Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 15
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
Kompetence vodilnih in vodstvenih delavcev v povezavi z vodenjem zaposlenih
Tjaša Cerovšek, 2016

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: skupinsko delo, vodenje, sestavine vodenja, stili vodenja, kompetence vodij, diplomsko delo
Objavljeno: 27.02.2017; Ogledov: 4019; Prenosov: 260
.pdf Celotno besedilo (819,92 KB)

2.
Ocena vodstvenih kompetenc slovenskih vodij
Boštjan Iztok Košak, 2016

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: vodenje, vodstvene kompetence, vodstveni potencial, vodja, stili vodenja, metodologija DNLA
Objavljeno: 29.03.2018; Ogledov: 2920; Prenosov: 212
.pdf Celotno besedilo (3,10 MB)

3.
4.
Management znanja, spol in stil vodenja
Lidija Kumin, 2018

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: vodje, vodenje, stili vodenja, avtoritativno vodenje, demokratično vodenje, avtentično vodenje, management znanja
Objavljeno: 03.10.2018; Ogledov: 2494; Prenosov: 204
.pdf Celotno besedilo (1,80 MB)

5.
Stili vodenja na Dolenjskem in v Posavju ter raziskava uporabe informacijsko komunikacijskih tehnologij kot pripomočkov za uspešnejše vodenje
Marko Jurman, 2019

Opis: Skozi nalogo smo obravnavali različne stile vodenja: tri klasične (avtokratsko vodenje, participativno vodenje ter Laissez-Faire vodenje) in dva novejša stila (transakcijsko in transformacijsko vodenje). Osredotočili smo se na preučevanje različnih stilov vodenja v dolenjski in posavski regiji, ter katere IKT pripomočke vodje uporabljajo v pomoč vodenju. Pridobljene podatke smo analizirali in na podlagi ankete in intervjujev, ki smo jih izvedli v sklopu raziskave, preverili, kateri stil je prevladujoč v raziskovanih regijah, kakšne kompetence vodje, kako se spoprijemajo s spremembami in kako motivirajo. Ugotovili smo, da v preučevanih regijah ni prevladujočega stila vodenja, nekoliko sicer izstopa transformacijski stil vodenja, ki je od preučevanih stilov vodenja najbolj naklonjen spremembam in se z njimi najlažje sooča.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: vodenje, stili vodenja, uspešni vodja, IKT pripomočki, motiviranje
Objavljeno: 18.12.2019; Ogledov: 2207; Prenosov: 145
.pdf Celotno besedilo (1,31 MB)

6.
Vodenje in motivacija
Vesna Močilar, 2015

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: vodenje, stili vodenja, ravni vodenja, motivacija, motivacijske teorije, zadovoljevanje potreb, vodja kot motivator
Objavljeno: 12.12.2020; Ogledov: 1378; Prenosov: 142
.pdf Celotno besedilo (992,95 KB)

7.
Vloge vodje lovskih družin - študija primera
Vesna Šolinc, 2021

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: vodenje, stili vodenja, lovske družine, starešine, zadovoljstvo članov LD
Objavljeno: 24.06.2021; Ogledov: 1126; Prenosov: 88
.pdf Celotno besedilo (822,89 KB)

8.
9.
Povezava med čustveno inteligenco vodje in zadovoljstvom zaposlenih
Nataša Gole, 2016

Opis: Vodenje je proces, ki ga bodisi v formalni ali pa neformalni obliki najdemo v vsaki kulturi, družbi in skupini. Ne glede na univerzalnost tega pojma pa se tako skozi zgodovino kot znotraj posameznih enot pojavljajo razlike tako pri njegovi definiciji kot pri vsebini. Kar je včasih veljalo za pravilno, je danes popolnoma zmotno, in obratno. V sodobnem času čustva igrajo veliko in pomembno vlogo pri vodenju in predstavljajo ključ do uspešnosti. Kako, na kakšen način in v kolikšni meri, pa so vprašanja, na katera različni teoretiki različno odgovarjajo. Ta teoretična znanja so nam služila kot podlaga, da smo pripravili vprašalnik o čustveni inteligenci, ki nam je služil kot osnova za ugotavljanje stopnje čustvene inteligence pri vodjih. Ker smo želeli rezultate primerjati z analizo o zadovoljstvu zaposlenih, smo za vzorec izbrali top management, ki ga predstavlja 12 izvršnih direktorjev in direktorjev sektorjev, pri čemer so razpoložljivi podatki tudi o zadovoljstvu njihovih zaposlenih. Rezultati analize čustvene inteligence vodij nakazujejo, da obstaja povezava med zadovoljstvom zaposlenih in čustveno inteligenco vodje, saj ima celoten top management relativno visoko čustveno inteligenco, kar se sklada tudi z rezultati zadovoljstva zaposlenih, saj ima podjetje v splošnem relativno zadovoljne zaposlene. Raziskava pa obenem ni potrdila, da imajo vodje z višjo čustveno inteligenco tudi bolj zadovoljne zaposlene, kar pripisujemo temu, da je uspešno vodenje odvisno tudi od drugih komponent. Ker na zadovoljstvo zaposlenih poleg vodenja vplivajo še drugi dejavniki, je tudi soodvisnost teh dveh procesov težko natančno opredeljiva.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: vodja, stili vodenja, čustvena inteligenca, zadovoljstvo zaposlenih, diplomske naloge
Objavljeno: 28.07.2021; Ogledov: 828; Prenosov: 78
.pdf Celotno besedilo (1,36 MB)

10.
Položaj žensk na vodstvenih položajih v Sloveniji
Polona Sladič, 2018

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: menedžment, avtoriteta, ovire pri napredovanju, stili vodenja, konflikt, odnosi, usklajevanje, magistrske naloge
Objavljeno: 19.08.2021; Ogledov: 792; Prenosov: 74
.pdf Celotno besedilo (1,27 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh