1. |
2. Izzivi pri vpeljavi spletne trgovine v prodajni kanal podjetja in predlogi rešitevMatija Gregorič, 2023, diplomsko delo Opis: V diplomskem delu je predstavljena tema o vpeljavi spletne trgovine. Delo je sestavljeno iz teoretičnega in raziskovalnega dela. Raziskati smo želeli izzive pri vpeljavi spletne trgovine v prodajni kanal podjetja in podati predloge rešitev. V teoretičnem delu sta najprej opisana svetovni splet in spletna trgovina, kot del svetovnega spleta. V drugem delu je opisan postopek vpeljave spletne trgovine v prodajni kanal podjetja. Z anketnim vprašalnikom je bila narejena raziskava na vzorcu manjših podjetij v Sloveniji glede zavedanja pomena vpeljave spletne trgovine, kot enega izmed načinov prodaje v podjetju, v raziskavo pa so bila vključena naključno izbrana manjša podjetja v Sloveniji. Ključne besede: splet, trgovina, prodaja, kanal, podjetje. Objavljeno v ReVIS: 27.09.2023; Ogledov: 727; Prenosov: 16 Celotno besedilo (762,41 KB) |
3. Uporaba družbenih omrežij v podjetjihGal Glavič, 2023, ni določena Opis: Diplomsko delo se osredotoča na podjetja, ki uporabljajo različna družbena omrežja v Sloveniji. Cilj naloge je ugotoviti, s kakšnim namenom podjetja uporabljajo družbena omrežja, kaj želijo s tem doseči in na kakšen način pritegnejo pozornost obiskovalcev. Diplomsko delo je sestavljeno iz teoretičnega in raziskovalnega dela. Izvedli smo anketo, s pomočjo katere smo pridobili informacijo o uporabi družbenih omrežij med podjetji. S pomočjo rezultatov smo ugotavljali, kako podjetja uporabljajo družbena omrežja in kakšen je njihov pogled na učinke komuniciranja z uporabniki prek družbenih omrežij. Ključne besede: družbena omrežja, oglaševanje, Instagram, trženje, komuniciranje. Objavljeno v ReVIS: 21.07.2023; Ogledov: 828; Prenosov: 43 Celotno besedilo (1,42 MB) |
4. |
5. |
6. |