gre certificiran tretji ponudnik storitev. V prvem delu sta opisani Evropska Direktiva o plačilnih storitvah in Slovenska zakonodaja, ki zaradi tehnoloških novosti na trgu plačilnih storitev narekujeta višjo zaščito uporabnika ob izvajanju spletnih in mobilnih plačil ter zagotavljata enake pogoje poslovanja ponudnikov plačilnih storitev. Predstavljene so tudi tehnologije, uporabljene pri razvoju simulatorja. Sledi postopek razvoja uporabniškega dela v ogrodju Vue.js in strežniškega dela v okolju Node.js. V nadaljevanju je predstavljen opis delovanja in uporabe simulatorja ter avtomatiziran postopek kontinuirane integracije in kontinuirane dostave aplikacije.
Ključne besede: simulator, direktiva, Vue.js, Node.js, kontinuirana integracija, kontinuirana dostava
Objavljeno: 31.03.2022; Ogledov: 130; Prenosov: 19
.pdf Celotno besedilo (1,83 MB)

5.
Uporaba in funkcionalnosti pametnih televizorjev
Matej Lukan, 2021

Opis: Televizija je nepogrešljiv pripomoček za ogled poročil, filmov, risank ipd. V zadnjem času pa se je uveljavila nova tehnologija, ki navadne televizorje preobrazi v pametne televizorje s pomočjo pametne škatle ali z zamenjavo navadnega televizorja z novim pametnim televizorjem. Področje televizorjev se je v času digitalne dobe močno spremenilo, saj so praktično vse televizijske signale pretvorili v digitalne, ponujajo visoke ločljivosti. Pametni televizorji ponujajo veliko novih funkcij, kot so uporaba YouTube, Radio TuneIn, celo uporaba zunanjega USB-ključka za predvajanje filme itd. Cilj naloge je analizirati, kako pametni televizor deluje, v nalogi pa bomo izvedli anketo med uporabni.
Ključne besede: pametni TV, sprejemniki, funkcionalnosti, HDR, UHD, QHD
Objavljeno: 17.03.2022; Ogledov: 144; Prenosov: 9
.pdf Celotno besedilo (2,81 MB)

6.
Analiza družabnega omrežja Twitter v času pandemije COVID-19
Tomaž Gorenc, 2021

Opis: Pandemija covid-19 je spremenila svet. Za zajezitev okužb smo večino časa preživeli po svojih domovih, opravljali delo od doma, se šolali na daljavo, veliko več smo se rekreirali in hodili samo po nujnih opravkih. Ker smo bili več časa doma, smo imeli več prostega časa. Posledično smo preživeli več časa na družabnih omrežjih, kjer so se začele pojavljati poleg preverjenih informacij tudi nepreverjene informacije, govorice in zarote. Tako se je poleg obstoječe pandemije pojavila še t. i. »infodemija« in je zajezitev le-te postalo skoraj enako pomembno kot zajezitev same pandemije. V sklopu magistrske naloge smo analizirali družabno omrežje Twitter, tako da smo zbrali in analizirali slovenske tvite, povezane s pandemijo covid-19 z uporabo programskega jezika Python. Proučevali smo vpliv pandemije na Twitter in kaj Slovence najbolj skrbi v povezavi s pandemijo.
Ključne besede: COVID-19, pandemija, Twitter, družabna omrežja, infodemija
Objavljeno: 17.03.2022; Ogledov: 157; Prenosov: 7
.pdf Celotno besedilo (5,02 MB)

7.
Izdelava spletne aplikacije za spremljanje lokacije paketov v poštni poslovalnici
Jaka Težak, 2021

Opis: V diplomski nalogi je predstavljen razvoj spletne aplikacije za potrebe podjetja Pošta Slovenije oziroma natančneje za potrebe poslovalnice Pošte Slovenije v Metliki. Spletna aplikacija ima več glavnih ciljev. Prvi cilj je olajšati delo poštnim delavcem s podajanjem informacije o lokaciji paketov v skladišču poslovalnice in tako zmanjšati časovni interval za izdajo paketa ter posledično povečati število strank. Drugi cilj je beleženje števila paketov z grafičnim prikazom, pri čemer je ta cilj namenjen predvsem vodji poslovne enote. V pričujoči nalogi so opisana programska orodja in spletne tehnologije, ki so bile uporabljene za razvoj spletne aplikacije, podana je tudi predstavitev razvoja aplikacije in prikaz končnega izdelka ter njegovo delovanje.
Objavljeno: 17.03.2022; Ogledov: 114; Prenosov: 5
.pdf Celotno besedilo (2,45 MB)

8.
Orkestracija omrežnih storitev
Jure Šumak, 2021

Opis: Glede na rastočo potrebo po večjih in zmogljivejših omrežij so podjetja primorana poiskati rešitve zunaj okvira tradicionalnega upravljanja omrežij. Ravno zaradi te potrebe so nastala t. i. programsko definirana omrežja (PDO). PDO omogočajo »skalabilnost« in preprostejši pristop k reševanju učinkovitega upravljanja omrežij. Orkestratorji omrežnih storitev temeljijo prav na teh rešitvah in omogočajo dodatne funkcionalnosti, ki so namenjene predvsem ponudnikom internetnih storitev. V diplomski nalogi smo primerjali različne odprtokodne in zaprtokodne rešitve orkestracije omrežnih storitev. Prav tako smo na podlagi študije primera razvili omrežno storitev ACL po meri, s pomočjo orodja Cisco NSO za namišljeno podjetje, in jo temu primerno tudi testirali.
Ključne besede: računalniška omrežja, omrežne storitve, programsko definirana omrežja, orkestracija omrežnih storitev, Cisco NSO
Objavljeno: 17.03.2022; Ogledov: 125; Prenosov: 7
.pdf Celotno besedilo (1,03 MB)

9.
Optimizacija delovnega procesa v proizvodnji elektronskih sveč
Igor Banič, 2021

Opis: Proces so med seboj povezani pojavi, ki se vrstijo po določenem zaporedju v naravi in družbi. V podjetjih pa kot delovni in poslovni proces označujemo vse, kar se izvaja v podjetju. Pomemben del procesa je tudi optimizacija tega, saj podjetja strmijo k boljšemu in hitrejšemu opravljanju zastavljenega procesa. V diplomski nalogi se bomo osredotočili na predstavitev, analizo, optimizacijo in izboljšanje delovnega procesa v podjetju Sveča d. o. o., ki se ukvarja s proizvodnjo in prodajo elektronskih sveč ter razvojem elektronskih modulov. Najprej bomo predstavili osnovne pojme optimizacije, predstavili orodja in modeliranje poslovnih procesov. Z uporabo TAD metode, ki zajema tabele procesov, analiz, lastnosti in aktivnosti, bomo analizirali obstoječi proces v podjetju. S programom Visio bomo modelirali obstoječi proces in po analizi obstoječega izdelali optimiziran model z vsemi izboljšavami procesa.
Ključne besede: poslovni procesi, delovni procesi, optimizacija, TAD, diagram poteka
Objavljeno: 17.03.2022; Ogledov: 113; Prenosov: 5
.pdf Celotno besedilo (1016,29 KB)

10.
Razvoj spletne trgovine Voleska
Tomaž Jakša, 2021

Opis: Živimo v časih, v katerih morajo skoraj vsa podjetja imeti tudi svojo spletno trgovino oz. spletno stran, saj se vedno več nakupov opravlja v okviru spletnih trgovin. Na voljo je veliko različnih platform, ki malim in velikim podjetjem omogočajo enostavno ali bolj kompleksno postavitev novih spletnih strani oz. integracijo že obstoječih. Odločitev, katero platformo izbrati, ni enostavna. Na voljo imamo drage platforme, ki omogočajo veliko funkcionalnosti in se prilagajajo rasti podjetja, ter platforme, ki so cenovno ugodne, vendar pomanjkljive na področju personalizacije, funkcionalnosti ter skalabilnosti. Zato smo sami izdelali spletno trgovino, ki je popolnoma prilagojena zahtevam stranke. V diplomski nalogi smo opisali 5 priljubljenih platform za izdelovanje spletnih trgovin ter njihove prednosti in slabosti. Zatem smo opisali uporabljena orodja in tehnologije za razvoj spletne aplikacije. Opisali smo tudi postopek razvoja spletne trgovine, kar obsega analizo zahtev (opis funkcionalnosti aplikacije), načrtovanje aplikacije ter na koncu predstavitev delovanja aplikacije.
Ključne besede: e-trgovina, ASP.NET Core MVC, C, Visual Studio, podatkovna baza
Objavljeno: 17.03.2022; Ogledov: 168; Prenosov: 12
.pdf Celotno besedilo (5,80 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh