Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 18
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
VPLIVNOSTNI MARKETING: INSTAGRAM VS. TIKTOK
Nina Falež, 2024, ni določena

Opis: Diplomska naloga proučuje razlike v izvedbi vplivnostnega marketinga med platformama Instagram in TikTok. Čedalje več podjetij v svoje marketinške strategije vključuje sodelovanje z vplivneži, pri tem pa nastane dilema o tem, katero platformo uporabiti in na kakšen način, da bo kampanja uspešna. Uporabniki TikToka so, demografsko gledano, mlajši posamezniki, stari med 13 in 24 let, ki večinoma neposredno še nimajo kupne moči oziroma jo imajo posredno prek staršev. Uporabniki Instagrama pa so v izsledkih raziskave v povprečju nekoliko starejši, stari med 25 in 34 let, ki so že finančno samostojni in se v procesu nakupa obrnejo za nasvet pogosto prav na vplivneže. Posledično bi tako pričakovali, da je Instagram za izvedbo kampanj vplivnostnega marketinga bolj primeren, vendar kot kažejo zadnje raziskave, se za TikTok odloča čedalje več oglaševalcev. Naloga na podlagi teoretskih izhodišč oziroma analitične primerjave sekundarnih virov in študij primerov, ki temeljijo na podatkih, pridobljenih s pomočjo standardiziranih intervjujev, ter kvalitativni in kvantitativni analizi družbenih profilov treh izbranih blagovnih znamk, ugotavlja, kakšne so razlike v izvedbi vplivnostnega marketinga med platformama Instagram in TikTok oziroma katera od proučevanih platform je bolj primerna za vplivnostni marketing in kako velik delež za oglaševanje v slovenskih podjetjih namenjajo vplivnežem. Uspešno kampanjo vplivnostnega marketinga je mogoče izvesti na obeh preučevanih platformah. Pri tem pa je treba poznat načine delovanja posamezne platforme in upoštevati različne dejavnike, med katerimi so najpomembnejši ciljna skupina, izbor vplivnežev in vsebina objav.
Ključne besede: besede: vplivnostni marketing, vplivneži, tiktokerji, Instagram, TikTok, ciljne skupine, vsebina.
Objavljeno v ReVIS: 09.04.2024; Ogledov: 533; Prenosov: 16
.pdf Celotno besedilo (2,17 MB)

2.
Analiza električne porabe nekaterih večjih podatkovnih centrov v Sloveniji : diplomska naloga
Uroš Osredkar, 2023, diplomsko delo

Opis: Avtor ne dovoljuje objave na spletni strani oz. v elektronski knjižnici FIŠ zaradi prepovedi organizacije, v sklopu katere je bil pripravljen empirični del naloge.
Ključne besede: podatkovni center, energetska učinkovitost, standardi, poraba električne energije, hlajenje, napajanje
Objavljeno v ReVIS: 13.11.2023; Ogledov: 836; Prenosov: 0

3.
E-učbeniki za osnovne šole v Sloveniji : magistrska naloga
Aljoša Marko, 2023, magistrsko delo

Opis: V magistrski nalogi sem raziskal in analiziral uporabo e-učbenikov v osnovnih šolah. Ugotovil sem, kateri e-učbeniki so potrjeni za osnovne šole, kakšen delež predstavljajo glede na vse potrjene učbenike in katere založbe jih izdajajo. Sestavil sem sezname potrjenih e-učbenikov po posameznih razredih in predmetih ter ugotovil, da e-učbeniki predstavljajo 20 % vseh potrjenih učbenikov. Največja založba pri izdaji e-učbenikov je Založba Rokus Klett, ki je izdala 55 % vseh potrjenih e-učbenikov. V nadaljevanju sem ugotavljal, kako učitelji izbirajo in uporabljajo e-učbenike pri pouku. Izkazalo se je, da je kar 44 % učiteljev, ki uporabljajo e-učbenik pri pouku, preizkusilo le tega, ki ga uporabljajo, ter da učitelji uporabljajo e-učbenike predvsem za utrjevanje snovi in za prikazovanje video posnetkov. Na koncu sem še primerjal dva e-učbenika, ki sta potrjena za matematiko v devetem razredu. V primerjavi sem ugotavljal prednosti in slabosti, ki jih posamezen e-učbenik ima v primerjavi z drugim.
Ključne besede: e-izobraževanje, e-gradiva, e-učbeniki, osnovna šola, založba
Objavljeno v ReVIS: 19.07.2023; Ogledov: 877; Prenosov: 78
.pdf Celotno besedilo (2,49 MB)

4.
Projektna dokumentacija pri projektu uvajanja dokumentnega sistema : magistrska naloga
Tomaž Železnik, 2023, magistrsko delo

Opis: Avtor ne dovoljuje objave na spletni strani oz. v elektronski knjižnici FIŠ zaradi prepovedi organizacije, v sklopu katere je bil pripravljen empirični del naloge.
Ključne besede: projekt, faze projekta, projektno vodenje, projektna dokumentacija, predloge za pripravo projektne dokumentacije
Objavljeno v ReVIS: 18.07.2023; Ogledov: 904; Prenosov: 0

5.
Razvoj orodja za analizo znanstvene uspešnosti raziskovalcev : diplomska naloga
Tadej Tušar, 2022, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi prikažemo nekaj smernic ter načinov ocenjevanja znanstvene uspešnosti raziskovalcev. V empiričnem delu opišemo razvoj lastne programske rešitve namenjene analizi znanstvene uspešnosti raziskovalcev. Rešitev sestavljajo štirje moduli, in sicer modul za pridobivanje podatkov, modul za shranjevanje in obdelavo podatkov, modul za analizo podatkov ter modul za vizualizacijo in izvoz podatkov. Vsakega od modulov temeljito opišemo in predstavimo njegovo vlogo. V zadnjem delu naloge prikažemo primer uporabe programske rešitve na konkretnih podatkih, ki smo jih pridobili s spletne strani ORCID, in sicer na izbrani množici podatkov potrdimo obstoj fenomena »Annus Mirabilis«.
Ključne besede: vrednotenje znanstvene uspešnosti, programska rešitev, C, Entity Framework, Annus Mirabilis
Objavljeno v ReVIS: 25.10.2022; Ogledov: 1085; Prenosov: 56
.pdf Celotno besedilo (4,73 MB)

6.
Digitalni vplivneži : zgled ali samo novodobni prodajalci?
Mateja Strupeh, 2021, magistrsko delo

Opis: Živimo v hitro razvijajočem se svetu, kjer so spletna omrežja na voljo vsakomur. Dovolj je že prijava in že smo v virtualnem svetu, kjer je vse mogoče. Zato smo v sklopu magistrske naloge s pomočjo virov, literature, ankete, intervjujev in primerjave raziskali, ali so digitalni vplivneži zgled ali samo novodobni prodajalci. Med drugim smo ugotovili, da sledilci ne verjamejo vsega, kar vplivneži objavijo, in kadar so te objave polne materialističnih in podarjenih stvari, pri večini nimajo vpliva na njihovo počutje. Komentarji sledilcev so predvsem iskreni, se pa najdejo tudi posamezniki, ki se na podlagi objavljene vsebine odločijo, ali bodo iskreno komentirali. Zanimanje glede določene tematike je največkrat razlog, da začnejo s sledenjem vplivneža, znatiželjnost in predlog prijatelja pa sta tudi razloga, ki pritegneta novega sledilca. Vplivneži delno objavljajo z namenom, da bi pridobili sledilce in ustvarili sodelovanje s podjetji. Zato mora vplivnež imeti karizmo in temo, ki jo potem skozi objave razvija. Predvsem pa je pomembno, da je pri svojih objavah konsistenten ter vztrajen.
Ključne besede: YouTube, Instagram, Blog, Facebook, digitalni vplivnežI, sledilci
Objavljeno v ReVIS: 03.12.2021; Ogledov: 1698; Prenosov: 140
.pdf Celotno besedilo (2,20 MB)

7.
Vpliv družbenih medijev na proces odločanja potrošnika : diplomska naloga
Denis Bertole, 2021, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi predstavim, na katere ravni in katere faze odločanja kupca najbolj vplivajo družbena omrežja Facebook, Instagram in YouTube. V nalogi sem ugotovil, da omrežja najbolj vplivajo na raven omejenega reševanja problemov ter na fazi prepoznave potrebe in raziskovanja pred nakupom. Ugotovil sem tudi, da je vpliv družbenih omrežji na proces odločanja kupca odvisen od vrednosti nakupa, in da med raziskovanimi omrežji na proces odločanja kupca najbolj vpliva Facebook. Raziskava je pokazala, da omrežja bolj vplivajo na ženske in nižje izobražene potrošnike, na mlajšo populacijo pa ne. Prav tako pa sem nepričakovano ugotovil, da družbena omrežja ne vplivajo najbolj na nakupe nižje vrednosti.
Ključne besede: proces odločanja, faze odločanja, ravni odločanja, družbena omrežja, vpliv družbenih omrežij na potrošnika
Objavljeno v ReVIS: 03.12.2021; Ogledov: 1774; Prenosov: 129
.pdf Celotno besedilo (956,84 KB)

8.
Inovativno učenje programiranja s pomočjo spletnih platform : diplomska naloga
Erik Pugelj, 2021, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi se osredotočim na inovativno učenje s pomočjo spleta, zato opišem in analiziram štiri spletne platforme za učenje programiranja. V empiričnem delu obravnavam njihovo delovanje, identificiram njihove prednosti in slabosti ter s pomočjo odločitvene metode DEX, programskega orodja DEXi in rezultatov ankete podam odgovore na zastavljene hipoteze in raziskovalno vprašanje. Codecademy je ugotovljeno najboljša spletna platforma za učenje posameznih programskih jezikov, v primerjavi s freeCodeCamp, Courseri in edX. Prav tako se bodo mladi in starejši, neizkušeni v programiranju, najhitreje naučili programiranja s pomočjo spletne platforme Codecademy. Od primerjanih štirih platform pa je le freeCodeCamp brezplačna, medtem ko so preostale po zaključku osnovnih tečajev plačljive.
Ključne besede: spletno učenje, učenje programiranja, Codecademy, freeCodeCamp, Coursera, edX
Objavljeno v ReVIS: 01.12.2021; Ogledov: 1454; Prenosov: 113
.pdf Celotno besedilo (2,77 MB)

9.
Teorija projektnega managementa s prikazom uporabnosti na izvedbi projekta vpeljave sistema za načrtovanje virov podjetja Plastoform Šmarjeta d. o. o. : magistrska naloga
Žiga Barbuč, 2021, magistrsko delo

Opis: V magistrski nalogi sem se osredotočil na projekt vpeljave projektnega vodenja v podjetju Plastoform Šmarjeta d. o. o., za katerega sem bil v celoti odgovoren. Predstavljeno je začetno stanje, ko projektno vodenje še ni vpeljano v sistem ter kakšno je stanje po vpeljavi. Teoretični del naloge vključuje predstavitev projektnega vodenja, podjetja Plastoform Šmarjeta d. o. o. in ERP sistema GoSoft. V empiričnem delu pa je podrobno predstavljena vpeljava projektnega vodenja v sistem GoSoft. Za namen priprave empiričnega dela naloge sem tudi opazoval zaposlene, ki uporabljajo novo vpeljano projektno vodenje, ter opravil anketo med zaposlenimi, ki so udeleženi v projektnem vodenju in intervju z vodjo tehnologije. Izsledki opazovanja, intervjuja in rezultati ankete so omogočili analizo vpeljave in s tem identifikacijo možnih predlogov za nadalje izboljšave na področju projektnega vodenja v podjetju.
Ključne besede: projektno vodenje, GoSoft, projektni vodja, metode projektnega vodenja, projektni tim
Objavljeno v ReVIS: 01.12.2021; Ogledov: 1831; Prenosov: 120
.pdf Celotno besedilo (2,78 MB)

10.
Izobraževanje v digitalni dobi : e-izobraževanje in študija primera spletnih platform Coursera in edX
Anja Likovič, 2021, magistrsko delo

Opis: V magistrski nalogi sem z namenom preučitve e-izobraževanja s pomočjo spletnih platform Coursera in edX analizirala literaturo in forume na omenjenih platformah za e-izobraževanje ter opravila intervjuja in anketo. Ugotovila sem, da je največja prednost e-izobraževanja odprava časovne in prostorske omejitve, medtem ko je največja pomanjkljivost slaba motivacija udeležencev za učenje. Ugotovila sem tudi, da je prevladujoč razlog za udeležbo na e-izobraževanjih cilj pridobiti novo znanje, čeprav je zadovoljstvo z e-izobraževanjem v primerjavi s klasičnimi načini izobraževanja nekoliko manjše. Prišla sem do spoznanja, da sta možnosti za izboljšavo učinkov e-izobraževanja izboljšanje vsebine izobraževanj s strani institucij in večja naklonjenost k sodelovanju s strani udeležencev. Z metodo Dex se je tudi izkazalo, da sta spletni platformi Coursera in edX zelo podobni, le malenkost boljšo oceno je prejela spletna platforma Coursera zaradi cenovne dostopnosti in večje raznolikosti pri učnih vsebinah.
Ključne besede: e-izobraževanje, Coursera, edX, spletna platforma, tečaj, MOOC
Objavljeno v ReVIS: 20.08.2021; Ogledov: 2055; Prenosov: 214
.pdf Celotno besedilo (2,36 MB)

Iskanje izvedeno v 0.23 sek.
Na vrh