1. |
2. |
3. |
4. |
5. |
6. Vpliv uporabe Facebooka na osnovnošolske otroke v Občini KrškoMateja Kužner, 2013 Opis: Zaradi naraščajoče uporabe socialnega omrežja Facebook pri otrocih se upravičeno pojavlja vprašanje zadostne skrbi za njihovo varnost in osebnostno celovitost. Skrb zbujajoči so rezultati ugotovitev, da je čedalje več otrok registriranih ter uporablja Facebook brez vednosti staršev, kakor tudi da starši bodisi ne vedo ali pa se ne znajo primerno odzvati nastali situaciji. Da imajo lahko negativni učinki in vplivi nezadostnega nadzora staršev hude posledice, kaže čedalje večje število najrazličnejših oblik medvrstniškega nasilja. V izogib slednjemu ter v
podporo večjemu ozaveščanju je poleg vzgojnih mehanizmov v izobraževalnem sistemu nujna tudi večja ozaveščenost staršev. Vedno večja uporaba spletnega socialnega omrežja Facebook med mladoletnimi osebami spreminja odnose v družini in v vsem okolju, ki jih obkroža. Ključne ugotovitve raziskave kažejo, da je uporaba Facebooka med osnovnošolskimi otroci v občini Krško razširjena, pri tem pa se ne zavedajo posredovanja osebnih podatkov. Najdeno v: ključnih besedah Ključne besede: Facebook, osnovnošolski otroci, prepovedana uporaba Facebooka, občina Krško, tveganja, varnost, nadzorstvena funkcija staršev Objavljeno: 10.08.2018; Ogledov: 2078; Prenosov: 128 Celotno besedilo (1,00 MB) |
7. |
8. Analiza nabavne politike v podjetjuMaja Zoran, 2016 Opis: Nabava je prisotna v vsakem podjetju, saj je odgovorna za oskrbo materialov in informacij. Podjetja morajo zaradi vse večje konkurence optimizirati poslovanje na vseh področjih. Nabava je poslovna funkcija, ki pravočasno, po primerni ceni, s potrebno količino in ustrezno kakovostjo oskrbuje proizvodna podjetja s surovinami, materiali in energijo. Zadnja leta se nabava v podjetjih spreminja, kar se kaže v čedalje večjem zanimanju managerjev in nabavnega osebja. Gospodarna in učinkovita nabavna funkcija pripomore k učinkovitosti podjetja. Nabavne odločitve vplivajo na uspešnost podjetja, saj še tako majhna privarčevana vsota pri nabavi prispeva k dobičku podjetja. Nabavni proces se razlikuje od podjetja do podjetja, faze nabave pa se izvajajo po vrstnem redu. V teoretičnem delu je predstavljen pojem in pomen nabave, organiziranje nabave ter nabavno poslovanje. V empiričnem delu je predstavljena nabava v manjšem gradbenem podjetju, proces nabavnega poslovanja in podani predlogi za optimizacijo. Najdeno v: ključnih besedah Ključne besede: nabava, nabavni proces, nabavna funkcija, poslovni uspeh, zaloge Objavljeno: 22.08.2018; Ogledov: 4068; Prenosov: 359 Celotno besedilo (905,84 KB) |
9. Modeliranje, vrednotenje in izbira variant pametnih telefonovElizabeta Vovk Muška, 2017 Opis: Tempo življenja je pospešen, sili nas v nenehne in hitre odločitve, za katere bi morali imeti več časa za premislek in raziskovanje. Če pogledamo z drugega zornega kota, pa se da tehnologijo izkoristiti tudi v svojo korist tako, da jo uporabimo za potrditev svojih odločitev. Odločanje ima več plasti, zato ima svoj prostor v prvem delu diplomskega dela. V drugem delu je predstavljen odločitveni model izbire pametnega telefona, ki je zgrajen s pomočjo računalniškega programa za večparametrsko odločanje DEXi. V programu DEXi bo zgrajen celoten model, vsi glavni atributi bodo izvoženi v Excel, s katerim si bomo pomagali pri določanju pravih zalog vrednosti. Variante bodo nato uvožene nazaj v DEXi program in bodo med seboj ovrednotene, vsi grafi analizirani po atributih, izbrani bosta dve varianti, ki bosta med seboj primerjani. Splošna ocena telefona nam bo pomagala izbrati najprimernejši telefon glede na prioritete uporabnika. Najdeno v: ključnih besedah Ključne besede: program DEXi, model odločenja, pametni telefoni, variante, drevo kriterijev, funkcija koristnosti, večparametrsko odločanje Objavljeno: 24.08.2018; Ogledov: 3278; Prenosov: 197 Celotno besedilo (2,28 MB) |
10. |