Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 14
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
VPLIV OGLAŠEVANJA PREKO DRUŽBENIH OMREŽIJ NA PRODAJO V PODJETJU THE N
Matic Lisac, 2017

Opis: V diplomskem delu sem raziskoval vpliv oglaševanja preko družbenih omrežij na prodajo v podjetju The N, ki so v raziskavi želeli ostati anonimni. Diplomsko delo sestavljata dva dela, in sicer teoretični in empirični del. V teoretičnem izhodišču predstavljam oglaševanje kot integralni del komunikacijskega spleta, prav tako predstavljam pomen marketinškega komuniciranja v družbenih omrežjih. Raziskavo o učinkovitosti oglaševanja v družbenih omrežjih v podjetju The N sem raziskoval s pomočjo kvantitativne metode dela, in sicer sem uporabil anketne vprašalnike ter kvalitativno metodo intervju. Rezultati anketnih vprašalnikov so pokazali, da je od 226 sledilcev Facebook spletne strani izbranega podjetja kar 63,3% tistih, pri katerih je oglas o izdelku izbranega podjetja preko družbenega medija Facebook vsaj enkrat vplival na nakupno dejanje, kar pomeni, da je prodajna učinkovitost oglasa visoka. S pomočjo intervjuja sem ugotovil, da se podjetje The N oglašuje preko družbenih medijev, kjer se lahko s potrošniki povežejo in kjer prepoznajo njihove želje. Prav tako sem ugotovil, da je družbeni medij tisto orodje, s pomočjo katerega lahko vzpostaviš medosebni odnos ter zaupanje. Poleg tega pa sem spoznal, da je pomemben del v procesu oglaševanja tudi pred testiranje, s pomočjo katerega podjetje potrdi najbolj učinkovito metodo oz. kanal za oglaševanje svojega izdelka.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: digitalni marketing, marketinško komuniciranje, oglaševanje, družbena omrežja, prodaja
Objavljeno: 11.08.2017; Ogledov: 2821; Prenosov: 174
.pdf Celotno besedilo (419,55 KB)

2.
Načrt uvedbe spletne prodaje v podjetju Alma mix d. o. o.
Patricia Gleščič, 2017

Opis: Živimo v svetu digitalizacije, kjer so nam informacije na razpolago vedno in povsod. Napredna tehnologija nam širi obzorja na nove načine in s tem omogoča hitrejše iskanje novih trgov, ki za naše družinsko podjetje Alma Mix, d. o. o., predstavljajo bodoče poslovne priložnosti v spletni prodaji. Ta postaja v današnjem svetu eden najprivlačnejših načinov elektronskega poslovanja kot tudi pomemben dejavnik digitalne ekonomije. Podjetje brez kvalitetnega marketinškega načrta, ki nam kot orodje nudi podrobno tržno analizo, jasno opredeljene cilje, strategije in aktivnosti, si ne more privoščiti vstopa na nov trg in biti hkrati uspešno. V diplomskem delu smo s tržno raziskavo pridobili vse potrebne informacije, ki so pripomogle pri sestavi načrta za uvedbo spletne prodaje na slovenskem trgu. Cilj diplomske naloge je dokazati, da obstaja trg in potencialni kupci, ki bi kupovali hišni tekstil preko spleta.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: spletna prodaja, marketinški načrt, slovenski spletni trg, tržna raziskava
Objavljeno: 23.12.2017; Ogledov: 2589; Prenosov: 130
.pdf Celotno besedilo (1,91 MB)

3.
Kako približati blagovno znamko Paziname kupcu?
Gašper Rednak, 2019

Opis: Marketing je zelo pomemben dejavnik, ki pripomore k uspehu podjetja, predvsem pa k njegovi prepoznavnosti. V današnjem času se poslovno okolje nenehno spreminja, predvsem na področju marketinga, zato je pomembno, da so podjetja fleksibilna in se jim znajo prilagajati, saj lahko le tako preživijo oziroma obstanejo na trgu. V diplomskem delu skušamo na trgu pozicionirati družinsko podjetje Rednak, ki je bilo ustanovljeno leta 1978 in je letos obeležilo 40 let obstoja. To skušamo doseči s pomočjo marketinškega spleta 7P in raziskave med zaposlenimi, obstoječimi strankami ter potencialnimi odjemalci. Cilj diplomskega dela je pripraviti predloge, kako približati blagovno znamko Paziname kupcu. Ena izmed ključnih nalog raziskave je ugotoviti, kateri so najbolj učinkoviti tržnokomunikacijski kanali v podjetju. Na koncu ugotovimo, da je zaenkrat najbolj učinkovit tržnokomunikacijski kanal Facebook, ki mu podjetje posveča veliko pozornosti, učinkovita pa je tudi prenovljena spletna stran podjetja, ki nudi boljši pregled nad ponudbo kot predhodna. Menimo, da bo moralo podjetje marketingu nameniti še več pozornosti kot do sedaj in tako izboljšati prepoznavnost blagovne znamke Paziname.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: marketing, pozicioniranje, marketinški splet, blagovna znamka, komunikacijski kanali
Objavljeno: 22.03.2019; Ogledov: 1759; Prenosov: 108
.pdf Celotno besedilo (1,37 MB)

4.
Primerjava različnih načinov pospeševanja prodaje in prodaje prek spleta na primeru blagovne znamke L'Occitane
Katja Klemenčič, 2019

Opis: V diplomskem delu smo se osredotočili na primerjavo različnih načinov pospeševanja prodaje in spletno trgovino blagovne znamke L’Occitane, katere distributer je podjetje Stillmark, d. o. o. Poleg tega je podjetje distributer tudi drugih blagovnih znamk, kot so Melvita, Max Mara in Les Couvent des Minimes. Podjetje je na trgu prisotno od leta 1990 in se ukvarja pretežno z maloprodajo, v preteklosti pa se je ukvarjalo tudi z založništvom. V diplomskem delu smo primerjali različne akcije, ki so potekale v različnih obdobjih leta, in odziv potrošnikov nanje.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: Pospeševanje prodaje, spletna trgovina, primerjava različnih načinov pospeševanja prodaje, popust, darilo ob nakupu
Objavljeno: 08.05.2019; Ogledov: 1668; Prenosov: 115
.pdf Celotno besedilo (2,92 MB)

5.
Vpliv zavzetosti zaposlenih na tržno uspešnost v izbranem podjetju
Anja Pogačar, 2019

Opis: Zavzetost zaposlenih je eden novejših konceptov oblike kadrovanja, ki poleg zaupanja in zadovoljstva zaposlenih tvori steber ravnanja z ljudmi in je nedvomno največja konkurenčna prednost vsake organizacije. Na zadovoljstvo zaposlenih vplivajo številni dejavniki, ki jih mora vodstvo podjetja razumeti. V diplomskem delu so opredeljeni zavzetost, njene lastnosti in koncepti. Podrobneje so opisane različne meritve zavzetosti in kakšno vlogo ima vodstvo pri oblikovanju zavzetega okolja. Izdelana je bila tudi anketa v obliki Gallupovega vprašalnika in trženjsko naravnanih vprašanj. Skozi meritve smo ugotovili, da imajo zavzeti zaposleni pozitiven učinek na trženje in prodajo storitev oz. izdelkov v podjetju. Ne samo v trženjsko naravnanih oddelkih, ampak tudi v drugih, ki so posredno vpleteni v skupno zgodbo uspeha podjetja.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: zavzetost, zaposleni, vodstvo, trženje, Gallup, Savatech
Objavljeno: 21.06.2019; Ogledov: 1697; Prenosov: 144
.pdf Celotno besedilo (708,49 KB)

6.
Marketinško komuniciranje v podjetju Adria Airways d. o. o.
Ivana Božić, 2019

Opis: V teoretičnem delu naloge smo na kratko predstavili pojme marketinškega komuniciranja, digitalnega, spletnega in elektronskega marketinga. Predstavili smo tudi enega izmed najbolj razširjenih spletnih orodij za razpošiljanje e-pošte marketinških kampanj naročnikom, MailChimp. Nadaljevali smo s krajšo predstavitvijo družabnih omrežij, predvsem pa izpostavili tista, kjer se oglašuje izbrano podjetje. Za praktični del naloge smo izbrali podjetje Adria Airways, ga predstavili in se osredotočili na marketing v podjetju ter iz delno dostopnih podatkov naredili krajšo analizo e-pošte marketinških kampanj, s katero smo prišli do delnih rezultatov za potrditev hipoteze.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: marketinško komuniciranje, digitalni marketing, spletni marketing, e-mail marketing, Mailchimp, Adria Airways.
Objavljeno: 13.02.2020; Ogledov: 1783; Prenosov: 115
.pdf Celotno besedilo (2,57 MB)

7.
Oblikovanje ponudbe končnim potrošnikom na primeru podjetja Kuehne + Nagel, d. o. o.
Anja Velkavrh, 2020

Opis: Dinamični čas, globalizacija, dobičkonosnost in porabnikova visoka pričakovanja so pogoji oz. okoliščine, ki zaznamujejo poslovanje vseh gospodarskih družb, zato je specializirana kompleksna logistika ena od pomembnih dejavnosti. Družbe si v iskanju prihrankov logističnih storitev in zniževanja stroškov skladiščenja ter kadrovskih prihrankov od dobaviteljev in posledično od logističnih izvajalcev pomagajo z zahtevo dobav »Just-in-time« celo na proizvodni trak. Diplomsko delo z naslovom Oblikovanje ponudbe končnim potrošnikom na primeru podjetja Kuehne + Nagel, d. o. o., obravnava problem pridobivanja in dostopnost cen za pripravo letalskih ponudb, ker sodelujejo z izvoznimi pisarnami in agenti, ki delujejo v drugih časovnih pasovih. Najprej sem se osredotočila na teorijo, da bi z njo obogatila svoje znanje na področju marketinga in ga prenesla v prakso ter s tem pripomogla k uspešnosti podjetja. Izdelan je bil anketni vprašalnik, ki je bil poslan predvsem sodelavcem v letalskih uvoznih pisarnah po svetu, ki se vsakodnevno srečujejo z enakimi težavami in so najboljši vir informacij. Namen ankete je potrditev predloga o rednem revidiranju podatkov glede na novo nastale pogoje v teh državah. Cilj diplomske naloge je bil pridobiti dodatno znanje na področju, ki ga opravljam, rešiti problem oblikovanja cen za hitrejšo odzivnost, povečati konkurenčnost za pridobitev novih strank, vzdrževati kakovost storitve, ki jo nudimo, in s tem posledično povečati poslovne rezultate.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: oblikovanje ponudbe, dostopnost cen, odzivnost, konkurenčnost, letalski uvoz, kakovost storitve, prodaja.
Objavljeno: 06.12.2020; Ogledov: 720; Prenosov: 50
.pdf Celotno besedilo (2,25 MB)

8.
Sponzoriranje športa danes in v prihodnosti
Žiga Celar, 2021

Opis: V diplomskem delu smo se opredelili do področja, v katerem se letno, v obliki naložb, investirajo velike količine denarja z namenom zasledovanja poslovnih učinkov. Govorimo o sponzoriranju športa kot pomembnega člena tržnokomunikacijskih strategij podjetij, ki so v tovrstni panogi zaznala priložnost. Sponzorstvo lahko označimo kot specifičen način tržnega komuniciranja, ki danes ne bo uspešno brez integracije drugih tovrstnih orodij in zahteva temeljito pripravo v tesnem sodelovanju s partnerji oz. sponzoriranci. V prvem delu smo se posvetili teoretični opredelitvi sponzorstva in sponzorstva v športu. Navedli smo nekaj statističnih podatkov in opisali namene sponzorstva v sodelovanju s partnerji. V drugem delu pa smo se opredelili do trenutnega stanja in posledic pandemije covida-19 na to panogo. Zaključili smo z izpeljavo intervjujev med sponzorji.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: sponzorstvo v športu, posledice covida-19 na športno sponzorstvo, prihodnost športnih sponzorstev
Objavljeno: 01.07.2021; Ogledov: 385; Prenosov: 43
.pdf Celotno besedilo (1,50 MB)

9.
Organizacija e-šport prireditev
Matija Dular Sitar, 2021

Opis: Prireditev je vrsta projekta, zato jo je treba podrobno načrtovati z realnimi in uresničljivi cilji. Za uspešen projekt moramo imeti podrobno definirano naročilo projekta, za učinkovitost projekta pa dobrega projektnega managerja, ki zna uporabljati vsa orodja in metode projektnega managementa. Za organizacijo e-športnega tekmovanja veljajo večinoma enaka pravila kot za tekmovanja športnega značaja, obstajajo pa posebnosti, ki jih je treba upoštevati pri projektnem načrtu. Organizator mora pripraviti projektni načrt, ki prikaže, ali imamo na razpolago vse vire, ki so potrebni za izpeljavo prireditve. Projektni načrt je najpomembnejša sestavina vsakega projekta in je izhodišče za izvedbo projekta.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: e-šport, projekt, prireditev, načrtovanje, organiziranje.
Objavljeno: 09.09.2021; Ogledov: 498; Prenosov: 33
.pdf Celotno besedilo (1,48 MB)

10.
Vpliv Covid-19 na nakupne odločitve sodobnega odjemalca
Anže Šterbenc, 2021

Opis: Predvsem zaradi zaprtja fizičnih poslovalnic so bili odjemalci primorani nakupovati prek drugih prodajnih kanalov, zato so se v večini obrnili na digitalne kanale. S tem so se izrazile nekatere nove (in stare) nakupne navade, kar smo ugotovili tudi v raziskovalnem delu. Kot rezultat pandemije so odjemalci danes bistveno bolj orientirani na splet, ne glede na starostno skupino. Vse bolj je izražena potreba po dobri uporabniški izkušnji ter preprostem in hitrem nakupovanju. Večina odjemalcev prav tako vse pogosteje na svoji nakupni poti uporablja splet različnih prodajnih kanalov.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: sodoben odjemalec, uporabniška izkušnja, maloprodajni ponudnik, prodajni kanali, Covid-19
Objavljeno: 22.01.2022; Ogledov: 248; Prenosov: 16
.pdf Celotno besedilo (737,64 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh