Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 15
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
POSLOVNI NAČRT VILA EXOTIC D.O.O.
Jernej Klančnik, 2017

Opis: Brazilija je največja država v Latinski Ameriki s skoraj dvesto milijoni prebivalcev in tudi geografsko gledano ena največjih na svetu. Je največja katoliška država in ima kot druga največje število krščanskega prebivalstva, kar veličastno predstavlja najvišji Kristusov kip, ki se dviguje nad Riom de Janeirom in ga prištevajo tudi med sedem čudes sveta. Brazilija je priredila svetovno prvenstvo v nogometu leta 2014, v letu 2016 pa še olimpijske igre, kar samo kaže njeno željo biti med najbolj prepoznavnimi v svetu. In tudi je, pa ne samo zaradi športnikov in športnih dogodkov. Dežela je polna vsakovrstnih zanimivosti in naravnih lepot, da o njeni bogati kulturni raznolikosti niti ne govorimo. V Braziliji je tudi največji deževni gozd na svetu, ki meri 2,3 milijona kvadratnih kilometrov, ki pa ga žal premočno izsekujejo in s tem nepopravljivo krčijo, čeprav je prav ta deževni gozd priznan kot pljuča sveta. Hkrati pa je to prostor in dom številnih in edinstvenih živalskih vrst in izjemno bogate skupnosti rastlin. Sama ideja za trženje turizma v Braziliji se mi je porodila, ker je gospodarsko rastoča država, prav tako me je prepričalo dejstvo, da se je globalna kriza komajda dotaknila same države. Poleg vsega pa je Brazilija tako raznovrstna, da je poleg svojih prečudovitih naravnih bogastev in znamenitosti, prepoznavna po vsem svetu tudi zaradi ugodne klime, čudovitih obal in seveda tudi sproščene kulture. Turizem v Braziliji se sicer kar uspešno razvija in širi iz najbolj znanih velikih mest tudi v notranjost dežele, zato sem v ponudbo vključil edinstveno izkušnjo z osebnim predstavnikom, ki bi bil na voljo 24/7 (24 urna asistenca/7 dni na teden), kar bi turistom omogočilo več zasebnosti, hkrati pa tudi večjo prilagodljivost, kot jo ponujajo ostali veliki ponudniki. Konkurenca v panogi je vse močnejša, saj ima večina konkurentov in večjih ponudnikov večjo zmogljivost nastanitev in s tem več možnosti. Ostajam optimističen, kajti vse več ljudi se tudi navdušuje nad butičnim turizmom, ki pač omogoča več zasebnosti in prilagodljivosti željam vsakega posameznika posebej. Stranka si tako lahko sama izbere vodene oglede v naravi ali mestih, pa tudi vrsto nastanitve na poti. Podjetje bo delovalo uspešno skozi vsa štiri načrtovana leta. Investicije bodo v prvem letu znašale 89.200 EUR za nakup zemljišča vile ter drugih manjših stvari. Najvišjo donosnost kapitala (16,90) imam v četrtem letu, najnižjo pa v drugem letu (2,38). Čisti dobiček bo prav tako kot donosnost kapitala najvišji v četrtem letu 22.268 EUR in najnižji v drugem letu 2.359 EUR. Čisti prihodki od prodaje pa konstantno naraščajo skozi vsa načrtovana leta.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: Brazilija, storitev, dobiček, novo podjetje, Latinska Amerika, investicija, poslovni načrt, trg.
Objavljeno: 10.08.2017; Ogledov: 3604; Prenosov: 156
.pdf Celotno besedilo (1,66 MB)

2.
POSLOVNI NAČRT ZA PODJETJE ANONIMNI PRIJATELJ, S. P.
Anja Gorišek, 2017

Opis: Diplomsko delo temelji na preveritvi poslovne ideje oziroma preučuje smotrnost odprtja podjetja Anonimni prijatelj, s. p. Delo z ljudmi je že od nekdaj moja strast, zato želim združiti prijateljstvo, znanje in izkušnje pri svetovanju ljudem v storitev, katero bom tržila v svojem lastnem podjetju. Primarna dejavnost podjetja bo osebno svetovanje (osebni motivator), ki se bo izvajalo prek telefonske linije oziroma osebnega stika. Največje prednosti, s katerimi bo novoustanovljeno podjetje prodiralo na trg, so: konkurenčna cena, kakovostna in inovativna nevsiljiva storitev ter hiter odziv na povpraševanje strank. Na podlagi analize panoge, rezultatov raziskave, analize trga kupcev in konkurence s SWOT analizo ter na koncu z izdelavo finančnih projekcij sem potrdila predpostavko diplomskega dela, da je podjetje smotrno odpreti. Načrtovani prihodki iz poslovanja za prvo leto znašajo 18.030 EUR in narastejo v drugem letu na 22.560 EUR, v tretjem letu na 32.160 EUR in v četrtem letu na 47.040 EUR. Tudi pozneje načrtujem rast prihodkov podjetja zaradi uvajanja in ponudbe novih storitev. Načrtovana storitev ima visoko dodano vrednost, ker bo v podjetju sprva zaposlena samo ena oseba.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: novo podjetje, samostojni podjetnik, poslovni načrt, konkurenčna cena, inovativna storitev
Objavljeno: 10.08.2017; Ogledov: 4104; Prenosov: 222
.pdf Celotno besedilo (1,35 MB)

3.
POSLOVNI NAČRT ZA USTANOVITEV PODJETJA KIKOS, S.P.
Cecilija Cilka Toplak, 2017

Opis: V diplomskem delu obravnavam poslovni načrt novoustanovljenega podjetja Kikos, s.p. Podjetje se bo ukvarjalo s trgovino na drobno, tržilo pa bo izključno kozmetične proizvode svetovno znane blagovne znamke KIKO MILANO. Cilj diplomskega dela je oceniti izvedljivost investicije v načrtovano dejavnost podjetja in potencialni uspeh realizacije poslovne ideje. Diplomsko delo zajema dvanajst poglavij. V prvih treh poglavjih sem predstavila blagovno znamko KIKO MILANO in njen poslovni model ter podjetje Kikos, s.p., nato pa opisala njihove proizvode in analizirala panogo. V četrtem poglavju sem proučila tržno raziskavo in izdelala marketinški načrt. Raziskava vsebuje analizo povpraševanja, dobaviteljev in konkurence, ki sem jih primerjala; marketinški načrt pa obsega SWOT-analizo, tržne cilje in tržne strategije. V petem in šestem poglavju sem načrtovala razvoj podjetja in programov, opredelila lokacijo, potrebne stroje in opremo, predstavila organizacijo podjetja, lastništvo in notranje procese. V sedmem poglavju sem predstavila možna tveganja; v osmem poglavju na podlagi predpostavk izdelala finančne projekcije od izkazov stanja, izkazov poslovnega izida, izkazov denarnega toka do kazalnikov uspešnosti in učinkovitosti poslovanja. Deveto poglavje je terminski načrt. V desetem poglavju sem navedla oceno izvedljivosti načrtov, ki sem jih obravnavala skozi ves poslovni načrt. Po končani analizi ugotavljam, da je investicija v znesku 21.600 EUR izvedljiva in zagotavlja kakovostno podlago za zagon in uspešno poslovanje podjetja v načrtovanem obdobju. Investicijo bom financirala z lastnimi sredstvi. Načrtovani prihodki v tem obdobju presegajo načrtovane odhodke povprečno za 8%, stopnja donosa vloženih sredstev (ROA) je 66-odstotna, stopnja donosa vloženega kapitala (ROE) pa je 43-odstotna.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: poslovni načrt, novo podjetje, kozmetika, prodaja, blagovna znamka
Objavljeno: 11.08.2017; Ogledov: 4175; Prenosov: 369
.pdf Celotno besedilo (910,19 KB)

4.
Poslovni načrt za ustanovitev podjetja za pridelavo industrijske konoplje
Dejan Hofman, 2017

Opis: Pri iskanju idej za uspešno poslovno zgodbo v pomurski regiji je kmetijstvo zaradi naravnih danosti več kot očitna izbira. Z izbrano temo sem želel proučiti možnosti gojenja relativno nove poljščine, to je je industrijska konoplja, preveriti njen tržni potencial in izpostaviti njene pozitivne lastnosti. Ideja je ustanovitev podjetja »Herba aeternam«, ki se ukvarja s pridelovanjem industrijske konoplje za nadaljnjo obdelavo. Podjetje ima v lasti 10 ha obdelovalne zemlje in vso potrebno mehanizacijo. Dolgoročni cilj podjetja je postati vodilni pridelovalec konoplje v državi in postopoma prodirati na tuje trge. V poslovnem načrtu analiziram panogo poljedelstva in velikost potencialnega trga industrijske konoplje. Glede na prepoznani potencial sem sestavil načrt prodaje, opredelil ključne kupce in dobavitelje ter ocenil celotno vrednost investicije. S pomočjo SWOT analize sem proučil prednosti, slabosti, priložnosti in nevarnosti, ki čakajo podjetje na poti realizacije, in sestavil strategije vstopa podjetja na trg. V terminskem načrtu sem opredelil posamezne faze, ki so potrebne za uspešen zagon podjetja. Poslovni načrt je potrdil moja predvidevanja, da podjetje za pridelavo industrijske konoplje ob določenih predpostavkah lahko ustvari uspešno poslovno zgodbo. Glede na finančne projekcije dobiček podjetja namreč iz leta v leto raste, od 2.034 EUR v prvem letu pa vse do 14.367 EUR v četrtem letu poslovanja ob dejstvu, da si lastnik kot edini zaposleni izplačujem mesečno plačo v višini 791 EUR.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: poslovni načrt, novo podjetje, poljedelstvo, industrijska konoplja, gradbeništvo, prehrana, ekološka pridelava.
Objavljeno: 11.08.2017; Ogledov: 3867; Prenosov: 227
.pdf Celotno besedilo (1,38 MB)

5.
Poslovni načrt za otroško igralnico, pivnico in biljardnico Rock
Damjan Barić, 2017

Opis: V diplomskem delu bomo s pomočjo poslovnega načrta preverili, ali so naše želje in ideje, da bi postavili otroško igralnico, pivnico in biljardnico, smiselne. Ker smo prepričani, da mladi starši potrebujejo kotiček, kjer bi lahko brezplačno in brezskrbno pustili svoje otroke, bomo preverili, kako najbolje izdelati poslovni kompleks, ki bi zadostil potrebam čim širšega kroga ljudi. Da bi dobili čim bolj jasno sliko, bomo raziskali panogo, konkurenco, določili ciljni trg ter predstavili naše konkurenčne prednosti. Naredili bomo tudi načrt promocijskih dejavnosti ter izdelali terminski načrt in finančne projekcije. S pomočjo anket, izvedenih med naključno izbranimi osebami, bomo dobili uporabne podatke o pivu, kavi in otroški igralnici. Na ta način bomo ugotovili, kateri izdelki so najbolj priljubljeni, kakšno postrežbo si želijo stranke, katera igrala so med otroki priljubljena in katera so najkoristnejša za njihov gibalni razvoj. Na osnovi finančnih analiz in povpraševanja po tovrstnih storitvah proti koncu dela ugotavljamo, da je odprtje takšnega objekta smiselna poslovna poteza. Iz finančnih projekcij je razvidno, da bo točka preloma dosežena v četrtem mesecu in da bo dobiček prva štiri leta rasel z 10- do 15-odstotno rastjo.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: poslovni načrt, gostinstvo, pivnica, biljard, otroška igralnica, novo podjetje
Objavljeno: 23.12.2017; Ogledov: 4220; Prenosov: 192
.pdf Celotno besedilo (1,96 MB)

6.
Poslovni načrt za ustanovitev novega podjetja Nora torta, d. o. o.
Vesna Zorman, 2017

Opis: Če človek z zaupanjem sledi svojim sanjam in se trudi živeti, tako kot si je zamislil, bo doživel uspeh, ki si ga ni mogel prej niti predstavljati (Henry David Thoreau). Veselje do peke slaščic in kulinaričnega ustvarjanja želim združiti v posel, zato sem se odločila ustanoviti podjetje z imenom Nora Torta, d. o. o. Želela bi zgraditi blagovno znamko unikatnih tort z dekoracijo po naročilu, uvrstiti podjetje na lestvico pomembnih inovatorjev oziroma proizvajalcev drugačnih sladkih proizvodov in postati pomemben generator izobraževanja s področja slaščičarstva ter pekarstva v Sloveniji. Ustvariti želim inovativno, fleksibilno, rastoče in v vseh pogledih uspešno podjetje. V diplomskem delu, ki je poslovni načrt, sem predstavila svoje izdelke oz. storitev, vrednost za uporabnika, preučila potencialni trg, predvidela obseg prodaje, potrebna finančna sredstva in pričakovani donos vloženih sredstev. V zaključku diplomske naloge sem pripravila finančno projekcijo poslovanja podjetja za štiri leta in izračunala pričakovani dobiček podjetja. V prvih štirih letih poslovanja predvidevam, da bom do leta 2021, povečala prodajo za vsaj dvakrat v primerjavi s prvim letom. Prav tako predvidevam, da se bodo cene izdelkov povišale za 6 % v primerjavi s prvim letom poslovanja. Na podlagi finančnih predpostavk in projekcij predvidevam, da bo podjetje že v prvem letu beležilo dobiček, le-ta pa se bo skozi leta delovanja še povečal. Ob koncu četrtega leta bo podjetje ustvarilo dobiček v višini 76.915,06 EUR. Podjetje doseže točko preloma že v prvem letu poslovanja. Izračunala sem, da mora podjetje delati s 48,88 %, zmogljivostjo proizvodnje oz. mora ustvariti 37.089,76 EUR prometa, da pokrije vse stroške, doseže točko preloma in začne ustvarjati dobiček. Poslovni načrt je pokazal, da je poslovna ideja odlična in da jo je smiselno realizirati.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: Ključne besede: poslovni načrt, novo podjetje, torte, marketing, tržne strategije, finančne projekcije.
Objavljeno: 23.12.2017; Ogledov: 3860; Prenosov: 322
.pdf Celotno besedilo (3,17 MB)

7.
Poslovni načrt Akum d. o. o.
Anamarija Kepic, 2018

Opis: V današnjem svetu oz. času je papir zelo pomemben za naše življenje. Uporablja se v različnih panogah in za raznovrstne namembnosti. Papirja je veliko vrst, ki se med seboj razlikujejo po gramaturi in kvaliteti. Papir se uporablja predvsem za pisanje sporočil, za fotokopiranje, v projektivnih uradih, v razvojnih birojih in v oglaševanju. Moje diplomsko delo zajema poslovni načrt proizvodnega podjetja Akum d.o.o. Gre za novo podjetje; idejo zanj sem dobila pri spremljanju poslovanja očetovega podjetja, ki se ukvarja s prodajo papirja. Poslovanje tega podjetja se mi je vedno zdelo zanimivo in tudi povpraševanje trga po papirju je vedno večje. To sta glavna razloga, da sem se odločila ustanoviti podjetje, ki proizvaja ploter in fotokopirni papir za projektivne urade, razvojne biroje, za aranžerje in za oglaševanje. V diplomskem delu predstavljam rezultate raziskave z anketnim vprašalnikom. Anketa je pokazala, da je veliko povpraševanje po papirju z dodano vrednostjo. Kupci potrebujejo papir različnih dimenzij zaradi različnih namenov uporabe. Prav tako je izjemno pomembna kvaliteta papirja glede uporabnosti in obstojnosti. Večina kupcev želi kupovati kvalitetne izdelke po nizki ceni. Malo je namreč posameznikov, ki sta jim veliko bolj pomembni kvaliteta in dimenzija papirja, kot pa sama cena.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: poslovni načrt, novo podjetje, proizvodna dejavnost, papir, ploter papir, fotokopirni papir
Objavljeno: 26.03.2018; Ogledov: 2488; Prenosov: 169
.pdf Celotno besedilo (1,77 MB)

8.
Poslovni načrt Organizacija poslovnih dogodkov, Iztok Zadnik s. p.
Iztok Zadnik, 2018

Opis: V želji po oblikovanju lastne poslovne poti se je organizacija dogodkov kot nadaljevanje večletnih osebnih izkušenj s tega področja ponudila kar sama od sebe. Kljub lepemu številu ponudnikov je v Sloveniji še vedno zaznati primanjkljaj res dobrih organizatorjev, ki bi se organizacije dogodkov lotevali z občutkom za naročnika in njegove potrebe in ne zgolj in samo zaradi lastnega interesa po zaslužku in čim večjem dobičku. Pri nas še vedno primanjkuje izvajalcev, ki bi se bili pripravljeni posvetiti organizaciji dogodkov z majhnim številom udeležencev, ljudem s specifičnimi željami oziroma zahtevami, ki jim za ekskluzivno izvedeno storitev strošek ni pomemben. Da so le izpolnjena njihova pričakovanja in pričakovanja njihovih poslovnih partnerjev. Osebna nota res dobrih organizatorjev pa težko pride do izraza pri organizaciji velikih dogodkov, saj je organizacijski zalogaj pri tovrstnih dogodkih res ogromen. Zato se nameravam na poslovni poti osredotočiti na organizacijo manjših in le poslovnih dogodkov. Ob predstavitvi panoge, podjetja in storitve je za to delo kot temelj uspešne poslovne poti nujno predstaviti trenutno stanje na trgu, razvojne možnosti tako panoge kot podjetja, raziskati in predstaviti ključne subjekte pri izvajanju storitve ter poleg natančne predstavitve celotnega poslovnega dela pripraviti in prikazati finančni del tega poslovnega načrta. Predstavljena poslovna ideja predvideva ustanovitev podjetja Organizacija poslovnih dogodkov, Iztok Zadnik s. p. Za ustanovitev niso potrebna velika zagonska sredstva niti posebna oprema. Potrebne so pa določene osebne lastnosti kot npr. komunikativnost, odgovornost, posluh za naročnike, sodelavce, partnerje, dosedanje izkušnje ipd., in kar je najpomembnejše – dobre organizacijske sposobnosti. Poslovni načrt je potrdil, da je ideja dobra, da je trg odprt za nudenje tovrstnih storitev in da se bo ob kakovostnem izvajanju storitev povpraševanje povečevalo in bo tako omogočena postopna, a vztrajna rast gospodarskega subjekta.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: poslovni načrt, samostojni podjetnik, gospodarski subjekt, novo podjetje, organizacija poslovnih dogodkov, investicija
Objavljeno: 19.06.2018; Ogledov: 3346; Prenosov: 263
.pdf Celotno besedilo (1,27 MB)

9.
Poslovni načrt podjetja Picerijar d. o. o.
Nino Jelenc, 2018

Opis: V diplomskem delu predstavljamo poslovni načrt za picerijo Picerijar, d. o. o., ki bo gostom ponujala prave napolitanske pice, narejene na tradicionalen napolitanski način. Picerija bo v središču Ljubljane; v prijetnem in sproščenem ambientu bodo naši gostje lahko uživali ob vrhunski napolitanski pici ter spremljajoči izvrstni ponudbi dobrega piva in drugih vrst pijače. Naš ciljni trg bodo prebivalci Ljubljane in okoliških mest ter turisti. Poslovno idejo smo preverili z anketnim vprašalnikom, s katerim smo zajeli 100 ljudi. Izvedeli smo, da imajo anketiranci zanimanje za odprtje tovrstnega lokala, kar 91 odstotkov pa bi jih našo picerijo obiskalo. Pri analizi konkurence smo ugotovili, da v Ljubljani trenutno ponujajo napolitanske pice, in sicer v piceriji Verace, vendar vidimo veliko razlik v poslovnem modelu. Ker je ta trend v porastu, pričakujemo prihod nove konkurence, vendar verjamemo, da se bomo s svojimi prednostmi uspešno utrdili na ciljnem trgu. Naši glavni konkurenčni prednosti sta skrbno dovršena ponudba, ki bo konstantno na visoki ravni, in to, da bo lastnik testo za napolitansko pico z uporabo droži pripravljal sam. Glavno tveganje nam predstavlja izbor lokacije, ki bo ključen dejavnik za uspešno poslovanje picerije. Oglaševali se bomo prek družbenih omrežij, kot sta Facebook in Instagram, ter prek lastne spletne strani. Celotno naložbo v opremo in začetne stroške poslovanja ocenjujemo na 95.000,00 EUR, kar bo v celoti lastniški kapital. Oblikovali smo cene izdelkov in na osnovi pričakovanega obiska letni promet. Na osnovi prihodkov in stroškov smo pripravili finančne projekcije za prva tri leta poslovanja. Ugotovili smo, da je odprtje picerije smiselno in dobičkonosno že v prvem letu poslovanja, rast dobička pa se nadaljuje tudi v prihodnjih letih.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: Picerijar, novo podjetje, napolitanska pica, droži, poslovni načrt, analiza, rast, dobiček
Objavljeno: 26.09.2018; Ogledov: 2678; Prenosov: 234
.pdf Celotno besedilo (1,56 MB)

10.
Optika Cerar d. o. o.
Blažka Cerar, 2020

Opis: Diplomsko delo obravnava izdelavo poslovnega načrta za podjetje Optika Cerar d. o. o., ki se bo ukvarjalo s prodajo optičnih pripomočkov na drobno. Cilj diplomskega dela je pridobiti odgovor na vprašanje, ali za poslovno idejo na trgu obstaja priložnost, in oceniti finančni potencial priložnosti za izvedbo poslovne ideje v praksi. Diplomsko delo zajema dvanajst poglavij. Prvi del je sestavljen iz teorije, kjer so opredeljeni podjetje, panoga in storitev. Predstavljeni so tudi vizija, cilj in poslanstvo podjetja. Drugi del prikazuje tržno raziskavo in marketinški načrt. V tem delu so opredeljeni ciljni trg in ciljni kupci, kar pripomore k čim boljši izdelavi anketnega vprašalnika. Poleg analize kupcev je v drugem delu izdelana tudi analiza konkurence in dobaviteljev. Na podlagi analize panoge in trga je podana napoved prodaje. V marketinškem načrtu je izdelana analiza SWOT in oblikovani so trženjski cilji in strategije. Zadnji del diplomskega dela se ukvarja s pridobivanjem virov za uspešno poslovanje podjetja in raziskuje, kakšne stroške bo imelo podjetje. Nato so izdelane projekcije bilanc stanja, izkazov poslovnega izida in izkazov denarnega toka za štiri leta.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: Poslovni načrt, optika, očala, analiza SWOT, finančne projekcije, prodaja, novo podjetje.
Objavljeno: 15.01.2020; Ogledov: 1727; Prenosov: 205
.pdf Celotno besedilo (2,34 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh