Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Stres na delovnem mestu v izbranem podjetju
Beti Elizabeta Šlehta, 2019

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: stres, delovno mesto, posledice stresa, obvladovanje stresa, zadovoljstvo zaposlenih
Objavljeno: 16.01.2020; Ogledov: 1563; Prenosov: 98
.pdf Celotno besedilo (1,28 MB)

2.
Model dejavnikov stresa v izobraževalni inštituciji
Magda Lužar, 2014

Opis: Raziskovalno vprašanje (RV) : Živimo v obdobju, ko se vse nenehno spreminja, pritiski so vedno večji in prisotni ter delujejo stresno. Meja dovzetnosti za stres in meja obvladljivosti stresa se od posameznika do posameznika razlikuje. Določena obremenitev po meni za nekoga izziv, pri nekom pa enaka obremenitev lahko ogroţa dobro počutje in njegovo samozavest. Na kvaliteto življenja vsakega posameznika pomembno vpliva način, kako se le - ta sooča s stresom. Stres ima negativne posledice za posameznika in inštitucijo ter sistem kot celoto, ker slabo vpliva na kakovost dela, na zdravje posameznika in posledično na "zdravje" organizacije. Zanima nas , kolikšno breme (majhno, srednje, veliko) doţivljajo v izobraţevalni inštituciji pedagoški delavci, zaradi dejavnikov tveganja, povezanih z negativnimi posledicami. Sprašujemo se , katera so najbolj obremenjujoča področja tveganja za poklicni stres pri vseh anketiranih pedagoških delavcih. V nadaljevanju nas zanima, katere negativne pojave pedagoški delavci doživljajo kot najvišje ocenjeno tveganje. Namen: V teoretičnem delu je namen naloge preučiti ugotovitve in dognanja o: stresu, dejavnikih stresa, posledicah stresa, razširjenosti stresa, spoprijemanju s stresom ter vplivu d ejavnikov na kakovost delovnega življenja. V empiričnem delu naše raziskave je namen ugotoviti področja dejavnikov tveganja za nastanek poklicnega stresa pri anketiranih pedagoških delavcih, ki delajo v izobraževalni inštituciji in poučujejo dijake in štud ente ter odrasle slušatelje različnih smeri. Da je poslovanje v izobraževalni inštituciji uspešno in kvalitetno, je v največji moţni meri odvisno od vsakega posameznega zaposlenega. Način soočanja posameznika s stresom lahko vpliva na kvaliteto njegovega ţ ivljenja. Cilj magistrske naloge je izdelati model dejavnikov tveganja za stres in seznaniti vodstvo ter zaposlene o raziskavi in rezultate ustrezno predstaviti in podati svoje mnenje. Metoda: Naloga zajema v teoretičnem delu pregled domače in tuje literature ter povzemanje tujih in domačih avtorjev. V empiričnem delu naloge smo pridobili podatke s pomočjo anketnega vprašalnika in le - te analizirali s statističnimi metodami. Uporabili smo deskriptivno statistiko, korelacijske teste in binarno logistično regresijo. Rezultati: Z raziskavo ugotavljamo 17 pomembnih področij tveganj, povezanih z negativnimi posledicami stresa. Ugotavljamo, da so anketirani v 14 dejavnikih tveganja za nastanek stresa malo obremenjeni, srednjo obremenjenost doživljajo na področjih: vloga in odgovornost v organizaciji, vsebin a dela in razvoj poklicne kariere. Negativna pojava: absentizem in izgorelost doživljajo anketirani kot najvišje tveganje. Z rezultati lahko potrdimo, da anketirani stres doživljajo v manjši meri in zato kvaliteta njihovega življenja ni okrnjena . Organizacija: Rezultate raziskave lahko vodstvo uporabi v nadaljevanju kot predloge za izboljšanje situacije in pri snovanju ukrepov za zmanjšanje dejavniko v tveganja za nastanek stresa . Na podlagi modela lahko vodstvo v nadaljevanju pripravi ukrepe, ki bi zmanjšali tiste dejavnike tveganja za poklicni stres, katere pedagoški delavci doživljajo kot najbolj obremenjujoče. Družba: Menimo, da je na podlagi rezultatov izdelan model dejavnikov stresa lahko uporaben tudi v drugih organizacijah saj je stres povsod prisoten. V primeru, da bodo rezultati raziskave upoštevani v inštituciji, bo imelo to pozitiven vpliv na okolje in družbo. Neobremenjenost zaposlenih bo vidna v boljši kvaliteti življenja posameznika in uspešnosti organizacije. Originalnost: Originalnost raziskave je v opravljeni raziskavi v izobraţevalni inštituciji med 154 pedagoškimi delavci, s katero smo ugotavljali obremenjenost posameznih anketirancev , zaradi kategorij ali področji dejavnikov tveganj za poklicni stres. V omenjeni inštituciji še nismo zasledili primerljive raziskave. Omejitve/nadaljnje raziskovanje: V raziskavo so bili vključeni pedagoški delavci v izobraţevalni inštituciji. V nadaljevanju bi bila potrebna raziskava na področju absentizma in izgorelosti v organizaciji, glede na določeno časovno obdobje.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: stres, dejavniki stresa, posledice stresa, kakovost življenja, vsebina dela, vloga in odgovornost, razvoj kariere, absentizem, izgorelost, pedagoški delavci, izobraževalna inštitucija, magistrske naloge
Objavljeno: 19.08.2021; Ogledov: 334; Prenosov: 21
.pdf Celotno besedilo (1,49 MB)

3.
Stres na delovnem mestu: ali je lahko tudi motivator?
Karolina Judež, 2021

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: stres, vrste stresa, faze stresa, zmanjšanje stresa, posledice stresa, računovodstvo
Objavljeno: 14.12.2021; Ogledov: 301; Prenosov: 42
.pdf Celotno besedilo (1,31 MB)

4.
Premagovanje stresa pri delu
Elma Okanović, 2020

Opis: V diplomski nalogi smo preučevali, zakaj nastane stres na delovnem mestu, kakšne so njegove posledice in kako ga premagati. Ljudje se vsakodnevno srečujejo s težavami, ki lahko pripeljejo do stresa; ta pa do hudih posledic. Stres je vedno prisoten in ne obstaja oseba, ki ga ni občutila ali se z njim soočila. Občasno vpliva na kakovost dela, na delovne rezultate ali pa na posameznika, njegovo zdravje in počutje. Kljub temu da se mu velikokrat ni možno izogniti, smo izbrali to temo, da predstavimo, kaj vpliva na pojav stresa na delovnem mestu in kako ga z vidika posameznika ali organizacije premagati ter imeti v samem procesu premagovanja čim manj posledic. Med raziskovalnimi metodami smo izbrali kvalitativno raziskavo, osebni intervju. Opravili smo ga s šestimi osebami, ki so zaposlene v različnih organizacijah in opravljajo različna dela. Za ta način raziskovanja smo se odločili, ker smo želeli dobiti čim več različnih informacij o tem, kako narava dela, pozicija v organizaciji, delovni pogoji in delovno okolje vplivajo na to, kako pogosto bo posameznik pod stresom. Rezultati raziskave so pokazali, da stres doživljajo vsi, nekateri sicer v večji meri kot drugi; odvisno je od tega, s kakšnim delom se zaposleni ukvarja, v kakšnih delovnih pogojih dela in koliko odgovornosti ima. Raziskava je pokazala, da se organizacije še vedno soočajo s pomanjkanjem delovne sile, težavami z urnikom in komunikacijo. Mnenja zaposlenih smo predstavili v drugem delu naloge, zato da smo dobili celotno sliko.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: stres, organizacija, premagovanje stresa, posledice stresa, diplomske naloge
Objavljeno: 16.05.2022; Ogledov: 77; Prenosov: 6
.pdf Celotno besedilo (1,35 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh