Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 40
Na začetekNa prejšnjo stran1234Na naslednjo stranNa konec
1.
ŠTUDIJA PRIMERA NAJUSTREZNEJŠE TEHNIČNE REŠITVE POSLOVNE INTELIGENCE V OBRAVNAVANEM PODJETJU
Marko Blatnik, 2017

Opis: Vsako podjetje se na določeni točki razvoja sooči s količino poslovnih podatkov preveliko za ročno obdelavo. Zastarel pristop kot je uporaba Excel tabel, uvažanje podatkov iz različnih računalniških aplikacij in predstavitev informacij v programu PowerPoint, je pristop, ki terja visok delež človeškega dela, proces analize podatkov je zamuden, poleg tega pa omogoča veliko število napak in neskladnosti. Pogosto se informacije, v časovno različnih poročilih, izračunavajo na različne načine, sledljivost teh izračunov pa je pomanjkljiva. Ko je takšno poročilo pripravljeno, se postavlja vprašanje njegove dostopnosti. Običajno so hranjena na način, da jih je potrebno iskati bodisi v elektronski pošti, na lokalnem računalniku, skupnem diskovnem pogonu ali morda v eni izmed rešitev za hrambo podatkov v oblaku, kar lahko predstavlja tudi varnostno tveganje. Še posebej problematična je dostopnost takšnega poročila, ko morda pri roki nimamo drugega kot mobilni telefon. Klasične BI rešitve načeloma v celoti odpravljajo zgornje probleme in analitiku omogočajo enostavno obdelavo podatkov, uporabnikom na različnih nivojih pa informacije, ki jih potrebujejo na dnevnem, operativnem, taktičnem in strateškem nivoju. Sodobne BI rešitve ponujajo uporabniške module, dostopne na vseh mobilnih napravah, pri čemer sta grafika in tehnologija modula prilagojeni velikosti ekrana in tehničnim zmožnostim teh naprav. Cilj BI sistema je kakovostno in čim hitrejše pridobivanje informacij, kar poslovodstvu ali podjetniku omogoča boljše razumevanje položaja podjetja v primerjavi s konkurenčnimi podjetji. Sodobne BI rešitve omogočajo izmenjavo podatkov, interakcijo med uporabniki in njihovo skupno delo, kar poimenujemo tudi kolektivna inteligenca. Za malo gospodarstvo je še posebej izjemnega pomena to, da ohrani vitko organiziranost in fleksibilnost. Sodobne rešitve poslovne inteligence lahko navedeno obogatijo in hkrati omogočijo podjetju ter podjetnikom enostavno in hitro pridobivanje informacij ter ustrezno prilagajanje na trenutno razmere v poslovnem okolju. Na podlagi lastnih opažanj ugotavljam, da je stopnja rabe informacijskih tehnologij v okviru malih in srednjih podjetij v Sloveniji, na sorazmerno nizki ravni, področje rabe in implementacije poslovne inteligence pa je slabo raziskano. Na voljo je veliko število tehničnih rešitev, implementacija BI rešitve pa predstavlja pomemben mejnik v razvoju podjetja. Posledično je izbira ustrezne BI rešitve zapleten proces, implementacija pa terja veliko finančnih in kadrovskih virov kot tudi ukvarjanje s strateškimi vprašanji, poslovnimi procesi in ključnimi indikatorji uspešnosti. V diplomskem delu je zbranih nekaj najbolj prepoznavnih in uveljavljenih BI produktov in izvajalcev implementacije BI rešitev. Predstavljen je način izbire tehnične izbire BI rešitve, ki omogoča primerjavo različnih BI produktov in upošteva reference in sposobnost izvedbe posameznih izvajalcev implementacije BI rešitev.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: Poslovna inteligenca, poslovno poročanje, sistem uravnoteženih kazalnikov, merjenje uspešnost, študija primera.
Objavljeno: 10.08.2017; Ogledov: 1096; Prenosov: 69
.pdf Celotno besedilo (971,77 KB)

2.
Poslovni načrt za izgradnjo modela Karinka
Matjaž Komel, 2017

Opis: V diplomskem delu je predstavljen poslovni načrt za izgradnjo motela. Proučeval in analiziral sem ponudbo nastanitvenih zmogljivosti v Severno Primorski statistični regiji (Goriška), kjer bo stal motel. V Goriški statistični regiji je zaradi igralniškega turizma povečano število obiskovalcev in posledično nočitev. Veliki igralniški kompleksi v svoji verigi ponujajo tudi nastanitve, vendar sodijo v višji cenovni razred. Preučil sem ponudbo hotelskih verig v Goriški regiji in analiziral gradnjo motela za obdobje petih let, poleg tega pa tudi predstavil priložnosti, nevarnosti, prednosti in slabosti odprtja motela. Na podlagi proučitve sekundarnih virov, analize razpoložljivih podatkov, raziskovanja in poznavanja domačega kraja sem v diplomskem delu skušal dokazati in utemeljiti ter ugotoviti, ali potrebujemo tudi manjše hotele in motele srednje kategorije. Načrtovani projekt želim prijaviti na razpis Ministrstva za gospodarstvo. V poslovnem načrtu vsi kazalniki kažejo na to, da gre za rast podjetja, kar potrjuje pravilno odločitev o odprtju motela.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: Motel, goriška regija, poslovni načrt, turizem, nočitve, gosti
Objavljeno: 10.08.2017; Ogledov: 1166; Prenosov: 54
.pdf Celotno besedilo (2,15 MB)

3.
Poslovna strategija za podjetje "Mizarstvo Jamnik, s. p."
Drenusha Barbatovci, 2017

Opis: POVZETEK Diplomsko delo zajema poslovno strategijo podjetja »Mizarstvo Jamnik, s. p.«. Gre za družinsko podjetje, ki je bilo ustanovljeno pred štirimi desetletji. Osnovna dejavnost podjetja je izdelava pohištva in notranje opreme po meri. Podjetje se po velikosti uvršča v segment mikropodjetij in se je v zadnjih letih osredotočilo predvsem na izdelavo opreme za hotele, parfumerije in razne poslovne prostore. Obravnavana tema se nanaša na manjše mizarsko podjetje, ki želi razširiti svoje poslovanje. Poslovno strategijo za rast podjetja bomo prenesli na slovensko poslovno okolje. Preverili bomo možnost diverzifikacije, saj je težnja po globalnem poslovanju vedno večja, domači prostor pa je lahko hitro premajhen. Rdeča nit v raziskovalnem delu bo težnja po rasti. S pomočjo uporabe najbolj razširjenih analiz bomo predstavila stanje v Sloveniji. Kar zadeva diverzifikacijo, bomo Mizarstvu Jamnik predstavili najboljšo možnost. Namen diplomskega dela je raziskati in analizirati čim večjo količino podatkov o stanju v Sloveniji, podjetju predstaviti možnost izvoza oziroma sodelovanja s tujino, vsaj z državami članicami Evropske unije. Cilj diplomskega dela je predstaviti smernice za podjetje, torej, kako lahko raste, kakšne so ključne konkurenčne prednosti, na katerih mora graditi in kje v primerjavi s sorodnimi podjetji zaostaja. Največ informacij bomo predstavili s pomočjo analiz konkurence, panoge, notranjega in zunanjega okolja. Informacije za analizo bomo v večini primerov pridobili na svetovnem spletu, kot ozadje pa bomo teoretično znanje podkrepili z literaturo s področja podjetništva in managementa.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: poslovna strategija, diverzifikacija, smernice podjetja, rast, analiza poslovanja, bilanca stanja
Objavljeno: 16.09.2017; Ogledov: 691; Prenosov: 53
.pdf Celotno besedilo (1,64 MB)

4.
Poslovni načrt za rast transportnega podjetja
Žiga Dinghauser, 2017

Opis: V današnjih časih se morajo podjetja znati hitro prilagajati spremembam na trgu. To pomeni, da se morajo zavedati svojih prednosti in slabosti. Konstantno morajo spremljati svoje poslovanje, saj lahko le tako uspešno in konkurenčno poslujejo na trgu. Biti morajo konstantno na preţi za novimi poslovnimi priloţnostmi, saj lahko s tako fleksibilnostjo izboljšujejo delovanje podjetja. Vsak posameznik v podjetju se mora dobro zavedati svoje naloge, ter jo čim bolj učinkovito opravljati. Zavedati se mora, da zaposleni v podjetju delujejo za enako organizacijo, zato je potrebno ekipno delo. Zelo pomembna je komunikacija med zaposlenimi v podjetju, to pripomore k dobri organizaciji in aţurnosti zaposlenih. Ne smejo pa pozabiti na profesionalen pristop do strank. V diplomskem delu bom predstavil transportno podjetje ter analiziral njihovo poslovanje, trg, konkurenco in razvojne moţnosti, s tem pa bo nastal poslovni načrt, kateri, upam, bo v pomoč tudi transportnemu podjetju. Začel bom s samo predstavitvijo podjetja, kjer bo predstavljena zgodovina podjetja, vizija in poslanstvo. Preučil bom pojme transport, logistika, skladiščenje in ob tem podal mnenje s praktičnega vidika iz lastnih izkušenj. V diplomskem delu bom napisal načrt za 3 letno rast. V zaključku bom podal svojo ugotovitev in mnenje za nadaljnjo rast.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: poslovni načrt, transport, logistika, rast podjetja, analiza podjetja
Objavljeno: 29.09.2017; Ogledov: 1341; Prenosov: 111
.pdf Celotno besedilo (703,96 KB)

5.
Poslovni načrt za izdelavo platforme za prodajo odpadkov
Marc Debeljak, 2017

Opis: V diplomskem delu sem s pomočjo poslovnega načrta preverjal možnost uresničevanja podjetniške ideje. Ravno priprava kakovostnega poslovnega načrta nam omogoča učinkovito opredelitev ideje, ki nam je v pomoč tako pri pridobivanju sredstev kot seveda tudi v kasnejšem poslovanju, z možnostjo vpogleda v začetno oblikovanje same ideje ter zastavljenih ciljev in strategij za doseganje le-teh na vseh področjih poslovanja podjetja. Idejo o platformi za prodajo odpadkov sem dobil med opazovanjem trenutnega načina poslovanja v panogi, ki je lahko z digitalizacijo deležen številnih izboljšav. Platforma bo njenim uporabnikom zagotavljala potrebne informacije za nakup oziroma prodajo odpadnega materiala ter tako skrbela za zbliževanje kupcev in prodajalcev. S samo izdelavo poslovnega načrta sem tako želel opredeliti morebitne ovire, ki se bodo pojavile, in predvideti poslovanje platforme v prihodnosti ter oceniti stroške njenega razvoja. Dobro opredeljen poslovni načrt s strani finančnega vidika bo tako predstavljal osnovo pri pridobivanju sredstev, potrebnih za razvoj platforme, kar pa ne bo predstavljalo edine ugotovljene ovire na poti do njenega uspeha. Za njeno uspešno poslovanje je treba k spremenjenemu načinu poslovanja pritegniti tudi zadostno število uporabnikov, ki se jim v povezavi s tovrstnim načinom poslovanja pojavljajo številni dvomi, ki izhajajo predvsem iz pomanjkanja osebnih odnosov. Le-te nameravamo zaposleni v podjetju Mnet ohraniti in tako z uporabniki ohraniti osebne odnose, ki bodo predstavljali temelj dolgoročnega sodelovanja s platformo, ki bo poslovanje z odpadki naredila preglednejše in enostavnejše, pri tem pa širši javnosti predstavljala pozitiven pomen učinkovitega ravnanja z odpadki na okolje.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: poslovni načrt, odpadki, kovinski odpad, platforma, storitev
Objavljeno: 30.09.2017; Ogledov: 1106; Prenosov: 72
.pdf Celotno besedilo (1,03 MB)

6.
Analiza in študija izvedljivosti poslovnega modela portala "www.najemi.me"
Romano Pravdič, 2017

Opis: V diplomskem delu je predstavljeno podjetje v nastajanju VRP Consulting, d.o.o., ki bo ustanovljeno januarja 2018. Glavni izdelek podjetja bo spletni portal www.najemi.me, ki je trenutno še na razvojni stopnji. Osnovni namen je postati središče za posameznike ali podjetja, ki želijo najeti nek izdelek ali storitev, in za oglaševalce, ki bodo te izdelke ali storitve dajali v najem. Podoben portal na slovenskem trgu že obstaja, a v javnosti ni poznan in ne ponuja vseh možnosti, ki jih bo omogočal novi portal (tj. najem nepremičnin, najem storitev in kategorijo zaposlitev). Da bi preveril možnosti te zamisli, sem se sestal z mnogimi posamezniki in z njimi opravil kratke osebne intervjuje, v katerih sem podrobneje raziskal njihove težave pri pridobivanju ključnih informacij. Prihodnji uporabniki portala bodo tako lahko pridobili vse pomembne informacije o ponudbi izdelkov ali storitev za najem na enem mestu. V diplomskem delu so predstavljene analize panog, v katerih nastopajo konkurenti, ki v zadnjih petih letih kažejo porast števila podjetij in prihodkov. Prav tako je podrobno analizirana panoga, v kateri nastopajo ključni kupci, kjer je razvidno, da je trend najemanja dobrin v porastu. Ključni kupci bodo pravzaprav naročniki, tj. oglaševalci, ki bodo ponujali svoje izdelke ali storitve na portalu. V današnjem času imajo funkcijo dostopanja do spleta pametni telefoni, ki omogočajo iskanje vseh informacij. Največji problem pa še vedno ostaja razumevanje, filtriranje in iskanje ključnih informacij. Prav zato bo največja dodana vrednost novega portala to, da bodo vse pomembne oz. iskane informacije predstavljene v uporabniku prijazni in razumljivi obliki. Ob predpostavki, da se bo plan prodaje uresničil in da bodo predvideni mesečni stroški nespremenjeni, bo podjetje VRP Consulting, d.o.o. že v prvem letu poslovanja ustvarilo dobiček.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: spletni portal, poslovni model, trženje, oglaševanje, analiza panoge
Objavljeno: 30.09.2017; Ogledov: 1042; Prenosov: 66
.pdf Celotno besedilo (2,38 MB)

7.
Konceptualizacija platforme za iskanje poslovnih priložnosti
Tadej Rozenberger, 2017

Opis: Podjetja na trgu konstantno inovirajo in iščejo nove poslovne priložnosti. Posledično za to tudi potrebujejo nove dobavitelje, kjer vidimo tržno nišo in poslovno priložnost uveljavitve spletne platforme. Tržni potencial je opazen pri iskanju novih poslovnih partnerjev med podjetji. Ideja je ustvariti spletno platformo TradeSync, ki ima bistveni pomen olajšanja dela podjetij pri iskanju novih dobaviteljev ali kupcev. Prednost take platforme je sistematiziran proces povpraševanj, kjer se izlušči vse neprimerne dobavitelje v optimalnem času, kar nakazuje na stroškovno učinkovitost. V poslovnem načrtu smo analizirali panogo spletnega trgovanja e-Commerce. Prepoznali smo trende, ki temeljijo predvsem na zbiranju in uporabi analiziranih podatkov. Poslovni načrt brez zbiranja in analize podatkov ne more normalno delovati, zato je to ključnega pomena. Raziskava se je izvedla med evropskimi podjetji, ki so bile fokus proizvodnje, in ki so eni izmed ključnih kupcev oz. uporabnikov. Pripravljena je bila tudi SWOT analiza, ideje in podane konkurenčne prednosti na trgu. Da bo platforma uspešno implementirana, potrebujemo projektne elemente, kot je terminski načrt, ki je tudi opredeljen. Po podatkih pripravljene finančne projekcije lahko po prvem letu pričakujemo 1.325 € dobička, od tega bo 59 % delež dobička iz prodaje analiziranih podatkov. Pripravljena je za naslednja tri leta, kjer v naslednjih letih pričakujemo porast deleža prodajnih podatkov.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: poslovna priložnost, povpraševanje, poslovni načrt, platforma, podjetja, ponudba, analiza, trgovanje.
Objavljeno: 30.09.2017; Ogledov: 1744; Prenosov: 52
.pdf Celotno besedilo (2,49 MB)

8.
Poslovni načrt za podjetje N'Drop
Sandra Mustedanagić, 2017

Opis: Na novo zakorakati v poslovni svet ni mačji kašelj. Treba je natančno izdelati načrt in se držati neke rdeče niti, ki ti lahko še kako pride prav. Diplomsko delo predstavlja poslovni načrt za ustanovitev podjetja, ki bo izdelovalo ročno izdelane unikatne fontane. V poslovnem načrtu za podjetje N'Drop sem predstavila svojo idejo in vizijo ter cilje, ki jih imam namen s trudom in z leti tudi osvojiti. Dodobra sem raziskala vsako zadevo, ki mi je bila neznana in si s tem zagotovila korak bližje cilju oziroma sem si ohranila nepotrebno izgubo časa ali denarja. Začenši z analizo SWOT sem poiskala priložnosti, ki bi lahko bile smotrne, naletela na nevarnosti, ki prežijo in poiskala svoje prednosti, ki jih lahko izkoristim za boljšo pozicijo na trgu. Z raziskavo trga, in sicer z anketiranjem, sem dobila predstavo o dejanskem mnenju naključnih ljudi, ki niso nujno bili potencialni kupci, a so me raziskave vseeno pozitivno presenetile in mi dale še večjo motivacijo za zagon. Na podlagi raziskave sem pripravila načrt prodaje za nadaljnjih pet let in določila ceno izdelkov, ki jih bom imela v ponudbi. Opredelila sem tudi marketinški načrt, na kakšen način želim in bom vstopala na trg ter oglaševala svoj produkt. V terminskem načrtu sem si ustvarila časovni načrt, ki se ga bom držala, saj se zavedam, da z vsako izpuščeno zadevo lahko porušim celotni plan, ki sem si ga zadala. Finančne projekcije v poslovnem načrtu so mi pokazale, da posel s fontanami lahko v določenem obdobju prinese uspešno poslovanje in s pravilnim načinom tudi uspeh.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: poslovni načrt, ustanovitev podjetja, unikatne fontane, ročno delo, začetek poslovanja
Objavljeno: 30.09.2017; Ogledov: 1906; Prenosov: 112
.pdf Celotno besedilo (2,15 MB)

9.
Poslovni načrt za izgradnjo turističnega kompleksa Talisman
Anika Jarc, 2017

Opis: Slovenija obiskovalcem nudi visoko kakovostna doživetja in lahko zadovolji tudi pričakovanja zahtevnih obiskovalcev. Je raznovrstna država s pestro ponudbo naravnih lepot ‒ vse od alpskih vrhov do jadranske obale. Dežela, kjer lahko ljubitelji vina in kulinarike uživajo ob lokalni ponudbi vrhunskih kuharjev ter svetovno znanih vinarjev. Slovenija predstavlja varno in mirno okolje v neokrnjeni naravi ter daje občutek butičnosti. Turistični inovatorji v tujini se hitro prilagajajo povpraševanju in obiskovalcem že dlje časa nudijo edinstvene, drugačne nastanitve od običajnih hotelov, apartmajev ter kampov. Tako kot v tujini se povpraševanje po drugačnih oblikah preživljanja dopusta povečuje tudi v Sloveniji. Glamping pomeni drugačnost, pomeni inovativno nastanitev v osrčju narave z udobjem, ki ga običajno pričakujemo v hotelih. V diplomskem delu sem za lasten primer glampinga z apartmaji v obliki hišk na drevesu izdelala poslovni načrt. S pomočjo teorije iz domače in tuje strokovne literature, sem obravnavala področje turizma v Sloveniji, trendov v turizmu, koncept trajnostnega in eko- turizma s poudarkom na glampingu. S pregledom obstoječih javno dostopnih virov in zbiranjem podatkov sem pridobila podrobnejši vpogled v tržišče nastanitvenih zmogljivosti na ciljnem področju. Analizirala sem priložnosti, prednosti, nevarnosti in slabosti. Izvedla sem tržno raziskavo in analizo, v katero sem vključila potencialne obiskovalce turističnega kompleksa in pridobila podatke o potencialnih obiskovalcih, njihovih željah in pričakovanjih. Na podlagi pridobljenih podatkov sem sestavila trženjski in finančni načrt. Predstavila sem terminski načrt ključnih aktivnosti in opozorila na kritična tveganja ter možne rešitve. Ključna ugotovitev poslovnega načrta je, da obstaja trg za poslovno zamisel in je poslovna investicija smiselna.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: Slovenija, turizem, podjetje, poslovni načrt, trženje, razvoj, management
Objavljeno: 30.09.2017; Ogledov: 1861; Prenosov: 239
.pdf Celotno besedilo (2,81 MB)

10.
Poslovni načrt za rast podjetja Aleator d. o. o.
Zoran Pančur, 2017

Opis: Poslovni načrt je vnaprej preverjena strategija, kako zmagovati kljub vedno večji konkurenci. Je osnovno vodilo vsakega podjetja v obliki pisnega dokumenta, v katerem podjetnik jasno opredeli poslovne cilje in strategije za dosego ciljev. Podjetje Aleator d.o.o. se zaveda, da je skrbno planiranje ključ do uspešnega poslovanja. Ob kopici idej in taktik s ciljem najbolj optimalnega delovanja pa mora podjetje poleg vseh navdihov v glavah vodilnih v podjetju preučiti še druge pasti in priložnosti, ki jih kasneje nepričakovano najdemo pri poslovanju. Poslovni načrt podjetja Aleator d.o.o. vsebuje vse elemente preverjanja rasti in strategije rasti podjetja, od vizije in ciljev, raziskave trgov, razvoja in marketinga ter splošne organizacije do simuliranih finančnih izkazov. Poslovni načrt je izdelan na podlagi realnih podatkov in bo v praksi uporaben. Navedene projekcije so cilji do poslovnega leta 2020.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: poslovni načrt, rast podjetja, poslovni izid, planiranje poslovanja, investicija.
Objavljeno: 01.12.2017; Ogledov: 846; Prenosov: 12

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh