Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 15
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
Digitalna transformacija podjetja Pan-Jan D. O. O. : magistrska naloga
Ksenija Starič, 2024, magistrsko delo

Opis: Digitalna transformacija predstavlja pomemben dejavnik za vsako sodobno podjetje, ki želi uspeti v hitro spreminjajočem se digitalnem okolju. V magistrskem delu se osredotočamo na proces digitalne transformacije v družinskem podjetju Pan-Jan d. o. o. Cilj raziskave je bil raziskati kritično literaturo s področja digitalne transformacije in uporabniške izkušnje, nato pa v empiričnem delu analizirati obstoječe stanje v podjetju, in sicer na področjih upravljanja odnosov s strankami (CRM sistem), kibernetske varnosti in digitalne prisotnosti na spletu. Posebna pozornost je bila namenjena prenovi spletne strani in uporabniški izkušnji. Raziskava je potrdila izboljšano uporabniško izkušnjo obiskovalcev spletne strani ter povišano stopnjo informacijske varnosti v podjetju.
Ključne besede: digitalna transformacija, kibernetska varnost, sistem CRM, spletna stran, prenova spletne strani, Pan-Jan, uporabniška izkušnja
Objavljeno v ReVIS: 29.08.2024; Ogledov: 1022; Prenosov: 27
.pdf Celotno besedilo (4,54 MB)

3.
4.
Implementacija marketinških orodij v delovni proces
Domen Aljaž Verbančič, 2022, diplomsko delo

Opis: Razvoj novih tehnologij za pomoč pri delu od podjetij in zaposlenih zahteva nenehno učenje in prilagajanje spremembam. CRM je strategija, ki v ospredje postavlja odnose s strankami. V diplomski nalogi sem skušal predstaviti strategijo za uspešno implementacijo CRM. Za to je bilo treba najprej raziskati zgodovino ter razlog za nastanek in razvoj koncepta CRM. Raziskani so bili najpogostejši izzivi podjetij pri postopku implementacije CRM, predstavljena pa je bila tudi strategija za pomoč pri implementaciji. Ena izmed zaznanih težav je bila pomanjkanje znanja in izobraževanja zaposlenih na tem področju, zaznana pa je bila tudi sprememba odločevalske vloge pri izbiri orodij CMR.
Ključne besede: digitalni marketing, upravljanje odnosov s strankami, CRM, marketinška orodja, implementacija CRM, programska oprema CRM
Objavljeno v ReVIS: 22.11.2022; Ogledov: 1495; Prenosov: 82
.pdf Celotno besedilo (1,62 MB)

5.
Poslovni načrt podjetja Onselect
Luka Okorn, 2022, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo raziskali okno priložnosti, ki je prodaja storitev vpeljave in razvoja digitalnih orodij v slovenska podjetja. Podjetje Onselect, d. o. o., se bo primarno ukvarjalo z implementacijo rešitev Zoho: CRM, Projects, Campaigns, Invetory, Books, People in Creator. Potrdili smo hipotezo, da večina slovenskih podjetij za implementacijo IT-rešitev sodeluje z domačimi ponudniki, ki implementirajo svoje ali tuje rešitve. Drugo hipotezo smo ovrgli, saj je večina slovenskih podjetij odgovorila, da so zadovoljni s svojimi digitalnimi rešitvami. Glede na raziskano bo podjetje Onselect uspešno poslovalo na slovenskem trgu in ne bo imelo težav z likvidnostjo ali solventnostjo.
Ključne besede: Zoho, CRM, ERP, implementacija, programiranje, trening, IT-rešitve
Objavljeno v ReVIS: 13.09.2022; Ogledov: 1319; Prenosov: 65
.pdf Celotno besedilo (2,44 MB)

6.
Potrošnikove zaznave pri uporabi kartice zvestobe : magistrska naloga
Darja Stermecki, 2012, magistrsko delo

Ključne besede: vodja, potrošnik, programi zvestobe, kartica zvestobe, CRM, management znanja
Objavljeno v ReVIS: 12.01.2021; Ogledov: 1919; Prenosov: 71
.pdf Celotno besedilo (937,00 KB)

7.
8.
9.
10.
Potrebe in pričakovanja manjših in srednje velikih podjetji pri zajemu vsebin : diplomska naloga
Helena Novosel, 2014, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo opisali poslovno-informacijske rešitve, ki jih danes uporabljajo podjetja. Poudarek je na informacijskih sistemih (IS), ki jih uporabljajo manjša in srednje velika podjetja. Slovenska podjetja, tako kot tudi tuja, z njihovo uporabo zmanjšujejo stroške, izboljšujejo poslovne procese, krajšajo odzivnost in čas obdelave podatkov. Vse to jim omogočajo različni ponudniki storitev, ki pa le-te ponujajo tudi kot storitve v oblaku. Vsa podjetja pa seveda poslujejo z dokumentacijo, ki pa je lahko elektronska, lahko papirnata. Lažje poslovanje pa je, kadar so podatki v elektronski obliki. Tukaj jim v pomoč pridejo programske rešitve, kot je OCR (optična prepoznava znakov), ki omogoča branje podatkov s skeniranih dokumentov oziroma slik. Analiza stanja v slovenskih podjetij nam je pokazala, katera dokumentacija jim povzroča največ dela in kateri dajejo prednost. Prav tako smo izvedeli, kateri metapodatki so pomembni za nadaljnje poslovanje podjetij in na kakšne načine jih shranjujejo. Ker je vse več poslovno-informacijskih rešitev dostopnih tudi kot rešitev v oblaku, nas je zanimalo, kakšno je stanje zaupanja v poslovanje v oblaku pri slovenskih podjetjih. Seveda je pomembna tudi varnost in dostop do podatkov.
Ključne besede: metapodatki, OCR, optična prepoznava znakov, ERP, CRM, informacijski sistemi, računalništvo v oblaku
Objavljeno v ReVIS: 20.08.2018; Ogledov: 5127; Prenosov: 124
.pdf Celotno besedilo (1,49 MB)

Iskanje izvedeno v 0.18 sek.
Na vrh