1. |
2. Primerjava programske opreme za 3D modeliranje, animacijo, simulacijo in renderiranjeSara Pavlovič, 2017 Opis: Računalniško generirane slike in animacije so nepogrešljiv del današnje tehnologije na večih področjih. 3D modeliranje se uporablja predvsem za prikaz objektov z namenom znižanja stroškov podjetij in za prikaz posebnih efektov, denimo v arhitekturi, oglaševanju, medijih, filmu, računalniških igrah, medicini, biomedicini, protetiki in še na veliko drugih področjih.
Nekateri so mnenja, da bo v naslednjem desetletju vsako gospodinjstvo imelo 3D tiskalnik s katerim si bomo lahko natisnili izdelke, nadomestne dele in prototipe. Hkrati pa je neizogibno, da moramo imeti določeno mero znanja iz tridimenzionalnega oblikovanja, če želimo ustvariti model in si ga natisniti.
Programi za tridimenzionalno oblikovanje so v večini zahtevni in zahtevajo precej izkušenj. Strokovnjaki iz teh področij se urijo več let in takšnih programov je na trgu precej, sami pa imamo možnost izbire med njimi. Najdeno v: ključnih besedah Ključne besede: računalniška grafika, 3D modeliranje, animacija, geometrija, upodobitev Objavljeno: 24.08.2018; Ogledov: 3342; Prenosov: 171
Celotno besedilo (8,91 MB) |
3. |
4. |
5. Japonska kultura in religijaMonika Mrevlje, 2017 Opis: Diplomska raziskovalna naloga obravnava japonske stripe ali mange ter animirane filme ali
animeje v odnosu z japonsko kulturo, religijo in mitologijo. Cilj naloge je ugotoviti, ali so v
animiranih filmih in stripih prisotni elementi japonske tradicionalne kulture.
V poglavju »znanstvena izhodišča« raziskavo uvrstimo v smiseln raziskovalni prostor in ji na
podlagi obravnave že obstoječih raziskav s tega področja pripišemo pomen in zagotovimo
verodostojnost. V nadaljevanju opravimo pregled literature s področja japonske popularne
kulture in pojasnimo pojme, ki jih uporabljamo v raziskavi. Prvi del pregleda vsebuje kratek
zgodovinski pregled kulturološko najbogatejših časovnih obdobij, v nadaljevanju pa se
osredotočimo na japonsko mitologijo in religijo, natančneje šintoizem.
Poglavje »sodobna popularna kultura« se osredotoči na opis japonske animacije in stripa v
odnosu s kulturo, ki se je vzpostavila med občinstvom le-te .
Empirični del naloge vključuje analizo štirih primerov japonskega animiranega filma. Analizo
smo izvedli s pomočjo programa ATLAS.ti, orodjem za kvalitativno analizo podatkov, in
sicer s semiotično raziskavo slikovnega gradiva. Rezultati so najprej predstavljeni v grafični
obliki z ustreznimi interpretacijami za vsak primer posebej, nato pa sledi sinteza vseh
obravnavanih primerov.
V zaključku naloge predstavimo ugotovitve in sklepne misli. Najdeno v: ključnih besedah Ključne besede: mitologija, japonska popularna kultura, animacija, religija, semiotika, diplomske naloge Objavljeno: 29.07.2021; Ogledov: 732; Prenosov: 0 |
6. |