Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 26
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
Vpliv osebnostnih lastnosti trenerjev na kariero : magistrska naloga
Zorica Fele, 2010, magistrsko delo

Ključne besede: Ekonomija, kariera, upravljanje s človeškimi viri, življenjska pot, trenerji
Objavljeno v ReVIS: 15.01.2021; Ogledov: 3058; Prenosov: 53
.pdf Celotno besedilo (1,15 MB)

3.
Vpliv osebnostnih lastnosti na razvoj kariere : magistrska naloga
Natalija Rednak, 2010, magistrsko delo

Ključne besede: Ekonomija, kariera, osebnostne lastnosti, izkušnje, posameznik, kompetence
Objavljeno v ReVIS: 15.01.2021; Ogledov: 2514; Prenosov: 69
.pdf Celotno besedilo (898,33 KB)

4.
Vpliv izobraževanja in nagrajevanja na inovacije v podjetju : magistrska naloga
Nastja Uranc, 2011, magistrsko delo

Ključne besede: Inovacije, nagrajevanje, izobraževanje, inovacije, podjetje, motivacija
Objavljeno v ReVIS: 15.01.2021; Ogledov: 1799; Prenosov: 60
.pdf Celotno besedilo (764,38 KB)

5.
Vodenje in ženske : magistrska naloga
Nevenka Lužar, 2011, magistrsko delo

Ključne besede: vodenje, ženske, stekleni strop, lepljiva tla, znanje
Objavljeno v ReVIS: 15.01.2021; Ogledov: 1843; Prenosov: 67
.pdf Celotno besedilo (844,25 KB)

6.
Vodenje in motivacija zaposlenih : magistrska naloga
Bojana Koren, 2012, magistrsko delo

Ključne besede: vodja, vodenje, motivacija, znanje, zaposleni
Objavljeno v ReVIS: 14.01.2021; Ogledov: 2080; Prenosov: 101
.pdf Celotno besedilo (1,26 MB)

7.
Usmerjanje vedenja zaposlenih v organizaciji ob reševanju konfliktov : magistrska naloga
Andreja Krajnc, 2013, magistrsko delo

Ključne besede: konflikti, znanje, učenje, management
Objavljeno v ReVIS: 14.01.2021; Ogledov: 1866; Prenosov: 65
.pdf Celotno besedilo (1,25 MB)

8.
Tržno komuniciranje v podjetju X : magistrska naloga
Andreja Petrovič, 2011, magistrsko delo

Ključne besede: Tržno komuniciranje, podjetje, instrumenti, kupec, izdelek
Objavljeno v ReVIS: 14.01.2021; Ogledov: 3138; Prenosov: 74
.pdf Celotno besedilo (1,26 MB)

9.
10.
Potrošnikove zaznave pri uporabi kartice zvestobe : magistrska naloga
Darja Stermecki, 2012, magistrsko delo

Ključne besede: vodja, potrošnik, programi zvestobe, kartica zvestobe, CRM, management znanja
Objavljeno v ReVIS: 12.01.2021; Ogledov: 1921; Prenosov: 71
.pdf Celotno besedilo (937,00 KB)

Iskanje izvedeno v 0.22 sek.
Na vrh