Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 20
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
Vloga vodje in njen vpliv na kakovost dela v timu zdravstvene nege
Suzana Lakić, 2024, magistrsko delo

Opis: eoretična izhodišča: Vloga vodje v zdravstvu ima pomemben vpliv na kakovost dela znotraj zdravstvenega tima. Vodja vzpostavlja jasna pričakovanja glede kakovosti dela in standardov oskrbe pacientov ter spodbuja kulturo odličnosti, kjer so cenjeni nenehno izboljševanje, učenje in inovacije. Poleg tega vodja gradi zaupanje in sodelovanje med člani tima ter zagotavlja potrebne vire, usposabljanje in podporo za zagotavljanje visokokakovostne nege. Z vzorčenjem primernih vedenj, spodbujanjem učinkovite komunikacije in povratnih informacij ter spremljanjem uspešnosti in kakovostnih meril vodja omogoča reševanje težav, izboljšanje procesov dela in optimizacijo oskrbe pacientov. Skratka, vloga vodje v zdravstvu pomembno prispeva k ustvarjanju okolja, v katerem lahko zdravstveni tim doseže visokokakovostno nego in pozitivne rezultate za paciente. Metoda: Za raziskavo je bila uporabljena kvantitativna metoda zbiranja podatkov, s pomočjo katere smo ugotovili subjektivna stališča udeležencev v raziskavi, ki so pripomogla h končnim ugotovitvam. Metodi raziskovanja sta deskriptivna, s katero smo opisali in interpretirali najpomembnejše pojme s proučevanega področja, ter metoda analize, s katero smo analizirali in razčlenjevali primarne podatke, pridobljene z anonimnim spletnim anketnim vprašalnikom, ki je bil oblikovan na spletni platformi www.1ka.si. Rezultati: Anketni vprašalniki so bili razdeljeni med 450 zdravstvenih delavcev Splošne Bolnišnice Celje. V raziskovalnem delu smo si zastavili 4 raziskovalna vprašanja in 4 hipoteze. Glede na rezultate, ki smo jih pridobili na podlagi odgovorov izpolnjenih anketnih vprašalnikov, smo vse štiri hipoteze potrdili. Analiza podatkov je pokazala, da obstaja statistično značilna povezava med vključenostjo vodje v sestrske predaje službe/raporte in njihovo vodstveno vlogo, kar potrjuje prvo hipotezo. Večina vprašanih (87,8 %) je poročala, da so vodje najpogosteje vključeni v sestrsko predajo službe/raport. Druga hipoteza je bila prav tako potrjena, saj smo ugotovili pozitiven vpliv vključenosti vodje v delo na oddelku na zadovoljstvo zaposlenih. Analiza je pokazala, da je med trditvijo "Vodja je vključen v proces dela na oddelku" in zadovoljstvom zaposlenih obstajala statistično pomembna povezava (Spearmanov koeficient = 0,489, p-vrednost < 0,05), ki je bila pozitivna in srednje močna. Tretja hipoteza je bila potrjena, kar kaže na pozitiven vpliv vključenosti vodje v delovne procese na kakovost opravljenega dela na oddelku. Statistična analiza je pokazala, da je med trditvijo "Vodja je vključen v proces dela na oddelku" in trditvijo "Kako pogosto menite, da vas vodja spodbuja, da vaše delo opravljate kakovostno in strokovno pravilno?" obstajala statistično pomembna povezava (Spearmanov koeficient = 0,495, p-vrednost < 0,05), ki je bila pozitivna in srednje močna. Četrta hipoteza je bila prav tako potrjena, kar kaže na povezanost med boljšimi odnosi med vodjo in zaposlenimi ter boljšim opravljenim delom na oddelku. Anketiranci so se strinjali, da dobri medsebojni odnosi prispevajo k boljši kakovosti zdravstvene nege. Rezultati Wilcoxonovega testa so pokazali statistično pomembno višjo povprečno vrednost (AS = 4,8; Me = 5) od testne vrednosti (4), kar potrjuje pomembnost pozitivnih odnosov za učinkovito delovanje organizacije Povzetek ugotovljenega kaže, da imajo vodje pomembno vlogo v timu zdravstvene nege, saj njihova vključenost v delo na oddelku pozitivno vpliva na zadovoljstvo zaposlenih in kakovost opravljenega dela. Raziskava v Splošni bolnišnici Celje je pokazala, da so zaposleni najbolj zadovoljni z vodjami, ki delujejo empatično, motivacijsko ter pravično. Poleg tega so dobri odnosi med vodjo in zaposlenimi ključni za zagotavljanje boljše kakovosti zdravstvene nege. Pomembnost načel kakovosti je izpostavljena, pri čemer je visoka prioriteta dana kakovostni oskrbi pacientov. Razprava: Vloga vodje v zdravstvu je ključna za zagotavljanje kakovosti oskrbe pacientov in učinkovitega delovanja zdravstvenih organizacij. Analiza rezultatov je pokazala, da so zaposleni v večini primerov izkazali visoko zadovoljstvo s svojimi vodjami glede na različne vidike njihovega vodenja, kot so empatija, motivacija ter pravičnost pri reševanju konfliktov. Poleg tega je bilo ugotovljeno, da večja kot je vključenost vodje v proces dela na oddelku, bolj je povezana z večjo pogostostjo spodbujanja zaposlenih za kakovostno opravljeno delo. Povzetek ugotovljenega kaže, da ima vodja pomembno vlogo v timu zdravstvene nege, saj njena vključenost v delo na oddelku pozitivno vpliva na zadovoljstvo zaposlenih in kakovost opravljenega dela. Raziskava v Splošni bolnišnici Celje je pokazala, da so zaposleni najbolj zadovoljni z vodjami, ki delujejo empatično, motivacijsko ter pravično. Poleg tega so dobri odnosi med vodjo in zaposlenimi ključni za zagotavljanje boljše kakovosti zdravstvene nege. Pomembnost načel kakovosti je izpostavljena, pri čemer je visoka prioriteta dana kakovostni oskrbi pacientov.
Ključne besede: vloga vodje v timu zdravstvene nege, kakovost v zdravstveni negi, timsko delo, vodenje, menedžment.
Objavljeno v ReVIS: 16.06.2024; Ogledov: 192; Prenosov: 12
.pdf Celotno besedilo (1,99 MB)

2.
Timsko delo v enotah Centra za socialno delo Celje : magistrska naloga
Anja Švegler, 2024, magistrsko delo

Ključne besede: timsko delo, vodja, vodenje, Covid-19, management znanja
Objavljeno v ReVIS: 11.03.2024; Ogledov: 329; Prenosov: 29
.pdf Celotno besedilo (627,47 KB)

3.
4.
5.
6.
Uspešnost timskega dela v izbrani OŠ : magistrska naloga
Anja Špes, 2022, magistrsko delo

Ključne besede: timsko delo, timsko sodelovanje, vodenje tima, sodelovanje, osnovna šola
Objavljeno v ReVIS: 24.10.2022; Ogledov: 694; Prenosov: 52
.pdf Celotno besedilo (790,01 KB)

7.
8.
Organiziranje delovnih timov kot druga managerska funkcija : diplomska naloga
Adelisa Rizvić, 2021, diplomsko delo

Opis: Če primerjamo manjše in večje organizacije vidimo, da večina njihovih poslov temelji na timskem delu. Ker se je poslovna konkurenca začela pojavljati povsod okoli nas, za laţji poslovni uspeh delavci dopolnjujejo svoje ideje, sposobnosti, spretnosti in medsebojno znanje in na takšen način si pomagajo pri ustvarjanju ciljev. Timsko delo temelji na članih ekipe, ki so med seboj povezani in si vsi prizadevajo doseči isti oz. skupni cilj. Seveda ima, tako kot pri vsaki organizaciji vse to svoje prednosti in slabosti. Na začetku diplomske naloge smo opredelili osnovne pojme organizacije, timskega dela, motivacije, delovne kulture in klime in podobne pojme za laţjo predstavo. V empiričnem delu smo na podlagi kvalitativnega raziskovalnega intervjuja, ki smo ga izvedli v organizaciji Radio televizija Slovenija, na podlagi vnaprej pripravljenih vprašanj, ki so bila enako zastavljena vsem intervjuvancem, raziskali njihovo mnenje o timskem delu, načinu dela v organizaciji, komunikaciji med seboj, motivaciji na delovnem mestu in podobno. Ugotovili in raziskali smo, da timsko delo dobro vpliva na zaposlene, saj tako spoznajo osebe, ki jih brez načina skupnega dela ne bi spoznali, si zaupajo, sodelujejo, pomagajo in delo opravijo hitreje in laţje kot samostojno. Zaposlenim motivacijo za timsko delo predstavlja dejstvo, da bodo dosegli odličen rezultat in da bo delo dobro opravljeno ter pohvaljeno s strani nadrejenih, prav tako pa je bistvena motivacija, da bo delo tudi vidno in dobronamerno. Ugotovili smo, da zaposlenim timsko delo predstavlja pozitivno naravnanost, saj so našteli več prednosti kot pa slabosti. Slabost timskega dela je slaba komunikacija, ki se po besedah udeleţencev v raziskavi zna bolje razviti, ko se sodelavci med seboj dobro spoznajo in določijo jasna ter natančna navodila za vse.
Ključne besede: organizacija, timsko delo, motivacija, delovna komunikacija, organizacijska klima, organizacijska struktura, diplomske naloge
Objavljeno v ReVIS: 17.05.2022; Ogledov: 922; Prenosov: 68
.pdf Celotno besedilo (1,16 MB)

9.
Pregled timskih vlog v neprofitni organizaciji : diplomska naloga
Miljana Balaban, 2013, diplomsko delo

Opis: Raziskovalno vprašanje (RV):Kaj jetim? Kaj je timsko delo? Kakšne vloge osebnosti po Belbinu obstajajo v timskem sodelovanju?Katere timske vloge so izražene v timihorganizacije? Kako učinkoviti so timi glede na razporeditev timskih vlog? Kako povezatizaposlene v time, da bo rezultat dela najboljši? Namen:Predstaviti tim, timsko delo in komunikacijo znotraj tima ter katerevloge osebnosti obstajajo po Belbinovem testu. Cilj naloge je pridobiti teoretično znanje na področju timskega dela in predstaviti vloge osebnosti, ki obstajajo po Belbinovem testu. Metoda:Teoretični uvod diplomske naloge bo pripravljen na podlagi relevantne literature in virov s področja timskega dela.V raziskovalnem delu bomoinformacije o osebnostnih vlogah pridobili z Belbinovim osebnostnim samoocenjevalnim testom, s katerim bomo hkrati ugotavljali vedenje in odzivanje zaposlenih v timu. Ankete bodo statistično obdelane spomočjo excela in obrazca za analizo Belbinovega testa. Pri analizi s pomočjo excela bomo ugotavljali posamezne vzorce na predpisanih tabelah.Tako bomo analizirali tudi vsakega zaposlenega.S kvalitativno metodo bomo prišli do ugotovitev, kako posameznik dejansko funkcionira v timu in primerjali podobnosti in ujemanje rezultatov Belbinovega testa z dejansko vlogo. Posameznikov pogled na dobljene rezultate testa bomo opravili s pomočjofokusne skupine petih zaposlenih, in sicer z intervjujem.Rezultati:Prepoznavnost timskih vlog in uporaba v praksi. Individualno analizirati vsakega zaposlenega. Na podlagi ugotovitev se pripravi predlog za boljše povezovanje zaposlenih v take time, da bodo na osnovi timskih vlog maksimalno ustrezali delu, ki se v organizaciji izvaja. Organizacija: Management organizacije mora za uspešno poslovanje zagotavljati znotraj organizacije urejeno delovno okolje in povezovanje zaposlenih v time. Družba: Tako kot za organizacije je tudi za družbo pomembno, da spozna vloge osebnosti,kajti tudi v življenju se različne osebnosti povezujejo in delujejo v skupnosti.Zato ni slabo, čevsak posameznik prouči svoje lastnosti oz. vloge in jih poskuša nadgraditi za svoj boljšiosebnostni in poslovni razvoj.Originalnost:Proučitev več različnih virov, ki govorijo o vlogah osebnosti in iz vseh povzetiv celoto.Omejitve/nadaljnje raziskovanje:Raziskava je omejena na pisne vire ter lastne izkušnje z delom v neprofitni organizaciji,v kateri tudi sodelujemo in delujemo kot tim.
Ključne besede: tim, timsko delo, osebnostni testi, vloge zaposlenega, timske vloge po Belbinu, Belbin, diplomske naloge
Objavljeno v ReVIS: 20.08.2021; Ogledov: 1360; Prenosov: 85
.pdf Celotno besedilo (1,36 MB)

10.
Iskanje izvedeno v 0.36 sek.
Na vrh