Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 28
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
Kriteriji trajnosti v procesu izbora dobaviteljev : diplomska naloga
Lorena Zgonc, 2025, diplomsko delo

Ključne besede: trajnost, izbira dobavitelja, nabava, trajnostni kriteriji, organizacija, diplomske naloge
Objavljeno v ReVIS: 10.06.2025; Ogledov: 162; Prenosov: 0
.pdf Celotno besedilo (899,15 KB)

2.
Raziskava procesa sistematičnega izbora dobavitelja : diplomska naloga
Dejan Hadžič, 2025, diplomsko delo

Ključne besede: nabava, nabavni proces, izbor dobavitelja, odločitveni modeli, digitalizacija, diplomske naloge
Objavljeno v ReVIS: 28.05.2025; Ogledov: 224; Prenosov: 0
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
4.
Ocenjevanje dobavitelja v sodobni organizaciji : diplomska naloga
Kaja Engel, 2024, diplomsko delo

Ključne besede: ocenjevanje dobavitelja, nabava, organizacija, diplomske naloge
Objavljeno v ReVIS: 22.07.2024; Ogledov: 1092; Prenosov: 71
.pdf Celotno besedilo (723,25 KB)

5.
Izbira dobavitelja v proizvodnem podjetju X : diplomska naloga
Tamara Češnovar, 2024, diplomsko delo

Ključne besede: nabava, dobavitelji, materiali, proizvodni proces, diplomsko delo
Objavljeno v ReVIS: 07.06.2024; Ogledov: 1234; Prenosov: 24
.pdf Celotno besedilo (521,25 KB)

6.
Predlog izboljšave nabave s skladiščnim poslovanjem v podjetju EM, d. d. : magistrska naloga
Mitja Lavrenčič, 2024, magistrsko delo

Ključne besede: nabava, skladiščenje, dobavitelji, magistrsko delo
Objavljeno v ReVIS: 09.05.2024; Ogledov: 1430; Prenosov: 26
.pdf Celotno besedilo (1,05 MB)

7.
Prenova in digitalizacija nabavnega procesa v podjetju Numip, d.o.o.
Urška Gmajnič, 2024, ni določena

Opis: Danes je poslovni svet dinamično okolje, ki se nenehno spreminja, saj je odvisno od gospodarskih, tehnoloških in družbenih sprememb. Nabava predstavlja ključen del poslovnih procesov v vsakem podjetju. Gre za proces pridobivanja materialov, izdelkov ali storitev od zunanjih virov. Nabavna funkcija zajema odločitve o tem, kaj kupiti, koliko, kdaj in od kod. Cilj je zagotoviti najboljše pogoje glede cene, kakovosti in dobavnih rokov. V poslovanju na splošno, predvsem pa v nabavi, se neprestano pojavljajo nove prakse in trendi, zato je pomembno, da so podjetja prilagodljiva, da se lahko učinkovito odzovejo na spreminjajoče se pogoje na trgu. Z uporabo tehnologij izboljšamo učinkovitost, zmanjšamo napake ter odzivni čas. Digitalizacija nabavnega procesa omogoča večjo preglednost in sledljivost, boljše upravljanje zalog, sledenje dobavnim rokom in optimizacijo procesov. Zato je pomembno, da podjetja digitalizirajo svoje poslovne procese in izkoristijo prednosti, ki jih nudi. Diplomska naloga je razdeljena na dva dela. V prvem delu so opisane teoretične osnove in definicije različnih avtorjev o nabavi in pojmih, ki so z njo povezani. Poudarek je na nabavnem procesu in digitalizaciji poslovnih procesov. V drugem delu pa sta predstavljena in primerjana nabavni proces pred digitalizacijo in po njej v podjetju Numip, d. o. o.
Ključne besede: Nabava, nabavni proces, nabavnik, digitalizacija, digitalizirana nabava.
Objavljeno v ReVIS: 21.04.2024; Ogledov: 1498; Prenosov: 31
.pdf Celotno besedilo (4,46 MB)

8.
9.
10.
Iskanje izvedeno v 0.22 sek.
Na vrh