Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Informacijsko-komunikacijska tehnologija kot podpora sodobnim oblikam poučevanja
Bojan Hotko, 2018

Opis: V okviru magistrske naloge smo predstavili uporabo informacijsko-komunikacijskih tehnologij (IKT) v vlogi podpore sodobnim oblikam poučevanja, ki omogočajo učitelju kvalitetnejše izvajanje učnega procesa, učencem pa doseganje višje kvalitete znanja, ki je trajnejše. Šole morajo spremeniti načine poučevanja. Novodobni učitelji morajo posedovati ustrezna znanja s področja poznavanja sodobnih ciljev vzgoje in izobraževanja, smiselne uporabe individualizacije in diferenciacije pouka, drugačnih učnih metod in oblik ter smiselne uporabe sodobne informacijsko-komunikacijske tehnologije. Potekajo mnogi projekti, ki se ukvarjajo z uvajanjem IKT v izobraževanje. Projekt »Inovativna učna okolja podprta z IKT« omogoča implementacijo inovativne pedagogike, pri kateri učni scenariji poudarjajo uporabo mobilnih naprav v podporo mnogim različnim učnim strategijam. V nalogi smo primerjali in ugotavljali kakovost izobraževanja ter problematiko v povezavi z vključevanjem IKT pri poučevanju.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: IKT, informacijsko-komunikacijska tehnologija, poučevanje, izobraževanje, motivacija učencev, znanje
Objavljeno: 24.08.2018; Ogledov: 1010; Prenosov: 96
.pdf Celotno besedilo (1,10 MB)

2.
Delovanje centra za pomoč uporabnikom službe za informatiko v javnem zavodu
Primož Ovčar, 2019

Opis: Pri uporabi informacijske tehnologije se zaposleni srečujejo tudi z različnimi ovirami, ki jim onemogočajo delo. Zaposleni, ki delujejo v okviru računalniške podpore uporabnikom v javnem zavodu, kjer sem zaposlen, omogočajo uporabnikom informacijske tehnologije nemoten proces dela in čim hitrejšo odpravo napake ob zaznavi le-te. Za namen verifikacije hipotez je bila poleg analize obstoječih parametrov, ki se beležijo v centru za pomoč uporabnikom, izvedena tudi analiza ankete uporabnikov in intervjujev. Izkazalo se je, da je skupina centra za pomoč uporabnikom zelo pomembna in nepogrešljiva, z delom in odzivnostjo skupine je namreč zadovoljnih kar osemdeset odstotkov anketirancev, na kar močno vpliva sam odnos in strokovnost skupine. Med najbolj uporabljenimi komunikacijskimi kanali za prijavo napak in incidentov je klicni center, incidente in probleme z računalniško opremo pa skupina centra za pomoč uporabnikom reši v roku 24 ur. Uporabniki so v se v anketi tudi opredelili, da je zelo pomembno, da imamo lastni center za pomoč uporabnikom.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: Center za pomoč uporabnikom, informatika, računalniška podpora uporabnikom, informacijska tehnologija, incident z računalniško opremo
Objavljeno: 08.07.2019; Ogledov: 506; Prenosov: 81
.pdf Celotno besedilo (3,06 MB)

3.
Vpliv e-poslovanja v podjetju Plastoform, d. o. o.
Žiga Barbuč, 2019

Opis: Diplomska naloga predstavlja e-poslovanje v podjetju Plastoform, d. o. o. V nalogi sem se osredotočil na možne izboljšave, ki so bile vpeljane na mojo pobudo za optimizacijo omenjenega področja. V teoretičnem delu naloge je najprej predstavljeno e-poslovanje in njegove prednosti ter slabosti. Poleg tega je predstavljeno tudi podjetje Plastoform, d. o. o. in aplikacije, s katerimi podjetje posluje. V empiričnem delu naloge so podrobno opisani in s slikovnim gradivom predstavljeni trije projekti vpeljave novih rešitev e-poslovanja. V podjetju smo v proizvodnjo namestili računalniške tablice, nove računalnike in vpeljali računalniško izpolnjevanje embalirnih listov. Namen predlaganih izboljšav je bil zaposlenim v podjetju olajšali delo in ga pospešiti. Zato sem s pomočjo opazovanja, z lastno udeležbo in z izvedbo intervjujev z direktorjem in vodjo informatike skušal dobiti povratne informacije glede implementacije in uporabe novih rešitev.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: e-poslovanje, proizvodnja, računalniške tablice, informacijska varnost, informacijski sistem
Objavljeno: 24.09.2019; Ogledov: 492; Prenosov: 1

4.
Lastnosti dobrega projektnega vodje v IT podjetju
Jože Zupanič, 2019

Opis: Vsakodnevno se srečujemo s projekti, njihovi zahtevami in omejitvami, zato je potreba po projektnem vodenju nujna. Oseba, ki je odgovorna za projekt, njegovo izvajanje in uspešen zaključek, je projektni vodja. V prvem delu diplomske naloge so predstavljena teoretična izhodišča, povezana s projektnim menedžmentom in projektnim vodenjem, v drugem delu pa je bila, za namen preverjanja hipotez, narejena analiza ankete in intervjujev, ki so bili opravljeni v IT podjetju. Pokazalo se je, da je IT podjetje uspešno pri izvajanju projektov, vendar rezultati teh projektov niso vedno po pričakovanjih. Najpogostejši način vodenja v IT podjetju je informativni način. Najpomembnejše lastnosti dobrih projektnih vodij so smisel za organizacijo, strokovnost in dobre vodstvene sposobnosti. V ostalih gospodarskih dejavnostih so pomembne iste lastnosti projektnega vodje kot v IT dejavnosti.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: projekt, projektni management, vodenje projekta, projektni vodja, lastnosti projektnega vodje
Objavljeno: 04.10.2019; Ogledov: 556; Prenosov: 45
.pdf Celotno besedilo (914,93 KB)

5.
Stili vodenja na Dolenjskem in v Posavju ter raziskava uporabe informacijsko komunikacijskih tehnologij kot pripomočkov za uspešnejše vodenje
Marko Jurman, 2019

Opis: Skozi nalogo smo obravnavali različne stile vodenja: tri klasične (avtokratsko vodenje, participativno vodenje ter Laissez-Faire vodenje) in dva novejša stila (transakcijsko in transformacijsko vodenje). Osredotočili smo se na preučevanje različnih stilov vodenja v dolenjski in posavski regiji, ter katere IKT pripomočke vodje uporabljajo v pomoč vodenju. Pridobljene podatke smo analizirali in na podlagi ankete in intervjujev, ki smo jih izvedli v sklopu raziskave, preverili, kateri stil je prevladujoč v raziskovanih regijah, kakšne kompetence vodje, kako se spoprijemajo s spremembami in kako motivirajo. Ugotovili smo, da v preučevanih regijah ni prevladujočega stila vodenja, nekoliko sicer izstopa transformacijski stil vodenja, ki je od preučevanih stilov vodenja najbolj naklonjen spremembam in se z njimi najlažje sooča.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: vodenje, stili vodenja, uspešni vodja, IKT pripomočki, motiviranje
Objavljeno: 18.12.2019; Ogledov: 155; Prenosov: 25
.pdf Celotno besedilo (1,31 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh