1. |
2. |
3. |
4. |
5. Pravice pacientov v zdravstvuDiana Dević, 2016 Opis: Človekove pravice so pravice vseh nas. Zapisane so v Splošni deklaraciji človekovih pravic, raznih mednarodnih aktih, konvencijah in tudi v Ustavi Republike Slovenije. Najdemo jih tudi v posameznih zakonih. Omogočajo nam, da si življenje krojimo sami,gledano teoretično. Pred zakonom smo vsi enaki, imamo pravico do socialne varnosti, do zdravstvenega varstva. V vsakdanjem življenju se večkrat srečamo z zdravstvenimi ustanovami, zdravniki, pacienti. Zgodi se, da pride tudi do napak pri zdravljenju. Žal, ljudje niso vedno seznanjeni s svojimi pravicami in možnostmi varstva le-teh. V nalogi bom opredelila,kaj so pravice na področju zdravstva, kdo nam jih omogoča, na kakšen način jih uveljavljamo oz uresničujemo. Z nalogo želim prikazati, ali je sistem naravnan tako, da dejansko ščiti paciente. Ali je korupcija, ekonomija močnejša od osnovnih pravic, katere bi morale biti venomer spoštovane in cenjene. Ljudi želim seznaniti s pojmom pacientove pravice, kajti nikoli ne vemo, kdaj bomo označeni z besedo pacient. V takšnih primerih je bolje vedeti,kaj sploh spada v to skupino pravic, kako se obvarujemo pred kršitvami, kako postopamo v primeru nespoštovanja pravic. Najdeno v: ključnih besedah Ključne besede: pravice pacientov, zdravstvo, napake v zdravstvu, odgovornost v zdravstvu Objavljeno: 12.07.2018; Ogledov: 3196; Prenosov: 267 Celotno besedilo (1,29 MB) |
6. |
7. |
8. |
9. Vročanje po Zakonu o splošnem upravnem postopkuMaja Vukovič, 2013 Najdeno v: ključnih besedah Ključne besede: upravni postopek, fizično e-vročanje, vročevalec, neuspela vročitev, javno naznanilo, posebni primeri vročanja, napake pri vročanju, ZUP, ZPP, ZKP Objavljeno: 19.06.2019; Ogledov: 2461; Prenosov: 155 Celotno besedilo (940,94 KB) |
10. Prodaja podjetja: predstavitev prodajnega postopka na primeru izbranega podjetjaSimona Čufer Murovec, 2019 Opis: V diplomskem delu opisujemo primer prodaje manjšega slovenskega podjetja, vse faze prodajnega postopka in potrebne aktivnosti z vidika lastnika in svetovalcev. Na podlagi identificirane relevantne literature preidemo z ravni splošnih korakov prodajnega procesa na operativno raven, zato natančneje povzemamo dileme, pasti in rešitve, s katerimi se srečuje tipičen manjši podjetnik v prodajnem postopku, od vnaprejšnjega načrtovanja prodaje in vključitve zunanjih strokovnjakov do zaključnih elementov prodajnega postopka. Ker je eden izmed pomembnejših dejavnikov za končni uspeh tudi ustrezen, dobro pripravljen informacijski material, se značilnostim tega posvetimo v samostojnem poglavju. Najdeno v: ključnih besedah Ključne besede: prodaja podjetja, prodajni informacijski materiali, prodajni postopek, napake v prodajnem postopku, izstop iz lastništva Objavljeno: 02.10.2019; Ogledov: 2088; Prenosov: 199 Celotno besedilo (1,23 MB) |