1. Digitalna transformacija podjetja Pan-Jan D. O. O. : magistrska nalogaKsenija Starič, 2024, magistrsko delo Opis: Digitalna transformacija predstavlja pomemben dejavnik za vsako sodobno podjetje, ki želi uspeti v hitro spreminjajočem se digitalnem okolju. V magistrskem delu se osredotočamo na proces digitalne transformacije v družinskem podjetju Pan-Jan d. o. o. Cilj raziskave je bil raziskati kritično literaturo s področja digitalne transformacije in uporabniške izkušnje, nato pa v empiričnem delu analizirati obstoječe stanje v podjetju, in sicer na področjih upravljanja odnosov s strankami (CRM sistem), kibernetske varnosti in digitalne prisotnosti na spletu. Posebna pozornost je bila namenjena prenovi spletne strani in uporabniški izkušnji. Raziskava je potrdila izboljšano uporabniško izkušnjo obiskovalcev spletne strani ter povišano stopnjo informacijske varnosti v podjetju. Ključne besede: digitalna transformacija, kibernetska varnost, sistem CRM, spletna stran, prenova spletne strani, Pan-Jan, uporabniška izkušnja Objavljeno v ReVIS: 29.08.2024; Ogledov: 165; Prenosov: 2 Celotno besedilo (4,54 MB) |
2. Pomen uporabniške izkušnje (UX design) pri načrtovanju grafičnih uporabniških vmesnikov : diplomska nalogaNikolina Strniša, 2023, diplomsko delo Opis: V diplomski nalogi smo želeli ugotoviti, kako pomembna je uporabniška izkušnja pri oblikovanju grafičnega vmesnika, da je ta uporabniško usmerjen oz. enostaven, aplikativen in prijeten za uporabo ter vizualno privlačen. V teoretičnem delu naloge smo razložili in pojasnili, kaj je uporabniška izkušnja, ključne elemente za razumevanje sistema ter dejavnike, ki vplivajo na njo. V tem delu smo opisali in določili tudi tehnike, ki se uporabljajo za zbiranje podatkov o izkušnjah in mnenjih uporabnikov; nato smo pojasnili uporabniški vmesnik ter pomembnost in vpliv oblikovanja (dizajna) na uporabnike in njihova čustva. V empiričnem delu smo anketirali 50 ljudi glede njihove uporabniške izkušnje pri uporabi grafičnih vmesnikov ter na osnovi tega naredili interaktivni prototip spletne strani podjetja TIM IT. S pomočjo teoretičnega in empiričnega dela diplomske naloge smo odgovorili na zastavljena raziskovalna vprašanja in hipoteze. Ključne besede: uporabniška izkušnja, uporabniško usmerjeni dizajn, grafični uporabniški vmesnik, spletno poslovanje, prototip spletne strani, InVision Studio Objavljeno v ReVIS: 20.09.2023; Ogledov: 757; Prenosov: 33 Celotno besedilo (3,51 MB) |
3. |
4. |
5. Analiza strategije izdelave spletnih strani na primeru podjetja Innovit, d.o.o. : diplomska nalogaMaruša Zagorc, 2015, diplomsko delo Opis: Raziskovalno vprašanje (RV): Raziskovalno vprašanje se nanaša na analizo strategije podjetja za trženje na spletnih straneh. I zbira ustrezne strategije sple tnega trženja pomembna, saj vpliva na uspešnost trženjske kampanje podjetja , prav tako pa m u omogoča marsikatero podjetniško priložnost. Namen: Namen diplomske naloge je prikaz pomen a učinkovite in kakovostne spletne strani za podjetje oz iroma organizacijo prek postopka njene izdelave oz iroma izbire strategije za izdelavo takšne spletne strani, ki bo omogoči la kakovostno in učinkovito spletno stran podjetja oz iroma organizacije. Metoda: V teoretičnem delu diplomske naloge smo s pomočjo tuje in domače litera ture ter internetnih virov predstavili teoretična izhodišča o strategiji izdelovanja spletnih strani. V empiričnem delu diplomske naloge smo uporabili metodo deskripcije za sistematičen prikaz lastnosti učinkovite strategije spletnega trženja prek generali zacije in specializacije, metodo analize za izvedbo raziskave empiričnega dela diplomske naloge na primeru podjetja Innovit, d. o. o., metodo logične sinteze, metodo deduktivnega sklepanja ter metodo dokazovanja za podajo ugotovitev izvedene analize in pre izkušanje po dane hipoteze. Rezultati : Iz r ezultat ov analize strategije trženja spletnih strani v podjetju Innovit, d. o. o. , je razvidno , da je podjetje pri izdelavi spletnih strani konkurenčno tako v primerjavi s konkurenco v Sloveniji kot tudi v primerja vi s konkurenco v tujini. Organizacija: Raziskava je p o kazala , da v podjetju Innovit, d. o. o. , v tesnem sodelovanju z naročnikovimi cilji ob pravilni izbiri spletne strategije trženja in s s trateškim pristopom izdelujejo učinkovite spletne strani . Družba: S pomočjo raziskave smo opomnili družbo, da mora imeti vsako resno podjetje svojo spletno stran, namenjeno predstavitvi ali prodaji blaga in storitev, pri čemer mora biti ta pravilno zasnovan a , nenehno posodobljen a ter prilagojen a uporabniku in zadnjim tr endom . Originalnost: Naloga je idejno izvirna, saj se v obravnavanem podjetju doslej še niso lotili izvajanja analiz strategij izdelovanja spletnih strani. V prihodnje se bo analiza strategij izdelovanja spletnih strategij vpeljala v redno delo organizacij e. Omejitve/nadaljnje raziskovanje: Diplomska naloga je prva analiza uporabljenih strategij izdelovanja spletnih strani v podjetju Innovit , d. o. o. In odlično izhodišče za primerjanje prihodnjih rezultatov analiz, ki se bodo izvajale enkrat letno. Ključne besede: strategija, spletne strani, kakovost, trženje, učinkovitost, internet, zadovoljstvo uporabnikov Objavljeno v ReVIS: 20.08.2021; Ogledov: 1747; Prenosov: 0 Gradivo ima več datotek! Več... |
6. Celostna grafična podoba digitalne agencije April 8 : diplomsko delo (visokošolski strokovni študij - 1. stopnja)Žanin Tamše, 2019, diplomsko delo Ključne besede: celostna grafična podoba, priročniki, grafično oblikovanje, digitalno oblikovanje, spletne strani, corporate identity, graphic design, web design, manual corporate identity, websites Objavljeno v ReVIS: 06.02.2020; Ogledov: 2552; Prenosov: 208 Celotno besedilo (5,01 MB) |
7. |
8. Zasnova spletne komunikacijske strategije Zavoda za turizem Šaleške doline : magistrska nalogaUrška Rožič, 2019, magistrsko delo Ključne besede: turistične destinacije, digitalno trženje, e-trženje, družbena omrežja, spletne strani, mobilno trženje, komunikacijske strategije, magistrsko delo Objavljeno v ReVIS: 07.02.2019; Ogledov: 2737; Prenosov: 175 Celotno besedilo (3,35 MB) |
9. Celostna grafična podoba podjetja in programiranje spletne strani NajZame.si : diplomska nalogaDaša Brilej, 2017, diplomsko delo Opis: V diplomski nalogi smo preučili in predstavili elemente, s katerimi bo podjetje NajZame.si povečalo prepoznavnost na trgu. Celostno grafično podobo sestavljajo simbol in logotip, slogan, barve, tipografija itd.. Diplomsko delo je razdeljeno na tri dele. V prvem, teoretičnem delu smo predstavili pomen celostne grafične podobe, ter razložili osnovne elemente. Praktični del je razdeljen na dva dela. V prvem praktičnem delu, smo na osnovi teoretičnega dela razložili elemente celostne grafične podobe podjetja na primerih izbranega podjetja NajZame.si. Opisali smo potek ustvarjanja celostne grafične podobe, ter razložili našo odločitev za takšne elemente, kakršni so uporabljeni v sami grafični podobi podjetja. Drugi del praktičnega dela diplomske naloge predstavlja analizo ankete, s katero smo ugotovili kakšno prepoznavnost nosi celostna grafična podoba podjetja NajZame.si na trgu in med samimi kupci. Vsako podjetje potrebuje tudi osnovna komunikacijska sredstva, zato smo oblikovali vizitko, dopisni list in kuverto. Ključne besede: celostna grafična podoba, programiranje, spletne strani, logotip, grafično oblikovanje, Wordpress Objavljeno v ReVIS: 24.08.2018; Ogledov: 4502; Prenosov: 224 Celotno besedilo (5,05 MB) |
10. Spletna aplikacija za iskanje dogodkov po Sloveniji : diplomska nalogaJure Delak, 2016, diplomsko delo Opis: Dogodki se v tem modernem času intenzivno oglašujejo po spletu, zato sem sklenil poiskati spletno stran, ki bi ponujala večje število dogodkov oziroma več kategorij dogodkov, a sem bil nad ugotovitvijo, da primerne spletne strani ni, razočaran. Našel sem nekaj manjših in večjih spletnih strani, ki oglašujejo dogodke, vendar imajo zelo majhno število zbranih dogodkov ali pa jih imajo več, a samo za določene kategorije. Zato sem se odločil, da bom poskušal to težavo rešiti z izdelavo spletne strani, na kateri naj bi bili zbrani vsi dogodki iz Slovenije. Spletna stran bo z uporabo Googlovih zemljevidov prikazovala dogodke, ki bodo na zemljevidu označeni z markerji. Dogodki bodo ločeni po kategorijah, vsako kategorijo pa bo zaradi lažje razpoznavnosti označeval drugačen marker. Vsak, ki bi želel objaviti dogodek, se bo moral registrirati, vpisati podatke o dogodku, in že ga bo lahko objavil. Ključne besede: HTML, CSS, JavaScript, JQuery, SQL, AJAX, Jquery, programski jeziki, najdi dogodek, spletna stran, spletno oglaševanje, oblikovanje spletne strani, varnost Objavljeno v ReVIS: 22.08.2018; Ogledov: 3432; Prenosov: 154 Celotno besedilo (1,28 MB) |