1. |
2. |
3. |
4. Gradniki modela komunikacijskih kompetenc učiteljev višjih strokovnih šol v e-izobraževanju : doktorska disertacijaMonja Pust, Annmarie Gorenc Zoran, 2023, doktorska disertacija Ključne besede: komunikacijske kompetence, e-izobraževanje, fokusne skupine, polstrukturirani intevjuji, terciarno izobraževanje, model, doktorske disertacije Objavljeno v ReVIS: 14.07.2023; Ogledov: 520; Prenosov: 102
Celotno besedilo (7,15 MB) |
5. |
6. Razvoj digitalne strategije za Srednjo šolo za gostinstvo in turizem : magistrska nalogaTea Zakšek, 2023, magistrsko delo Opis: Informacijska družba zahteva hitro usvajanje znanj, saj le-te omogočajo konkurenčnost v izobraževanju. Ker je Evropska unija že sprejela digitalni akcijski načrt v izobraževanju, je potrebno strokovne delavce ustrezno pripraviti na pričakovano prenovo, saj z obstoječimi digitalnimi kompetencami ne bodo kos zahtevam prenovljenih učnih načrtov. Projekt Dviga digitalne kompetentnosti je zasnovan z namenom zagotavljanja podpore vzgojno – izobraževalnim zavodom pri implementaciji digitalne strategije, kar je glavni cilj pričujoče magistrske naloge. V prvem delu naloge so teoretično opisani osnovni pojmi obravnavane tematike. Nadaljnje empirično raziskovanje je potekalo s samoevalvacijskim orodjem SELFIE, s katerim je bila raziskana stopnja digitalnih kompetenc dijakov in strokovnih delavcev v Srednji šoli za gostinstvo in turizem v Novem mestu. Izhajajoč iz pridobljenih podatkov o stanju digitalnih kompetenc, smo z metodo DEX ter orodjem za večriterijsko modeliranje DEXi, izbrali tri področja razvojnih prioritet za izgradnjo digitalne strategije šole. Ključne besede: digitalna strategija, digitalne kompetence, orodje SELFIE, DEXi Objavljeno v ReVIS: 25.04.2023; Ogledov: 840; Prenosov: 108
Celotno besedilo (6,57 MB) |
7. |
8. |
9. |
10. |