1. |
2. |
3. |
4. |
5. Celostna grafična podoba v digitalnem marketingu in njena ustrezna uporaba na primeru podjetjaTjaša Božičnik, 2022, diplomsko delo Opis: V diplomskem delu smo obravnavali pojem celostna grafična podoba (CGP) in njeno umestitev v poslovno politiko organizacije. To smo storili s pomočjo referenčnega trikotnika in opredelili pojme, kot so realna identiteta, imidž in simbolni identitetni sistem. Preučili smo njene osnovne elemente in se dotaknili osnov digitalnega marketinga v povezavi s CGP. V empiričnem delu smo se osredotočali na izbrano podjetje FireApp in analizo njegovih elementov v CGP. S pomočjo ankete smo preučili primernost trenutne CGP. Raziskali smo ustreznost izbranih vrednot, uporabo barv, tipografije in slogana. Na podlagi rezultatov ankete smo potrdili oz. ovrgli vnaprej določene hipoteze. Ključne besede: Celostna grafična podoba, vizualna komunikacija, digitalni marketing, logotip, FireApp. Objavljeno v ReVIS: 23.08.2022; Ogledov: 1149; Prenosov: 72
Celotno besedilo (2,43 MB) |
6. |
7. |
8. Kreiranje identitete za ustvarjanje želene prepoznavnosti znamke PeppermilkJure Senjak, 2021, diplomsko delo Opis: V diplomskem delu obravnavam identiteto podjetja ter ustrezno izbiro imena blagovne znamke ter logotipa. Menim, da je tema zanimiva, saj bo raziskovalno vprašanje razjasnilo, kakšno identiteto mora podjetje imeti, da bo pri ciljnih kupcih jasno in nedvoumno vzbudilo želene asociacije in odzive.
Temelj vsakega podjetja je ime, zato je izredno pomembno, kakšno ime si izberemo, kakšno identiteto bomo razvili in kako se bomo z blagovno znamko predstavili na trgu. Zatorej sem si postavil raziskovalno vprašanje, ki se glasi: »Kakšno identiteto mora imeti znamka Peppermilk, da bo pri ciljnih kupcih jasno in nedvoumno vzbudila želene asociacije in odzive?«
Osnovni namen vizualne identitete je del procesa graditve vloge blagovne znamke – prepoznavanje, razlikovanje in oblikovanje trajnostne prisotnosti in položaja na trgu ter vzbujanje zaupanja v blagovno znamko ali podjetje.
Predpostavljam, da sta ključ uspeha podjetja njegovo »dobro ime« in prepoznavna znamka, ki je neobčutljiva na spremembe na trgu, se uspešno prilagaja, s čimer uresničuje svojo obljubo trgu in si na ta način zagotovi dolgo življenjsko dobo. Tako kot ime ima tudi podoba znamke izjemen vpliv na vrednost blagovne znamke in podjetja. Ključne besede: identiteta, blagovna znamka, vizija podjetja, celostna grafična podoba, logotip Objavljeno v ReVIS: 06.07.2021; Ogledov: 2132; Prenosov: 93
Celotno besedilo (2,36 MB) |
9. Celostna grafična podoba podjetja in programiranje spletne strani NajZame.si : diplomska nalogaDaša Brilej, 2017, diplomsko delo Opis: V diplomski nalogi smo preučili in predstavili elemente, s katerimi bo podjetje NajZame.si povečalo prepoznavnost na trgu. Celostno grafično podobo sestavljajo simbol in logotip, slogan, barve, tipografija itd.. Diplomsko delo je razdeljeno na tri dele. V prvem, teoretičnem delu smo predstavili pomen celostne grafične podobe, ter razložili osnovne elemente. Praktični del je razdeljen na dva dela. V prvem praktičnem delu, smo na osnovi teoretičnega dela razložili elemente celostne grafične podobe podjetja na primerih izbranega podjetja NajZame.si. Opisali smo potek ustvarjanja celostne grafične podobe, ter razložili našo odločitev za takšne elemente, kakršni so uporabljeni v sami grafični podobi podjetja. Drugi del praktičnega dela diplomske naloge predstavlja analizo ankete, s katero smo ugotovili kakšno prepoznavnost nosi celostna grafična podoba podjetja NajZame.si na trgu in med samimi kupci. Vsako podjetje potrebuje tudi osnovna komunikacijska sredstva, zato smo oblikovali vizitko, dopisni list in kuverto. Ključne besede: celostna grafična podoba, programiranje, spletne strani, logotip, grafično oblikovanje, Wordpress Objavljeno v ReVIS: 24.08.2018; Ogledov: 5182; Prenosov: 228
Celotno besedilo (5,05 MB) |