Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 14
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
Informacijsko-komunikacijska tehnologija kot podpora sodobnim oblikam poučevanja
Bojan Hotko, 2018

Opis: V okviru magistrske naloge smo predstavili uporabo informacijsko-komunikacijskih tehnologij (IKT) v vlogi podpore sodobnim oblikam poučevanja, ki omogočajo učitelju kvalitetnejše izvajanje učnega procesa, učencem pa doseganje višje kvalitete znanja, ki je trajnejše. Šole morajo spremeniti načine poučevanja. Novodobni učitelji morajo posedovati ustrezna znanja s področja poznavanja sodobnih ciljev vzgoje in izobraževanja, smiselne uporabe individualizacije in diferenciacije pouka, drugačnih učnih metod in oblik ter smiselne uporabe sodobne informacijsko-komunikacijske tehnologije. Potekajo mnogi projekti, ki se ukvarjajo z uvajanjem IKT v izobraževanje. Projekt »Inovativna učna okolja podprta z IKT« omogoča implementacijo inovativne pedagogike, pri kateri učni scenariji poudarjajo uporabo mobilnih naprav v podporo mnogim različnim učnim strategijam. V nalogi smo primerjali in ugotavljali kakovost izobraževanja ter problematiko v povezavi z vključevanjem IKT pri poučevanju.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: IKT, informacijsko-komunikacijska tehnologija, poučevanje, izobraževanje, motivacija učencev, znanje
Objavljeno: 24.08.2018; Ogledov: 3079; Prenosov: 241
.pdf Celotno besedilo (1,10 MB)

2.
Delovanje centra za pomoč uporabnikom službe za informatiko v javnem zavodu
Primož Ovčar, 2019

Opis: Pri uporabi informacijske tehnologije se zaposleni srečujejo tudi z različnimi ovirami, ki jim onemogočajo delo. Zaposleni, ki delujejo v okviru računalniške podpore uporabnikom v javnem zavodu, kjer sem zaposlen, omogočajo uporabnikom informacijske tehnologije nemoten proces dela in čim hitrejšo odpravo napake ob zaznavi le-te. Za namen verifikacije hipotez je bila poleg analize obstoječih parametrov, ki se beležijo v centru za pomoč uporabnikom, izvedena tudi analiza ankete uporabnikov in intervjujev. Izkazalo se je, da je skupina centra za pomoč uporabnikom zelo pomembna in nepogrešljiva, z delom in odzivnostjo skupine je namreč zadovoljnih kar osemdeset odstotkov anketirancev, na kar močno vpliva sam odnos in strokovnost skupine. Med najbolj uporabljenimi komunikacijskimi kanali za prijavo napak in incidentov je klicni center, incidente in probleme z računalniško opremo pa skupina centra za pomoč uporabnikom reši v roku 24 ur. Uporabniki so v se v anketi tudi opredelili, da je zelo pomembno, da imamo lastni center za pomoč uporabnikom.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: Center za pomoč uporabnikom, informatika, računalniška podpora uporabnikom, informacijska tehnologija, incident z računalniško opremo
Objavljeno: 08.07.2019; Ogledov: 2000; Prenosov: 183
.pdf Celotno besedilo (3,06 MB)

3.
Vpliv e-poslovanja v podjetju Plastoform, d. o. o.
Žiga Barbuč, 2019

Opis: Diplomska naloga predstavlja e-poslovanje v podjetju Plastoform, d. o. o. V nalogi sem se osredotočil na možne izboljšave, ki so bile vpeljane na mojo pobudo za optimizacijo omenjenega področja. V teoretičnem delu naloge je najprej predstavljeno e-poslovanje in njegove prednosti ter slabosti. Poleg tega je predstavljeno tudi podjetje Plastoform, d. o. o. in aplikacije, s katerimi podjetje posluje. V empiričnem delu naloge so podrobno opisani in s slikovnim gradivom predstavljeni trije projekti vpeljave novih rešitev e-poslovanja. V podjetju smo v proizvodnjo namestili računalniške tablice, nove računalnike in vpeljali računalniško izpolnjevanje embalirnih listov. Namen predlaganih izboljšav je bil zaposlenim v podjetju olajšali delo in ga pospešiti. Zato sem s pomočjo opazovanja, z lastno udeležbo in z izvedbo intervjujev z direktorjem in vodjo informatike skušal dobiti povratne informacije glede implementacije in uporabe novih rešitev.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: e-poslovanje, proizvodnja, računalniške tablice, informacijska varnost, informacijski sistem
Objavljeno: 24.09.2019; Ogledov: 2520; Prenosov: 1

4.
Lastnosti dobrega projektnega vodje v IT podjetju
Jože Zupanič, 2019

Opis: Vsakodnevno se srečujemo s projekti, njihovi zahtevami in omejitvami, zato je potreba po projektnem vodenju nujna. Oseba, ki je odgovorna za projekt, njegovo izvajanje in uspešen zaključek, je projektni vodja. V prvem delu diplomske naloge so predstavljena teoretična izhodišča, povezana s projektnim menedžmentom in projektnim vodenjem, v drugem delu pa je bila, za namen preverjanja hipotez, narejena analiza ankete in intervjujev, ki so bili opravljeni v IT podjetju. Pokazalo se je, da je IT podjetje uspešno pri izvajanju projektov, vendar rezultati teh projektov niso vedno po pričakovanjih. Najpogostejši način vodenja v IT podjetju je informativni način. Najpomembnejše lastnosti dobrih projektnih vodij so smisel za organizacijo, strokovnost in dobre vodstvene sposobnosti. V ostalih gospodarskih dejavnostih so pomembne iste lastnosti projektnega vodje kot v IT dejavnosti.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: projekt, projektni management, vodenje projekta, projektni vodja, lastnosti projektnega vodje
Objavljeno: 04.10.2019; Ogledov: 2878; Prenosov: 259
.pdf Celotno besedilo (914,93 KB)

5.
Stili vodenja na Dolenjskem in v Posavju ter raziskava uporabe informacijsko komunikacijskih tehnologij kot pripomočkov za uspešnejše vodenje
Marko Jurman, 2019

Opis: Skozi nalogo smo obravnavali različne stile vodenja: tri klasične (avtokratsko vodenje, participativno vodenje ter Laissez-Faire vodenje) in dva novejša stila (transakcijsko in transformacijsko vodenje). Osredotočili smo se na preučevanje različnih stilov vodenja v dolenjski in posavski regiji, ter katere IKT pripomočke vodje uporabljajo v pomoč vodenju. Pridobljene podatke smo analizirali in na podlagi ankete in intervjujev, ki smo jih izvedli v sklopu raziskave, preverili, kateri stil je prevladujoč v raziskovanih regijah, kakšne kompetence vodje, kako se spoprijemajo s spremembami in kako motivirajo. Ugotovili smo, da v preučevanih regijah ni prevladujočega stila vodenja, nekoliko sicer izstopa transformacijski stil vodenja, ki je od preučevanih stilov vodenja najbolj naklonjen spremembam in se z njimi najlažje sooča.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: vodenje, stili vodenja, uspešni vodja, IKT pripomočki, motiviranje
Objavljeno: 18.12.2019; Ogledov: 1709; Prenosov: 113
.pdf Celotno besedilo (1,31 MB)

6.
Projekt dobrodelna kuhinja
Mitja Šutar, 2020

Opis: Diplomska naloga obravnava dva aktualna socialna problema v slovenski družbi. Prvi problem je velika količina zavržene hrane, drugi pa revščina. Cilj diplomske naloge je bil zasnovati projekt »Dobrodelna kuhinja« in z njim omogočiti pripravo hrane za obubožane posameznike v Sloveniji iz zavrženih, a še uporabnih živil. Ob pripravi projekta smo prejeli veliko pozitivnih povratnih informacij, tudi hipoteze smo lahko potrdili: zgled nemške restavracije, ki pripravlja obroke iz zavrženih živil, bi lahko implementirali v dobrodelno kuhinjo v Sloveniji, dobrodelne organizacije bi bile pripravljene voditi projekt dobrodelne kuhinje, skladno s pripravljenim elaboratom, in trgovine bi bile pripravljene oddajati zaloge hrane s pretečenim rokom uporabe dobrodelni kuhinji. Vendar se v Novem mestu že izvaja podoben projekt, zato bi bilo smiselno izpeljati naš projekt le kot nadgradnjo obstoječega.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: projektni menedžment, zavržena hrana, dobrodelna kuhinja, dobrodelne organizacije, trgovske verige
Objavljeno: 31.05.2020; Ogledov: 1584; Prenosov: 92
.pdf Celotno besedilo (1,22 MB)

7.
Pogled na delo in delovne naloge informatika v javni upravi z vidika informatikov in ostalih javnih uslužbencev
Matej Maver, 2020

Opis: Magistrsko delo raziskuje pogled na delo in delovne naloge informatika v javni upravi. Na osnovi analize uradnih dokumentov sem v empiričnem delu raziskal, koliko informatiki in drugi javni uslužbenci poznajo delovne naloge informatikov glede na uradne dokumente RS, koliko in kako delo informatikov odstopa od v zakonodaji zapisanih nalog, kakšna so pričakovanja drugih javnih uslužbencev in v katerih primerih se le-ti najpogosteje obrnejo na službo za informatiko. Rezultati so pokazali, da so tako informatikoma kot drugim javnim uslužbencem, vključenim v raziskavo, znane in jasne naloge, ki naj bi jih informatiki opravljali. V prvi vrsti se od informatikov pričakuje, da ponujajo tehnično podporo uporabnikom, zaradi česar prihaja do pomanjkanja časa za razvoj in nadgradnjo strojne ter programske opreme, za načrtovanje projektov. Raziskava je v ospredje postavila tudi potrebo po oblikovanju bolj strukturiranih, organiziranih in strokovno vodenih služb za informatiko, z več usposobljenega kadra s področja informatike.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: javna uprava, javni uslužbenci, informatika v javni upravi, delovne naloge informatika, informacijsko-komunikacijska tehnologija
Objavljeno: 03.11.2020; Ogledov: 1065; Prenosov: 157
.pdf Celotno besedilo (1,85 MB)

8.
Projekt ustanovitev društva za ohranjanje tradicije dolenjske kulinarike
Anja Šašek, 2021

Opis: V teoretičnem delu sem predstavila pogoje, ki so potrebni za ustanovitev društva in prikazala, kaj je potrebno za uspešno pripravo elaborata za pričetek delovanja društva po postopkih projektnega managementa. V empiričnem delu sem z anketo in intervjujem preverila zastavljene hipoteze. Ugotovila sem, da je v nalogi predstavljen elaborat potrebno dodelati in da se mladim sicer zdi pomembno poznavanje ter ohranjanje dolenjskih tradicionalnih jedi, a niso vključeni v društva, niti nimajo interesa za vključevanje v novoustanovljeno društvo za ohranjanje dolenjske kulinarike. Največ znanja o dolenjskih tradicionalnih jedeh mladi pridobivajo doma od staršev in starih staršev, med najbolj prepoznavne dolenjske tradicionalne jedi pa uvrščajo štruklje. Tradicionalna dolenjska hrana se na jedilniku povprečne lokalne družine pojavi manj kot enkrat tedensko.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: društvo, projektni management, elaborat, dolenjska kulinarika, tradicionalne jedi
Objavljeno: 18.08.2021; Ogledov: 610; Prenosov: 57
.pdf Celotno besedilo (1,62 MB)

9.
Izobraževanje v digitalni dobi
Anja Likovič, 2021

Opis: V magistrski nalogi sem z namenom preučitve e-izobraževanja s pomočjo spletnih platform Coursera in edX analizirala literaturo in forume na omenjenih platformah za e-izobraževanje ter opravila intervjuja in anketo. Ugotovila sem, da je največja prednost e-izobraževanja odprava časovne in prostorske omejitve, medtem ko je največja pomanjkljivost slaba motivacija udeležencev za učenje. Ugotovila sem tudi, da je prevladujoč razlog za udeležbo na e-izobraževanjih cilj pridobiti novo znanje, čeprav je zadovoljstvo z e-izobraževanjem v primerjavi s klasičnimi načini izobraževanja nekoliko manjše. Prišla sem do spoznanja, da sta možnosti za izboljšavo učinkov e-izobraževanja izboljšanje vsebine izobraževanj s strani institucij in večja naklonjenost k sodelovanju s strani udeležencev. Z metodo Dex se je tudi izkazalo, da sta spletni platformi Coursera in edX zelo podobni, le malenkost boljšo oceno je prejela spletna platforma Coursera zaradi cenovne dostopnosti in večje raznolikosti pri učnih vsebinah.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: e-izobraževanje, Coursera, edX, spletna platforma, tečaj, MOOC
Objavljeno: 20.08.2021; Ogledov: 813; Prenosov: 144
.pdf Celotno besedilo (2,36 MB)

10.
Teorija projektnega managementa s prikazom uporabnosti na izvedbi projekta vpeljave sistema za načrtovanje virov podjetja Plastoform Šmarjeta d. o. o.
Žiga Barbuč, 2021

Opis: V magistrski nalogi sem se osredotočil na projekt vpeljave projektnega vodenja v podjetju Plastoform Šmarjeta d. o. o., za katerega sem bil v celoti odgovoren. Predstavljeno je začetno stanje, ko projektno vodenje še ni vpeljano v sistem ter kakšno je stanje po vpeljavi. Teoretični del naloge vključuje predstavitev projektnega vodenja, podjetja Plastoform Šmarjeta d. o. o. in ERP sistema GoSoft. V empiričnem delu pa je podrobno predstavljena vpeljava projektnega vodenja v sistem GoSoft. Za namen priprave empiričnega dela naloge sem tudi opazoval zaposlene, ki uporabljajo novo vpeljano projektno vodenje, ter opravil anketo med zaposlenimi, ki so udeleženi v projektnem vodenju in intervju z vodjo tehnologije. Izsledki opazovanja, intervjuja in rezultati ankete so omogočili analizo vpeljave in s tem identifikacijo možnih predlogov za nadalje izboljšave na področju projektnega vodenja v podjetju.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: projektno vodenje, GoSoft, projektni vodja, metode projektnega vodenja, projektni tim
Objavljeno: 01.12.2021; Ogledov: 537; Prenosov: 47
.pdf Celotno besedilo (2,78 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh