Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Vedenje potrošnikov pod vplivom interneta in socialnih omrežij
Mitja Košak, 2016

Najdeno v: osebi
Ključne besede: vedenje potrošnikov, potrošniki, internet, socialna omrežja, Facebook
Objavljeno: 29.03.2018; Ogledov: 2388; Prenosov: 138
.pdf Celotno besedilo (3,53 MB)

2.
Vrednostno trgovanje zbirateljskih kosov oblačil na spletu, potrošnikovo vedenje in konceptualizacija
Jaka Kovač, 2022

Opis: V diplomskem delu je predstavljeno vrednostno trgovanje s supergami na spletu, potrošnikovo vedenje in konceptualizacija. Zaradi zahtev sodobne potrošniške družbe se je s poprodajo superg ponudila možnost hitrega zaslužka. Vendar v poprodajo superg niso vključene le organizacije in platforme, ki so temu namenjene, ampak tudi potrošniki sami. V Sloveniji se je doba poprodaje in zbirateljstva superg šele pričela in zaradi omejene velikosti trga se omenjena procesa pri nas odvijata nekoliko počasneje kot drugod. Uporabili smo kvalitativno raziskovalno metodo z namenom pridobitve čim boljšega razumevanja o pripravljenosti slovenskega trga za nove priložnosti, dojemanja vrednosti in vedenja potrošnikov, ki kupujejo superge.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: vrednostno trgovanje, superge, zbirateljstvo, potršniki, poprodaja, spletno trgovanje
Objavljeno: 16.09.2022; Ogledov: 55; Prenosov: 2
.pdf Celotno besedilo (832,12 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh