1. Pristranskost zaradi uporabe skupne metode v študijah digitalne pismenostiNina Meglič, 2019 Opis: V raziskovanju družbe in vedenja je zbiranje podatkov o več konstruktih iz enega samega vira zelo pogosto. Za uresničitev cilja raziskovanja potrebujemo podatke, ki morajo biti veljavni in zanesljivi, drugače lahko dobimo nepravilne, netočne in celo pristranske rezultate. Cilj magistrske naloge je bil raziskati vpliv pristranskosti zaradi skupne metode v študijah digitalne pismenosti. Predstavili in praktično smo uporabili analitične metode, ki so nam v pomoč pri preverjanju prisotnosti skupne metode variance ter posledično pristranskosti zaradi uporabe skupne metode. V podatkih, ki smo jih pridobili s strani Evropske komisije na temo uporabe IKT-ja v izobraževanju, se nahaja pristranskost v skupni metodi variance. Menimo, da bi bilo treba pri proučevanju digitalne pismenosti uporabiti vsaj dva merska instrumenta, obstoječo samoocenjevanje s pomočjo anketnega vprašalnika, ki bi mu morali dodati še dejanski test uporabe IKT-ja. Najdeno v: ključnih besedah Ključne besede: harmanov test enega faktorja, pristranskost, skupna metoda variance, skupna metoda zbiranja podatkov, študija digitalne pismenosti, veljavnost, zanesljivost Objavljeno: 13.11.2019; Ogledov: 2198; Prenosov: 175 Celotno besedilo (1,28 MB) |
2. |
3. |
4. Uporabnost NPS v merjenju zadovoljstva kupcev v prodajnih storitvahRok Zupančič, 2021 Opis: V iskanju neposrednejših načinov za povzemanje izkušenj in zadovoljstva pacientov narašča zanimanje za neto oceno promotorjev. Za veljavnost raziskav in njihovih rezultatov je pomembno, da temeljito raziščemo posledice in pomen novo predstavljenih predmetov. Zato smo v nalogi preučili potencialni prispevek NPS k raziskavam kupčevih izkušenj. V raziskovalnem delu naloge smo ocenili povezave med NPS in dvema drugima metodama za ugotavljanje odziva kupcev ter primerjali njihovo porazdelitev. Za metodo zbiranja podatkov smo uporabili kvantitativno raziskovalno strategijo s pristopom spletnega anketiranja. Rezultati raziskave, ki smo jo opravili v izbranem storitvenem podjetju, nam pričajo o tem, da je ocena NPS metoda, ki lahko meri odziv kupcev. To smo dokazali s pozitivno korelacijo z drugima dvema preizkušenima metodama za merjenje odzivov kupcev po opravljeni storitvi ali nakupu. Najdeno v: ključnih besedah Ključne besede: NPS, zadovoljstvo kupcev, ugled podjetja, zvestoba kupcev, merjenje, zanesljivost, raziskava Objavljeno: 03.09.2021; Ogledov: 1102; Prenosov: 69 Celotno besedilo (1,88 MB) |
5. |