Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 359
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Foto in videoprodukcija
Jaka Selaković, Matic Crnković Lazić, Maja Gorenc, 2023

Opis: Dobrodošli v priročniku Foto in videoprodukcija: priročnik za ustanovitev, organizacijo in vodenja podjetja. Ta priročnik je namenjen vsem vizualnim ustvarjalcem, od začetnikov do izkušenih profesionalcev, ki si želijo boljše razumeti procese in izzive, ki jih prinaša svet foto in videoprodukcije ter hkrati uresničiti svoje vizije na najboljši možen način. Svet vizualnih medijev se nenehno razvija in ponuja številne priložnosti za kreativnost in uspeh. Vendar pa ta industrija prinaša svoje edinstvene izzive, ki zahtevajo natančno načrtovanje, organizacijo in vodenje. Ta priročnik je zasnovan tako, da vam pomaga razumeti in obvladati te izzive ter vam ponudi koristne smernice za ustanovitev in uspešno vodenje organizacije za foto in videoprodukcijo.
Ključne besede: priročniki, organizacija, produkcija, fotografija, fotoprodukcija, TV oddaja, TV produkcija
Objavljeno: 21.02.2024; Ogledov: 45; Prenosov: 3
.pdf Celotno besedilo (741,22 KB)

2.
Ustanovitev in organiziranje produkcije radio in tv oddaj
Petra Cankar, Manca Dolinar, Eva Zudič, 2023

Opis: Organiziranje TV ali radio oddaje je kompleksen proces, ki zahteva temeljito načrtovanje, sodelovanje različnih strokovnjakov in natančno izvedbo, da bi ustvarili privlačno in uspešno vsebino za gledalce. Namen tega priročnika je zagotoviti celovit vodnik za vse, ki se želijo spustiti v svet televizijske produkcije ali izboljšati svoje spretnosti pri organiziranju TV oddaje. Priročnik bo zajemal ključne vidike od načrtovanja in produkcije, do promocije, distribucije in evalvacije, ki so bistveni za uspešno izvedbo TV oddaje.
Ključne besede: priročniki, organizacija, produkcija, radijska oddaja, TV oddaja
Objavljeno: 21.02.2024; Ogledov: 49; Prenosov: 2
.pdf Celotno besedilo (815,43 KB)

3.
Fotografiranje narave
Žiga Boršič Grajzar, Luka Marinšek, Jovan Krivokapić, 2023

Opis: Dobrodošli v strokovnem priročniku "Vodenje organizacije in podjetja, ki se ukvarja z fotografijo narave." Ta priročnik je namenjen vsem tistim, ki delujejo v svetu fotografije narave in si prizadevajo za združevanje umetniškega izraza s strastjo do narave. Ne glede na to, ali ste vodja organizacije, ki se ukvarja s tovrstno fotografijo, ali pa želite ustanoviti svoje podjetje na tem področju, boste tukaj našli dragocene smernice in nasvete. Fotografija narave ima edinstveno sposobnost, da nas poveže z naravnim svetom in spodbudi razmišljanje o njenem ohranjanju. Skozi objektiv fotoaparata se odpira okno v čudoviti svet narave, vendar pa je to tudi svet, ki je ogrožen. Okoljske težave, izguba habitatov in podnebne spremembe zahtevajo pozornost, ki jo lahko fotografija narave zagotovi. Ta priročnik je zasnovan z namenom, da vam ponudi celovit vodnik za učinkovito vodenje organizacije ali podjetja, ki se specializira za fotografijo narave. Raziskali bomo temeljne korake, kot so ustanovitev organizacije, razumevanje fotografije narave, vodenje ekipe, trženje in promocija ter še mnogo več. Tukaj boste našli smernice, ki vam bodo pomagale uresničiti svojo strast do naravne fotografije in obenem prispevati k ohranjanju našega dragocenega naravnega okolja.
Ključne besede: priročniki, organizacija, fotografiranje, fotografija, narava
Objavljeno: 21.02.2024; Ogledov: 39; Prenosov: 2
.pdf Celotno besedilo (618,85 KB)

4.
Priročnik za ustanovitev, organizacijo in vodenje filmske produkcije
Klemen Krpič, Rok Sušnik, 2023

Opis: V pripravi na priročnik sva informacije pridobila s pomočjo interneta ter z obiskom treh podjetij. Prvo podjetje, ki sva ga obiskala, Bas production je v tej panogi aktivno že od leta 2003. Ukvarja se z produkcijo raznovrstnih reklam. Obiskala sva ga z namenom učenja ter pridobivanja znanja o filmski produkciji. O temi sva preprosto želela izvedeti nekaj novega in slišati, kako vse skupaj deluje. To je bil hkrati tudi najin cilj in namen, da o medijskem ustvarjanju take vrste izveva čim več, ter o tem napiševa priročnik za tiste, ki jih bo v prihodnosti zanimalo na kaj vse moraš biti pozoren, ko se odločiš vstopiti v svet filmske industrije.
Ključne besede: priročniki, organizacija, film, filmska produkcija
Objavljeno: 21.02.2024; Ogledov: 55; Prenosov: 2
.pdf Celotno besedilo (573,56 KB)

5.
Priročnik za ustanovitev, organizacijo in vodenje podjetja
Tara Vodopija, Erika Raduha, Lara Likozar, 2023

Opis: V sodobnem hitrem tempu življenja, kjer smo nenehno obkroženi z obilico informacij, postaja umetnost pritegniti bralčevo pozornost vse pomembnejša. Članek, ki odpre vrata v novo temo ali raziskuje že znano po- dročje iz nenavadnega zornega kota, ima moč, da ustvari most med avtorjem in bralcem. V tej dobi nenehnih sprememb in inovacij se od nas pričakuje, da ne le sledimo toku informacij, ampak ga tudi oblikujemo. Predstavljamo tudi rezultate naše serije intervjujev s tremi priznanimi podjetji, ki se ukvarjajo s pisanjem član- kov. Med razgovori smo pridobili dragocene vpoglede in informacije, ki vam bodo pomagale razumeti dina- miko in prakse v tej ustvarjalni panogi. Strokovnjaki iz teh podjetij so delili svoje izkušnje ter nudili koristne nasvete in strategije, ki bodo zagotovo koristile vsem, ki se ukvarjate s pisanjem člankov. V nadaljevanju povzemamo ključne ugotovitve in vpoglede, ki smo jih pridobili med intervjuji.
Ključne besede: priročniki, organizacija, pisanje člankov, poslovni uspeh
Objavljeno: 21.02.2024; Ogledov: 46; Prenosov: 2
.pdf Celotno besedilo (3,65 MB)

6.
Priročnik za ustanovitev in vodenje organizacije za video montažo
Miha Lukman, Tim Štucin, Špela Trelec, 2023

Opis: V tem priročniku so opisani koraki potrebni za ustanovitev in vodenje organizacije, ki se ukvarja z video montažo. Na kratko je opisan pomen montažnega studia v produkciji in pomen organizacij, ki se ukvarjajo z video montažo na trgu. V tem priročniku je opisan tudi način registracije svojega podjetja in stvari, ki jih je dobro upoštevati med iskanjem infrastrukture za vašo podjetje, kaj so avtorske pravice in kako lahko pride do težav z njimi, oprema, ki bi bila primerna za video montažo, postopek zaposlitve vaših delavcev in priporočeni delovni kadri, proces montaže, opisan je tudi trg vaše organizacije in še pogled v prihodnost video montaže in z tem organizacij, ki se ukvarjajo z njo.
Ključne besede: priročniki, organizacija, video, montaža, videomontaža
Objavljeno: 21.02.2024; Ogledov: 46; Prenosov: 2
.pdf Celotno besedilo (554,47 KB)

7.
Priročnik za učinkovit marketing na družbenih omrežjih
Ula Ložar, Manca Čebulj, Beno Kunst, 2023

Opis: V današnjem hitro spreminjajočem se poslovnem svetu, ki ga zaznamujejo tehnološki napredki, nenehne spremembe v obnašanju potrošnikov ter naraščajoča konkurenca, imajo marketinške agencije ključno vlogo pri oblikovanju uspeha podjetij in organizacij. Ta priročnik, z naslovom "Priročnik za učinkovit marketing na družbenih omrežjih", se osredotoča na ponujanje dragocenih smernic in nasvetov za delovanje marketinške agencije v sodobnem poslovnem okolju. Namen tega priročnika ni le ponuditi navodil za ustanovitev marketinške agencije, ampak predvsem raziskati ključne vidike, ki omogočajo dolgoročni uspeh v tej dinamični panogi. Marketinške agencije so se razvile v nepogrešljive partnerje podjetjem v njihovem prizadevanju za ustvarjanje prepoznavnih blagovnih znamk, doseganje prodajnih ciljev in izboljšanje komunikacije z njihovimi ciljnimi skupinami. Razumevanje tega, kako marketinške agencije lahko prispevajo k poslovni rasti, je ključno za njihov uspeh. V tem priročniku bomo raziskali vlogo marketinških agencij v sodobnem poslovnem okolju ter poudarili njihovo pomembnost za podjetja in organizacije. Posvetili se bomo ključnim vidikom, ki jih pokriva priročnik, in predstavili osnovno strukturo, ki jo zajema.
Ključne besede: priročniki, organizacija, marketing, družbena omrežja
Objavljeno: 21.02.2024; Ogledov: 43; Prenosov: 3
.pdf Celotno besedilo (646,03 KB)

8.
E-priročnik za učinkovito uporabo družbenih omrežij v podjetništvu
Katja Zver, 2024

Opis: E-priročnik za učinkovito uporabo družbenih omrežij v podjetništvu predstavlja celovit vodnik, ki podjetjem omogoča, da izkoristijo moč družbenih omrežij za uspešno poslovanje. Začenši z uvodom o pomenu družbenih omrežij v poslovnem kontekstu, priročnik temeljito raziskuje ključne vidike, ki vodijo do uspeha na teh platformah. Prvi del se posveča gradnji blagovne znamke, kjer avtorji podrobno razlagajo koncept in delijo korake za ustvarjanje dosledne prisotnosti na družbenih omrežjih. V nadaljevanju se osredotočajo na učinkovite tehnike komunikacije s ciljno publiko, vključno z razvojem ciljne publike, ustvarjanjem privlačne vsebine ter gradnjo skupnosti. Oglaševanje na družbenih omrežjih je predstavljeno kot ključna strategija, kjer se raziskuje raznolikost oglaševalskih možnosti, ciljano oglaševanje in analiza konverzij, podkrepljena z realnimi primeri oglasnih kampanj. Avtorji prav tako poudarjajo pomen analize rezultatov in merjenja uspeha, s poudarkom na ključnih metrikah ter uporabi analitičnih orodij za spremljanje in interpretacijo analitičnih podatkov. Poseben poudarek je namenjen tudi skrbi za skupnost in upravljanju spletnega slovesa. V tem poglavju bralci pridobijo vpogled v gradnjo in ohranjanje pozitivnega slovesa, učinkovito upravljanje negativnih komentarjev ter številne primere uspešnih pristopov k skrbi za skupnost. Inovativne strategije vsebine za družbena omrežja so predstavljene z analizo vpliva videoposnetkov, animacij in interaktivne vsebine ter kreativnimi taktikami za povečanje angažiranosti. Avtorji se dotaknejo tudi globalnega trženja prek družbenih omrežij, pri čemer izpostavljajo prilagajanje strategij za mednarodno občinstvo, razumevanje lokalnih kultur in trendov ter delijo primere uspešnih globalnih kampanj. Priročnik zaključuje z razpravo o sodelovanju s strokovnjaki in agencijami za družbena omrežja ter ponuja smernice za razmislek o sodelovanju, izboru pravih strokovnjakov ali agencij in številne primere uspešnih sodelovanj z njihovimi koristmi za podjetje. Zaključni del priročnika vsebuje povzetek ključnih naukov in priporočil, obogaten s pričakovanji za prihodnost družbenih omrežij v poslovnem kontekstu. Avtorji dodajo še viri in literatura, ki bralcem omogočajo nadgradnjo njihovega znanja ter ohranjanje koraka s hitro spreminjajočim se svetom družbenih omrežij."
Ključne besede: družbena omrežja, podjetja, priročniki
Objavljeno: 13.02.2024; Ogledov: 71; Prenosov: 6
.pdf Celotno besedilo (1,49 MB)

9.
Ustvarjalna magija na dotik
Petra Ramšak, 2024

Opis: Dobrodošel v ustvarjalni magiji na dotik. Zdaj, ko deliva to izjemno potovanje, te vabim, da se z mano podaš v svet, kjer se ustvarjalnost preplete z magijo animacije. V prvih straneh odkrijva, kaj stop-motion animacija pravzaprav je, kako se dotakne naših čustev in omogoča izražanje na način, ki sega onkraj besed. Poglobiva se v pomen ustvarjanja in izražanja skozi to čudovito tehniko ter postaviva cilje našega skupnega potovanja. Ko stopiva na pot iskanja in razvoja idej, odkrivaš z mano vire navdiha in kako razvijati koncepte, ki bodo očarali. Skupaj iščeva ideje in izbirava tiste, ki bodo v tvoji animaciji zares zasijale. Nato se skupaj odpraviva v svet oblikovanja likov, konstrukcije lutk in izbire materialov, ki bodo dali tvojim stvaritvam življenje. V naslednjem koraku načrtovanja produkcije, odkrijva skrivnosti ustvarjanja scenarija, strukturo zgodbe in priprave na snemanje. Prehajava skozi čustvene viharje ustvarjanja, rešujeva izzive in se učiva, kako narediti vsak posnetek nepozaben. Svetloba in luč postaneta najin sopotnik, ko se poglobiva v pomembnost osvetlitve in ustvarjanja različnih vzdušij. Montaža in postprodukcija pa ne predstavljata le tehničnega koraka, temveč prinašata priložnost, da tvoje stvaritve zaživijo v polnem sijaju. S skrbnim urejanjem, dodajanjem zvoka in glasbe ter barvnimi korekcijami, ustvarjava animacijo, ki se bo dotaknila srca gledalcev. In ko doseževa vrh tega čarobnega potovanja, se ne ustaviva. Skupaj raziskujeva, kako deliti tvoje umetniško delo s svetom, kako ga promovirati, graditi občinstvo in prejemati neprecenljive povratne informacije. Povzameva ključne točke, deliva nasvete za nadaljnje projekte in se skupaj ozirava na pot, ki sva jo prehodila.
Ključne besede: načrtovanje, stop-motion animacija, medijska produkcija, priročniki
Objavljeno: 13.02.2024; Ogledov: 75; Prenosov: 4
.pdf Celotno besedilo (1,17 MB)

10.
Besede, grafike, umetnost
Minja Bukovec, 2024

Opis: Priročnik predstavi celovit vpogled v kompleksen proces priprave knjige, ki sega od konceptualizacije do končnega izdelka. Osredotočena sem bila na ključna področja, raziskovala umetnost oblikovanja, izbiro tiskarskih tehnik, uporabo grafik in skrb za kakovost. V uvodu je poudarjeno, da priprava knjige predstavlja več kot zgolj fizično povezovanje listov papirja. Gre za umetnost in znanost, ki zahteva natančnost in razumevanje različnih vidikov. Začne se z načrtovanjem projekta, kjer sem postavila cilje, opredelila pomen in namen izdelave ter obravnavala časovni okvir in proračun. V nadaljevanju sem se posvetila ključnim odločitvam pri sestavljanju specifikacij, vključno s tehničnimi zadevami in oblikovanjem. Poglobljeno je obrazloženo tudi načrtovanje grafične priprave, od priprave besedila do končne priprave za tisk. Poseben poudarek je namenjen vključevanju grafičnih elementov, kot so ilustracije, fotografije, grafike, ter preverjanju kakovosti in optimalni ločljivosti za tisk. Sledi načrtovanje tiska, kjer je predstavljena izbira tiskarske tehnologije, tiskarskih strojev, izbiro papirja in tiskarski postopek. Poudarjen je vpliv papirne teksture na končni izdelek, debelino papirja ter uporabe ekološko prijaznih materialov. Priročnik se nadaljuje z alternativnimi tiskarskimi možnostmi, kot so 3D tisk, umetniške tiskarske tehnike ter povezovanje tiska z drugimi umetniškimi elementi. Skozi celoten proces poudarjam pomembnost kakovosti tiska in razlagam smernice za spremljanje le-te. Zaključek priročnika povzema ključne korake pri pripravi knjige ter ponuja vpogled v prihodnje raziskave in nadgradnje. Na koncu pa je so priloženi intervjuji s strokovnjaki, ki delijo svoje izkušnje na področju grafičnega oblikovanja, tiska in fotografije. Viri in literatura sklepajo priročnik, ki bralca vodijo skozi celoten proces ustvarjanja knjižne mojstrovine.
Ključne besede: načrtovanje, medijska produkcija, priročniki
Objavljeno: 13.02.2024; Ogledov: 65; Prenosov: 2
.pdf Celotno besedilo (1,26 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh