Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 18
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
Promocija mlečnih izdelkov na Kmetiji Pr' Matevž : diplomska naloga višjega strokovnega izobraževanja
Marija Zevnik, 2025, diplomsko delo

Ključne besede: Kmetija pr' Matevž, zadovoljstvo kupcev, anketa, promocija
Objavljeno v ReVIS: 11.03.2025; Ogledov: 545; Prenosov: 15
.pdf Celotno besedilo (1,18 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
3.
4.
Analiza zadovoljstva kupcev blagovne znamke Gea : magistrska naloga
Špela Juhart, 2024, magistrsko delo

Ključne besede: blagovne znamke, zadovoljstvo kupcev, merjenje, magistrsko delo
Objavljeno v ReVIS: 06.12.2024; Ogledov: 550; Prenosov: 7
.pdf Celotno besedilo (1,58 MB)

5.
Analiza zadovoljstva kupcev na kmetiji Anžon : diplomska naloga višjega strokovnega izobraževanja
Ana Gortnar, 2024, diplomsko delo

Ključne besede: zadovoljstvo kupcev, kmetija Anžon, anketa
Objavljeno v ReVIS: 29.10.2024; Ogledov: 595; Prenosov: 38
.pdf Celotno besedilo (1,01 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

6.
ZADOVOLJSTVO STRANK TRGOVINE AGROMETAL IN MNENJE KUPCEV V PRODAJNEM PROCESU TRAKTORJEV CASE IH
Sebastjan Raztresen, 2024, ni določena

Opis: Pomembno vlogo pri poslovni uspešnosti podjetja ima vsekakor raziskovanje in analiza potreb, želj in pričakovanj strank ter proučevanje njihovega zadovoljstva. Tovrstne tržne raziskave in ugotovitve namreč prinašajo argumentirane smernice za sprejemanje nadaljnjih poslovnih odločitev v podjetju. Tudi družinsko podjetje Agrometal d.o.o., v katerem sem zaposlen že vrsto let, si med prioritetne vrednote ter cilje zastavlja zadovoljne kupce. Obenem se v podjetju zavedamo, da sta, če rečemo metaforično, marketing in prodaja dve strani istega kovanca. To pomeni, da morata obe funkciji med seboj nujno sodelovati, saj sta v primeru neodvisnosti ena od druge manj učinkoviti ali pa za poslovanje podjetja lahko celo usodni. Na podlagi praktičnih izkušenj, ki jih imam na področju marketinga in prodaje, posebno vrednost pripisujem predvsem vzpostavljanju, grajenju in ohranjanju odnosov s kupci, pri čemer se mi zdijo še posebej dragocena znanstvena spoznanja o psihologiji prodaje, ki jih je potrebno smiselno uporabiti v prodajnem procesu, ko preko različnih kanalov komuniciramo s strankami.
Ključne besede: prodajni proces, Agrometal, traktorji CASE IH, vzpostavljanje in ohranjanje odnosa s strankami, trženje, zadovoljstvo kupcev, psihologija prodaje.
Objavljeno v ReVIS: 15.10.2024; Ogledov: 633; Prenosov: 15
.pdf Celotno besedilo (3,65 MB)

7.
8.
Uporabnost NPS v merjenju zadovoljstva kupcev v prodajnih storitvah
Rok Zupančič, 2021, magistrsko delo

Opis: V iskanju neposrednejših načinov za povzemanje izkušenj in zadovoljstva pacientov narašča zanimanje za neto oceno promotorjev. Za veljavnost raziskav in njihovih rezultatov je pomembno, da temeljito raziščemo posledice in pomen novo predstavljenih predmetov. Zato smo v nalogi preučili potencialni prispevek NPS k raziskavam kupčevih izkušenj. V raziskovalnem delu naloge smo ocenili povezave med NPS in dvema drugima metodama za ugotavljanje odziva kupcev ter primerjali njihovo porazdelitev. Za metodo zbiranja podatkov smo uporabili kvantitativno raziskovalno strategijo s pristopom spletnega anketiranja. Rezultati raziskave, ki smo jo opravili v izbranem storitvenem podjetju, nam pričajo o tem, da je ocena NPS metoda, ki lahko meri odziv kupcev. To smo dokazali s pozitivno korelacijo z drugima dvema preizkušenima metodama za merjenje odzivov kupcev po opravljeni storitvi ali nakupu.
Ključne besede: NPS, zadovoljstvo kupcev, ugled podjetja, zvestoba kupcev, merjenje, zanesljivost, raziskava
Objavljeno v ReVIS: 03.09.2021; Ogledov: 2413; Prenosov: 83
.pdf Celotno besedilo (1,88 MB)

9.
Sistem vodenja kakovosti v izbrani proizvodni organizaciji : diplomska naloga
Andrej Mohar, 2019, diplomsko delo

Ključne besede: ISO 9001, poslovnik kakovosti, sistem vodenja kakovosti, vodstveni pregled, procesni pristop, zadovoljstvo kupcev
Objavljeno v ReVIS: 23.08.2021; Ogledov: 3130; Prenosov: 0
Gradivo ima več datotek! Več...

10.
Iskanje izvedeno v 1 sek.
Na vrh