Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 7 / 7
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
ANALIZA RASTI PODJETJA IN MOŽNOSTI ZA NADALJNJO RAST
Tatjana Peternelj, 2017

Opis: V diplomskem delu sem obravnavala še dokaj mlado mikro podjetje JAVE, d. o. o. Dejavnost podjetja se mi zdi tržno izredno zanimiva. Da je tej v panogi še dovolj prostora, dokazuje tudi hitro rastoča konkurenca. Všeč mi je tudi ideja podjetja, da želi slovenske tradicionalne izdelke ponuditi na nekoliko drugačen oblikovni način. proizvodnje čokolade in raznih izdelkov iz nje – izbrano podjetje ponuja tudi druge izdelke z različnih slovenskih pokrajin. Vsi izdelki so izdelani izključno v Sloveniji, tržijo pa jih pod zaščiteno blagovno znamko »Okusi Slovenije«. Zaradi povečanja naročil, prodajnega asortimana in širjenja podjetja na nove trge je povečan tudi obseg dela, ki je težko obvladljiv. Z namenom povečanja učinkovitosti, večjega zadovoljstva kupcev in ohranjanja konkurenčnega položaja je potrebna reorganizacija dela. Z zaposlitvijo dodatne osebe bi se povečala učinkovitost, kupci bi bili hitreje postreženi, povečal bi se tudi obseg proizvodnje in prodaje. Pred lastnikoma je torej odločitev o organizaciji operative, še pomembnejša pa je izbira poti za nadaljnjo rast. V delu sem na začetku podrobneje analizirala panogo, v njej delujoča in konkurenčna podjetja ter kupce. Naredila sem primerjavo nekaj najpomembnejših konkurentov obravnavanega podjetja, ki sem jih izbrala po lastni izbiri, in prišla do ugotovitve, da se število podjetij, ki se ukvarjajo s to dejavnostjo, vsako leto povečuje. Podjetja s to dejavnostjo večinoma preživijo, v njej ostajajo in povečujejo rast. Posledično je konkurenca vsako leto resnejša in močnejša. S pomočjo SWOT analize sem za obravnavano podjetje predstavila ugotovljene slabosti in nevarnosti, ki prežijo nanj, ter tudi prednosti in priložnosti. S podrobno finančno analizo dosedanjega poslovanja sem prek kazalnikov dokazala, da podjetje uspešno posluje, izračunala dosedanjo rast podjetja in na podlagi tega pripravila finančno projekcijo kot načrt za naslednja tri leta. Na podlagi raziskovanj sem napisala predloge za nadaljnjo rast podjetja, saj lahko s pravilno izbiro strategije rasti tudi malo družinsko podjetje hitro preide v rast. Podjetje lahko z zaposlitvijo dodatnega zaposlenega v visoki sezoni relativno hitro pride do možnosti za nadaljnjo generično rast. Več priložnosti pa vidim predvsem v diverzifikaciji. Podjetju predlagam, da na domačem trgu nadaljuje z vsakoletnim uvajanjem novih izdelkov, na tujem trgu pa prav tako gotovo obstaja veliko odprtih možnosti, ki bi jih bilo treba predhodno preučiti s temeljito opravljeno analizo.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: mikro podjetje, strategija, izbira poti za nadaljnjo rast, analiza konkurence, diverzifikacija
Objavljeno: 10.08.2017; Ogledov: 2441; Prenosov: 127
.pdf Celotno besedilo (1,92 MB)

2.
Analiza izbire ponudnika plačilnih storitev pri gospodarskih družbah v odvisnosti od zunanjih dejavnikov
Susanne Pavlin, 2017

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: finančna kriza, banke, hranilnice, plačilni promet, gospodarske družbe, analiza, izbira
Objavljeno: 04.04.2018; Ogledov: 2216; Prenosov: 194
.pdf Celotno besedilo (1,73 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
4.
Vloga operativnega menedžmenta v povezavi z devolucijo kadrovske funkcije
Alma Sinanović, 2017

Opis: V današnjem svetu hitrega razvoja in močne konkurence moramo imeti načrt, kako bomo kljubovali konkurenčnemu boju na trgu. Ključnega pomena za organizacijo je kvalificiran in ustrezen kader. Da bi uresničili kakovost in bili konkurenčni na trgu, se moramo pripraviti na boj in ustrezno »oborožiti« z pravimi ljudmi. Organizacije vse bolj postavljajo v ospredje človeka. V dobi razvoja so v ospredju zadovoljstvo, uspeh in napredek. Ugotovili smo, da je samo uspešen in zadovoljen kader dober kader. Ključni uspeh podjetja je pridobiti prave ljudi in jih navsezadnje tudi obdržati. Operativni management je najštevilčnejši v organizaciji. Na njem so veliko breme in ključne naloge pri opravljanju delovnega procesa. Operativni management mora poznati delo, naloge, funkcije delovnega mesta, da bi lahko uspešno sodeloval pri pravilnemu izboru in selekciji kadrovske funkcije. Kadrovanje ni samo izbira in zaposlitev, je tudi izobraževanje, karierno svetovanje, premeščanje, odpuščanje itd. Enako tudi management ni samo vodenje, je tudi motiviranje, planiranje, organiziranje, svetovanje, ocenjevanje itd. Raziskava v nalogi temelji na študiji primera vloge operativnega managementa v povezavi z devolucijo kadrovske funkcije. Uporabili smo kvalitativno metodo raziskave, in sicer dva strukturirana intervjuja z osebama, ki sta visoko izobraženi na področju kadrovske dejavnosti. Tretji intervju z osebo z dolgoletnimi izkušnjami iz vodenja v zasebnem in javnem sektorju in izobrazbo doktorat iz znanosti. Raziskava je omogočila vpogled v kadrovsko dejavnost in njeno devolucijo, kako jo izvajajo v organizaciji in ali jo izvajajo v celoti. Prav tako smo raziskali sodelovanje managementa pri izboru kadra in vpletenost kadrovske dejavnosti v strateške odločitve managementa. Ugotovitve smo opisali z odgovori na raziskovalna vprašanja. Potrdile so domneve o nujnem skupnem sodelovanju kadrovske dejavnosti z managementom.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: menedžment, kadrovanje, operativni menedžment, izbira kadra, organizacije, magistrske naloge
Objavljeno: 07.06.2021; Ogledov: 427; Prenosov: 22
.pdf Celotno besedilo (1,49 MB)

5.
Etnocentrizem proti etiki
Andrej Tomažin, 2017

Opis: V trgovini se ne zavedamo, od kod je prišel naš izdelek, kdo vse je sodeloval pri izdelavi le tega, v kakšnih pogojih je predelan in izdelan ipd. Vsi ti podatki nam niso potrebni, saj bomo izdelek pošteno plačali. Žal pa se ta poštenost plačila ne prenese naprej. V veliko primerih nekdo, ki je sodeloval pri izdelavi oziroma dobavi izdelka, ni plačan pošteno oziroma so mu bile kratene človekove pravice. Pogosto je ekološki vpliv pri izdelavi izdelka oziroma pridelavi surovine prevelik in se ga navadno niti ne zavedamo. Ker smo globalno povezani pa so to podatki, ki bodo morali biti vse bolj jasno označeni. Vse to so informacije, ki bi nas morale zanimati. Čokolada je le eden od produktov, katere surovina prihaja iz držav v razvoju. Pridobivanje te surovine je v veliko primerih sporno in etnično oporečno. Naloga je namenjena raziskavi ali se ljudje zavedajo, iz kakšnih okoliščin prihajajo surovine za čokolado in ali vedo, kakšen ekološki vpliv ima pridelava surovine za le to. Raziskali smo ali je potrošniku bolj važno, da je izdelek narejen v njegovi državi in tako pokaže vpliv etnocentrizma, ali mu je bolj važno, da je izdelek etično neoporečen. V nalogi smo prikazali tudi vpliv certificiranja čokolade in nujnost le tega.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: etnocentrizem, etika, ekologija, kakav, čokolada, placebo, certifikati, izbira produkta, magistrske naloge
Objavljeno: 07.06.2021; Ogledov: 505; Prenosov: 31
.pdf Celotno besedilo (2,77 MB)

6.
7.
Dejavniki izbire študija srednješolcev
Grega Ferlin, 2021

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: izbira študija, dejavniki izbire študija, učni uspeh, srednja šola, visokošolsko izobraževanje, vpis
Objavljeno: 05.11.2021; Ogledov: 367; Prenosov: 27
.pdf Celotno besedilo (775,79 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh