Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 35
Na začetekNa prejšnjo stran1234Na naslednjo stranNa konec
1.
Povezanost organizacijske klime, zadovoljstva zaposlenih, vodstvenih veščin in vrednot
Dušan Krajnik, 2016

Opis: Poslovni procesi, ne glede na dejavnost posameznih podjetij ali institucij, ki so lahko v zasebni ali državni lasti ali imajo status javno-zasebnega partnerstva, so postali po eni strani zelo preprosti, po drugi strani pa izredno zapleteni. Vse procese pa tako ali drugače upravljajo ljudje, ki imajo različna uporabna znanja, veščine, izkušnje oziroma so za to delo dovolj kompetentni. Poleg zaposlenih z ustreznimi kompetencami je za doseganje dobrih poslovnih rezultatov zelo pomembno, kakšni so v podjetju oziroma instituciji odnosi do zaposlenih oziroma kako se z ljudmi pri delu ravna. Zaradi tega se je v poslovnem svetu že pred mnogimi leti ustalila praksa, da se z različnimi metodami preučuje, meri, podrobno spremlja in analizira organizacijsko klimo, zadovoljstvo zaposlenih z različnimi vidiki dela, vodstvene veščine vodij in delovne vrednote. Merjenja sama po sebi ne bi imela nobenega pomena. Šele primerjave in analize različnih podatkov, ki so bili pridobljeni z merjenji, ter ugotavljanje povezav med navedenimi kategorijami prinesejo dodano vrednost teh merjenj. Dinamika poslovnega življenja v tem stoletju narekuje še posebno skrb, ki jo moramo namenjati ravnanju z ljudmi pri delu. Samo tisti zaposleni, ki so zadovoljni, bodo lahko kakovostno opravljali naložene naloge, sledili viziji in strategiji posameznega podjetja ali institucije in napredovali v poslovnem in v zasebnem svetu.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: ravnanje s človeškimi viri, organizacijska klima, zadovoljstvo zaposlenih, vodstvene veščine, Slovenija, magistrske naloge
Objavljeno: 07.11.2017; Ogledov: 3716; Prenosov: 238
.pdf Celotno besedilo (995,99 KB)

2.
3.
Doseganje predpisanega časa za izvoz javne gasilske službe
Nejc Štremfelj, 2017

Najdeno v: osebi
Ključne besede: gasilci, javna gasilska služba, urgentne službe, odzivni časi, Slovenija
Objavljeno: 07.11.2017; Ogledov: 2847; Prenosov: 171
.pdf Celotno besedilo (1,10 MB)

4.
5.
Planinska zveza v vlogi nevladne organizacije
Metka Dolgan, 2017

Najdeno v: osebi
Ključne besede: nevladne organizacije, planinska zveza, Slovenija
Objavljeno: 09.11.2017; Ogledov: 3030; Prenosov: 175
.pdf Celotno besedilo (2,42 MB)

6.
Koncesije javnih služb
Polonca Bolte, 2016

Najdeno v: osebi
Ključne besede: dimnikarske storitve, javne službe, koncesije, regulacija, privatizacija, diplomske naloge
Objavljeno: 09.11.2017; Ogledov: 3558; Prenosov: 208
.pdf Celotno besedilo (796,04 KB)

7.
Promocija zdravja na delovnem mestu na upravni enoti
Anja Ogrin, 2017

Najdeno v: osebi
Ključne besede: zdravje pri delu, promocija zdravja, upravna enota Vrhnika, Slovenija
Objavljeno: 05.07.2018; Ogledov: 2724; Prenosov: 209
.pdf Celotno besedilo (1,62 MB)

8.
Zagotavljanje upravno sodnega varstva
Saša Jerant, 2017

Najdeno v: osebi
Ključne besede: splošni upravni postopek, upravno sodno varstvo, upravni spor, Ministrstvo za pravosodje, Slovenija
Objavljeno: 06.07.2018; Ogledov: 2648; Prenosov: 189
.pdf Celotno besedilo (2,41 MB)

9.
Javno naročanje z uporabo Uredbe o zelenem javnem naročanju na področju naročanja živil
Janja Kržan, 2018

Najdeno v: osebi
Ključne besede: zeleno javno naročanje, živila
Objavljeno: 02.08.2018; Ogledov: 2791; Prenosov: 223
.pdf Celotno besedilo (501,93 KB)

10.
Upravno poslovanje v občinski upravi občine Sveti Tomaž
Mirko Cvetko, 2018

Najdeno v: osebi
Objavljeno: 08.03.2019; Ogledov: 2075; Prenosov: 119
.pdf Celotno besedilo (1,02 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh