Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 6 / 6
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Odnos potrošnikov do spletnega oglaševanja : diplomska naloga
Alenka Novak, 2024, diplomsko delo

Ključne besede: splet, oglaševanje, potrošniki, diplomsko delo
Objavljeno v ReVIS: 16.12.2024; Ogledov: 117; Prenosov: 4
.pdf Celotno besedilo (1,80 MB)

2.
Izzivi pri vpeljavi spletne trgovine v prodajni kanal podjetja in predlogi rešitev
Matija Gregorič, 2023, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je predstavljena tema o vpeljavi spletne trgovine. Delo je sestavljeno iz teoretičnega in raziskovalnega dela. Raziskati smo želeli izzive pri vpeljavi spletne trgovine v prodajni kanal podjetja in podati predloge rešitev. V teoretičnem delu sta najprej opisana svetovni splet in spletna trgovina, kot del svetovnega spleta. V drugem delu je opisan postopek vpeljave spletne trgovine v prodajni kanal podjetja. Z anketnim vprašalnikom je bila narejena raziskava na vzorcu manjših podjetij v Sloveniji glede zavedanja pomena vpeljave spletne trgovine, kot enega izmed načinov prodaje v podjetju, v raziskavo pa so bila vključena naključno izbrana manjša podjetja v Sloveniji.
Ključne besede: splet, trgovina, prodaja, kanal, podjetje.
Objavljeno v ReVIS: 27.09.2023; Ogledov: 727; Prenosov: 16
.pdf Celotno besedilo (762,41 KB)

3.
Uporaba družbenih omrežij v podjetjih
Gal Glavič, 2023, ni določena

Opis: Diplomsko delo se osredotoča na podjetja, ki uporabljajo različna družbena omrežja v Sloveniji. Cilj naloge je ugotoviti, s kakšnim namenom podjetja uporabljajo družbena omrežja, kaj želijo s tem doseči in na kakšen način pritegnejo pozornost obiskovalcev. Diplomsko delo je sestavljeno iz teoretičnega in raziskovalnega dela. Izvedli smo anketo, s pomočjo katere smo pridobili informacijo o uporabi družbenih omrežij med podjetji. S pomočjo rezultatov smo ugotavljali, kako podjetja uporabljajo družbena omrežja in kakšen je njihov pogled na učinke komuniciranja z uporabniki prek družbenih omrežij.
Ključne besede: družbena omrežja, oglaševanje, Instagram, trženje, komuniciranje.
Objavljeno v ReVIS: 21.07.2023; Ogledov: 828; Prenosov: 43
.pdf Celotno besedilo (1,42 MB)

4.
Optimizacija programov za podporo poslovanja v Javnem zavodu Šport Ljubljana : magistrska naloga
Vesna Ostojić, 2023, magistrsko delo

Ključne besede: dokumentni sistemi, Terefore™, Unisoft, nabava
Objavljeno v ReVIS: 25.04.2023; Ogledov: 1155; Prenosov: 34
.pdf Celotno besedilo (2,01 MB)

5.
6.
Iskanje izvedeno v 0.16 sek.
Na vrh