Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Analiza obnašanja potrošnikov pri nakupu zimskih pnevmatik
Peter Lipar, 2015

Opis: Diplomska naloga obravnava temo obnašanja potrošnikov. Obnašanje potrošnikov je proces, kjer potrošnik izbere, kupi, uporablja in zavrže izdelke ali storitve, s katerimi poskuša na najboljši način zadovoljiti svoje potrebe in želje. Pri tem nanj deluje vrsta različnih notranjih in zunanjih dejavnikov, ki vplivajo na njegovo odločitev. Raziskava obnašanja potrošnikov je narejena na primeru nakupa zimskih pnevmatik. Med ponudniki le-teh vlada močna konkurenca, zato je pomembno, da poznajo in razumejo obnašanje potrošnikov ter si s tem zagotovijo konkurenčno prednost. V empiričnem delu diplomske naloge so predstavljeni dejavniki, ki imajo največji vpliv na potrošnika pri nakupu zimskih pnevmatik, ter ostale ugotovitve in rezultati analize obnašanja potrošnikov pri nakupu zimskih pnevmatik.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: potrošnik, obnašanje potrošnikov, nakup, dejavniki, zimske pnevmatike
Objavljeno: 21.08.2018; Ogledov: 2116; Prenosov: 128
.pdf Celotno besedilo (1,19 MB)

2.
Informacijska varnostna kultura uporabnikov Facebooka
Nadja Zoran, 2015

Opis: Uporaba Facebooka je zelo razširjena in hkrati lahko tudi zelo nevarna. Facebook je prav zaradi svoje priljubljenosti pogosto tarča napadalcev. Poleg zavedanja, da nevarnosti obstajajo, je pomembno predvsem tudi to, kako se uporabniki v resnici vedejo. Facebook je sicer brezplačen, vendar se na njem trguje z našimi podatki. Sami moramo vedeti, kaj na Facebooku lahko počnemo in kaj je bolje, da ne. Dejstvo je, da se vedno večji del družabnega življenja posameznika odvija v virtualnem svetu, ki poleg vseh prednosti prinaša tudi zelo veliko nevarnosti. Razkorak med znanjem in zavedanjem uporabnika ter dejanskim obnašanjem in vedenjem uporabnika nam ponazori oceno informacijske varnostne kulture. Predpostavljali smo, da je stopnja varnosti v segmentu znanja in zavedanja višja od stopnje segmenta obnašanja in vedenja. To smo s pomočjo raziskave, ki smo jo izvedli, lahko potrdili. Opazna je torej razlika med tem, da uporabniki Facebooka vedo, kako je potrebno varno ravnati, vendar ne ravnajo tako.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: socialna omrežja, Facebook, informacijsko-varnostna kultura, varnost, obnašanje, vedenje, znanje, zavedanje
Objavljeno: 21.08.2018; Ogledov: 2138; Prenosov: 113
.pdf Celotno besedilo (1,51 MB)

3.
Mediji in predšolski otroci
Barbara Mavri, 2015

Opis: Diplomska naloga se nanaša na medije, medijsko pismenost in vplivi teh dveh dejavnikov na predšolskega otroka s poudarkom na vpliv medijev na nakupno obnašanje otrok in staršev. V teoretičnem delu smo pojasnili in opredelili širši okvir vpliva medijev na predšolske otroke, tako v izobraževalnih institucijah kot doma v družinskem krogu. Zajeli smo tudi strategije, ki opredeljujejo medijsko pismenost na nacionalni in evropski ravni, ker smo želeli poudariti, da se družba, kot taka zaveda pomembnosti vplivov medijev na ljudi. Če želimo osnovati na znanju temelječo družbo je potrebna vzgoja za medije na vseh starostnih ravneh. Le dobro medijsko opismenjen starš lahko suvereno in kvalitetno prenese svoje znanje na svoje otroke. Empirični del diplomske naloge, s kvantitativno raziskavo med starši predšolskih otrok, nam odgovori na zastavljena raziskovalna vprašanja in sicer: Ali se z večanjem starosti predšolskega otroka povečuje vpliv medijev na predšolskega otroka in če obstaja povezava med časovno uporabo medijev pri starših in njihovih otrocih, ter kako mediji vplivajo na (nakupno) obnašanje predšolskih otrok in njihovih staršev? Poleg tega pa smo starše še spraševali o mnenju glede vpliva televizijskih vsebin na otroke, ter glede njihove vloge pri nadziranju, reflektiranju in omejevanju gledanja televizijskih vsebin z otroki.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: predšolski otrok, mediji, medijska pismenost, IKT, nakupno obnašanje
Objavljeno: 28.07.2021; Ogledov: 618; Prenosov: 46
.pdf Celotno besedilo (1,34 MB)

4.
Kodeksi etike pravnih poklicev
Špela Švabelj, 2022

Opis: Etika in morala sta pogosto smatrani kot samoumevni zahtevi pri delovanju vseh posameznikov v sodobni družbi. Ko govorimo o etičnosti posameznika, se predvsem sprašujemo, ali deluje dobro ali deluje zlonamerno. Na podlagi tovrstnega vprašanja se razvija tudi moralnost posameznikovega obnašanja. Ko delujemo kot posamezniki ali kot del neke večje družbe, moramo upoštevati principe, ki nas vodijo v boljše odnose, boljše življenje in boljše življenje v družbi. Zavoljo tega pogosto priskočimo na pomoč ljudem v stiski, pomagamo starejšim pri opravljanju vsakodnevnih opravkov, ponudimo roko nekomu, svoj čas, voljo ali materialne dobrine, zato da bi nekdo lažje zaživel. Vse to delamo, ker smatramo, da je to etično in moralno od nas. Etično z vidika presoje, da želimo dobro, moralno kot skupek naših principov delovanja v dobri luči. Skozi čas so se principi moralnosti oblikovali paralelno z razvojem sodobne družbe. Pa vendar se ljudje pogosto znajdemo na razcepu, ko se vprašamo, ali bo naše dejanje dovolj dobro, če bo nekje pustilo slabe posledice, ali je morda bolje delovati drugače. Napisana in nenapisana pravila ne predvidevajo vseh potencialnih situacij, zaradi česar se zopet znajdemo pred etično dilemo, če želimo delovati dobro ali slabo, če želimo delovati po določenih načelih, kot so na primer krščanska, ali pa enostavno delujemo po prvotnem impulzivnem instinktu, ker se nam to v tistem momentu zdi pravilna odločitev. S tovrstnimi vprašanji se srečujemo tudi pri opravljanju svoje službe, kjer je naše delovanje pogosto pod drobnogledom drugih. Delovno mesto je prostor, kjer se od nas pričakuje ugledno, profesionalno, spoštljivo in vzorno vedenje, zato se naše obnašanje tam prilagodi okolju in družbi in je morda drugačno, kot bi bilo v našem prostem času. Vendar ali bi se obnašali povsem tako, če bi bilo naše delovno mesto v pravnem poklicu, kjer bi se od nas pričakovalo drugačno obnašanje že zaradi določene medijske izpostavljenosti, varovanja uglednosti, kot tudi zaradi zaupanja ljudstva v naše pravično delo? V slednjem primeru so v pomoč kodeksi etike, kateri zajemajo posamezna načela obnašanja pravnih poklicev med opravljanjem njihovega dela kot tudi v zasebnem času, zavoljo varovanja ugleda in ohranjanju zaupanja ljudstva.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: posameznik, etika, pravila, obnašanje, odločanje
Objavljeno: 22.11.2022; Ogledov: 53; Prenosov: 3
.pdf Celotno besedilo (587,58 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh