Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 16
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
Žensko podjetništvo in podpora podjetnicam v Sloveniji
Ivana Vukosavljević, 2017

Opis: Čeprav število podjetnic tako v svetu kot v Sloveniji iz dneva v dan raste, so ženske na tem področju v primerjavi s podjetniki še vedno v manjšini. Prav tako se podjetnice na poslovni poti srečujejo z bistveno več ovirami in izzivi kot moški. Ravno zato je treba podjetnicam nuditi čim več podpore in ugodne pogoje za poslovanje, saj bi s tem znatno pripomogli k razvoju gospodarstva in zmanjšali stopnjo brezposelnosti. V diplomskem delu so predstavljene značilnosti in lastnosti podjetnic, primerjava med podjetniki in podjetnicami, ovire in izzivi, s katerimi se podjetnice srečujejo, ter podpore, ki so je deležne. S pomočjo raziskave sem analizirala položaj podjetnic v Sloveniji, njihove razloge za vstop v podjetništvo, kateri so največji izzivi ženskega podjetništva in katere oblike podpore so deležne. Na podlagi raziskave sem nato oblikovala predloge za spodbujanje ženskega podjetništva.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: podjetništvo, žensko podjetništvo, podjetnica, podpora
Objavljeno: 15.02.2018; Ogledov: 2760; Prenosov: 225
.pdf Celotno besedilo (1,06 MB)

3.
Bolnišnične okužbe kot breme javnega proračuna
Ivana Basić, 2016

Najdeno v: osebi
Ključne besede: bolnišnične okužbe, prevalenca, izračun stroškov, preventivni ukrepi, ekonomska analiza
Objavljeno: 27.03.2018; Ogledov: 1926; Prenosov: 127
.pdf Celotno besedilo (2,59 MB)

4.
5.
Kolektivna pogajanja in kolektivna pogodba
Ivana Kovač, 2017

Opis: Dandanes v svetu velja, da so kolektivne pogodbe v demokratičnih državah s tržnim gospodarstvom učinkovito sredstvo za urejanje delovnih pogojev ter razmerij med socialnimi partnerji, ki med drugim omogočajo urejanje področij, ki niso urejena v okviru Zakona o delovnih razmerjih, pri čemer so razvojno gledano rezultat pravice delavcev do sindikalnega združevanja, ki je temeljna pravica svobode delovanja sindikatov.Zaradi hitro rastočega gospodarskega razvoja in večje konkurenčnosti je pravica do kolektivnega pogajanja pomemben vidik socialnih partnerjev za predstavljanje in doseganje svojih zahtev ter še kako pomembna za uravnotežen in skladen razvoj trga dela, urejanje konfliktnih ekonomsko-socialnih razmerij, vzpostavljanje socialnega miru ter krepitev splošne demokratične ravni v družbi in posamezni državi, katere cilj je tudi socialni dialog. S socialnim dialogom ustvarjamo temeljno komunikacijo v družbeni skupnosti, kar vodi k razvoju svobode, varnosti in človeškega dostojanstva. V tem je izredno pomembno tudi delo socialnih partnerjev,ki je uspešneje, kolikor bolj so izenačeni z realno močjo, pri čemer je ključnega pomena za kakovosten socialni dialog njihovo medsebojno spoštovanje, ki je pomemben element za enakopravno varovanje interesov delavcev v kolektivnih pogajanjih, še posebej v času krize, ki nas bo spremljala še vrsto let in je največji izziv za medsebojne odnose. V diplomskem delu se osredotočamo na varovanje interesov vseh socialnih partnerjev, katerega temelj je socialni dialog, pri tem pa skušamo skozi zakonitosti procesa kolektivnih pogajanj in njegovih značilnosti spoznavati temeljne značilnosti kolektivne pogodbe pri nas in v Nemčiji, Italiji ter Avstriji, pri čemer nas zanima tudi pomen zakonskih temeljev za zagotavljanje kakovostnega socialnega dialoga.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: kolektivna pogodba, kolektivna pogajanja, socialni partnerji, socialni dialog, varovanje interesov, kakovost socialnega dialoga
Objavljeno: 12.07.2018; Ogledov: 2312; Prenosov: 186
.pdf Celotno besedilo (1,32 MB)

6.
Vloga subjektivnega čustvenega blagostanja pri nakupu nepremičnin
Ivana Kovač, 2021

Opis: Nakup nepremičnine je za številne posameznike nevsakdanji in pogosto le enkratni dogodek. Čeprav se ekonomija redko neposredno ukvarja s čustvenimi vprašanji, je teorija cen v praksi pogosto odvisna od t. i. špekulativnih mehurčkov. V magistrskem delu smo si prizadevali prikazati bolj strukturirano vlogo čustvene vpetosti potencialnih kupcev nepremičnin, in sicer podrobneje prikazati vlogo subjektivnega čustvenega blagostanja pri njihovi nakupni odločitvi. Namen raziskave je bil ugotoviti, kako se stopnja zadovoljstva z življenjem v medsebojni korelaciji s pozitivnim in negativnim čustvovanjem potencialnih kupcev nepremičnin povezuje z zunanjimi pričakovanji glede nakupa nepremičnin in z zadovoljstvom trenutnega stanovanjskega statusa tako po fizičnih, bivalnih kot tudi socioekonomskih dejavnikih. Ker po svoji stroki nismo psihologi, dopuščamo možnost, da lahko med magistrskim delom naletimo na morebitna odstopanja oziroma napake v premalo natančni obrazložitvi definicij oziroma rezultatov, ki so gledano s stališča psihologov lahko tudi vprašljiva. Magistrsko delo in empirično raziskavo je treba razumeti v smislu, da smo kot nepsihologi želeli raziskovati tiste psihološke parametre, za katere menimo, da na eni strani bistveno vplivajo na rezultate naše raziskave, na drugi strani pa so lahko osnova za nadaljnje raziskave psiholoških strokovnjakov, saj prispevek k znanosti vidimo v tem, da segamo na še neobdelano področje dejavnikov, ki spadajo v psihološko stroko.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: vedenje porabnikov, potencialni kupci nepremičnin, subjektivno čustveno blagostanje, zadovoljstvo z življenjem, čustva
Objavljeno: 30.12.2021; Ogledov: 296; Prenosov: 31
.pdf Celotno besedilo (934,77 KB)

7.
Marketinško komuniciranje v podjetju Adria Airways d. o. o.
Ivana Božić, 2019

Opis: V teoretičnem delu naloge smo na kratko predstavili pojme marketinškega komuniciranja, digitalnega, spletnega in elektronskega marketinga. Predstavili smo tudi enega izmed najbolj razširjenih spletnih orodij za razpošiljanje e-pošte marketinških kampanj naročnikom, MailChimp. Nadaljevali smo s krajšo predstavitvijo družabnih omrežij, predvsem pa izpostavili tista, kjer se oglašuje izbrano podjetje. Za praktični del naloge smo izbrali podjetje Adria Airways, ga predstavili in se osredotočili na marketing v podjetju ter iz delno dostopnih podatkov naredili krajšo analizo e-pošte marketinških kampanj, s katero smo prišli do delnih rezultatov za potrditev hipoteze.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: marketinško komuniciranje, digitalni marketing, spletni marketing, e-mail marketing, Mailchimp, Adria Airways.
Objavljeno: 13.02.2020; Ogledov: 1846; Prenosov: 122
.pdf Celotno besedilo (2,57 MB)

8.
9.
10.
Idejna zasnova glamping naselja v hrvaški Istri
Ivana Rajko, 2020

Najdeno v: osebi
Objavljeno: 07.10.2020; Ogledov: 919; Prenosov: 28
.pdf Celotno besedilo (32,61 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh